Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

Apua!!!! Nyt iski masennus :( Kävin äsken vaa'alla vaikka vannoin että vasta pe aamuna....näytti 69 eli samaa kuin viime pe!
Sanonpahan vaan että PERKELE!

No joo, lempparit mulla on
Kanakeitto (med curry)
caramel patukka
pähkinä patukka

Kasviskeitossa on joku todella tuju mauste! Mikähän se lie...
 
Firstimer
Heissan nutrailijat :)

Täällä yks kuurilla olija, tosin vaan osittain nutrailen kun en ainakaan toistaiseks ole pystyny pelkillä nutreilla olemaan. Reilun viikon verran siis nyt syönyt noita.

Suosikkimaut on
- suklaapirtelö
- mokkapirtelö
- toffee-suklaapatukka

Mikään noista suolasista ei mene alas, tänään yritin kanakeittoa saada menemään :x Eli mulla olis ylimääräisenä 14pss kanakeittoa, jos joku haluaa ne itselleen. Voisin myydä esim. 15 egellä, sisältäen postikulut... Mä pysyn noissa tutuissa hyvin maistuvissa :)

Hei!

Minä voisin ostaa kanakeittosi! Miten toimitaan, pitäisiköhän minun rekisteröityä käyttäjäksi?
 
pytkylä, sulla paino nyt iltasella näyttää enemmän kuin aamulla.
Käyppä seuraavan kerran pe aamuna, vessareissun jälkeen;)


Onko kellään kiinnostusta tehdä nutri vaihtoa? Mulla olisi ainakin 20pss ylimääräisiä kasvis- ja tomaattiliemiä.
 
Huomenta. En sitten voinut eilen illalla vastustaa loimulohen kiusausta vaan mätin sitä ihan kunnon palasen oikein antaumuksella! Voi että ihminen on heikko! No mut oon huomannut että mihinkään muuhun mulla ei tule tommosta himoa ku loheen!Eli siis sitä en osta kaappiin enää ennenku tämä täysnutraus on ohi..

Oon nyt kovasti miettinyt sitä että mitäs sitten kun tämä nutraaminen on ohi..? Jatkanko vaan kevyemmällä ruoalla vai jatkanko osittain noilla pussikeitoilla? Hyvähän niitä varmaan on kaapissa olla..Näillä keittoruoilla on helppo olla kun ei tartte miettiä mitä syö töissä/kotona.Sen kun nappaa pussit mukaan :)
 
"Jonna"
Huomenta!Koska tiistai oli vain osittain nutrausta niin en laske sitä mukaan ollenkaan. Tänäänä alkoi siis päivä 2 . Sain eilen kamalia vilukohtauksia, toivottavasti ne ja päänsärky ei jatku koko kolmea viikkoa. Uuteen päivään innolla, mansikkapirtelö oli hyvää :p .
 
Onnea Silmukka ihannepainon saavuttamisesta!
Pakko kysyä: oliko viimeiset kilot tiukassa? Oliko niitä paljon työläämpi / hitaampi pudottaa kuin pudotuksen alkuvaiheessa ekoja kiloja?
Mulla oli kaikkein tiukimmassa kilot keskivaiheilla laihdutusta.
Pari ensimmäistä viikkoa kiloja ropisi mutta sitten ei tapahtunut grammankaan vaihtelua suuntaan tai toiseen. Epätoivo meinasi iskeä.
Mutta kaipa se kroppa vaan taisteli tilannetta vastaan ja sitten lopulta luovutti ja kilot alkoivat taas tippumaan, tosin paljon tasaisemmin kuin alussa.
Nyt olen pirtelöiden lisäksi syönyt kerran tai pari päivässä kevyesti, muutamana viikonloppuna jopa vedellyt pizzaa ja kiinalaista mutta silti kalorivaje on koko viikon osalta sellainen että laihdun.
 
Iltaa arvon leidit :)
Mie olen tästä lähdössä yövuoroon ja mietin nuita syömisiä vähän.En oo syönyt tänään ku kaks pussikeittoa ja muutaman keittokinkkusiivun..ei tunnu pahalta kun nukuin tuossa pari tuntia ja kävin shoppailemassa aamusta. Voi ÄÄÄÄRRkele ostin itelle mekon pikkuveljen lakkiaisiin.179€!!En oo ikinä ostanu itelle noin kallista vaatekappaletta :) vähän kirpas! Noh, ei masentanut sovituskopissa kun vyötäröltä ja vatsasta on lähtenyt kivasti läskiä :D saahan sitä itteä palkita eikö vaan??

Noniin..mulla on noista suolaisista keitoista jäljellä enää noita pahoja (eli kasvis ja tomaatti) joten pitänee käydä kaupasta hakemassa kanakeittoa tai sitten vetää naama irvessä nuo loppuun...miten tässä jaksaa vielä puoltoista viikkoa??! Kun niin kovasti haluttais syödä...tänään tuli himo johonkin oikein siemeniseen leipään !En mie kuiten salli itelle ny repsahduksia kun tähän asti päästy näin hienosti.

Mie käyn huomenna puntarilla vasta sitten iltapäivästä kun heräilen.

Hyvää yötä, mie painun nyt duuniin.
 
Täällä loppui täysnutraus, noitten maku on vaan niin paha ja on ollut pari raskasta päivää, joten on tarvinnut ruokaa. Ajattelin jatkaa osanutrauksella. Nyt paino 86,5, eli tippunut on :) Nyt ei vaan saa antaa nousta.
 
ex-hoikka
Täytyy sanoa, että starttipaketista kaikki muu uppoo ihan ok, mutta juustopasta ei sitten millään. Kiesus. Se maistuu mun mielestä ihan just samalta kuin miltä se haiseekin. En vaan pystynyt syömään sitä teelusikallista enempää, loppu päätyi roskiksen täytteeksi...:D
 
Huomenta! Tänään punnitukset jee! :)
1 viikko täysnutrausta takana. Lähtö 60kg nyt 58kg.
Pudotusta -2kg.
Suurinosa tuosta kahdesta kilosta on nesteitä, joten odotan tulevilla viikoilla
lähtevän vähemmän.
Kaksi viikkoa vielä täysnutrausta edessä. Muuten olen pysyny tämän viikon ruodussa, mutta tiistai-iltana oli pakko maistella yksi turkinpippuri -jäätelö, joita isäntä osti jäätelöautosta :) Oli se niiiiin hyvää :D
 
"Jonna"
Täällä paino 112kg eli miinusta olisi kolmessa päivässä 1,7kg. kuulostaa aika isolta.
Suositelkaas jos tiedätte jonkun vaa`an olevan hinta-laatu-suhteeltaan hyvä, en oikein tahdo luottaa tuohon mun todella vanhaan ja kärsineeseen vaakaan.
 
"MuumiMamma"
Eli 7 päivää takana ja vaaka näytti 75,8kg eli -3,0kg!! Jee! :)
Kyllä sen jo housuissa huomaa, vaikka nestettä oliskin ;)

Kaksi viikkoa ainakin vielä edessä :) Nyt ei enää tee ees tiukkaa, tai ei oo nälkä koko ajan.. Tää nutrilett kuuri toimii itsellä ainakin hyvänä itsehillintäharjoituksena kaikkia herkkuja kohtaan.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bad Virgin-
Arvatkaa vaan, en muistanut eilen ostaa sitä vaakaa:D
Teen niin, että ostan sen vaa`an tänään ja merkitsen listaan huomisaamun, eli lauantai aamun painon.
Laittakaas tekin veikkauksia kehiin paljon mun paino on, en ole siis 2vk käynyt puntarilla ollenkaan. Saa nähdä mitä se näyttää:xmas:

Tuun kohtapuoliin päivittää listan.
 

Yhteistyössä