\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2006 klo 15:08 Rouva Aniliini kirjoitti:
Joo, onnea vaan touhis uuteen kotiin. Kyllä tuommoinen talossa asuminen kuulostaa täältä pääkaupungin suunnasta ylellisen väljältä. Siitähän meilläkin varsinkin mies haaveilee, mutta täällä hinnat on kyllä pilvissä sekä ostamisen että vuokraamisen suhteen.
Juu juu
Aniliini tuo se juuri oli syynä meillä miksi lähdettiin hiukan kohti maaseutua. Eli asumisen kalleus!!!!!!!!!!!!
Siis minähän olen syntymästäni asti asustellut pk-seudulla ja nyt sitten muutin 1.11.2006 sieltä. Niin ja siis tulevaisuus näyttää täällä jopa työnkin puolesta melko valoisalta, kun hyväksyy niitä töitä mitä on tarjolla. Elikkä ylihuomenna selviää saanko töitä ensi vuoden alusta.
Nanni Eipä ole myynissä noita kyselemiäsi testitikkuja kun niitä itsekin juuri käyttämään aloitin tänään. niin ja samaa olen miettinyt minäkin; miksi kummassa on joka kerran ostetava koko paketti kojeineen kaikkineen???????????
:headwall: :headwall:
Niin ja kyllä täällä ikävä on seuralaisena ollut kun ukko-kulta muualla oleilee. Vaikka kuinka yritän sen itseltäni peitellä. :ashamed:
mimskullekin piti jotain piristävää napsutella, mut lapsukaiset tulivat ja sotkivat ajatukseni kysellessään joutavia. :/
No, mut nyt lähden iltapalaa hamuilemaan tuolta kaapeista lasten kanssa kilpaa.
Katsotaan kuka löytää ne parhaimmat herkkupalat.
Hei muuten noista herkkupaloista tuli mieleeni, jotta pitää täällä hiukan itsekehunkin joskus haiskahtaa.
Joten tässä tulee; Minä hehkutan nyt, olen saanut pudotelluksi painostani 4,4 kiloa reilussa kuukaudessa.
:saint:
arvatkaas huvillanne mikä on ollut apuna:HYÖTYLIIKUNTA.
Siis joo taas on tässä hyvä "haukkua" ne viisaat jotka ovat tuumanneet jotta ovat hyvän idean keksineet. Lastenrattaisiin ilmakumirenkaat, (samanlaiset kuin polkupyörissä).
Meinaan kun meillä on sellaiset niisä rataissa jotka hankimme viime kevät talvella saksasta. Niin nyt on tullut todetuksi, jotta hiekoitus-sepeli on niiden vihollinen. On meinaan lähes jokaisella asiointi reissulla useampi rengas ollut tyhjänä kotiin palatessa.
\|O
Joo no hyväthän ne on nuo ilmakumirenkaat työnnellä silloin kun niissä pysyy ilmat, mut sitten kun tyhjenevät niin hien tuotanto on taattu työntäjän keholla.
Renkaan paikkausta on siis meillä viime aikoina riitänyt , kun olen niin rattaisiin kuin yhden tytön pyöräänkin kumeja paikkaillut urakaksi asti. Joten eilen meni minulta hermot ja kaivoin ikivanhat Emmalujgat esille autotallin uumenista. Ja hyvinhän niillä kulkemaan päästiin eikä ollut huolta siitä tyhjeneekö renkaat.
Nyt on minun vapautetava tämä kone nuorison rääkättäväksi.
++++++++
:wave: :wave: :wave: