YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6









Ebony.....36v..... 5lasta 6.s toiveissa
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta 4-17v. 6.s toiveissa
kuumetta...35v......ensimmäinen yhteinen toiveissa
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
pikkukakkosen haaveilija...38v..tytöt-92,-94 ja -07...4.haaveissa
Taikakuu...40v........tyttö -93.....haaveissa 1. yhteinen
AnniSofii....36v....3 lapsen äiti.....4. haaveissa
Pinkki69................1. haaveissa
AinoEmilia..............4.haaveissa 2. yhteinen
Sukulaku...38v.......2. haaveissa
Ruujakengu..?............? haaveissa
HannaG ......................toinen/miehelle ensimmäinen
kanella.........................1. haaveena
SiiriSisilisko, 37v.. 1. haaveena
Amati......................5poikaa,1tyttö, 7.s haaveissa
Rosemari 38v...3 lasta, miehellä 2, 1. yhteinen
Aniliini71....... 37-v toinen toiveissa
Sinderella 72.....4 lasta ........viides toiveissa
SpookyMama ....7 lasta........kahdeksas toiveissa
Kikkara...11/98=37v. 2ent avioliitosta, poikia,5vpoika/toinen yht haaveissa
Annemaarit, toinen lapsi toiveissa, 1 km takana
Hibiscus, toinen toiveissa/1. yhteinen

Annemaarit.............................2/24-28
kanella....................................4/30
Sinderella...............................5/32..yk 5
Taikakuu...............................8/27-32
touhu tenava.........................13/27-30
mimmimamma........................13/27
AinoEmilia..............................15/ 31-34
AnniSofii.................................15/28
Pinkki69..................................15/29-30
Hibiscus....................................?/?
Ebony.......................................20-28/30
SiiriSisilisko...............................20/27-34
Kuumetta 36v.........kp21/n.21-25...yk29............1. yhteinen
pikkukakkosen haaveilija ...27/28?..yk 2
Kikkara.................................27/28-31
amati.....................................63/18-28 yk 1


Taustailevat ilmeisestikin:
HannaG
Ruujakengu
Sukulaku
elina67
Aniliini71







Plussanneet 2007 :
HÄMY 71
PUELLA 5.5 poika (41+6) 3720g ja 52 cm
KRIISI , saanut tyttövauvan pian 3kk vanha
amati 18.6.2008 poika, onnea!
Kehäkukka
Jane70 5.7.2008Onnea!
Fenix
senjuska:8.7 tyttö Onnea!
viidettä haaveillen la 25.8.2008
OnniMaija

Keskenmenot
:

Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli



Haamuilijat: :heart:

Vuoden 2008 plussat

Neeanäiti: la 25.11.2008

Minnihiiri68: la 28.11.2008

nevi: la 23.12.2008

surusydän: la18.12.2008

Nokko : la ?

Mantana : la 06.02.2009

mimuli: la 8.4.2009

Aurora72

Rosemari.

Rva Pikkumyy

Äiti-Kengu

Mansku72

happihyppy



KESKENMENOT:

a-alisa , kanella, Minni-07 , diddlina,Lumi-Marja ,Rouva Pikkumyy, Lumi-Marja, Hibiscus



BFP=big fat positive
Haamuja! Onnea vahvistumiselle! :heart:






Yli 35-v KUUMEILIJAT vol.1
http://kaksplus.fi/keskustelu/t567318
Yli 35-v KUUMEILIJAT vol.2
http://kaksplus.fi/keskustelu/t877428,1300#m9929375
Yli 35-v KUUMEILIJAT vol 3
http://kaksplus.fi/keskustelu/t972875,1175
Yli 35-v KUUMEILIJAT vol 4
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1048919
Yli 35-v KUUMEILIJAT vol 5
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1109590,475

 
Ihana uusi plussajuna! Kiitos FrauPikkumyy (jostain syystä tuo rouva kääntyy päässäni Frauksi..) :LOL:
Täällä (Pirkamaalla) sataa kuin esterin peestä. Hyvä hetki tehdä kotitöitä ja leipoa.

Tällähetkellä kuvittelen, että voin olla testaamatta ensi viikon perjantaihin. Saa nähdä kuinka käy. Mites Pinkin fiilikset?
 
Eli tosiaan Pikkumyy kiitos päivityksestä, näyttää hienolta :) Muutenkin kuulostat jo aivan omalta itseltäsi, energiseltä ja "raikkaalta" :D Hienoa!

Lumi-Marjalle myös kiitos, että jaksoit niin nätisti ylläpitää listaa. Musta ei olisi tuohon hommaan, liian hajamielinen hosu :(. Muutenkin kiva, että on uusi, helposti aukeava pino... Nyt pitää kyllä kurkkia tuota vanhaa pinoa, kun ei lahopää enää muista mitä siellä olikaan...

Lumi-Marja (ja muutkin ) kiitos kysymästä, mutta olotila ei ole just nyt häävi henkisesti. Ensimmäistä kertaa nimittäin alkoi tuntua siltä, että ensimmäinen inssi meni nyt kyllä pieleen. Tähän asti on ollut aika toiveikas olo. Alavatsaa alkoi nimittäin juilia menkkamaisesti. Mullahan niitä alavatsaoireiluja on ennen menkkoja ensimmäistä kertaa jopa viikkoa aiemmin ennen Niagara Fallsia. Tietysti aloin päässäni laskeskella, mitä on tapahunut ja tulin siihen tulokseen, että ajoitus ei varmaankaan sitten toiminut. Munis ilmeisesti irtosi oletettua myöhemmin Pregnylistä huolimatta, eikä simpat eläneet sinne asti. Jos näin kävi, niin sitten ei auta, kuin lähteä uuteen yritykseen. Kalliiksi vaan tulee, luomustihan me tuskin onnistutaan :ashamed: Mutta jos tuloksena olis lapsi, niin ei kai sitä hintaa miettisi. :heart:

Muuten tietääkö kukaan, miten pitkään Pregnylin HCG näkyy? Eli missä vaiheessa uskaltaisi testata. Mieluummin varma nega kuin uuvuttava menkkojen odottelu! Jostain syystä niiden odottelu tuntuu piinallisemmalta inssin jälkeen kuin muulloin tuntui... :$

kanella Olipa sulla "kiva" lääkäri. Ehkä tuli valittua väärä ala. :( Luulenpa, että tuossa(kin ) tapauksessa on kyseessä arvovalta. Jotkut on niin luupäisiä, että nousevat vastarintaan heti, jos kokevat jonkun kävelevän ylitse. Ylitsekävelemistähän on jo se, että potilas tietää oman tilansa lääkäriä paremmin :LOL: Samaa voi sanoa Lumi-Marjan lääkärikokemuksesta, joka kuulosti myös pöyristyttävältä! Enpä ole kuuna kullan valkeana kuullut, että lääkäri ei usko, kun potilas kertoo allergiastaan! :eek: Siis hullu!

Neeanäiti - Taitaa olla vinonaamaisia lääkäreitä ilmassa, kun tuo sunkin kokemus oli tuollainen :hug: Ei ole oikein, että jos itsellä on paha päivä, se puretaan asiakkaaseen. Asiakasta ei auta ajatus, että lääkärikin on vain ihminen, jolla on oma yksityiselämänsä iloineen ja suruineen. :snotty: :heart:

Mutta nyt tämä akka painuu taas yöpuulle. Onko muuten kellään pihapiirissä siiliä? Meillä niitä kömpii tuolla kaksikin, emo ja poikanen. Poikasista toinen hukkui piha-altaaseen :'( , nyt minä eläinhöperö ruokin noita kahta piikkipalloa joka ilta kissanruoalla, pilkotuilla pähkinöillä, joskus ompuilla ja perunoillakin. Kaikki tuntuu kelpaavan, kun on kiirus lihoa :p :heart:
 
Hibiscus Tuo Lumi-Marjan lääkäri toimi hengenvaarallisen vastuuttomasti, minulle sattui vain v*ttupää kohdalle. Yleensä en lääketieteen kandina enää ole törmännyt siihen, että kollega haluaa kävellä ylitseni, mutta sitäkin näköjään tapahtuu. Konsultoin vielä huomenna meitä opettavaa gyneä ja laitan sitten vähän palautetta tuolle lääkärille. Yksi kollega jo minulle tänään sanoi, että mahdollisen raskauden kannalta tämä lääke on jo tässä vaiheessa riski... Mutta sinä Hibiscus et kyllä vielä saa heittää pyyhettä kehään. Ehkä se nipistely ei johdu menkkojen tulosta vaan jostain paljon mukavammasta.
 
Rouva Pikkumyy upea uusi lista, kaunis kiitos :heart:

Pitipä tänne vielä tulla ennen nukkumaan menoa katsomaan. Vaikka meinaa, ettei täällä notku, niin jostain syystä sitä tänne vain aina putkahtaa. Olo on todella väsynyt ja silmät meinaa painua kiinni.

Siitä mun lääkäristä vielä. Tuosta on jo vuosia, kun taistelin lääkäriä vastaan, mutta kuitenkin. Tuo "yksilö" oli kaikkien tiedossa lääkärinä, joka ei potilasta kuuntele. Nyttemmin taitaa olla jo eläkkeellä. Ei ainakaan ole moneen vuoteen tullut vastaan ja hyvä niin. Hän oli vähän sitä kansakuntaa jonka mielestä allergiat oli sellaisia nykyajan höpö höpö juttuja ja typerin keksintö maan päällä. No, onneksi luonnollisen poistuman kautta nämäkin fossiiliset dinosaurukset katoavat.

Rouva Pikkumyy tuosta päivityksest vielä, jotta otakko sieltä alempaa kp listalta mut pois, kun en sentään tuplana kuumeile :D Huomasin vaan nimeni siellä kahtena kappaleena. Ei mitään sen kummempaa, eikä mitään haittaa. Kunhan nyt vain pisti silmään :D

Nyt nukkumaan :wave:
 
Heräsin tänään puoli tuntia ennen kellonsoittoa. Syynä on kaiketi se, että lähden parin tunnin päästä haastatteluun; sain tiistaina kuulla, että minut on valittu pääsykokeisiin.
Maanantaina olisivat vuorossa psykologiset testit. Jännittää aivan mahdottomasti; edellistä pääsykokeistä kun on aikaa vaatimattomasti 22.5v...

Lääkäreistä ja lääkkeistä oli puhetta. Meidän "ehkäisemättömyys" on kaikkien vakilääkärien tiedossa, joten mun ei erikseen tarvitse mainita siitä. Mutta sijaiselle muistutan, että kirjoitapa vauvaystävällinen kuuri.

Ehdottomasti kaamein kokemus lääkäristä mulla on parin vuoden takaa. Podin rajuja vatsavaivoja ja lopulta ne ajoivat minut päivystykseen. Kerroin päivystävälle, että kivut ovat rankempia kuin synnytyssupistuksissa. Lääkäri tulkitsi vaivani ilmavaivoiksi.
Itkin koko matkan, kun tulin kotiin, olo oli niin hirveä. Kymmenen tuntia tästä mut vietiin ambulanssilla kipushokissa sairaalaan; sappkivi oli hilautunut haimatiehyen päähän ja aiheuttanut haimatulehduksen. Eli se niistä ilmavaivoista :headwall: :headwall:

Nyt kun ovisaika alkaa lähestymään nostelee vauvakuumekin päätään. Pelkäsin kovasti, että puoliso laittaa rojektin kouluhakujen takia jäihin. Mitä vielä, eilen illalla hän jo kuiskutteli mulle, että viikonloppuna sitä päästään taas viettämään laatuaikaa...Ihana mies :heart:

Lähden penkomaan vaatekaappia; en jaksanut eilen illalla katsoa vaatteita valmiiksi.
 
Heissan kaikille!!


Jos joku odottajista tai jo vauvan saaneista käy täällä ja ilmoittaisi lasketun ajan, jos en löytänyt , tai sitten vauvan syntymäpvn. :heart:

Vilmaville: Kiva kun kävit moikkaamassa: Hoitoalanko kouluun haet?
Ja kiva, että miestäsi kouluun hakemisesta huolimatta edelleen kiinnostaa teidän välinen ns laatuaika!


Hibiscus: Muistaakseni Pregnyl saattaa näkyä raskaustestissä viikon-10 vrk, jos joku muu tietää paremmin, voisi vastata!?
Toivotaan kuitenkin vielä, että ajoitus osui nappiinsa!
Kiitos: olen aika hyvässä kunnossa , niin henkisesti, kuin fyysisestikin.
Mies auttaa asiassa paljon, on niin rakastava, ja kun saimme kaikki tuntomme puhuttua, ymmärrämme toisamme tämän tmkeskenmenon yhteydessä, helmikuussa emme osanneet puhua ja nyt huomaan, että se oli huono juttu, mutta nyt olemme lähentyneet entisestään toisamme!
+


Lääkärikokemuksista: Minullakin erittäin huono kokemus, kun laihduin puolessa vuodessa 10kg, silloin oli vatsa aina kipeänä ja oikealla kylkikaaren alla oli kuin vauvan käsi olisi painanut koko ajan tehden kipua!! :( Kävin monta kertaa lääkärillä(mies) ja vielä meidän työpaikka lääkäri..Ei mitään apua, hän vaan sanoi: Etten saa laihduttaa enempää!!!!Enhän minä edes laihduttanut, vaan laihduin, koska koko ajan huonoa oloa.....Sitten siirryin pienen kaupunkimme lääkärille(naiselle) ystävälliselle, kuuntelevalle, pääsin verikokeisiin ja itse kävin Mehiläisessä: gastroskopiassa http://www.kaypahoito.fi/kh/kaypahoito?suositus=khp00007, ja sen jälkeen vielä oma lääkärini passitti lopuksi ylävatsan uätutkimuksiin, ja siellä kun ultraaja kyseli oireista ? Sanoi heti, että arvaa mistä löytää syyn ja niin löysikin: Sappikivet: Niitä oli useampia ja oli tietenkin myös tulehdusta: Sain kiireellisenä leikkausjonoon pääsyn, ja tähystysleikkaus tehtiin alle kk päästä tuosta ultrauksesta! Leikkaukin "epäonnistui" Sappi oli hajonnut leikkauksen aikana, ja olin pitkään antibiootti kuurilla ja slomalla kipujen takia, mutta nyt tuo aika on muisto vain!! Sille ensimmäiselle lääkärille olisin kyllä halunnut tehdä tutkimuspyynnön potilasasiamiehen kautta, mutta silloin olin niin kipeä itkään, etten jaksanut! Sille lääkärille, en tule koskaan enää menemään! :headwall:

Lumi-Marja: sorry, en yhtään huomannut, muutenkin listan päivityksessä saattaa tulla virheitä, eli kaikki vaan ilmoittelemaan, jos jotain häikkää on!


Kuumetta: Tervetuloa jännäilemään taas kanssamme ja Onnea pistoksien suhteen!!Inseminaatioko on tässä kierrossasi? Onnea myös siihen oikein , oikein paljon!


Eipä tässä muuta kuin ihanaa pvää kaikille!


Ps aloitin itse eilen kylmäpuristetun vehnäalkioöljyn nauttimisen teelusikallinen joka pv, tänään myös mies yhtyi kokeiluleikkiimme!


Rva Pikkumyy :heart: :p :wave:
 
Tosiaankin kiitoksia paljon Lumi-Marja kun olet kiireiltäsi ehtinyt listaa päivittää ja iso kiitos Rouva Pikkumyylle hienosta päivityksestä..

kuumetta tervetuloa takaisin! :wave:

VilmaVille Onnea kovasti pääsykokeisiin! Pidän peukkuja kovasti! :wave:

No niin tikuteltu on taas,ei ollut vielä yhtä vahva kontrolliviivan kanssa,mutta varmaan jo huomenna vois olla.. Oikealla puolella nippailu/kipuilu jatkuu eli varmaan tarkoittaa että vielä ei ole "munis" irronnut.. Tänään sitten menen iltapäivällä/illalla ukko-kullan luo.. "Pöllyyttelemään lakanoita". ;) :heart:

Mukavaa päivänjatkoa kaikille! :wave:
 
Heippa taas!


Taikakuulle: Ovisviivan vahvistus toivotteluja täältä!
Äläkä päästä vkloppuna miesystävääsi helpolla!


Hibiscus : sinulla 8.s pv menossa jo inssin jälkeen, vai niinkö se lasketaan?Oih kuinka jännäää!
Tämä on kyllä mukavaa, sitä elää niin mukana kaikissa jutuissa täällä!


Oma napa: Vuoto kohtalaista, ei kipuja , ja psyykkinen puolikin ok!


pian tuleekin rakas aviopuolisoni, joten ruuanlaittoon aion ryhtyä!


Heippa kaikille!


Rva Pikkumyy
 
Kiitos uudesta hienosta pinosta Rouva Pikkumyy!! :flower:

Ja Vilmavillelle onnea pääsykoeruljanssiin. Muista purkaa jännitystä vaikkapa ukon kanssa peuhaamalla :LOL:

SiiriS: Onko sulla jotain lupaavia oireita? Vois alkaa jo ilmaantuakin! Täällä ei mitään sen kummempia tuntemuksia eikä suunnitelmia testailunkaan suhteen. Alamahaa juilii ajoittain menkkamaisesti niinku aiemmissakin kierroissa oviksen ja tädin välillä. PMS-vaivoja tai jotain muuta häikkää :headwall: Jos jotain lupaavia oireita alkaisi ilmaantua niin tuskin testit kauaa kaapissa vanhenisi :D Mutta nyt ei siis mitään ja koska ovis oli vasta viikonloppuna tai sen jälkeen niin tuskin tätiäkään kannattaa odotella ennenkun ens viikon jälkeen. Eli ens viikolla ei olis vielä mitään syytä testaillakaan :ashamed:

Kuinkas muuten Auroran laboratoriossa sujuu?? Näkyykö viivoja??? :D

Taidan touhuilla nyt hiukan kotihommia ja lähteä kohtapuoliin myös kauppaan. Viikonloppuna olenkin kotosalla eli eiköhän sitä netissä tule roikuttua aikas paljon... :whistle:

Pinkkis :wave:
 
*tulee listalle tarkistamaan* Mikä kp? 26/31... eli vielä ainakin viisi piinapäivää. :LOL: Vatsassa jonkinnäköistä paineen tunnetta, mutta voipi olla PMSääkin.

Hitsi, että tässä kohta on paljon jännitettäviä, Hibiscus ja Pinkki nyt lähimpinä.

Tiedättekö muuten likat mitä? Soon niin mahtavaa, että tämä pino on olemassa. Tänään on sattunut ja tapahtunut taas NIIN paljon (sitä huomaamatta iästä huomauttelua, :'( ) että olen erittäin onnellinen että täällä voi rauhassa kertoa että on kuume eikä sitä tartte millään lailla selitellä tai kukaan ei kyseenalaista ikääni! =)

nimim. tapasinpa mm. lapsuudenystävättären pikkusiskon
 
Ikäviä lääkärikokemuksia sattunut monelle, kurjaa. Sappivaivat saattavat kyllä yleisesti ottaen olla joskus aika hankalia diagnosoida, se puolustuksena sanottakoon. Millään toki ei voi puolustella sitä, jos lääkäri ei kuuntele potilasta ja ota oireita vakavasti. Se on minusta aina anteeksiantamaton asia.

Konsultoin itse tänään gyneä, ja hän oli samoilla linjoilla kuin Pharmaca ja muut tietolähteeni. Eli nykyistä antibioottia ei saisi syödä, kaksi muuta lääkärille ehdottamaani olisivat turvallisia. Todennäköisesti mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut, vaikka nyt olisinkin raskautunut. Sitä tosin ei pysty sanomaan, estikö antibiootti raskautumisen tai voiko se aiheuttaa tässä vaiheessa varhaisen keskenmenon. Lisäksi tuntuu nyt, että kuume nousee uudelleen, eli ei taida edes tehota tämä lääke. Sitä vähän pelkäsinkin, kun ei ole ennenkään tehonnut. Huomenna uudestaan lääkäriin ja poskionteloiden huuhteluun. Jospa se siitä.
 
Hei kaikille!

Hienon pinon on Rva Pikkumyy meille tehnyt!


Eilen kävin jälkitarkastuksessa ja kaikki oli OK! Paino on taas entisellään ja lääkäri kehui kuinka hyvin olen palautunu ja "synnyttäjä luonne".
Antoi "luvan" tehdä lisää vauvvoja jos siltä tuntuu....

Mielessä kovasti pyörii vauvat, etenki jo ensi kesäksi, ukko vaan ei vielä ole suostunut yrittämään uutta. Tekotapaa kyllä voi harjoitella :LOL:
Onhan se tietysti hyvä jos vähän aikaa odottelis että kuopus olisi isompi ja keskittyisi vielä sen hoitoon mutta kiirettä alkaa pitämään että "kerkeää" kaikki tulossa olevat lapset :D

Tuosta kp.sta ei vielä osaa mennä sittenkään mitään sanomaan kun on tai ei ehkä ole vielä...

profiilissa pitäisi näkyä meitin pikku ukko jos ketä kiinnostaa... :heart: :heart:
( muoks. taitaa ladata koko päivän kuvaa profiiliin, näkyy ehkä joskus :ashamed: )

t. amati ja 7.s haaveissa
 
Kyllä tätä työviikon päätöstä onkin odotettu. Ihan hyvä, että ajatus on välillä työasioissa vaikka se kuumeilua haittaakin :LOL: Oma viikonloppuni alkoikin sitten varsin repäisevissä merkeissä, eli olen ukolle mykkäkoulua. Mun mielestä se ei panosta suhteeseen tällä hetkellä riittävästi, vaan olettaa, että ihmissuhteet pysyvät ihan kunnossa puhumatta ja hoitamattakin. :( Opetan sitä vähän, ettei näin tosiaan ole. Tosin en ole maailman kärsivällisimpiä opettajia, joten mykkäkoulu ei ehkä kestä ihan huomisaamuun. :xmas:

Pikkumyy Kiitos Pregnyl-vastauksesta! Yritin tonkia netistäkin vastauksia, mutta en oikein löytänyt. Joku oli testannut jo pp. 7 plussaan, joka oli vahvistunut. Oli kyllä ensin epäillyt sitä Pregnyl-plussaksi, mutta ei se sitten sitä ollut. Tuo 10 päivää lienee kuitenkin se keskimääräinen "varma" aika, jos annos on pieni, 5000.

Lääkäriasioista
- Kauheita kokemuksia teillä monella onkin :eek:. Omat huonot kokemukset rajoittuu viime keväiseen, ja siihenkin oli syypää paremminkin työterveyshuollon terv.hoitaja, jonka mielestä en tarvinnut angiinaani lääkäriä, joten hän "tilasi" puhelimessa lääkäriltä antibiootit. Piti angiinaa vielä sen verran vähäpätöisenä että sain vain sen yhden päivän sairaslomaa. No, kuinka ollakaan, angiina sen kun paheni ja minä hortoilin pienessä lämmössä töissä. Parin päivän päästä oli pakko palata työterveyshuoltoon. Toinen terveydenhoitaja oli paikalla, mutta vastaanotto oli yhtä leväperäinen. Ei olisi antanut sairaslomaa ollenkaan, minä melkein pakotin sanomalla etten PYSTY töihin. |O Parin päivän päästä kuume nousi +39, mutta se ei ollut terv.hoitajan ongelma, koska sattui olemaan viikonloppu. Ei kun lääkärille, joka paikallisti keuhkoputkentulehduksen. Helevetti, että olen tästä vihainen vieläkin, kun ajattelen! Edelleen monta kuukautta tuon jälkeen tuntuu arkuutta yhdessä kohtaa keuhkoa kun siitä kohtaa painaa :( Jäi mullakin valittamatta!

kanella Kuulostaa tosi tylsältä tilanteelta. Koeta jaksaa! :headwall: :hug:

Taikakuulle
Toivotan minäkin onnea ovisaikaan! :heart:

vilmavillelle
taas isosti onnea pääsykokeisiin ja psykologiseen testiin! Ne on aika jänniä paikkoja. Viimeisimmässä olin muutama vuosi sitten, ennen kuin mut vakinaistettiin nykyiseen työhöni. Se kyllä tuntui hassulta, kun olin jo alalle kouluttautunut (pääsykokeissakin oli soveltuvuushaasto), ja ollut alalla nyt 20 vuotta, en tosin aivan yhtäjaksoisesti, välissä ovat opinnotkin, joiden ohessa tein töitä välillä. No, ehkä mä nyt olin vaan niin hömelö ja riskaabeli yksilö, että piti vielä kerran varmistella soveltuvuus :LOL:

Siiri Sullahan lähestyy h-hetki!! Sähän voisit jo vaikka testata :p Toivotaan, että plussaviiva pärähtää!!! --- Älä niistä iästä huomauttelevista välitä! :heart: Vaikka kieltämättä itsekin ärryn aina, jos sen suuntaisia vihjailuja tulee että tässä oltaisiin jotenkin liian vanhoja! :headwall: :hug:

Pinkkis
Jos mulla nyt olisi testitikkuja, niin eivät nekään kauan kaapissa vanhenisi, vaikka Pregnyl-piikkien takia testaamisella ei kai olisi merkitystä :LOL:

Aurora Onhan kaikki ok?

Omanapaa... en edelleenkään ole kovin toiveikas plussan suhteen, koska menkkajuilintaa on ollut koko päivän, samoin pientä nippailua munisten kohdalla, kuten aina ennen menkkoja. Lisäksi olen kiitettävän kireä. :snotty: Aivan liikaa menkkamerkkejä! :|

Mutta nyt ei kun kaikille hyvää mieltä tähän iltaan ja huomiseen, ++++ :whistle: -puhallus!
 
Iltoja..

Tosiaankin laboratoorio.. :LOL:

Nega tuli eilen..kummallista kyllä. :/ Nännit on aivan turvonneet ja kipeät. Tänään menkkamaista juilintaa alavatsalla. Mun kroppa on vissiin ihan sekaisin.. :LOL:
Voipi olla että kemiallisesta raskaudesta oli kyse..mut vuotoa ei näy. Testaan ens viikolla jos tätiä ei näy.

Oon nyt vähän rauhoittunut mahdottoman alku innostuksen jälkeen..you know what i mean :D
 
Ihana tuo uusi päivitys lista =) Minun kp. on tänään 21 / 28-30 eli siihen voi lisätä yhden päivän lisää.....

Luin nuita teidän "lääkäri mokia" niin tuli heti oma tapaus mieleen...kun odotin vanhinta tytärtäni...Raskaus oli ihan alku vaiheessa ja sain aivan kamalan vatsa taudin. Olin niin heikossa kunnossa että oli pakko lähteä "arvauskeskukseen". No siellä lääkäri paineli mahaa ja epäili että olisi sittenkin kyseessä umpisuolen tulehdus ja passitti sairaalaan. No siellä lääkäri taas tutki ja tulehdus arvot oli sen verran koholla että passittivat heti umpisuolen leikkaukseen. No siitä sitten kun tokkuraisena heräsin, niin sain kuulla että umpisuoli oli ollut ihan terve, mutta se oli kumminkin leikattu pois...No eipä tarvitse enään pelkää, että ainakaan umpisuoli puhkeaisi :LOL: ( vatsakivun syy oli ollut "pätkä ärtynyttä suolta" ??? ) eli ilmeisen voimakas tämä vatsatauti oli ollut.

Hirmuisasti PLUSSA tuulia täältä meidän suunnalta :wave: -ja vauvan tuoksuisia unia kaikille :heart: :heart: :heart:
 
Rva Pikkumyy Huomasin, että mullakin puuttuu yksi päivä kiertopäivistä, on nyt siis kp 16/28. Vaikka mistä sitä tietää, jos tässä jo epätoivoissaan rupeaa takapakkia menemään :LOL: . Kierron pituuskin oli viimeksi vain 25, ja tässä kierrossa mielestäni bongasin oviksen jo kp 12. Katsellaan nyt kuitenkin vielä, ennen kuin lähtee tuota pituutta muuttamaan.

Ebony Aika iso prosentuaalinen osuus umpparileikkauksista on terveen umpparin poistoja, tarkkaa lukua en nyt muista. Se on potentiaalisesti niin vaarallinen tilanne, jos umppari puhkeaa, että mieluummin leikataan pienemmälläkin epäilyllä kuin jäädään odottelemaan ja katselemaan. Umppari jos ehtii puhjeta vatsaontelon sisälle, niin seurauksena on hengenvaarallinen tulehdus. Siksi mieluummin leikataan vähän liian aikaisin kuin pikkuisen liian myöhään.
 
Lääkärineuvolasta "toivuttu" oli tosiaan tympeä lääkäri. Muutkin sanoneet. Itsellään ei ole lapsia, ei ole siis raskauden "vaivoja ollut.

Rouva Pikkumyy Kiitos hienosta listasta. :) Katsoin just kohdun korkeutta vanhoista neuvolakorteista ja mulla ollu suunnilleen näillä viikoilla esikoisesta 25 (maha oli tosi iso) ja kuopuksesta vain 22, eli hyvin samoin kun nyt. Painoa on tullut alussa enemmän tähän mennessä n. 4 kg ja nyt alle 2 kg. :hug: Minkäs teet kun painoa ei kerry?

Äitini just sanoi että on yleensä raskauden alussa laihtunut, alkupaino ollut 47 kg ja laihtunut n. 44 kg:n ja lopuksi painoa ollut n. 52 kg, eli ei kovin paljon ole kertynyt hänellekään. Äitini on kyllä muutenkin pieni n. 145 cm. Itse olen 170 cm. Ehkä tuo on sitten geeneissä, kuten joskus olen maininnut.

Vauva liikkuu hyvin päivittäin, eikä sillä tunnu olevan ainakaan mitään hätää. Mua on ennenkin laitettu painon takia äitipolille. Toivottavasti tulee pian kutsu, että näkee vauvan painoarvionkin. :heart:
Oma vointini on loistava, ei huimauksia ja veriarvothan ovatkin nousseet huimasti. :) Energinen on olo ja pirteä ja valvon välillä yölläkin, kun uni vain loppuu ja hyvää nukkuma-asentoakin jo vaikea löytää. Supisteluja on ollut, kuten ennenkin, kohdunsuulla ei muutoksia.

Kaikille teille oikein hyvää yötä, oli tullu niin paljon tekstiä, etten kerkee nyt kommentoida, mutta jännittäviä aikoja monella ja plussatuulia teille toivon ja vedän mukaani odottajiin. :heart: :wave:

Neeanäiti ja Pikkukolmonen rv 27+3 :heart: :heart:
 
Ihania pikkuriiviöitä Neeanäidillä! Jo kohta kolmannen saat kuvaan. Ihanaa :heart: :heart: :heart:

Minä taisin edetä tänään tässä projektissa henkisellä tasolla askeleen verran kun ensimmäistä kertaa hyväntahtoisiin hää- ja vauvauteluihin vastasin, että "saishan lapsia tulla, mutta niitä ei taida niin vain saadakaan". Jatkoin samaan hengenvetoon jotain tyhjänpäiväistä häistä (ei ole suunnitelmissa), mutta kyselijä ehkä sitten kuitenkin hiukan vaivautui vastauksestani eikä sanonut siihen asiaan enää mitään. Tosi mukava ihminen enkä todellakaan halunnut häntä näpäyttää...ehkä nyt sain vihdoinkin sanottua ensimmäistä kertaa tämän kymmenen kuukauden aikana jollekin ääneen, että lasta haluamme, mutta toimitusvaikeuksia niissä tuntuu olevan. Hassua. Tuntui paljon helpommalta sanoa tuo asia sellaiselle "moimoi"-tutulle kuin läheiselle kaverille. En tosiaankaan ole edes lähimmille ystävilleni yrityksestä kertonut, mutta ehkä osa arvaakin...ovat vain hienotunteisesti kyselemättä :heart:

Ehkä asian voisi jo jonkin ainakin itse vastaavassa tilanteessa olleen kanssa puheeksi. Voisi helpottaa omaa oloa :/

Mutta kuten esimerkiksi SiiriS taas kerran totesikin, että ihanaa että tämä pino on olemassa. Tänne saa tulla kiukkuamaan ja toisaalta hehkuttamaan onnen häivähdyksiä :hug: :hug:

Mutta nyt on kiljuva nälkä. Uunissa on ruoka valmistumassa ja taidan käydä kurkkimassa joskos sitä pääsisi maistelemaan :p

Pinkkis :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinkki69:
SiiriS: Onko sulla jotain lupaavia oireita? Vois alkaa jo ilmaantuakin! Täällä ei mitään sen kummempia tuntemuksia eikä suunnitelmia testailunkaan suhteen. Alamahaa juilii ajoittain menkkamaisesti niinku aiemmissakin kierroissa oviksen ja tädin välillä. PMS-vaivoja tai jotain muuta häikkää :headwall: Jos jotain lupaavia oireita alkaisi ilmaantua niin tuskin testit kauaa kaapissa vanhenisi :D Mutta nyt ei siis mitään ja koska ovis oli vasta viikonloppuna tai sen jälkeen niin tuskin tätiäkään kannattaa odotella ennenkun ens viikon jälkeen. Eli ens viikolla ei olis vielä mitään syytä testaillakaan :ashamed:
Pinkkis :wave:
Nonni, oltiin sitten yhtaikaa eilen esittelemässä PMS-vaivojamme. :LOL: Eli ei siis mitään ihmeellisiä oireita. Paitsi lorvikatarri eli väsyttää aivan simona, mutta sekin menee PMS:n tai rankan työviikon piikkiin. Tätiä ei odotella ennen perjantaita (koska se ovis oli tosiaan pe tai la) eikä testejäkään kannata sitä ennen tuhlata (niinku vaan näkis senkin päivän, ettei ennemmin testailla) :) :) :x

Mitäs muille kuuluu?

Taidan mennä takaisin tuon omenahillokattilan vartiointiin...
 
Eilen kävin kampaajalla, laittoi värin ja raitoja ja kyllä piristi taas tämän mamman hiusluukkia. =) Pikkuneiti oli mukana n. 2,5 h kesti ja hyvin jaksoi leikkiä ja katseli kun äidin hiuksia laitettiin. Otti pienet päikyt yhdessä kampaajan tuoleista, oli sellainen pyöreän mallinen ja siihen simahti, kun mun hiuksia kuivattiin, nukkui n. puoli tuntia siinä.

Sitten mentiin pikkuneidin kanssa syömään pannupizzaa. Söi yhden kokonaisen siivun, oli nälkäinen. Lisäksi meillä oli salaatteja, oli tosi hyvää. Sitten käytiin kaupassa, hyvin neiti jaksoi kierrellä. Haluaakin aina shoppailla.

Sitten kierreltiin vielä kirppistä ja tein hyviä löytöjä. Pojalle löysin Reima Tecin välikausihaalarin, uudehkon, 15 euroa siitä maksoin. =) Pikkuneidille tuulitakin eurolla ja vauvalle leikkikaaren 6 eurolla, oikein kannattava kierros. :)
Sitten kun lähdettiin sieltä tyttö nukahti autoon ja jatkoi kotopihassa autossa nukkumista, 2 tuntia nukkui. Meni silti yöunillekin sitten ajoissa, oli sen verrran väsy.

Mies oli vieny pojan kerhoon ja hakenu, kun naiset reissun päällä.

Missä ebony olet? Muitakin joita ei hetkeen ollut kuulolla, huhuilen!
 

Yhteistyössä