Tuttu hautasi viikolla 17 kuolleen vauvansa, eikö tuo ole jo vähän liioiteltua?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
[QUOTE="vieras";23401962]Mulle tuli itku. :'( Itellä nyt menossa rv 18+3, 3 vuotta meni ennenkuin raskauduin ja tässä raskaudessa ollut 2 uhkaavaa keskenmenoa. Kyllä mäkin hautaisin, jos tää vauva nyt kuolisi. Se tekisi surusta konkreettisempaa.
Joitain tän palstan juttuja en usko ja mua suututtaa kun pelleillään asioilla mitkä toisia koskettaa ja tuntuu pahalta![/QUOTE]

En mä ymmärrä tällaista tekopyhää itkua, anteeksi vaan. Olen itsekin menettänyt vauvan viikolla 11 ja viime raskaudessa oli ennenaikaisen synnytyksen riski viikolta 21 lähtien mutta ei se silti muuta mielipidettäni ihmetystäni.

"a p"
[QUOTE="gen";23403032]kyllä toi 17 viikkoa on sen verran pitkällä et olisin varmaan itsekki tahtonut haudata lapseni, kun vaihtoehtona on että se menee jätteisiin roskana.[/QUOTE]

Jokuhan sanoi että heidän sikiö oli tuhkattu jossain yhteistilaisuudessa.

[QUOTE="a p";23402973]Ihan vapaasti voit olla tuota mieltä sen takia että tätä yhtä asiaa ihmettelen :D Se on kuitenkin vielä pitkään tuonkin jälkeen keskenmeno eikä kohtukuolema...[/QUOTE]

Millä oikeudella sä päätät miten ihmiset saa surra?

[QUOTE="a p";23403087]Pitihän se arvata että tulet tähänkin jankkaamaan...minä olen ihmetellyt, en sanonut miten ihmiset saa ja ei saa surra.[/QUOTE]

No miksi sitten märiset toisten tekemisistä?

Jos joku haluaa haudata noilla viikoilla syntyneen vauvan, niin sitten se vauva haudataan ja sä saat repiä pelihoususi aivan rauhassa. Onneksi en tunne noin idioottia ja kusipäistä ihmistä irl.

"a p"
No miksi sitten märiset toisten tekemisistä?

Jos joku haluaa haudata noilla viikoilla syntyneen vauvan, niin sitten se vauva haudataan ja sä saat repiä pelihoususi aivan rauhassa. Onneksi en tunne noin idioottia ja kusipäistä ihmistä irl.
Katsos kun maailmassa monta on ihmeellistä asiaa ja ne hämmästyttää ja kummastuttaa. Ja sinä et valitettavasti voi siihen vaikuttaa mitä tällä palstalla tapahtuu :) Minä en pelihousujani revi, toisin kuin ilmeisesti sinä kun asiat ei mene haluamallasi tavalla. Ja erittäin naurettavaa kuvitella että olisit jotenkin parempi ihminen kuin minä, minä en ainakaan sorru tuollaiseen haukkumiseen, en tutun saatikka tuntemattoman :O

"a p"
[QUOTE="gen";23403189]mä en oikeesti voi ymmärtää. Moni oli ap.n kanssa eri mieltä, mut vaan scarlettia piti heti ruveta haukkumaan........????
miks?????[/QUOTE]

Pitäsköhän sun lukea ketju uusiksi? Missä MINÄ haukun scarlettia? Minäkö se olinkin joka päästi suustaan mm. kusipään ja idiootin?

"gen"
[QUOTE="a p";23403194]Pitäsköhän sun lukea ketju uusiksi? Missä MINÄ haukun scarlettia? Minäkö se olinkin joka päästi suustaan mm. kusipään ja idiootin?[/QUOTE]

joo, sori, postauksen jälkeen luin kommentteja uudestaan ja huomasin et scarlettihan se päätärupes aukomaan...

[QUOTE="vieras";23401962]Mulle tuli itku. :'( Itellä nyt menossa rv 18+3, 3 vuotta meni ennenkuin raskauduin ja tässä raskaudessa ollut 2 uhkaavaa keskenmenoa. Kyllä mäkin hautaisin, jos tää vauva nyt kuolisi. Se tekisi surusta konkreettisempaa.
Joitain tän palstan juttuja en usko ja mua suututtaa kun pelleillään asioilla mitkä toisia koskettaa ja tuntuu pahalta![/QUOTE]

Älä kuuntele paskanjauhamista ja en yhtään ihmettele tunteitasi näistä ajatuksista. Kaikkea hyvää vauvamasun kanssa. :)

"a p"
Luuliks ap aivan tosissas saavasi paljonkin ymmärrystä sun ihmettelylle?
Tapanani ei ole spekuloida etukäteen mitähän palstalaiset mahtaa ajatella :D Jos touhu menisi noin vakavaksi niin eiköpähän olisi järkevää jättää koko palsta. Mutta täytyy kyllä sanoa että oli aihe mikä tahansa niin on kummallista että aletaan haukkumaan idiootiksi, kusipääksi jne mitä nyt sattuu mieleen tulemaan. Ihan vaan jonkun ihmettelyn pohjalta. Mutta enemmänhän se kertoo haukkujasta kuin ketjun aloittajasta :)

Yhteistyössä