"gen"
kyllä toi 17 viikkoa on sen verran pitkällä et olisin varmaan itsekki tahtonut haudata lapseni, kun vaihtoehtona on että se menee jätteisiin roskana.
Pitihän se arvata että tulet tähänkin jankkaamaan...minä olen ihmetellyt, en sanonut miten ihmiset saa ja ei saa surra.Millä oikeudella sä päätät miten ihmiset saa surra?
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja eiköhän;23401764:jokainen saa tehdä kuten itse kokee.
Jos sinä et tee noin, ei se tarkoita ettei toinen saisi.
Katsos kun maailmassa monta on ihmeellistä asiaa ja ne hämmästyttää ja kummastuttaa. Ja sinä et valitettavasti voi siihen vaikuttaa mitä tällä palstalla tapahtuu Minä en pelihousujani revi, toisin kuin ilmeisesti sinä kun asiat ei mene haluamallasi tavalla. Ja erittäin naurettavaa kuvitella että olisit jotenkin parempi ihminen kuin minä, minä en ainakaan sorru tuollaiseen haukkumiseen, en tutun saatikka tuntemattoman :ONo miksi sitten märiset toisten tekemisistä?
Jos joku haluaa haudata noilla viikoilla syntyneen vauvan, niin sitten se vauva haudataan ja sä saat repiä pelihoususi aivan rauhassa. Onneksi en tunne noin idioottia ja kusipäistä ihmistä irl.
Tapanani ei ole spekuloida etukäteen mitähän palstalaiset mahtaa ajatella Jos touhu menisi noin vakavaksi niin eiköpähän olisi järkevää jättää koko palsta. Mutta täytyy kyllä sanoa että oli aihe mikä tahansa niin on kummallista että aletaan haukkumaan idiootiksi, kusipääksi jne mitä nyt sattuu mieleen tulemaan. Ihan vaan jonkun ihmettelyn pohjalta. Mutta enemmänhän se kertoo haukkujasta kuin ketjun aloittajastaLuuliks ap aivan tosissas saavasi paljonkin ymmärrystä sun ihmettelylle?
Varmaan samoista syistä kuin muidenkin hautaaminen, saatetaan se rakas lepoon.En kyllä ymmärrä miksi keskenmenneitä sikiöitä pitäs haudata.
Mutta tehköön kukakin oman mielensä mukaan, mikä hyvältä tuntuu.
Voi herranen aika sun kanssas! Ihmettely ja päättäminen ovat aivan eri asioita, kai sinä sen tajuat :OMä kysyn, että millä oikeudella ap päättää toisten suremisista ja saan vain kuulla jankkaavani. Ap jatkaa sitten keskustelua yksin.
Ehkä hautausmaat voisivat muuttaa sen verran palveluitaan, että siellä olisi yhteinen kuoppa, johon nakata keskenmenot. Ei tarvitsisi varsinaista hautapaikkaa kaikille.Alkas kyllä hautausmaat loppua kesken, jos kaikki tekis noin.
"heitän jotain tosi inhottavaa/sairasta/ärsyttävää tai ällöttävää niin saan huomiotaaaaa! Antakaa huomiotaa!"Ehkä hautausmaat voisivat muuttaa sen verran palveluitaan, että siellä olisi yhteinen kuoppa, johon nakata keskenmenot. Ei tarvitsisi varsinaista hautapaikkaa kaikille.
Pilasinko ketjun varsin korkean tason tai jotain?"heitän jotain tosi inhottavaa/sairasta/ärsyttävää tai ällöttävää niin saan huomiotaaaaa! Antakaa huomiotaa!"
Saat minulta :hug:
Et tosiaan. Jatkoit sitä omalla korkealla tasollasi. :flower:Pilasinko ketjun varsin korkean tason tai jotain?