niin harmittaa
Toinen kaksosistani tuli pois v9 ja hän meni vessan pyttyyn, en edes tajunnut olevani raskaana, menkat koko ajan.
Ei ollut ap, vaan joku muu kertoi ketjussa tuon tarinan.Siis ymmärsinkö ihan oikein, että ap:n tuttu keskeytti raskautensa ihan pelkästään opiskelunsa vuoksi? Ei sairautensa, iän(liian nuori tai vanha) tai muu "pakko" syyn takia vaan ihan vain jotta nainen voisi keskittyä opiskeluun(jotta tulevaisuudessa saisi paremman työuransa auki).
Hali. Menikö toisen kaksosen kanssa kaikki ok? Itse mietin ensimmäistä odottaessani että oliko alussa kaksi,kun tuli aika iso verivuoto kun olin jotain 8vkoa raskaana... Voihan se olla ollu jotain muutakin...Toinen kaksosistani tuli pois v9 ja hän meni vessan pyttyyn, en edes tajunnut olevani raskaana, menkat koko ajan.
Mistä se sitten selvisi, että odotit kaksosia? Monillahan on vuotoja alkuraskaudessa.Toinen kaksosistani tuli pois v9 ja hän meni vessan pyttyyn, en edes tajunnut olevani raskaana, menkat koko ajan.
Samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23401792:Toisen ihmisen tuskaa on mahdoton mitata.
:'(Itse sain keskenmenon jokunen vko sitten rv 18+5 ja ei sitä voi edes tajuta kuinka valmis vauva on jo noilla viikoilla. Ihan liian täydellinen ollakseen pelkkä sikiö.
Meidän pieni enkeli oli vielä elossa kun synnytys käynnistettiin. Synnytin pienokaista 27h ja jossain matkan varrella onneksi oli jo menehtynyt. Olisin varmaan kiipeillyt seinille jos olisi raukka yrittänyt hengittää vielä synnyttään.
Me ei jaksettu hautajaisia järjestää kun ei ole edes mitään uskonnollista vakaumusta. Ajatuksena kuitenkin kohduttaa, että pikkuiselleni on pidetty yhteissiunaus tilasuus ja hänet on tuhkattu ja tuhkat laskettu muistolehtoon yhdessä muiden pienten (yli 12rv) enkeleiden kanssa.
Ihan inhottaa lukea miten kärkkäästi täällä tuomitaan niitä, jotka ovat päätyneet aborttiin. Aborttiin johtaneet syyt eivät kuule kenellekään ulkopuoliselle ja oli syy mikä tahansa, se on ollut naiselle tarpeeksi hyvä.Siis ymmärsinkö ihan oikein, että ap:n tuttu keskeytti raskautensa ihan pelkästään opiskelunsa vuoksi? Ei sairautensa, iän(liian nuori tai vanha) tai muu "pakko" syyn takia vaan ihan vain jotta nainen voisi keskittyä opiskeluun(jotta tulevaisuudessa saisi paremman työuransa auki).