Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

En kyl ymmärrä miten te jotka ootte nutri kuuril pystytte ottamaan viisi/kuusi pussia päivässä.
Mulle tekee tiukkaa ottaa kolme pussia päivässä. En oo vielkää ottanu yhtäkään pussia ja kello jo yli puol5.. Pitäis varmaan ottaa heh. Oon juonu 0,5l vettä. Vielä 2,5l vettä jäljellä... >_<
 
En kyl ymmärrä miten te jotka ootte nutri kuuril pystytte ottamaan viisi/kuusi pussia päivässä.
Mulle tekee tiukkaa ottaa kolme pussia päivässä. En oo vielkää ottanu yhtäkään pussia ja kello jo yli puol5.. Pitäis varmaan ottaa heh. Oon juonu 0,5l vettä. Vielä 2,5l vettä jäljellä... >_<
naisille 5 pussia, miehille kuus. etkö sä oo mitään muuta sit syöny? vettä vaan?
 
Sitä meinasinki, et viis/kuus pussii päiväs. Mulle siis ihan liikaa.
Cambridge kuurilla syöt vain kolme pussia päivässä ja juot 3l vettä.
Siis jos olet puhtaalla kuurilla. Kaloreita syöt silloin alle 500 päivässä.
Tuloksia tulee. :) Mut 3l vettä päivässä on kyl aika rankkaa..
 
En kyl ymmärrä miten te jotka ootte nutri kuuril pystytte ottamaan viisi/kuusi pussia päivässä.
Mulle tekee tiukkaa ottaa kolme pussia päivässä. En oo vielkää ottanu yhtäkään pussia ja kello jo yli puol5.. Pitäis varmaan ottaa heh. Oon juonu 0,5l vettä. Vielä 2,5l vettä jäljellä... >_<
Tähän täytyy kommentoida että syö vaikka väkisin se viis pussia päivässä. Siinä saattaakin käydä niin että paino ei putoakaan niin paljon kuin toivoisit. Laihtuminen vaatii syömistä, hassua mutta totta. Ja altistat ittes helposti repsahduksille kun olet nälissäsi.
 
joo. mun sisko on sillä easy diet kuurilla ollu viikon ja ei grammaakaan ollu lähteny. siinä on kans se 3pss/pvä.
Siitä kuurista en tiedä mittee, mut sen tiedän et cambridge on tosiaan hyvä. Kuulemma ihan NASAn tyypit sitä käyttää tuolla avaruudessaki. On kuulemma kaikki aineet mitä ihminen tarvitsee niin noissa pusseissa. Ja jokainen, joka tolla kuurilla on ollut niin painoa on tippunut. Viikossakin pitäisi tippua, riippuen tietty paljon on tiputettavaa. Sit se onki itsestään kiinni, jatkaako samaa elämäntapaa ja antaa painon tulla takas vai ei. :D
 
Pakko pistää yhden immeisen kommentti ku on/oli cambridge kuurilla. :)

Tervehdys!

Tulin tänne kannustamaan teitä,hieman jälkijunassa tosin.Kuurin 25. päivä on tänään menossa ja -7.2kg kevyempänä tällä hetkellä.Aloitin tuon kuurin 5.5 ja silloin oli mittarissa lukemat 81.2kg.Eli tällä hetkellä olisi vielä 4 kiloa matkaa tuohon normaalipainolle ja siitä sitten rauhallisesti edeten omalla painollaan annan tippua alaspäin.Itse alotin kuurin tasolta 2 ohjaajan suosituksesta.

Nälkää eikä mielitekoja ole ollut matkalla.Eli yllättävän helposti on mennyt,vaikka ympärillä muut ihmiset napostelevatkin milloin mitäkin.Kaikki soppia ja pirtelöitä olen maistanut,ja omasta mielestäni ne sopat olivat aika kauheita :D

Pirtelöt on taas tosi hyviä,joten pitäydyn niissä.Patukoita en ole maistanut.Olen käyttänyt allevon patukoita noiden sijaan.Niitä kun saa 2 tuon hinnalla.Niissä on tuollaiset 30kcal enemmän kuin cambridgessa,rasvaa ja hiilareita hieman vähemmän ja kuitua enemmän.Ne on ainakin hyviä.

Tuossa joku mainitsi aiemmin tuosta nälän tunteesta.Se johtuu ihan siitä ettei keho ole mennyt ketoosiin.Eli juustot sun muut hiilarit kun vaihtaa kasviksiin,niin ketoosiin pääsee jo muutamassa päivässä,ja viimeistään silloin nälkä lähtee :) Itselläni on 4 tunnin välit syömisissä.Eli 3 pussia päivässä,tai 2 pussia+1 patukka + tietysti se "pääruoka" mikä kuuluu tuohon 2 tasoon,ja sitten olen nakertanut esim.porkkanan vielä jossakin välissä niin nälkä pysyy poissa.
 
Joo en mä sitä meinaa ollenkaan etteikö tehois ja toimis. ite en vaan pystyis 3krt päivässä syömään, ainaki luulen. siks mä tykkään tästä ku tässon 5 krt, niin ei pääse se nälkä niin hirveeks. en ny muista oliks toi just se kallis, mut mun rahat ei riittäis noihin kk maksuihin ja jäsenyyksiin. voi olla et oon toisessaki kuurissa.
 
Joo en mä sitä meinaa ollenkaan etteikö tehois ja toimis. ite en vaan pystyis 3krt päivässä syömään, ainaki luulen. siks mä tykkään tästä ku tässon 5 krt, niin ei pääse se nälkä niin hirveeks. en ny muista oliks toi just se kallis, mut mun rahat ei riittäis noihin kk maksuihin ja jäsenyyksiin. voi olla et oon toisessaki kuurissa.
Missä ihmeen kuurissa on jäsenyys ja kk maksut?? :O Ainut minkä tiedän on xtravaganca tms mut siinähän käytki kuntosalilla. Cambridge on samanlainen kuin nutrilett, mutta vähemmän kaloreita ja kalliimpi. Viikon kuuri maksaa n. 60€ + konsultti maksu mikä on n. 8€. Ja kerralla konsultti yleensä antaa siun ostaa 1-4vkon ateriat.

Jännä. Oot siis just päinvastainen kui mie. :D Mie en pystyis syömään 5kr päivässä, 3krt päivässä on just hyvä ku siulle on just taas toistepäin parempi. :p
 
Sovittiin juur murun kans et mitataan päivittäin paino niin on se paino käyrä paremmin katsottavissa (wiitä siis käytämme) eli saas nähä lähteekö vielä tänään nesteet liikkeelle vaiko vasta huomenna. :p
 
vilttiketjun vara harmaana
Mä olen nyt 2 viikkoa ollut osa Nutriletilla. Syön siis 1-2 Nutrilettia päivässä ja lisäksi annoksen normiruokaa ( joskus 2 x ruoka) mutta niin, että otan enemmän kasviksia jne. Herkkuja koitan välttää. Painoa ei ole kohtuuttomasti, mutta lähtötilanne oli sellainen että sen 10 kg saisi pudotakin. No liikuntaa olen lisännyt ja paljon jo entiseen. Ja jihaaa, 3,5 kg / 2 viikkoa! :) Olen tyytyväinen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;23925383:
Ei kai noilla pelkillä pussiruuilla saa pitempään ollakkaan?
ominpäin ei saa. mulla tulee huomenna 3vkoa täyteen ja meinaan edelleen jatkaa, tosin meen lääkärin juttusille loppuviikosta ja kysyn hänen mielipidettä.
Nutriletista en tiedä, mutta ainakin cambridge kuurilla saa olla puhtaalla niin kauan kuin itse haluaa. Oma konsulenttini on ollut jopa 2kk. Itse pyrin olemaan väh. viikon, mutta niin pitkään kuin vain henkisesti pystyn.
 
Karistaja
Iltaa kohtalontoverit!! ;)

Olin kuukausi sitten pari vkoa lähes puhtaa Easy Dietillä, reilu 6 kiloa lähti. Sitten ED:n pussit alkoivat totisesti etoa ja pari vkoa söin kevyesti ruokaa ja välillä Nutriletteja.

Tänään sitten aloitin uudemman kerran ketoosin metsästyksen, nyt siis Nutreilla. Olen maistanut vain moccaa ja kasviskeittoa ja ainakin tuhat kertaa parempaa mielestäni kuin ED:n sapuskat. Nämä tietysti makuasioita. Nyt tavoitteena olisi pari vkoa olla ainakin lähes täysnutrauksella, lisänä proteiinipatukat, joissa 200 kcal ja 15 g hiilareita.

Tää eka päivä meni pientä päänsärkyä lukuunottamatta hyvin. Bmi nyt 27,3, joten vielä löytyy karistettavia kiloja. Toki olen jo nyt äärettömän iloinen 7 "menetetystä" kilosta!

Auringontäyteisiä dieettipäiviä meille kaikille!
 
"aloittelija"
Mahtava olo, kun nesteet ovat tainneet lähteä liikkeelle. 2pv, -2kg ja aamulla ei mitään turvotusta sormissa ym! =) Jospa sitä sitten pikkuhiljaa alkaisi lähteä läskitkin... Mutta nyt jo niin paljon keveympi olo.

Eilen illalla tuli ekaa kertaa olo, että ei ollutkaan nälkä. Söin silti toki iltasapuskat. 5pussin lisäksi olen syönyt omenan ja pienen määrän salaattia kera sienien. Siten kuitenkin, että päivän kalorimäärä jäi alle 1000. Vielä kolme päivää noilla pusseilla/patukalla, sitten ajattelin alkaa korvata sen lounaspatukan esim. keveyellä kanasalaatilla..kuitenkin siten, että päiväkalorimäärä olisi yhä sen 1000. Mun on pakko saada oikeaa ruokaa, mutta nyt alan opetella niitä pieniä annoksia.
 

Yhteistyössä