Mulla oli ekassa raskaudessa tuota että kädet ja jalat puutui, ihan hereillä ollessakin kädet oli ihan pökkelöt enkä esim. voinut tehdä käsitöitä lainkaan. Mulle sanottiin että johtuu turvotuksesta jota oli silloin melko reippaasti, painaa kuulemma hermoja jotenkin. Onko sulla Myy kovasti turvotusta? Tohon oksennusongelmaan vois olla apuna jos pystyisit nostaa sängyn pääpuolta ylöspäin, ehkä sun mahaportti on löystynyt tai jotain raskauden myötä. Mun oli viimeksi aika hankala hengittää pitkällään joten appiukko teki korokkeet sängyn jalkojen alle ja se kyllä auttoi.
ON ei erikoista. Päänsärky tulee ja menee mutta syytä ei oo kekesitty, muuta kun lihasjumi. Pitäis vain koittaa jumpata mutta kun ei "muista". Ehkä sekin vaikuttaa kun oon nyt jumittanut sisällä päivätolkulla, pitäisi raahautua ulos mutta kun neiti ei oikein lumessa touhuamisesta perusta niin tuntuu tyhmältä puistoilla tai mitään.
ON ei erikoista. Päänsärky tulee ja menee mutta syytä ei oo kekesitty, muuta kun lihasjumi. Pitäis vain koittaa jumpata mutta kun ei "muista". Ehkä sekin vaikuttaa kun oon nyt jumittanut sisällä päivätolkulla, pitäisi raahautua ulos mutta kun neiti ei oikein lumessa touhuamisesta perusta niin tuntuu tyhmältä puistoilla tai mitään.