Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

sivusta
Tiedän, että heittää mut mun motivaatio stoppaa heti, jos en väh. kahden päivän välein mittaa painoa. Aina on laihis stopannu siihen, ku en jaksa odottaa viikkoa painon tsekkaamiseen. Olen liian kärsimätön. ;P
siis ihan pakko kommentoida että kun tän LuvLucyn viestejä lukee niin tulee mieleen että käykö tää tyyppi ihan täysillä, tajuaako elämästä ja laihduttamisesta yhtikäs mitään :D Tai kenties ikää jotain 14?
 
  • Tykkää
Reactions: LuvLucy
Huomenta. Mun täytyy nyt sanoa että ihan höpöksi menny mulla tämä homma. Eilen taas mutustelin vaikka mitä vaikka piti pikkasen keventää viikonlopun jäljiltä! HÖH! Nyt sitten vedän nuita keittoja taas. Mansikkapirtelön söin just. Jospa mie vaikka söisin noita vielä tämän viikon ja sitten koittaisin uudestaan siirtyä kevyempiin sapuskoihin..Motivaatio on kohdannut pienen kolauksen...Mut kylläpä tämä tästä!
 
mainitsemasi viikko on kyllä kovin lyhyt laihdutusjakso :whistle: onko moisesta mitään hyötyä?
Selvennän vähän, siis puhtaalla kuurilla yritän olla viikon. Sit siirryn tasoon kaks tai kolme.
Tää puhtaalla kuurilla oleminen on nii hitsin vaikeeta miulle, ku rakastan foodii. : /
Olen ollut vasta päivän ja jo eilen teki tiukkaa... Ei siis ollenkaan nälän takia, vaan sen takii ku ruoka vaan maistuu hyvältä... Siinä se ongelma meikäläisen ylipainoon. Vauvasta lähtien olen rakastanut ruokaa ja vauvasta lähtien olen syönyt normia enemmän, nyt se sit pitäis muuttaa niin ei olekkaan niin helppoa ku toivois..

siis ihan pakko kommentoida että kun tän LuvLucyn viestejä lukee niin tulee mieleen että käykö tää tyyppi ihan täysillä, tajuaako elämästä ja laihduttamisesta yhtikäs mitään :D Tai kenties ikää jotain 14?
*reps* xD
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;23928480:
Huomenta. Mun täytyy nyt sanoa että ihan höpöksi menny mulla tämä homma. Eilen taas mutustelin vaikka mitä vaikka piti pikkasen keventää viikonlopun jäljiltä! HÖH! Nyt sitten vedän nuita keittoja taas. Mansikkapirtelön söin just. Jospa mie vaikka söisin noita vielä tämän viikon ja sitten koittaisin uudestaan siirtyä kevyempiin sapuskoihin..Motivaatio on kohdannut pienen kolauksen...Mut kylläpä tämä tästä!
Ei se maailmaa kaada jos vähäsen jtn otat, pääasia ettet kokonaan kuurista luovu. ;)
Eilisestä lähtien olen vaan miettinyt ihania juustovoileipiä ja saarioisten kirjolohikiusausta, mutta se oli eilen ja tänään taas sellanen fiilis et HELL NO en sorru en en en en en ENNNN!!!!! x)

Ja vähän sellanen fiilis et jos tätä topiccii ei ois niin varmaan sortuisin tänään, teidän tulokset motivoi miuta mikä on jtn ihan uutta. :)
 
Viimeksi muokattu:
JEEE! Nesteet on lähteny liikkeelle!
Multa menny 1,2kg ja murult 1,4kg! :cool:
Tänää tai viim. huomen pitäis kroppa olla ketoosis ja sit alkaa se varsinainen painon pudotus tms. Ja mähän EN sorru! Tää motivoi kyl jatkamaan. :p
 
"aloittelija"
JEEE! Nesteet on lähteny liikkeelle!
Multa menny 1,2kg ja murult 1,4kg! :cool:
Tänää tai viim. huomen pitäis kroppa olla ketoosis ja sit alkaa se varsinainen painon pudotus tms. Ja mähän EN sorru! Tää motivoi kyl jatkamaan. :p
Hienoa!! =) Ja tsemppiä jatkoon!

Mulla taitaa olla nyt kroppa ketoosissa, koska ei ole nälän tunnetta. Eikä edes mielihaluja. Ainoastaan ihanan kevyt olo, kun ei turvota. Vettä on kiva juoda, ei tee edes tiukkaa! Vai onko nämä merkkejä ketoosista?

Tuo Brown patukka maistui kyllä aika kaamealta, ja sitten ne on niin isoja. Yök. Eilinen juustopasta oli ihan ok, mitä nyt hiukan teennäinen se juusto. Tänään testissä tomaattirahka.
 
"Jonna"
[QUOTE="aloittelija";23929895]Hienoa!! =) Ja tsemppiä jatkoon!

Mulla taitaa olla nyt kroppa ketoosissa, koska ei ole nälän tunnetta. Eikä edes mielihaluja. Ainoastaan ihanan kevyt olo, kun ei turvota. Vettä on kiva juoda, ei tee edes tiukkaa! Vai onko nämä merkkejä ketoosista?

Tuo Brown patukka maistui kyllä aika kaamealta, ja sitten ne on niin isoja. Yök. Eilinen juustopasta oli ihan ok, mitä nyt hiukan teennäinen se juusto. Tänään testissä tomaattirahka.[/QUOTE]

Heippa, kokeile syödä patukka niin et pilkot sen pienempiin paloihin :) menee paremmin alas ja on kuin karkkia söis :p itse tykkään noista patukoista!
 
[QUOTE="aloittelija";23929895]

Tuo Brown patukka maistui kyllä aika kaamealta, ja sitten ne on niin isoja. Yök.[/QUOTE]

mä en tykänny siitä myöskään. se karamelli-toffee(?)oli hyvää, ja mä tein leffamässyks sillee et pilkoin veitsellä tosi pieniks paloiks ja laitoin kippoon ;)
 
Ja vähän sellanen fiilis et jos tätä topiccii ei ois niin varmaan sortuisin tänään, teidän tulokset motivoi miuta mikä on jtn ihan uutta. :)
joo tästä ketjusta on ollu paljon apua. niin sortumisessa kun kaikessa muussakin. mut mä pidän yhen ruokapäivän ja viimeks la vedin mm.juustonaksuja :p

itellä ei hirveen montaa kertaa oo ollu sortuminen mielessä, siis pari kolme tän 3 viikon aikana. viikonloput on ollu pahoja, varsinki jos muksu on isällään ja yksin kotona :D
 
joo tästä ketjusta on ollu paljon apua. niin sortumisessa kun kaikessa muussakin. mut mä pidän yhen ruokapäivän ja viimeks la vedin mm.juustonaksuja :p

itellä ei hirveen montaa kertaa oo ollu sortuminen mielessä, siis pari kolme tän 3 viikon aikana. viikonloput on ollu pahoja, varsinki jos muksu on isällään ja yksin kotona :D
Sitä toi mussuki sano et kerran vkos söis jtn hyvää, et jaksaa.
Hän aikoo perjantaina tilata itselleen special kebabin. :D
Ja sitten taas lauantaina takas pussien ääreen. Teen kyl kaikkeni että kestän perjantaihin saakka ja mikäli pystyn niin en itse tilaisi mtn kebabbii vaikka toi toinen aikoo vaan vetäisin vain pirtelöö. Mut kattoo pystynkö, kun ihana kebab tuoksu tulee naamaan. :D
 
raspberry pikana
Kiitos! :)

Ketoosi tosiaan tulee 2-3 päivän kohdalla, jos on puhtaalla kuurilla. Sinulla se sitten nähtävästi on, kerta ei ole nälän tunnetta. Minulla se ei vielä ole, mutta toivottavasti tulee pian. :D



Sitä toi mussuki sano et kerran vkos söis jtn hyvää, et jaksaa.
Hän aikoo perjantaina tilata itselleen special kebabin. :D
Ja sitten taas lauantaina takas pussien ääreen. Teen kyl kaikkeni että kestän perjantaihin saakka ja mikäli pystyn niin en itse tilaisi mtn kebabbii vaikka toi toinen aikoo vaan vetäisin vain pirtelöö. Mut kattoo pystynkö, kun ihana kebab tuoksu tulee naamaan. :D
älä ajattele koko ajan mitä voisit syödä. muuten ei tuu yhtään mitään. tää on vasta toinen päivä näillä pusseilla ja nyt sä oot jo sortumassa. nyt lopetat sen ajattelun mitä voisit syödä ja mitä tekis mieli, kurkkaa vaikka peiliin jos "vilahtaa" mielessä joku mässy. siitä se motivaatio kasvaa. ja viikonloppuna vielä ei kannata mässätä. mäki olin ekat kaks viikkoo vallan pusseilla et se painonpudotus lähti kunnolla käyntiin.
 
"aloittelija"
Hyvä idea tuo pätkiminen. Musta kans ne muut patukat on parempia, tuo Brownie on vaan kuiva. Silti kaipaisin lounaaksi kuitenkin ennemmin jotain suolaista, no sen aika koittaa taas myöhemmin.
 
[QUOTE="aloittelija";23929895]Hienoa!! =) Ja tsemppiä jatkoon!

Tuo Brown patukka maistui kyllä aika kaamealta, ja sitten ne on niin isoja. Yök. Eilinen juustopasta oli ihan ok, mitä nyt hiukan teennäinen se juusto. Tänään testissä tomaattirahka.[/QUOTE]

kuulostaa pelottavalta makuelämykseltä :x
vinkkinä, että allevon patukat ovat paremman makuisia ja sama on sama kalorimäärä. puolikas patukka vastaa yhtä ateriaa.
vaihtelu virkistää ;)
 
Pakko tunnustaa, miniloma möksällä normi ruualla ja pari kiloa takaisin.. nyt tiukka linja ja punnitus ensi ma vasta.

Vesijuoksemaankaan en taida tällä viikolla päästä.. harmittaa, se kun pistäisi taas elimistön ruotuun vauhdilla.

Itselleni veden juominen on helppoa, mutta 5pss syöminen on joskus kiireessä vaikeaa. Nälkää kun ei koe, niin helpostikin voi jäädä "ateria" väliin, ellei olle tarkkana.

Hienosti on monilla paino huvennut, LOISTAVAA! Itsellä tämä pudottaminen on kyllä vaikeaa, lähtee hitaasti ja tulee helposti takaisin, kun liikunta jää vähiin.

Palailen ensi viikolla toivoakseni kevyemmillä uutisilla painon suhteen. Jaksakaa olla tiukkana, se kyllä kannattaa!
 
[QUOTE="Jonna";23935316]Voi ei, mä reps reps repsahdin :( .Eilen jalkkismatsia katsellessa tuli vedettyä sipsejä puoli pussia!!Kauhee morkkis :( .[/QUOTE]

se oli eilen ja tänään uusi päivä! Joskus pitää herkutella ja sitten jaksaa taas olla tiukkana pitkään. Tässäkin hommassa pitää muistaa armollisuus itseään kohtaan, jos antaa himojen kasaantua niin helpommin repsahtaa. Suosittelen herkkupäivää ja siihenkin voi valmistautua harrastamalla liikuntaa edellisellä viikolla ahkerammin
 
  • Tykkää
Reactions: pytkylä
Nonniih, LÄÄKÄRISSÄ KÄYTY ja sanoi, että voin huoletta jatkaa siihen asti että paino on 80kg. ei näe syytä miksi en voisi jatkaa, kun olen kuitenkin perusterve. Joitain verikokeita laittoi ja sano että käy kun kerkiät/jaksat, ei oo mikään kiire. Eli jos oma vointi on hyvä ja nutrilett menee alas ilman oksennusreaktiota niin näillä näkymin oon tässä ketjussa vielä pitkään :D
 
"aloittelija"
kuulostaa pelottavalta makuelämykseltä :x
vinkkinä, että allevon patukat ovat paremman makuisia ja sama on sama kalorimäärä. puolikas patukka vastaa yhtä ateriaa.
vaihtelu virkistää ;)
Hups. Taisi olla kiire eilen. Eli tomaattipasta oli tarkoitus kirjoittaa. Ja ei, ei ollut sekään kummoista. Mutta hei, aikansa kutakin.. =) Juu, täytyy maistella noitakin patukoita.. Tänään tai huomenna kauppaan ostamaan lisää.
 
Mä lopetin Nutraamisen. Tarkotus oli 3vk mut kun 2vk kohdalla ei ollu tipahtanu kuin ne ekaviikon 2kg, niin mun motivaatio lopahti. Tuntu niin ärsyttävältä vetää pirtelöitä, kun vois syödä isännän grillaamia lihoja ja kasviksia, kun painokaan ei tipu ollenkaan. Nyt on sit tullu 800g painoo takasi päin kun aloitin normi ruoan. Tosin nyt syön pieni annoksia (täyttyy maha tosi nopeesti) ja terveellisesti. Ehkä sitä sit jossain vaiheessa ottaa uusiksi jos tuo syöminen lähtee taas käsistä. :)
 
Updates: Eli joo.. Tiistaina tuli sorrettua ja syötyä special kebab sekä KUUS juustovoileipää..... Mut paino nousi onneks vain 0,4kg. : ) Ja eilen söin 30cm paahtopaisti subin (600kcal) sekä 4 jimiä ja yhden geisha patukan (yhteensä n. 400kcal) enkä syöny muuta. Paino tänään: -1,2kg kuten tiistaina oli. :) Mie teen omanlaisen dieetin, eli välillä syön noit pirtelöit ja sit toisena päivänä syön n. 1000kcal niin kyllä se paino pikku hiljaa tippuu, ku normisti vedän yli sen 2000kcal päiväs. :D Mut ei yhtään paha et kolmes päiväs painoa tippunu yhteensä 1,9kg. : ))) Tästä vaan alaspäin mennään! :cool:
 

Yhteistyössä