Lähde ihmeessä nyt mukaan! Tsempataan toinen toistamme ja voidaan keskustella Cambridgeista, kun kaikki muut näyttää käyttävän Nutrilettia tms. Mun mielestä Cambridget on ehdottomasti parhaita, mitä olen koskaan kokeillut! Ja usko pois, monia olen kokeillut...
Mä sain kahden viikon kuurilla viime keväänä pois 7kg. Silloin vain käytin kauheesti aikaa ja energiaa miettimiseen, miten kauheeta on elää vain litkuilla, mitä kaikkea mulla tekeekään mieli jne... Nyt on asenne kohdillaan! Mistään en jää paitsi, vaikka en moneen viikkoon söisi! Haluan tällä kuurilla pois sen verran, että mahdun kaapissa oleviin vaatteisiini. Uskon, että se vaatii n. 10-15kg pudotusta. Sitten jatkan hiilarittietoisella, lähes herkuttomalla ruokavaliolla niin, että saavutan tavoitepainoni.
Joo kyl mie vähän ajattelin lähtee, kuhan herkuttelen eka vklopun. ;D Ja cambridget ovat kyl miunki mielest parhaimpii mitä löytyy, miinus puoli vaa on kallis hinta. :O
Mutta maanantaina aloitan taas kerran vanilja kuurin. Kyllästyttää vaan toi sama maku, mut minkäs teet ku nirso oon. Mansikka sheikki oli aivan kamalaa ja kana keitto menettelee... Vaniljaa vaan naamaan heh.
Mut mun on kyl pakko syödä muutaki, muuten en jaksa. Just jtn tonnikalaa vedessä, kurkkua ja rypäleitä. Saa nähä montako päivää jaksan, mut kuten sanoit, tsempataan tsempataan!
[QUOTE="muffini";23802635]Tää aloittais huomenna, mut Cambridgella(jo tuttu kuuri).
Pääsenkö silti mukaan?
Painoa on on n.90kg, tavoitteena päästä 75.Erittäin tyytyväinen olen jos jaksan tsemppaa 70kg asti.
Olen lykännyt kuurin aloittamista todella pitkään.Ahdistaakin ajatus siitä et tavoite ois saavutettu, jos oisin aloittanu kuurin n.kk sitten!
Huomenna ku tuotteet tulee, niin tämän neidin läskit alkaa lähteä
Puhtaalle kuurille en tälläkään kertaa rupea, koska imetän.[/QUOTE]
Joo ethän saisi puhtaalla kuurilla ollakkaan, kerta imetät. Saanko udella mikä on siun pituutes?
Jo kolme immeistä aloittamassa cambridge kuuria. :heart: