Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

juu niin vähä aattelinki. tarttee hilautua ajoissa nukkuun ettei tuu mähkittyä enää mitään ;)

teetteks muuten maitoon noi pirtelöt? vai veteen? mä oon tehny maitoon ja suklaa oli ainakin aamulla jo ihan juotavaa :D
Mie oon tehny ihan veteen.Haluan pitää kalorimäärän mahdollisimman alhaisena..Mulla ei tee viikolla tiukkaa tämä dieetti kun nukahdan monesti lasten kanssa yhtäaikaa kasin pintaan.Viikonloppu vähän pelottaa...mutta eiköhän siittä selvitä :) Pitää hakea täältä tsemppiä!
 
Kiva kun on ketju kasvanut :) Mä olen syönyt tänään suklaapirtelön, toffeepatukan, moccapirtelön, kananuudelikeiton ja vielä pitäisi kait yksi liemi syödä. On tökkinyt jotenkin melko pahasti, unohdin ottaa töihin sheikkerin joten pirtelö oli aika kökköstä, YÖK! Kasvisliemi ja moccapirtelö on oikeasti ainoat jotka maistuu hyvältä. Eilen söin (yritin siis) yhden vaniljajälkkärin, hyi helv miten pahaa, laitoin ne suosiolla kaappiin mätääntymään :D
Olen ollut myös tosi väsynyt, osaksi tähän vaikuttaa varmasti se että olen tulossa kipeäksi, mutta on ollut raskasta. Töiden jälkeen ottanut jo kahdet puolen tunnin päikkärit :/ mutta nälkä ei sinänsä vaivaa eikä oikeastaan suuremmin ole mitään mielitekojakaan.
 
"böö"
Heippa!

Jos ostaisin tuolta terveysmarketista sellaisen 9kpl diet mixin, on ilmeisesti valmis 19pvä:n kuuri ja siihen lisäksi 15kpl niitä patukoita eli tulisi 22pvä:n kuuri niin voisinko sitten päivän aikana itse päättää mitkä viisi tuotetta nyt juuri sinä päivänä haluan syödä?
 
mää tilasin www.terveysmarket.comista ja sain ilman postareita, tilasin patukoita, kasviskeittoa 2pkt ja oliko vielä jotain muutakin....viime viikolla kans tilasin sieltä ja tulee tosi nopsaan ne!

Kuishan kauan tätä uskaltaa jatkaa pelkästään nutraamalla? Tai no ne pari näkkäriä on lisäksi päivässä. Muuta ei. ja olen sillain nutrannut että 5 ateriaa päivässä. tai siis korvaavaa. jää alle 1000 kalorin näin.
Tämä on niin helppoa!!! Ihanaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23796797:
Kuishan kauan tätä uskaltaa jatkaa pelkästään nutraamalla?
ilman lääkärin valvontaa ei suositella 3vkoa pidempään, että kuukausi minusta on max omin päin nurtrailla.

mä katon miten lähtee meneen; viikon, kahen päästä millainen paino on ja miten muuten olo, jos tökkii niin sit katon tilanteen uudestaan. mä oon päättäny etten tee suunnitelmia "sit kun oon niin ja näin painava" tai "sit kun painan sen ja tän". JOS joskus pääsen tavallisiin lukemiin etten oo tällänen valas nii mietin sitte. en nyt. miten jatkan tms.
 
Siistii! Mie oon Cambridgee kokeillu jo kohta kaks vuotta, en oo vaa saanu kunnolla alkuun totoa kuuria varsinkin alussa ei uponnu yhtää ne, mut nykyään RAKASTAN sitä vanilja pirtelöö. Nam<3

Innoissani aion kyl lukea miten sinulla tulee käymään. Itse aloitan heti ensi viikolla Cambridge kuurin (taas vaihteeks), kerta tota vaniljaa löytyy n. kolmen paketin edestä heh. :D Ilmoilen tänne sit uusiks, mikäli saan ton kuurin startattua. :)
Lähde ihmeessä nyt mukaan! Tsempataan toinen toistamme ja voidaan keskustella Cambridgeista, kun kaikki muut näyttää käyttävän Nutrilettia tms. Mun mielestä Cambridget on ehdottomasti parhaita, mitä olen koskaan kokeillut! Ja usko pois, monia olen kokeillut... ;)

Mä sain kahden viikon kuurilla viime keväänä pois 7kg. Silloin vain käytin kauheesti aikaa ja energiaa miettimiseen, miten kauheeta on elää vain litkuilla, mitä kaikkea mulla tekeekään mieli jne... Nyt on asenne kohdillaan! Mistään en jää paitsi, vaikka en moneen viikkoon söisi! Haluan tällä kuurilla pois sen verran, että mahdun kaapissa oleviin vaatteisiini. Uskon, että se vaatii n. 10-15kg pudotusta. Sitten jatkan hiilarittietoisella, lähes herkuttomalla ruokavaliolla niin, että saavutan tavoitepainoni.
 
Hienoa pytkylä :flower:

mun on mentävä suklaapirtelö ostoksille :D mulla on enään yks mansikka:xpirtelö ja vissiin yks suklaapirtelö tosta alotuspakkauksesta jäljellä. ja tää suklaa on ihan hyvää :D

vaaka näytti 90.5kg tänään, eli siitä ihan ekasta punnituksesta -2.4kg ja se punnitus oli maanantai iltana :D mut siitä tiistain aamupainosta siis tasan -2kg :D

että suklaapirtelö maistuu oikein hyvälle :LOL:
 
Aninka ..................166cm........LP 76kg....paino nyt 75,7kg.-300g

Bad Virgin- ........... 164cm....... LP 95kg....paino nyt 93,2kg.-1,8kg

Bi-Mii.....................158cm.......LP 82kg.....paino nyt 80kg.....-2kg

HeviäPRKLE.............170cm.......LP 83,1kg....................UUSI

joka lyyli oma tyyli......?............LP 86,8kg.....................UUSI

Moonbride..............160cm.......LP 89kg.....paino nyt 85kg.....-4kg

PUNAPOSKI.............162cm.......LP 81,5kg...................UUSI

Pytkylä ..................150cm.......LP 72kg... .paino nyt 72kg....+-0kg

raspberry.................160cm.......LP 92.9kg...................UUSI

Rontto....................162cm.......LP 60kg.......................UUSI
hehhe, mua alko naurattaan tää lista, vois muuttaa nimeks kääpiönutraajat :LOL::heart:

BV! vaihda mun alotuspainoks se aamupaino, lasken sen mukaan, eli 92.5 kg :)
 
Mä oon alkanu kirjoittaan myös laihdutusblogia, ja aattelin et oisko teillä haluja lähtee viikottaiseen mittailuun mukaan :) eli mä tekisin sinne blogiin kerran viikossa mittausaloituksen, ja te mittaisitte kanssa ja kertoisitte kommentteihin omat tulokset? kiinnostaisko? se blogi on ihan mulle vaan tarkoitettu "muistikirja" mut jaan sen kyllä muillekin jos vaan haluatte lähteä mukaan tuohon.
 
Hei kaikki Nutrikset! Huolitteko mukaanne vähän vähemmän lihavaa jolla on silti 8kg tiputettavana? Huomenna alkaa 3vk kuuri, pirtelöillä ja keitoilla. Mä olen miettiny, että jos sen -4kg ainaki sais 3vk kuurilla pois. Paino 60kg ja pituus 160cm. Ennen lasten odotusta painoin sen 52kg ja se on mun normaali paino.
 
Viides nutrauspäivä meneillään ja nälkä ei pahemmin vaivaa. Ihan pirteä olo itseasiassa. Innolla odottelen huomista punnitusta! En ole mitään ylimääräistä syönyt.Kahviin lorauttanut tilkan rasvatonta maitoa aamulla...

Tuo kasviskeitto on ihan kamalan makuista.Tuntuu et huulet repeää kun maistuu niin pippurilta ja suolalta.

Sama kai se on mitä ihminen elääkseen syö kunhan pysyy hengissä :D
 
Tää nutraus toimiiiiiii ja olo on niin hyvä! Eilisestäkin pudonnut paino jo hyvin, yhteensä pudonnut jo yli 7kg siitä kun aloitin huhtikuussa (pidin muutamia päiviä taukoja välissä, ettei ole liian raskasta täysnutrausta). Mulla nyt 4. päivä menossa, maanantaina puntari.

Mä olen koukuttunut tohon mokkaan, minä, joka en voi kahvia sietää :p
 
Tää nutraus toimiiiiiii ja olo on niin hyvä! Eilisestäkin pudonnut paino jo hyvin, yhteensä pudonnut jo yli 7kg siitä kun aloitin huhtikuussa (pidin muutamia päiviä taukoja välissä, ettei ole liian raskasta täysnutrausta). Mulla nyt 4. päivä menossa, maanantaina puntari.

Mä olen koukuttunut tohon mokkaan, minä, joka en voi kahvia sietää :p
mun tarvis ostaa nyt jotain pirtelöö ja oon kahen vaiheilla kumpaa ostan, moccaa vai suklaata.

tein äskön suklaajälkiruuan ja oli ihan hitsin hyvää!!! oikeesti, mii laik :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Eka viestini olikin jäänyt vähän vajaaksi, eli liityn kääpiönutraajiin koko 158cm:n mitallani :D
Tarkoitus oli alunpein vetää tehostartti pelkällä nutraamisella, mutta tuntuu vaan tulevan mutkaa matkaan... Eli lähinnä näyttää siltä että korvaan osan aterioista patukoilla tai pirtelöillä.
 
Heii! Mä tuun mukaan!
Mun 5päivän Nutrilettit tuli :)

Paino oli tänään aamulla 75.6 ja toivotaan että olis edes par kiloa vähemmän viiden päivän päästä. Niin juu ja pituus on 166cm.
Kokeilin jo tänään sellasta suklaa juomaa (hunger control juttu) ja se oli hävyttömän hyvää!! :p Kaupasta bongasin ja nyt ostin vielä Karamell/toffee patukoita ja en muistanu, että tilasin sitäkin paketin vielä ton Quick startin lisäks :D
No, mutta huomenna sitten testaamaan! :)
 
Mussuttelin tyytyväisenä tota tomaattipastaa. Tein veteen muuten, mutta lorautin noin 0,5dl (voi olla että vähemmänkin oli) maitoa siihen ja pienen tirauksen chilikastiketta :p Ja oli syötävää. :p

Noilla shakeilla ja patukoilla on töissä pysynyt nälkä poissa , vaikka siellä saakin "juosta kielivyönalla" koko hela päivän.
 
"muffini"
Tää aloittais huomenna, mut Cambridgella(jo tuttu kuuri).
Pääsenkö silti mukaan?

Painoa on on n.90kg, tavoitteena päästä 75.Erittäin tyytyväinen olen jos jaksan tsemppaa 70kg asti.
Olen lykännyt kuurin aloittamista todella pitkään.Ahdistaakin ajatus siitä et tavoite ois saavutettu, jos oisin aloittanu kuurin n.kk sitten!
Huomenna ku tuotteet tulee, niin tämän neidin läskit alkaa lähteä:)
Puhtaalle kuurille en tälläkään kertaa rupea, koska imetän.
 
[QUOTE="muffini";23802635]Tää aloittais huomenna, mut Cambridgella(jo tuttu kuuri).
Pääsenkö silti mukaan?

Painoa on on n.90kg, tavoitteena päästä 75.Erittäin tyytyväinen olen jos jaksan tsemppaa 70kg asti.
Olen lykännyt kuurin aloittamista todella pitkään.Ahdistaakin ajatus siitä et tavoite ois saavutettu, jos oisin aloittanu kuurin n.kk sitten!
Huomenna ku tuotteet tulee, niin tämän neidin läskit alkaa lähteä:)
Puhtaalle kuurille en tälläkään kertaa rupea, koska imetän.[/QUOTE]

tervetuloa! mutta onko kuitenkaan ihan järkevää vielä aloittaa, koska imetät? imetyshän itsessään jo on hyvä juttu ja mulla ainakin tiputti painoa hyvin. mun lähtöpaino ennen raskautta oli 75, loppuraskaudessa painoin 83, 74 oli jälkitarkastuksessa ja kun lapsi oli vuoden ikäinen painoin 62. mutta nyt :$:':)kieh:

olin silloin painonvartijoissa 3kk ja lähti 12kg :)
 
Viimeksi muokattu:
hain sitä moccaa kuitenki ku sitä tääl on kehuttu ja se oli tarjouksessa, huitasen sen tossa ehtoommalla viel huiviin. aika paljon oon syönyt tällepäivää, toi on sit kuudes. se suklaajälkkäri ei vienyt nälkää joten otin patukan mukaan kun lähdin koiran kans lenkille.

suklaapirtelö,kasviskeitto,jälkkäri,patukka ja kasviskeitto on tähän mennessä syödyt.
 

Yhteistyössä