Tuttu hautasi viikolla 17 kuolleen vauvansa, eikö tuo ole jo vähän liioiteltua?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
empaattinen ihminen
Mä en olisi kyllä voinut heittää pientäni roskikseen tai vetää vessanpöntöstä JOS olisi ollut niinkään iso että olisi haudattavaa ollut. Kesken mnei rv7 joten mitään konkreettista sikiötä en (onneksi) nähnyt, muuten olisin haudannut ihan varmasti.

Sinä nyt ap vaikutat kuvittavan kylmältä ihmiseltä.

"a p"
Kappas kun joku oli nostanut vanhan ketjuni. Olen tehnyt itse abortin viikolla 11 eli "menettänyt" vauvani jos se jotakuta kiinnostaa. Lisäksi olen haudannut monia muitakin läheisiä mutta edelleen olen sitä mieltä että aika kornia haudata keskenmenossa kuollut vauva tai "vauva" Tuo 15 viikkoinen vauva oli aika..mitenhän sen sanoisi. Kornin näköistä touhua.

"huoh"
[QUOTE="a p";25188477]Kappas kun joku oli nostanut vanhan ketjuni. Olen tehnyt itse abortin viikolla 11 eli "menettänyt" vauvani jos se jotakuta kiinnostaa. Lisäksi olen haudannut monia muitakin läheisiä mutta edelleen olen sitä mieltä että aika kornia haudata keskenmenossa kuollut vauva tai "vauva" Tuo 15 viikkoinen vauva oli aika..mitenhän sen sanoisi. Kornin näköistä touhua.[/QUOTE]
hihihihih siis tosi hassuu iik hihihi! Olis kyl pitäny vetää se vessänpöntöstä se mikä siin videos oli! Se olis ollu ainaki ihan normaalii hihihihi :)
Olet varmasti ihana ihminen.
Se että olet tehnyt abortin ei nosta ihmisarvopisteitäsi yhtään.

"a p"
[QUOTE="huoh";25188489]hihihihih siis tosi hassuu iik hihihi! Olis kyl pitäny vetää se vessänpöntöstä se mikä siin videos oli! Se olis ollu ainaki ihan normaalii hihihihi :)
Olet varmasti ihana ihminen.
Se että olet tehnyt abortin ei nosta ihmisarvopisteitäsi yhtään.[/QUOTE]

Pitäskö sun ottaa aamulääkkeesi :) Olenko sanonut jossain että pitää vettää vessanpöntöstä? Onhan niitä yhteishautoja vai millä nimellä ne onkaan minne voi sikiöt laittaa. Älytöntä jos kaikki kesken menneet "vauvat" aletaan hautaamaan. Kyllä mä pidän itseäni ihan jees tyyppinä kuin myös ystävätkin :) Tuota viimeistä lausettasi en edes ymmärrä :D

tosiystävyys
Mun tekee niin pahaa lukea tällaista, uaah miten hirviöitä jotkut naiset on.
Menin katsomaan ystävääni jonka vauva oli kuollut rv18-19. Ikinä en ole nähnyt häntä niin rikki. aivan kalpea, silmänaluset itkusta ja se tyhjä katse.
Miestä ei ollut joten menimme yhdessä hautaamaan pienen. Se tuntui niin pahalta katsoa ystävää joka itki lohduttomasti menenettyä pientänsä täysin voimattomana. :(
Halattiin varmaan puoli tuntia putkeen kun hän itki olkapäätäni vasten, ikinä en unohda sitä äidin tuskaa.

Nykyään hänellä 1v tytär ja kyllä itkimme myös ilosta synnytyksen jälkeen, helpotuksesta etenkin. :)
Hän oli vuorostaan tukenani kun äitini kuoli ja molemmat kamalat tapahtumat vahvistivat ystävyyttämme, tuolloin näkee, kuka on oikea ystävä. Se on se, joka antaa olkapään, ymmärryksen ja on mukana vaikkei osaisi tehdä mitään, ei halveksu, naura tai väheksy toisen tuskaa, osaa elää ystävän mukana.

Vaikka nämä olivat kamalia aikoja molemmat, nyt tiedän, että tapahtui mitä hyvänsä hän on minun tukenani ja hän tuntee varmasti samoin. Aina on se johon nojata kun itkettää ja aina on se jonka kanssa itkeä ilosta ;)

"vieras"
Täytyy sanoa että keskenmenon kokeneena se oli henkisesti tosi paha paikka, vaikka viikkoja oli vasta 12. Kun olen sen jälkeen saanut kokea normaalin raskauden ja synnytyksen, niin vaikka aina joskus käy mielessä minkä ikäinen tuo lapsi olisi, niin en haluaisi että meillä olisi jossain jokin pieni hauta hoidettavana.

Viikkoja oli mulla kohtukuolemaan nähden toki tosi vähän. Joskus asia saattaa olla ajatuksissa mutta hauta ja sen hoitaminen olisi ehdottomasti liikaa. Vaikka keskenmeno on kipeä asia niin se ei kuitenkaan saisi hallita elämää.

Yhteistyössä