naisille 5 pussia, miehille kuus. etkö sä oo mitään muuta sit syöny? vettä vaan?En kyl ymmärrä miten te jotka ootte nutri kuuril pystytte ottamaan viisi/kuusi pussia päivässä.
Mulle tekee tiukkaa ottaa kolme pussia päivässä. En oo vielkää ottanu yhtäkään pussia ja kello jo yli puol5.. Pitäis varmaan ottaa heh. Oon juonu 0,5l vettä. Vielä 2,5l vettä jäljellä... >_<
Tähän täytyy kommentoida että syö vaikka väkisin se viis pussia päivässä. Siinä saattaakin käydä niin että paino ei putoakaan niin paljon kuin toivoisit. Laihtuminen vaatii syömistä, hassua mutta totta. Ja altistat ittes helposti repsahduksille kun olet nälissäsi.En kyl ymmärrä miten te jotka ootte nutri kuuril pystytte ottamaan viisi/kuusi pussia päivässä.
Mulle tekee tiukkaa ottaa kolme pussia päivässä. En oo vielkää ottanu yhtäkään pussia ja kello jo yli puol5.. Pitäis varmaan ottaa heh. Oon juonu 0,5l vettä. Vielä 2,5l vettä jäljellä... >_<
joo. mun sisko on sillä easy diet kuurilla ollu viikon ja ei grammaakaan ollu lähteny. siinä on kans se 3pss/pvä.Heviä: Niin siis olen cambridge kuurilla, en nutri kuurilla.
Siitä kuurista en tiedä mittee, mut sen tiedän et cambridge on tosiaan hyvä. Kuulemma ihan NASAn tyypit sitä käyttää tuolla avaruudessaki. On kuulemma kaikki aineet mitä ihminen tarvitsee niin noissa pusseissa. Ja jokainen, joka tolla kuurilla on ollut niin painoa on tippunut. Viikossakin pitäisi tippua, riippuen tietty paljon on tiputettavaa. Sit se onki itsestään kiinni, jatkaako samaa elämäntapaa ja antaa painon tulla takas vai ei.joo. mun sisko on sillä easy diet kuurilla ollu viikon ja ei grammaakaan ollu lähteny. siinä on kans se 3pss/pvä.
Tervehdys!
Tulin tänne kannustamaan teitä,hieman jälkijunassa tosin.Kuurin 25. päivä on tänään menossa ja -7.2kg kevyempänä tällä hetkellä.Aloitin tuon kuurin 5.5 ja silloin oli mittarissa lukemat 81.2kg.Eli tällä hetkellä olisi vielä 4 kiloa matkaa tuohon normaalipainolle ja siitä sitten rauhallisesti edeten omalla painollaan annan tippua alaspäin.Itse alotin kuurin tasolta 2 ohjaajan suosituksesta.
Nälkää eikä mielitekoja ole ollut matkalla.Eli yllättävän helposti on mennyt,vaikka ympärillä muut ihmiset napostelevatkin milloin mitäkin.Kaikki soppia ja pirtelöitä olen maistanut,ja omasta mielestäni ne sopat olivat aika kauheita
Pirtelöt on taas tosi hyviä,joten pitäydyn niissä.Patukoita en ole maistanut.Olen käyttänyt allevon patukoita noiden sijaan.Niitä kun saa 2 tuon hinnalla.Niissä on tuollaiset 30kcal enemmän kuin cambridgessa,rasvaa ja hiilareita hieman vähemmän ja kuitua enemmän.Ne on ainakin hyviä.
Tuossa joku mainitsi aiemmin tuosta nälän tunteesta.Se johtuu ihan siitä ettei keho ole mennyt ketoosiin.Eli juustot sun muut hiilarit kun vaihtaa kasviksiin,niin ketoosiin pääsee jo muutamassa päivässä,ja viimeistään silloin nälkä lähtee Itselläni on 4 tunnin välit syömisissä.Eli 3 pussia päivässä,tai 2 pussia+1 patukka + tietysti se "pääruoka" mikä kuuluu tuohon 2 tasoon,ja sitten olen nakertanut esim.porkkanan vielä jossakin välissä niin nälkä pysyy poissa.
Missä ihmeen kuurissa on jäsenyys ja kk maksut?? :O Ainut minkä tiedän on xtravaganca tms mut siinähän käytki kuntosalilla. Cambridge on samanlainen kuin nutrilett, mutta vähemmän kaloreita ja kalliimpi. Viikon kuuri maksaa n. 60 + konsultti maksu mikä on n. 8. Ja kerralla konsultti yleensä antaa siun ostaa 1-4vkon ateriat.Joo en mä sitä meinaa ollenkaan etteikö tehois ja toimis. ite en vaan pystyis 3krt päivässä syömään, ainaki luulen. siks mä tykkään tästä ku tässon 5 krt, niin ei pääse se nälkä niin hirveeks. en ny muista oliks toi just se kallis, mut mun rahat ei riittäis noihin kk maksuihin ja jäsenyyksiin. voi olla et oon toisessaki kuurissa.
päivittäin ei kannata kerran viikossa, paino heittelee ihan hirveesti päivittäin.Sovittiin juur murun kans et mitataan päivittäin paino niin on se paino käyrä paremmin katsottavissa (wiitä siis käytämme) eli saas nähä lähteekö vielä tänään nesteet liikkeelle vaiko vasta huomenna.
ominpäin ei saa. mulla tulee huomenna 3vkoa täyteen ja meinaan edelleen jatkaa, tosin meen lääkärin juttusille loppuviikosta ja kysyn hänen mielipidettä.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;23925383:Ei kai noilla pelkillä pussiruuilla saa pitempään ollakkaan?
Tiedän, että heittää mut mun motivaatio stoppaa heti, jos en väh. kahden päivän välein mittaa painoa. Aina on laihis stopannu siihen, ku en jaksa odottaa viikkoa painon tsekkaamiseen. Olen liian kärsimätön. ;Ppäivittäin ei kannata kerran viikossa, paino heittelee ihan hirveesti päivittäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;23925383:Ei kai noilla pelkillä pussiruuilla saa pitempään ollakkaan?
Nutriletista en tiedä, mutta ainakin cambridge kuurilla saa olla puhtaalla niin kauan kuin itse haluaa. Oma konsulenttini on ollut jopa 2kk. Itse pyrin olemaan väh. viikon, mutta niin pitkään kuin vain henkisesti pystyn.ominpäin ei saa. mulla tulee huomenna 3vkoa täyteen ja meinaan edelleen jatkaa, tosin meen lääkärin juttusille loppuviikosta ja kysyn hänen mielipidettä.
mainitsemasi viikko on kyllä kovin lyhyt laihdutusjakso onko moisesta mitään hyötyä?Nutriletista en tiedä, mutta ainakin cambridge kuurilla saa olla puhtaalla niin kauan kuin itse haluaa. Oma konsulenttini on ollut jopa 2kk. Itse pyrin olemaan väh. viikon, mutta niin pitkään kuin vain henkisesti pystyn.