Tsemppiä
Sohville ultraan!!!
Sofian homeongelmat kuulostavat kyllä jokseenkin huolestuttavilta. Itsellä ei ole kyllä tietoa niiden vaikutuksista odotusaikana sen enempää.
(.) Mä oon tänään kaikessa vainoharhaisuudessani pohtinut,
voiko olla mahdollista että peräsuolessa tuntuvat naputukset olisivat jo sikiön liikkeitä... Tunsin esikoisestakin aika aikaisin liikkeet, eli rv16 paikkeilla tunnistin ne selkeästi, aiemminkin olisin varmaan jos en olisi sekoittanut niitä suolen liikkeisiin. Nyt siis juuri alkamassa rv14 ja ilmeisesti mulla on tosiaan kohdun takaseinä ihan kiinni peräsuolessa, kun menkkakivutkin tuntuvat kovina siellä. Gyne on sanonut, että kohtu on muutenkin suoraan ylös suuntautuva, ei eteen.
Siis voihan hyvin olla, että tämä kaikki on vaan ilmavaivaa, muttakun suolessa ei tunnu muuten mitään liikettä, eikä ilmaa tule ulos asti
Ihan kuin elohiiri peräpäässä
On tuntunut siis tänä aamuna kun olen rauhassa istuskellut työtuolissa. Todella omituinen tunne, mutta heti tuli mieleen esikoisen odotus. Silloin tunsin liikkeitä myös tuolla puolella, toki edessäkin, mutta vasta myöhemmin. No aika näyttää. Liikkeet kyllä muuttuvat selvemmiksi, jos ne niitä ovat, vauvan kasvaessa. Aika villiä silti!
-Pippurihäntä 13+0