Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

sain sitte pidettyä kurissa itteni. en hypänny fillarin selkään enkä menny siwaan, ees autolla ;) sensijaan join 1.5l vettä ja nyt otin pakastimesta moccapirtelön, jos kantais sohvalle peiton ja kattelis jonku lässynlääleffan ;) karamelli-toffee patukan kera ;) ajattelin pilkkoo sen palasiks kippoon ja napsia siitä :D :D

MÄ OON NIIN YLPEE ITTESTÄNI :saint::xmas:
 
"joku"
saako tota moccaa mistään irtomyyntinä. Mä en uskalla ennään ostaa paketeissa noita. Mul on 12 pussia suklaapirtelöö ylimääräsenä kaapis.
Mä oon ollut kevennetyllä ruokavaliolla helmikuun alusta ja 12 kiloa on pois ja matka jatkuu. Jossain välissä alotan ruoka enen tai proteiini enen. Tulee halavemmaksi ja maistuu paremmalta.
 
Mansikka pirtelökin on hyvää :)
Vähän on pettymystä ilmassa, kun ei se paino ollut grammaakaan alaspäin tullu tänään aamulla... :( Ajattelin jättää pastan pois kokonaan ja korvaan sen patukalla :D Josko sit olis parempi :)
 
Mä olen täällä vähän jo tuskissani.... luulin äsken, että KUOLEN jos en syö yhtä kylmää nakkia :D Mut en syönyt, eritin vaan litran kuolaa! Blogiini päivittelinkin tuntemuksia... mut jaksaa jaksaa... aamupalaksi ajattelin vetäistä nyt lämpimän keiton, niin auttaa paremmin himoihin kuin kylmä pirtelö!
 
Mä olen täällä vähän jo tuskissani.... luulin äsken, että KUOLEN jos en syö yhtä kylmää nakkia :D Mut en syönyt, eritin vaan litran kuolaa! Blogiini päivittelinkin tuntemuksia... mut jaksaa jaksaa... aamupalaksi ajattelin vetäistä nyt lämpimän keiton, niin auttaa paremmin himoihin kuin kylmä pirtelö!
Blogin osote? Mä tuskailen myös blogissa :D
 
Tilasin terveysmarketista viiden päivän quick start nutrilett paketin. Joten kunhan tuotteet tulee niin voisin hypätä mukaan.
Painoa en aio kuitenkaan täällä kertoa, haluan suojella itseäni ilkeiltä kommenteilta. Pudotetut kilot ilmoitan kyllä
Pääseekö mukaan tällä tavalla?
En usko että keneltäkään saat ilkeitä kommentteja, höpsis! Kaikki me täällä laihdutetaan, enemmän ja vähemmän.Kuitenkin samalla asialla ollaan. Tervetuloa mukaan :)
 
Mie olen nyt vähän hiljaiseloa pitänyt kun kiirettä piisaa niin töissä kuin ns.vapaa-ajallakin.Tänään,ihana vapaapäivä ja lähden tekemään ylimääräisiä töitä jotta saan vähän rahaa säästöön.Eipähän tartte ajatella ruokaa koko ajan.

Nyt siis seitsemäs päivä Nutrilla (pelkästään) ja hyvä olo,paitsi että menkat alkoi eilen! Oli kova napostelun tarve mutta EN SORTTUNUT,JEEE!! Menin pötkölleen sohvalle vissypullon kans ja avasin sonera tv:n ja katoin Harry Potter ja kuoleman varjelukset :D Oli muuten hyvä leffa,suosittelen :)

Olikohan se raspberry joka kysyi vatsan toiminnasta? Joo on melko ummella, mutta aamuisin toimii kun käyn tupakalla (hyi mua pois se minusta). Mut oon ajatellut sen kyllä niinkin että enhän mie syökään juuri mitään joten ei se ulosteen määräkään voi olla suurta :D

nyt täytyy kiitää työhommiin. Mukavaa päivää kaikille!! <3
 
Mulla alkoi tänään 2vk kuuri, sen jälkeen on taas hyvä jatkaa normidieettiä:)


Painon pudottajat:


Anna......................162cm.......LP 83kg....paino nyt 80,5kg..-2,5kg

Aninka ..................166cm........LP 76kg....paino nyt 75,7kg.-300g

Bad Virgin- ........... 164cm....... LP 95kg....paino nyt 93,2kg.-1,8kg

Bi-Mii.....................158cm.......LP 82kg.....paino nyt 80kg.....-2kg

HeviäPRKLE.............170cm.......LP 83,1kg..paino nyt 80,5kg.+500g

joka lyyli oma tyyli....158cm........LP 86,8kg.paino nyt 85,2kg..-1,6kg

Moonbride..............160cm.......LP 89kg.....paino nyt 88kg.....+3kg

muffini......................?.............LP 90kg.....................UUSI

MuumiMamma........163cm........LP 78,8kg..................UUSI

OhLaLaa.................161cm.......LP 105,6kg.paino nyt 104,2kg.-1,4kg

PinkLily....................166cm......LP 75,6kg..paino nyt 74kg....-1,6kg

Pokula.....................160cm......LP 60kg......................UUSI

PUNAPOSKI.............162cm.......LP 81,5kg...................UUSI

Pytkylä ..................150cm.......LP 72kg... .paino nyt 69kg..-3kg

raspberry.................160cm.......LP 92.5kg.paino nyt 90,7kg.-1,8kg

Rontto....................162cm.......LP 60kg.....paino nyt 58,1kg..-1,9kg

Tervetuloa mukaan kaikki nutraajat, osanutraajat ja muut vastaavilla tuotteilla painoa tiputtavat! Virallinen punnituspäivä on perjantai.
Mukaan saa tulla kaikenkokoiset ja näköiset;)
tässä on pieni virhe meitsin kohdalla. painoin eilen tasan 80kg, eli pudotusta -3,1kg
 
Mulla olisi ylimääräisenä 15pss tomaattilientä, 2 pss tomaattipastaa näin ensi alkuun, voisin vaihtaakin jonkun kanssa johonkin muuhun nutrilett tuotteeseen..

Rontto, ne sun lähettämän kanakeitot on hyviä!:p Tai niin hyviä, mitä noi voi olla..
 
[QUOTE="Anna";23807788]Löysin tänne toiselta foorumilta.. Ensimmäistä kertaa kokeilen nutrausta ja takana on nyt kolme päivää. Tänään aamulla vaaka näytti -2,5kg, joka motivoi valtavasti, vaikka nesteitä onkin!

Olen 162cm pitkä ja lähtöpaino oli 83kg, nyt siis 80,5kg. Kiva että paino jo pian alkaa seiskalla :) Ensimmäinen tavoite minulla on tiputtaa 10kg, mutta kokonaisuudessaan haluaisin keventyä 18kg. Painoindeksin mukaan olisin tuolloin normaalipainoinen. En ole koskaan ollut kovin hentorakenteinen ja lihasta sekä muotoja on aina löytynyt, mutta en minä mallin mittoihin haluaisikaan. Naisella saa olla muotoja :)

Aluksi ostin 5 päivän starttipaketin ja pian siihen lisäksi muita keittoja ja pirtelöä sekä patukoita. Noita sitten syön vähän fiiliksen mukaan vaihdellen. Päivittäinen kalorimäärä vaihtelee 500 ja 700 välillä. Yllättävän kivuttomasti on toistaiseksi sujunut. Nälkä on muutaman kerran kurninut, mutta mennyt hetkessä ohi. Mielitekoja on paljon, mutta toistaiseksi niistäkin selvitty. Ainoa "oire", jonka olen huomannut on palelu iltaisin, joka kuulemma sekin menee nopeasti ohi. Eli hyvillä mielin mennään toistaiseksi :) Kiva lukea muiden kokemuksia täältä![/QUOTE]

Terve Anna.Mie myös sieltä toiselta foorumilta :)
 
MarLena
Hippahei! Löysinpäs minäkin googlen kauttaa tämmöisen ketjun ja mukaan änkeen, jos vaan sopii? Ostin eilen 5 pvän aloituspaketin, minkä korkkaan tänään. Vaa'alla kävin tsekkaamassa lähtöpainon, ja se on huikeat 86,8 kg. Pituutta on 168 cm, joten ylipainoa on ihan kohtalaisesti.

Oon nutrannut aikaisemminkin, viimeksi pari vuotta sitten. Silloin painoa putosi 8 kg, eli olin pussipöperöillä niin kauan kun tavoite oli saavutettu. Nyt mulla ei ole mitään tavoitteita, ainakin ton yhden paketin vetäisen ja sitten katselen jatkoa. Sais nyt ainakin liiat nesteet liikkeelle ja vähän kevyemmän olon.
 
Tönt
Mitäs sitten tapahtuu kun lopettaa nutraamisen? Eikö paino tule takaisin?
en kuulu tähän pinoon mutta tulin vastaamaan. söin noita nutrilettejä 10 päivää ja lähti reilu 1kg. sen jälkeen aloi karsimaan ruokaa niin että syön kasviksiä, hedelmiä, lihaa ja kalaa. ja jonkunverran maitotuotteita. 17vko ollu elämäntaparempalla ja lähtenyt melkein 17kg. eli muuttamalla tapoja ei tuu takas.

tsemppiä kaikille!!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23812601:
en kuulu tähän pinoon mutta tulin vastaamaan. söin noita nutrilettejä 10 päivää ja lähti reilu 1kg. sen jälkeen aloi karsimaan ruokaa niin että syön kasviksiä, hedelmiä, lihaa ja kalaa. ja jonkunverran maitotuotteita. 17vko ollu elämäntaparempalla ja lähtenyt melkein 17kg. eli muuttamalla tapoja ei tuu takas.

tsemppiä kaikille!!! :wave:
Noinhan se menee. Eikai kukaan ole sentään niin hölmö, että nutraa ensin vaikkapa 3 viikkoa ja sitten sen jälkeen syö taas kuten ennenkin? Ihan millä tavalla tahansa vaan laihdutetut kilot tulevat takaisin, jos laihduttamisen tarkoitus ja lopputulos ei ole muuttuneet elämäntavat. Nutraus on alku, ei loppu.
 
Tönt
Noinhan se menee. Eikai kukaan ole sentään niin hölmö, että nutraa ensin vaikkapa 3 viikkoa ja sitten sen jälkeen syö taas kuten ennenkin? Ihan millä tavalla tahansa vaan laihdutetut kilot tulevat takaisin, jos laihduttamisen tarkoitus ja lopputulos ei ole muuttuneet elämäntavat. Nutraus on alku, ei loppu.
sitä se just oli mullekin. tönäsy eteenpäin. se alku on aina niin vaikee niin toi on ihan hyvä kun on vaan tiettyjä asioita mitä saa syödä.
 
mä join vettä eilen ihan mielettömästi, tänään en oo viel kerinny ku 2 kuppia kahvia ja litran vettä, aamulla oli silti 90.8 : / ja siis toissapvänä mulla oli 90.5 : /

ärrinmurrin! söin kyl eilen patukan ylimäärästä ku mässytti. en tiä vaikuttaaks se. mut siis eihän mulla oo ees viikko viel täynnä nutrausta.

en ite oo ajatellu viel niin pitkälle et mitä sitte ku loppuu nutraus, pessimisti ei pety, en siis tee suuria suunnitelmia vaan katon päivän kerrallaan, kilon kerrallaan, miten lähtee tippuun ja meneen nää systeemit. en ajattele enää "sitten kun painan sen ja tän niin....." oon niin monta kertaa luovuttanu nää kuurit. katotaan ;)
 
mä join vettä eilen ihan mielettömästi, tänään en oo viel kerinny ku 2 kuppia kahvia ja litran vettä, aamulla oli silti 90.8 : / ja siis toissapvänä mulla oli 90.5 : /

ärrinmurrin! söin kyl eilen patukan ylimäärästä ku mässytti. en tiä vaikuttaaks se. mut siis eihän mulla oo ees viikko viel täynnä nutrausta.

en ite oo ajatellu viel niin pitkälle et mitä sitte ku loppuu nutraus, pessimisti ei pety, en siis tee suuria suunnitelmia vaan katon päivän kerrallaan, kilon kerrallaan, miten lähtee tippuun ja meneen nää systeemit. en ajattele enää "sitten kun painan sen ja tän niin....." oon niin monta kertaa luovuttanu nää kuurit. katotaan ;)
Mä luulen, että painonpudotuksen kannalta suunnitelma voisi tehdä hyvää pitkällä tähtäimellä! Tekee itselleen suunnitelman, vaikkapa kirjaa ihan vihkoon, tulevaa aikaa ajatellen. Ja sitten tavallaan sitouttaa itsensä siihen. Vaikka lipsuisi, niin palaisi aina takaisin suunnitelmaan. Mä olen tehnyt itselleni tarkan suunnitelman, miten tästä eteenpäin ja siksi en jännitä tai epäile, ettenkö aikanaan olisi (ja pysyisi) hoikkana :D

Mun suunnitelma:
- täysnutraus 550kcal/pv (ainakin kesäkuun 12. asti)
- nutrilett painonhallintatuotteet/osanutraus, noin 1000kcal/pv kunnes -20-25kg
- painonvartijoiden pistesysteemiä kunnes tavoitepaino
- painonhallintaohjelmaa loppuelämä, mukaanlukien kuukausittaiset vaakakäynnit, jolloin voi reagoida nopeasti jo +1-2kg lisäykseen.

Ai siis minullako tämä on projektiluontoista ;) :D
 
Mä luulen, että painonpudotuksen kannalta suunnitelma voisi tehdä hyvää pitkällä tähtäimellä! Tekee itselleen suunnitelman, vaikkapa kirjaa ihan vihkoon, tulevaa aikaa ajatellen. Ja sitten tavallaan sitouttaa itsensä siihen. Vaikka lipsuisi, niin palaisi aina takaisin suunnitelmaan. Mä olen tehnyt itselleni tarkan suunnitelman, miten tästä eteenpäin ja siksi en jännitä tai epäile, ettenkö aikanaan olisi (ja pysyisi) hoikkana :D

Mun suunnitelma:
- täysnutraus 550kcal/pv (ainakin kesäkuun 12. asti)
- nutrilett painonhallintatuotteet/osanutraus, noin 1000kcal/pv kunnes -20-25kg
- painonvartijoiden pistesysteemiä kunnes tavoitepaino
- painonhallintaohjelmaa loppuelämä, mukaanlukien kuukausittaiset vaakakäynnit, jolloin voi reagoida nopeasti jo +1-2kg lisäykseen.

Ai siis minullako tämä on projektiluontoista ;) :D
joo mä kirjotan blogia kanssa. mutta vielä se on sillä asteella etten oo muille jakanu, lähinnä itelle "muistiin" kaikkia juttuja :)

painonvartijoilla aattelin kans varmaan alkaa, karppaus on muuten ok, mut en jaksa väsätä eriruokia koko ajan ja se tulee tosi kalliiks.
 
joo mä kirjotan blogia kanssa. mutta vielä se on sillä asteella etten oo muille jakanu, lähinnä itelle "muistiin" kaikkia juttuja :)

painonvartijoilla aattelin kans varmaan alkaa, karppaus on muuten ok, mut en jaksa väsätä eriruokia koko ajan ja se tulee tosi kalliiks.
Mua myöskään tuo karppaus ei kiinnosta karvan vertaa. Haluan nimenomaan oppia sen salaisen taidon, että voi syödä ihan mitä vaan kunhan syö vähemmän kuin kuluttaa :D
 
Mua myöskään tuo karppaus ei kiinnosta karvan vertaa. Haluan nimenomaan oppia sen salaisen taidon, että voi syödä ihan mitä vaan kunhan syö vähemmän kuin kuluttaa :D
mulla on painonvartijoista vaan hyvää sanottavaa. itsellä aikoinaan tippu -12kg 3:ssa kuukaudessa siellä. ja sain hyvän spurtin alulle tossa muutama vuosi sitten ja tiputin kympin, mut sit se taas jäi :whistle:
 
Mulla olisi ylimääräisenä 15pss tomaattilientä, 2 pss tomaattipastaa näin ensi alkuun, voisin vaihtaakin jonkun kanssa johonkin muuhun nutrilett tuotteeseen..

Rontto, ne sun lähettämän kanakeitot on hyviä!:p Tai niin hyviä, mitä noi voi olla..
Uuh, mutta hyvä että ne maistuivat sulle. Mä tykkäsin siitä tomaattipastasta. :p Ja noi liemet on kanssa ihan juotavia.
 

Yhteistyössä