Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

pallero77
Mä tilasin netistä, siksi kun piti saada heti hankittua ne paketit ja sain kätevästi laskulle. Lasku toki hoidetaan heti loppukuusta pois. Tää päivä on ollut yllättävän helppo, näläntunne on poissa. Syömättä olis vielä yksi jälkkäri ja 2 kasvislientä, vetäsen ne kyllä vielä, vaikkei nälkää kovasti olekaan ja kyytipojaksi paljon vettä=)
Mistäs sä tilasit?
 
Hei!
Minäkin liityn mielelläni joukkoon! Käytän Cambridgen tuotteita ja startti on huomenaamulla.
Mitat minulla 161cm ja 105kg tänä aamuna, eli pudotettavaa riittää.
Mutta onneksi en näköjään ole yksin! =)

No niin, aloitusaamu ja paino olikin 105,6kg, eli nää mun mitat vois lisäillä tuonne alkuun. Käyn puntarilla myös perjantaiaamuisin, niin saan sitten samaan aikaan tuloksia kuin te muutkin. Huomenna vaan ei taida vielä mahdottomia pudotuksia olla. Innosta puhkuen!
 
Viimeksi muokattu:
Terveppä taas. Neljäs päivä pelkillä pussikeitoilla. Ompa kiva kun tuota kasviskeittoa kehutaan kun mie en oo vielä sitä maistanut :D Taidanpas maistaa sellaisen kun lapsille väännän ensin ihanan makaroonilaatikon! :p En voi väittää että nälkä olis. Mutta mielitekoja toki jonkuverran on.

Kävin aamulla puntarilla, ja kolmen päivän nutrauksen jälkeen -2,3kg. Nestettähän se mutta voi kuulkaas kun se motivoi :) Käyn uudestaan puntarilla perjantaina.

vissyä mulla menee ihan mahottoman paljon kun en tuota vettä tykkää muuten juoda. Tuossa Bonaquan villivadelmassa on nolla kaikkea :D Monissa vissyissä on kaloreita jonkin verran.

Mut ihanaa kun ei ole pöhöttynyt olo aamuisin.Jalka nousee paljon keveämmin.

Tsemppiä kaikille, pysytään tiukkana!
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;23793830:
vissyä mulla menee ihan mahottoman paljon kun en tuota vettä tykkää muuten juoda. Tuossa Bonaquan villivadelmassa on nolla kaikkea :D Monissa vissyissä on kaloreita jonkin verran.
mä en tykkää kans juoda vettä. se ei vaan uppoo. oon funlightia nyt juonu, tipan pistän sitä tiivistettä sekaan. meil on sodastream ja sillä olis tarkotus taas jotain kyhäillä jokupäivä, mä oon vaan laiska tiskaan ite käsin, niin en jaksa puljata niitten pullojen kans :D siks on vähä se jääny vähemmälle käytölle. sama ton sheikkerin kanssa, sitäki ku joutuu koko ajan tiskaileen |O

mulla on ollu oikee mässypvä tänää, koko ajan nälkä. aamulla battery stripped, sit suklaapirtelö, sit kasvisliemi kera herkkusienten ja viä yks patukka :O |O ja kello ei oo ku kolme!!

ajattelin lähtee tokmannille kohta, siel on jotain tarjouksessa välillä, nyttenki oli Nutrilett Hot & Cold Premium Mocca 14.90/10pss. ajattelin noita hintoja siel vähän tsekkailla ja jotain keittoo koittaa.. :) Ostin ton alotuspakkauksen hintaan 29.90 kun en jaksanu kierrellä enkä oikein sillon kerinnykkä.
 
"niini"
te joilla toi suklaa ja mansikkapirtelö tökkii niin voin sanoa et se mocca pirtelö on tuplasti paremman makuista ja syötävää kun sen sekottaa hyvin ja ehkä lisää vielä jääpalat mukaan niin nam. Kaks päivää ja 2kiloa lähteny. tosin käyn niin usein pissalla että nesteitä sanon mä!
 
Meninki sanomaan ettei oo nälkä.Aloin tuossa paistamaan jauhelihaa ja voi kristus että se tuoksuu hyvältä!!Lapset ja mies saa hyvää ruokaa ku mie veän tota helevetin keittoa!PLÄÄÄH! Mut kyllä se painon putoaminen motivoi....kuitenki nyt vähän mieli maassa kun haluttaa syödä :(
 
"böö"
jaahas, saanko tunkeilla keskusteluun kun tietoa etsiskelen?
oletteko kaikki sillä 5päivän tehostartilla?kuulostaa helpolta alkaa tuollaisella kun pistää suuhunsa vain noita tuotteita ja sallitun määrän, mut mitäs sit sen jäkeen, kuinka jatkatte?
itselläni pituutta hiukka yli 170 ja painoa 115kg, ongelmana napostelu, suklaa ja ylensyönti. Kuinka siis jatkaisin sitten kuuria tuon 5 päivän jälkeen, voiko niitä kuureja syödä kauankin putkeen?
 
No mie valkkasin ne paketit itse tuolta terveysmarketista. (googleta) Ja syön vaan näitä tuotteita sen kolme viikkoa. Saa nähdä miten akan käy,nyt on ihan kamala nälkä! Päiväsaikaan se ei niin tunnu mutta illat on pahoja.
 
kanakeitto testattu ja ihan syötävää oli :D joskin hieman ällön jauhosta mut kyl ton nyt veteli pahimpaan nälkäänsä. niin ja siel tokmannilla tosiaan oli noi keitot 16.90/15pss kattelin et netissä näytti olevan yli kakskymppiä järjestäen joka paikassa.
 
Jes! Sain haettua uuden digivaakan postista ja pitihän se heti koepunnata. Ja mitä vaaka näyttikään???


58,8kg !!!! :cool::eek: Oujes sanon minä.
Jos tällä osanutraamisella näin hyvin tässä kohtaa viikkoa ja iltapäivällä, ni mitä se on perjantaina aamulla??
 
Mulle posti toi kotiin laatikollisen erilaisia tuotteita, suoraan nutrilettilta koska hain ja pääsin testausryhmään mukaan! Eli siis sain kaikki tarvittavat kolmeksi viikoksi heiltä, sitoutuen samalla sitten tähän tiukaan linjaan ja raportoimiseen. Olen onnessani, kun nyt on itseänikin isompi syy pitää linjasta kiinni! Tosin ei mulla enää niiden omiin nimiin aloitettujen viikkojen jälkeen ole mitään vaikeuksia pysyä lujana, nälkäkään ei enää vaivaa. Mulla on siis vaihtelevasti noita, on erilaisia pirtelöitä ja keittoja, yhteensä siis 105 pussia.

Kanakeitto muuten oli äsken oikein superhyvää, kun lisäsin lämmitettyjä sekavihanneksi, 1tl curryjauhetta ja 1tl thaimaalaista kalakastiketta! Ai kun oli nannaa :D
 
Kanakeitto muuten oli äsken oikein superhyvää, kun lisäsin lämmitettyjä sekavihanneksi, 1tl curryjauhetta ja 1tl thaimaalaista kalakastiketta! Ai kun oli nannaa :D
mä just mietin et mitä mä lisään sinne tota jauhoista makua peittämään :D mut enempi ainakin laitan vettä, nyt oli se 2dl ja oli liian tönkköä. mä en noista sekavihanneksista perusta mut currya vois kans koittaa. ja herbamarea :D se on sellanen mitä mä laitan ihan kaikkeen ruokaan (tavallista suolaa en juurikaan ruuanlaitossa käytä).
 
auttakees ny mua! mitä mun nyt viel pitäis mättää naamaan tänään, oon syönyt

7.30 battery stripped
8.00 suklaapirtelö
11.30 kasvisliemi kera herkkusieniviipaleiden
13.00 nutrilett patukka brownie
16.30 kanakeitto

:confused:

iltapalaks aattelin pirtelön viel mut tarviiks mun jotain muutakin?
 
raspberry syö vaan se pirtelö ja eiköhän se riitä :) Meikä vääntää just iltapalaksi suklaapirtelöö.Aika kaukana tää suklaasta on, mut suosittelen muuten käyttään puolisen tuntia pakastimessa.Maistuu ihan hyvältä jääkylmänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;23795713:
raspberry syö vaan se pirtelö ja eiköhän se riitä :) Meikä vääntää just iltapalaksi suklaapirtelöö.Aika kaukana tää suklaasta on, mut suosittelen muuten käyttään puolisen tuntia pakastimessa.Maistuu ihan hyvältä jääkylmänä.
juu niin vähä aattelinki. tarttee hilautua ajoissa nukkuun ettei tuu mähkittyä enää mitään ;)

teetteks muuten maitoon noi pirtelöt? vai veteen? mä oon tehny maitoon ja suklaa oli ainakin aamulla jo ihan juotavaa :D
 
Hei!
Minäkin liityn mielelläni joukkoon! Käytän Cambridgen tuotteita ja startti on huomenaamulla.
Mitat minulla 161cm ja 105kg tänä aamuna, eli pudotettavaa riittää.
Mutta onneksi en näköjään ole yksin! =)
Siistii! Mie oon Cambridgee kokeillu jo kohta kaks vuotta, en oo vaa saanu kunnolla alkuun totoa kuuria varsinkin alussa ei uponnu yhtää ne, mut nykyään RAKASTAN sitä vanilja pirtelöö. Nam<3

Innoissani aion kyl lukea miten sinulla tulee käymään. Itse aloitan heti ensi viikolla Cambridge kuurin (taas vaihteeks), kerta tota vaniljaa löytyy n. kolmen paketin edestä heh. :D Ilmoilen tänne sit uusiks, mikäli saan ton kuurin startattua. :)
 

Yhteistyössä