Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

"muffini"
onko kuitenkaan ihan järkevää vielä aloittaa, koska imetät? imetyshän itsessään jo on hyvä juttu ja mulla ainakin tiputti painoa hyvin. mun lähtöpaino ennen raskautta oli 75, loppuraskaudessa painoin 83 ja kun lapsi oli vuoden ikäinen painoin 62. mutta nyt :$:':)kieh:

olin silloin painonvartijoissa 3kk ja lähti 12kg :)
On ihan järkevää, ja turvallistakin:)
Kilot ei tästä tipu, tällä erää nousevat vain...eikä ihme näillä ruokailutottumuksilla.
Syön tuotteiden lisäksi muuta ruokaa, niin vauva kuten minäkin tullaan saamaan kaikki mitä tarvitaan.Eikä maidonkaan tulo pääse tyrehtyyn.

Tarvitsen nopeita tuloksia alkuun, muuten ei mistään tule kyl yhtään mitään.Tsempaa jaksamaan.

Mulla paino alkanut aina tippua vasta imetysten jälkeen
 
Lähde ihmeessä nyt mukaan! Tsempataan toinen toistamme ja voidaan keskustella Cambridgeista, kun kaikki muut näyttää käyttävän Nutrilettia tms. Mun mielestä Cambridget on ehdottomasti parhaita, mitä olen koskaan kokeillut! Ja usko pois, monia olen kokeillut... ;)

Mä sain kahden viikon kuurilla viime keväänä pois 7kg. Silloin vain käytin kauheesti aikaa ja energiaa miettimiseen, miten kauheeta on elää vain litkuilla, mitä kaikkea mulla tekeekään mieli jne... Nyt on asenne kohdillaan! Mistään en jää paitsi, vaikka en moneen viikkoon söisi! Haluan tällä kuurilla pois sen verran, että mahdun kaapissa oleviin vaatteisiini. Uskon, että se vaatii n. 10-15kg pudotusta. Sitten jatkan hiilarittietoisella, lähes herkuttomalla ruokavaliolla niin, että saavutan tavoitepainoni.
Joo kyl mie vähän ajattelin lähtee, kuhan herkuttelen eka vklopun. ;D Ja cambridget ovat kyl miunki mielest parhaimpii mitä löytyy, miinus puoli vaa on kallis hinta. :O

Mutta maanantaina aloitan taas kerran vanilja kuurin. Kyllästyttää vaan toi sama maku, mut minkäs teet ku nirso oon. Mansikka sheikki oli aivan kamalaa ja kana keitto menettelee... Vaniljaa vaan naamaan heh. :D Mut mun on kyl pakko syödä muutaki, muuten en jaksa. Just jtn tonnikalaa vedessä, kurkkua ja rypäleitä. Saa nähä montako päivää jaksan, mut kuten sanoit, tsempataan tsempataan! :)

[QUOTE="muffini";23802635]Tää aloittais huomenna, mut Cambridgella(jo tuttu kuuri).
Pääsenkö silti mukaan?

Painoa on on n.90kg, tavoitteena päästä 75.Erittäin tyytyväinen olen jos jaksan tsemppaa 70kg asti.
Olen lykännyt kuurin aloittamista todella pitkään.Ahdistaakin ajatus siitä et tavoite ois saavutettu, jos oisin aloittanu kuurin n.kk sitten!
Huomenna ku tuotteet tulee, niin tämän neidin läskit alkaa lähteä:)
Puhtaalle kuurille en tälläkään kertaa rupea, koska imetän.[/QUOTE]

Joo ethän saisi puhtaalla kuurilla ollakkaan, kerta imetät. Saanko udella mikä on siun pituutes? :)

Jo kolme immeistä aloittamassa cambridge kuuria. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23804665:
Samat sanat, kaikki mukaan ja tsemppiä! Tämä juttu oikeasti toimii :cool:
Onko se niin että joutuu kärsimään nälkää kun näitä syö? Kauheita uhkakuvia mulle annettiin tänään ku soitin äidille :D Ei hän ainakaan vois kärsiä edes viittä päivää nälkää. Ja arvatkaa, unohdinko ostaa rasvatonta maitoa... :ashamed: Eli ekat keitot menee veteen tehtynä...
 
Tuun ihan kohta päivittää listan kuntoon, ollut sellasta hässäkkää pari päivää ettei ole ehtin täälläkään käymään, mut eiköhän tää tästä rauhotu taas:)

Niin ja muistakaa, että huomenna on virallisen punnituksen aika!
Mulla jää huomenna punnitus väliin, kun meitin vaaka meni rikki, onneksi ei kuitenkaan mun painon vuoksi:rolleyes:
Ja uutta puntaria en osta ennen torstaita, muuten mä ramppaan koko ajan puntarilla:whistle:
Joten, mulle tulee punnituksissa 2vk väli ja totisesti toivon, että viikon päästä pe paino alkaisi 8:lla!

Kyllä mä uskon, että niin käy, koska alan itsekin huomata, että painoa on lähtenyt jonkun verran, ei vaatteet kiristä ja vyötäröstäkin näkee, vaikka läskiä piisaa muille jaettavaksi!
 
Mä liityn teidän joukkoon kunhan saan uuden Nutrilett-paketin :) Nyt viikko mennyt ihan normi syömingeillä, ja paino on sen mukainen... |O Eihän se pysynyt niin matalalla mitä se oli kun oli pari päivää nutrannut. Mutta kohta uuteen taistoon! :)
 
Onko se niin että joutuu kärsimään nälkää kun näitä syö? Kauheita uhkakuvia mulle annettiin tänään ku soitin äidille :D Ei hän ainakaan vois kärsiä edes viittä päivää nälkää. Ja arvatkaa, unohdinko ostaa rasvatonta maitoa... :ashamed: Eli ekat keitot menee veteen tehtynä...
Kyllä se nälkä välillä on, toisena päivänä se oli oikeastaan melko helvetillinen :D Mutta se nälän tunne menee ohi ja tulee ihan hyvä olo.Ihan rohkeasti vaan :)
 
huomenta vaan kaikille enemmön tai vöhemmän tasapuolisesti!
paino tänä aamuna 85,2kg eli tiistaista on lähtenyt 1,6kg. jee *hurjaa tuuletusta*

yritän tänään ehtiä käymään tokmannilla, jos siellä on kerran sopat tarjouksessa. sitä mokkapirtelöä tekis mieli maistaa
 
Meinaa motivaatio loppua kun ei tunnu paino tippuvan, aamulla näytti vaaka siis 80,5kg :kieh:
Mä olen ihan vaan täysnutrilla, en oikeasti työnnä suuhuni mitään muuta!!!!
Eiliset eväät, aamiainen: suklaapirtelö, lounas: hunger control smoothie (mielettömän hyvää, ei siis kuulu siihen starttipakettii), päivällinen: tomaattipasta (hyvää!!!) ja iltapala: tomaattiliemi
Yksi ateria siis jää päivästä uupumaan kun en vaan jaksa, pitäisi varmaan syödä parin- kolmen tunnin välein ettei illalla tulisi niin kiire :D
Mä en siis oikeasti nyt vaan käsitä, miksei mun paino tipu vaikka kalorivajetta on reilusti, en tosi ole liikkunut juurikaan kun olen kipeänä. Masentaa : / mutta en luovuta en!!!
 
Huomenta!
Mä nyt sitten tässä nautiskelen suklaapirtelöä ja on kyllä hyvää! Maistuu aika vahvasti pähkinä mutta onneks mä olen pähkinän ystävä :p

Mikäköhän ateria väli kannattais pitää? On aika monta ruokailua verrattuna karppaukseen :)

By the way, en tiedä mikä vaivaa mutta puntari näytti aamulla 74kg :confused:
En tiiä onko vaaka rikki vai putosko mulla eilisen salaatin takia muka 1.6kg heti? :O
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Pytkylän vaaka näytti aamulla 69kg, eli -3kg!!!! YES!!!! Tästä on hyvä jatkaa toinen viikko samalla linjalla :)

HeviäPRKLE: mulla tuo nälän tunne lähtee kun juon vettä! Eli janoa on ja nestettä ruumis kaipaa :D

Bi-Mii: sää syöt liika vähän! Vaihda tuo liemi soppaan tai sitten patukkaan, ja muista juoda!

Mulla on "ateria"väli 3-4 tuntia, niissä väleissä juon kahvia / teetä ja kovasti vettä. Myös cocis lightia menee 1tlk / päivä.
 
Huomenta!
Ensimmäinen päivä Cambridgeilla takana ja painoa lähti päivässä -1,4kg! Nyt siis 104,2kg. Tästä se kuulkaa lähtee! :)
Vyötärökin oli pakko mitata, kun tuntui niin "hoikalta" (hih!) ja olihan tuokin kaventunut eilisaamusta 4cm! Tässä saa kuulkaa turvotukset kyytiä! JES!!!!!
Mieli on huippuhyvä, tsemppiä kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23806026:
Huomenta! Pytkylän vaaka näytti aamulla 69kg, eli -3kg!!!! YES!!!! Tästä on hyvä jatkaa toinen viikko samalla linjalla :)

HeviäPRKLE: mulla tuo nälän tunne lähtee kun juon vettä! Eli janoa on ja nestettä ruumis kaipaa :D

Bi-Mii: sää syöt liika vähän! Vaihda tuo liemi soppaan tai sitten patukkaan, ja muista juoda!

Mulla on "ateria"väli 3-4 tuntia, niissä väleissä juon kahvia / teetä ja kovasti vettä. Myös cocis lightia menee 1tlk / päivä.
Mulla on cocacola zeroa pullo tossa :D Että sitä välillä. Niin ehtiikö noi kaikki syömään jos on 3-4h väliä? :O Aika usein tässä onneks saa syödä, tuskin ehtii mulle tulemaan nälkä :D Syön normaalisti 2krt päivässä... :whistle:
 
Mulla on cocacola zeroa pullo tossa :D Että sitä välillä. Niin ehtiikö noi kaikki syömään jos on 3-4h väliä? :O Aika usein tässä onneks saa syödä, tuskin ehtii mulle tulemaan nälkä :D Syön normaalisti 2krt päivässä... :whistle:
No tänään en ole vielä syönyt mitään, kahveeta vaan killitellyt :)

Kohta menen ekalle kanasopalle tai patukalle, 5 kertaa päivässä syönnoista jommankumman. No pirtelö pitäisi jossain välissä vetaista mutta se ei oo oikein mun juttu, täys pakka suklaapirtelöä kaapissa kyllä on. Juustopastaa en ala enää syömää, yöks, tomaattipasta menee jotenkuten alas, sitä ois vielä yks pussi siitä aloituspakkauksesta....

Mulla on tarkoitus jatkaa tätä täydellä siihen asti kun vaaka näyttää 65kg, sitten jos pari päivää ois lievemmällä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23806154:
OhLaLaa: Mikä on tuo Cambridgen kuuri?
Katoppa tuolta: Cambridge Ohjelma - Suomi :: HOME
Mä oon periaatteessa tuolla tasolla 1, juon 3 pirtelöä päivässä ainakin toistaiseksi.
Nuo pirtelöt on tosiaan hyvän makuisisa, lämpimistä juomista en niinkään välitä. Noita puuroja ja patukoita en ole maistanut. Cambridgessä on se hyvä, kun voi ostaa just niitä makuja joista tykkää. Viikon pakettiin kuuluu 21 pussia ja ne valitsin juuri niitä, mitkä on mulle mieluisimpia makuja.
 
Hej! Tänään pääsen ostamaan kolmen viikon kuurille ruoat!
Kertokaapas mulle, että mitä pirtelöitä ja keittoja suosittelette?
Mä olen makian perso joten tuo sulkaapirtelö oli mielestäni ihan juotavaa, mut entä noi keitot,
tuleeko niistä kylläinen olo niin kuin pirtelöstä??

kiitos jo etukäteen :) jänsäkkää alottaa, viikonloput on varmasti vaikeimpia kun tekee mieli napostella..
 
zeims
Mulla on nyt edessä pikalaihdutus ennen häitä. Tullut syötyä vähän mitä sattuu ja miten sattuu, joten nyt on kainalotissit ja painoa liikaa :ashamed:
Kannattaako ostaa tuo starttipaketti vai yhdistellä eri pakkauksia? Olen kuitenkin ika nirso ruoan suhteen, mutta pakon edessä syön vaikka sian sorkkia :D
Saako tuota starttipakkausta käyttää vaikka kolmea peräkkäin?
 
Meinaa motivaatio loppua kun ei tunnu paino tippuvan, aamulla näytti vaaka siis 80,5kg :kieh:
!!!
Mulla oli ensimmäisen viikon jälkeen pari viikkoa niin ettei tippunut grammaakaan ja meinasin luovuttaa. Koitin sitten järkeillä että kroppa on shokkitilassa niukoista kaloreista ja pitää kaksin käsin kiinni läskeistä.
Sitten yhtäkkiä rupesi vaan ropisemaan kiloja pois niin että parissa viikossa oli -6kg ja se on tosi huima luku koska en ole alkujaankaan ollut mitenkään valtavan ylipainoinen vaan sellainen kymmenisen kiloa tullut extraa vuosien varrella.
Edelleen paino tippuu tasaisesti vaikka vain osanutraan. Ihannepaino on kyllä toisaalta jo saavutettu ja nyt pitäisi keskittyä vain tiukkojen lihasten hankkimiseen:)

Tsemppiä!
 
Tilasin terveysmarketista viiden päivän quick start nutrilett paketin. Joten kunhan tuotteet tulee niin voisin hypätä mukaan.
Painoa en aio kuitenkaan täällä kertoa, haluan suojella itseäni ilkeiltä kommenteilta. Pudotetut kilot ilmoitan kyllä
Pääseekö mukaan tällä tavalla?
 
Huomenta vaan :)

Mulla oli aamu aikamoista hässäkkää ja nyt tulin vasta kotiin ja muistin ton punnituksen, oon kerinny vetään puol litraa vettä, suklaapirtelön ja kupin kahvia, vaaka näytti 90.7kg. en sitte tiiä mikä on totuus, varmaan se eilinen 90.5 on lähempänä kun en ollut pistänyt suuhuni vielä mitään.

eli meitsin pudotus -2kg :D
 
:
Kannattaako ostaa tuo starttipaketti vai yhdistellä eri pakkauksia? Olen kuitenkin ika nirso ruoan suhteen, mutta pakon edessä syön vaikka sian sorkkia :D
Saako tuota starttipakkausta käyttää vaikka kolmea peräkkäin?
ihan omasta mausta on kiinni mitä noista syöt. Starttipaketissa minusta oli muuten hyvät mutta mansikkapirtelö ja juustopasta oli yöksiä mulle, niitä ei enää kiitos, molempia jäi sitten käyttämättä 1 pussi. Olen tilannut nyt jo pariin otteeseen Terveysmarketista sekalaisesti, mies toi kaupunkireissullaan Lidlistä vielä kanasoppaa ja se on nami :) alkuun söin sitä ihna sillee, veteen tehtynä siis, mutta eilen sitten laitoin currya sekaan ja se se vasta namia on!
Nyt odottelen kasviskeittoa ja patukoita lisää. Minusta nuo pirtelöt ei oo oikein hyviä, ne ei pidä nälkää poies samalla lailla kuin patukat ja sopat, kaloreita kuiten tulee saman verran, paitsi kanasopasta puolet vähempi!
minä jos käytän maitoa, niin ihan tavallista sinistä olen käyttänyt, ei ole tullut ostettua rasvatonta. ja hyvinhän tuo paino putoaa.
tänään teki tosi tiukkaa kun muulle perheelle tein muussit ja paistoin marinettia.....siihen vielä muksuilla on tänään karkkipäivä....APUA!!!
 

Yhteistyössä