YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

Taikakuu kiitos vaan! Koira vähän yrittää koskea siiliin, mutta yleensä haukkuu ja murisee vain. Laitoin meidän koirasta kuvan profiiliin. Koira on isokokoinen, siinä taitaa olla saksanpaimenkoiraa, belgianpaimenkoiraa ja estrellan koiraa. Paimenkoira ja kiltti on. Haukkuu välillä lehmiä tuossa naapurin pellolla, on ulkokoira täysin. Viihtyy hyvin ulkona ja harvoin hakeutuu koppiinsakaan, talvellakin tykkää nukkua ulkosalla. Mieheni alllergian takia ei voisi edes pitää sisällä ja olisi kyllä liian suurikin sisäkoirana, kun on kuin vasikka kooltaan. Oikein hyvän luonteinen on, oikein vahtikoira. Suuren kokonsa takia pelottaa joskus tuntemattomia ja kauppiaita ei usein käykään.

Leipoja en ole, leivon tosi harvoin, taisi olla Pikkumyy leipuri, mikäli oikein muistan. Paranemisia sinne!

Tärppionnea myöskin, plussatuulia puhallellen poistun nukkumaan. Viime yönä heräsin joka toinen tunti veskihätään, eli ei oikein ollut levollinen yöuni.

Mukavaa viikonloppua toivottelen kaikille myöskin! :wave:
 
Moikka!
Kylläpäs eilen sitten tökki oikein urakalla palstalle pääsy. Lopulta en sit päässyt edes kirjaantumaan mutta ongelma sit katosi jossain vaiheessa. Miten sitä onkin näin "riippuvainen" :kieh:

:ashamed: täällä yksi joka sattui nukkumaan jääkiekkomatsin ajan. Oikeestaan nukutin pikkuneitiä ja havahduin hereille kun keskimmäinen tuli kattoo et nukkuuko mami kun ei ole alakerras näkynyt pariin tuntiin. Mä en kyl muutenkaan jaksa kattoo mitään kiekkoo et sen puoleen en menettänyt yhtään mitään.

kanella ja a-alisa toivotaan että teidän masuasukilla kaikki hyvin ja a-alisa että myös tytölläsi.

TeSuLah ja Minnihiiri68 mukava lukea hienoja ultra-uutisianne :heart:

Nevi jaksuja :hug:

Taikakuu mä olen ainakin tehnyt voileipäkakkuja. Käytän aina leipiin tummaa että vaaleeta vuokaleipää. Olen siis tehnyt liha- että kalakakkuja eikä niissä kuitenkaan niin hirmuisesti aikaa mene ( paitsi jos niit joutuu valmistaa urakalla 10 kpl taannoin 3v. sitten ylioppilasjuhliin, alkoi jo käymään työstä ). Viimeeksi tein meidän pikkuneidin ristiäisiin kinkkukakun.

Mut nyt taidan mennä jatkamaan nukkumista |O

Kaikille kovasti plussatuulia :whistle:
ja mukavaa viikonloppua :wave:
 
Hyviä huomenia naiset :wave:

Aivan upea aamu täällä Hämeessä. Nyt ei kyllä itse pääse tuosta auringosta nauttimaan, kun käy niin mahdottomasti silmiin. Kaikki kaihtimet piti aamulla pitää alhaalla ettei päänsärky pahene B)
Mies ja nuorimmainen lähtivätkin heti aamupuuhien jälkeen puistoon hiekkakakkuja tekemään. On tuo mieskulta vaan niin ihana, että kun olo tästä paranee, pitää sitä muistaa vähän ekstraa helliä ja pitää hyvänä ;)

Kyseltiin voilepäkakuista. Meillä ne on miehen bravuureita. Sattumoisin juuri tänä aamuna teki kalkkunakakun esikoisen 19v synttäreille huomiseksi. Laittoi vaaleaa ja tummaa leipää kerroksittain, kostutti vihannesliemellä ja kerroksien täytteeksi silppusi kalkkunaa, maustekurkkua ja 'Hovia'. Sitten kääri koko komeuden kosteaan voipaperiin mehustumaan ja jämäköitymään. Huomisaamuna sitten levittää 'Hovia' kuorrutteeksi ja koristelee raastetulla juustolla, tomaateilla ja kurkulla. Tavallisesti vähempikin mehustamisaika riittäisi, mutta nyt piti saada kakku jo aamusta kellarin jääkaappiin piiloon. Meillä on ollut sellainen tapa, että synttäripäivän kakku on yllätys sankarille. 13v sai tänä vuonna marsipaanisen possukakun (on hurja possufani =) ) ja poika saa ensi viikolla suklaisen toffeekakun. Silloin tulee hällä 16v täyteen. Nuorimmaisen kakku on vielä harkinnassa, onneksi hällä juhlat vasta kesäkuussa.

Jäisiä vadelmia en ole kokeillut, mutta esim mehujäät on aika mainioita olon kohottajia. Niitä saisi vaan olla koko ajan imeskelemässä :whistle:

Minä en paljoa perusta jääkiekosta, formuloista jne. Mies sitäkin innokkaammin.
Tänä vuonna tosin sattui nuo ottelut hyvään aikaan. Olen voinut nimittäin käydä joka ilta hyvillä mielein aikasin nukkumaan ;) Olisin luultavasti stressannut tätä alkuväsymystä enemmän jos olisin tietänyt, että mies valvoo kaikki illat itsekseen.

Mukavaa viikonloppua teille kaikille!



Nevi ja Vilttitossu rv 8+4
 
hei
mukava kuulla hyviä ultrakuulumisia!
Ja toivotaan parasta niille, jotka joutuvat elämään epätietoisuudessa.

Sivut tosiaan tökkivät ja koneelle en ole ehtinyt kotona, joten paljon on tekstiä tullut. Ovista täällä metsästän ja eri merkkiset testit antavat kyllä erilaisen tuloksen. Täytynee testata huomenissa uudelleen.
Kierto voi kyllä mennä ohi, kun mies on reissussa juuri kriittisenä aikana, mutta kiva jännätä kuitenkin.

Kaikille mukavaa lauantai-iltaa!
 
Heippa kaikille!


Minulla oli töissä eilen koulutus-saunapäivä, omia juotavia sai viedä mukana. Muutaman siiderin join siellä ja"jatkoilla" työkamuni kanssa 1,5 lisää vielä. Ei siis litroina!
Huono alkoholipää minulla, joten han riitti minulle, 19:40 mieheni haki minut ja työkamun pois kaupungilta, työkamun heitimme omaan kotiinsa matkamme varrella.


Kotona mies ehdotti, josko menisimme vähän näin tekemään:
, eli tanssahtelemaan, sopihan se minulle vallan mainiosti! Kivaa oli!

Tänään onkin:


Kyllä tosin aamulla näinkin:


Kp 10 siistänään ja huomenna testaan ovista eka kerran tässä kierrossa babyplussan testeillä, varmistus on myös clearbluen testerillä, noin kp 13 tai 14.

Juu Lumi-Marja ja muut ovistestailijat, nyt sitten plussia testeihin myös myöhemminkin!


TeSuLah, Minnihiiri: Onnea edelleen raskauden jatkossakin teille, hyvien ultratulosten jälkeen!


Neville : Hyvää vointia, pian se väsymys hellittääja pahoinvointikin! Kiva kun mies sinua kovasti auttelee!


Voileipäkakun teko ei oe kovin työläs, suunnilleen samoin olen tehnyt kuin nevikin!
ja maukasta on ollut!

Onnittelut nevin 19v lapselle!


jaahas se alkaisi tangomarkkinat, pitänee mennä katsomaan!


Heippa taas kaikille ja oikein paljon Onnea jokaiselle Kierrossanne!


Rva Pikkumyy
 
Nevin esikoiselle synttärionnittelut :flower: Meidän lasten 16 vuotis synttärit onkin aika lähekkäin, meillä juhannuksen tienoilla :)

Katon tässä miehen kans tuota jääkiekkoa, minä toisella silmällä ja mies koko olemuksellaan. Suomi teki toisen maalin Ruottia vastaan, niin tämä elämöi kuin pikkupoika saadessaan sen komeimman pikkuauton ja säkillisen karkkia. Mua ei niin hirveesti jaksa kiinnostaa, mutta kuivattelen tässä saunan jälkeen.

Tämä päivä meni pellolla, kun kylvin viimeisen kaurapellon, joka on ollut kostea sijaintinsa takia. Miehellä oli palopäivystys, niin tietysti tämä sitten jäi mulle. No ei se mitään, se on sopivaa hommaa, kun samalla saa nollata aivot kaikesta muusta kotityöstä ja varmasti ajattelee vaan muita asioita, kuin esim. kuumeilua. Muutama vuosi oli pellot vuokralla, mutta tänä vuonna otettiin uusi askel elämässä ja alettiin viljellä itte. Tuntui alkuun aika isolta asialta, mutta nyt se tuntuu lähinnä siltä, että näin pitikin tehdä. Appi ei anopin kuoltua niin piitannut viljelystä, joten se jäi. Nyt on meidän vuoro jatkaa :) Tiedä, vaikka jonkun kaurapuuroon joskus eksyisi murunen meidänkin pellon tuotoksia :D

Nyt alkaa väsy painaa, joten taidan mennä hetkeks sohvalle nuokkumaan miehen viereen. Sit kutsuu jo peti. Testasin tänäänkin kotisesti.fi tikulla puhtaan nega, joten ei taidakkaan tulla se lyhyt kierto tällä kertaa. Noh, ovista odotellessa... :wave:
 
Pikainen käynti vielä täällä. Meillä on alkanut tahtojen taistelu pikkuneidin kanssa, joka lähestyy 1 v 10 kk ikää. Ei pukemista, ei hampaiden pesua, ei nukkumaan. Sitten kun tarpeeksi väsyy, menee itse nukkumaan, mutta ei omaan sänkyyn illalla, vaan meidän viereen. Annan nukkua välillä siinä, kuten isompikin on nukkunut aina välillä. Meinaa väsyä tuohon jatkuvaan vastarintaan ja auta armias, jos perinyt äitinsä tempperamentin. Oon ollu vkonlopun yksin lasten kanssa, kun mies reissussa.

Alkaa vissiin neidillä olla 2-vuotiaan tahtomaailma herännyt, kun on tähän asti kaikki toiminut lähes täydellisesti. Jospa se siitä joskus helpottaa. Tuntuu että hermot jotenkin itselläkin pinnassa välillä ja itku herkässä, mutta eiköhän se tästä.

Lumi-Marja pikkuneiti tykkää syödä kaurapuuroa ja toivottavasti teidän pellosta on lautaselle murunen eksynyt ja eksyy jatkossakin. =)

Kauniita unia! Nyt mentävä nukkumaan. |O
 
Huomenta-päivää kaikille.

Eilinen ilta meni juhlissa..onneksi ei tullut naukkailtua kovin paljoa, vaikka tässä kierron vaiheessa..ovista odotellessa..ois voinu ilman suurempia omantunnontuskia jokusen nautiskellakin. Vaan eipä maistunut ja siitä itseäni onnittelen. Ei mene sitten tämä päivä sohvalla voivotellessa :)

Ukko tuossa kyllä häippäsi harrastustensa pariin, vaikka mielestäni oli kyllä muuta tälle päivälle sovittu. Arhg! Jos ois ollu loppukierto menossa niin kyllä tässä olis tänään jo käyty melkoista kehityskeskustelua ja vähintään eroa olisin hautonut ja ja ;)

Oletteko huomanneet miten nuo miehetkin elävät omaa kiertoaan. Ja jotenkin hassusti se osuu yksiiin meikäläisen kierron kanssa!! Tädin vierailun jälkeen ovat niin mukavia, aikas kivan näköisiä ja oikeastaan tosi houkuttelevia...mutta auta armias kun ovulaatio on ohi niin ne jotenkin "pilaantuvat"...rupeavat käyttäytymään typerästi, haisevat pahalta...ja välillä näyttävätkin ja tilanne senkun pahenee tädin vierailua kohti. On niissä vielä kyllä tuotekehityksellä tehtävää :LOL:

Täälä etelässä on ainakin ihan karsea ilma. Pilvistä, sateista ja kylmää. Ulkoilu ei paljon houkuta eli ehkä täytyy tästä kohta suoriutua vaikka kaupoille asioita hoitelemaan. Voisin käydä ostamassa siskon tytölle synttärilahjan. Onneksi on sisko saanut aikaiseksi muutaman mukulan, että saa niitä "lainata" ja helliä kun itse ei ole vielä ainoatakaan saanut. Mutta alkavat vaan olla niin isoja etteivät tädin syliin enää tule :(

Mutta leppoisaa sunnuntaipäivää kaikille!

Pinkkis
 
Huomenta teille kaikille!
Oma napa:kp1/28 eli täti tuli kylään äsken ja olo todella kamala ja työhön lähden kohta,pakko mennä lääkkeen voimalla työhön,vaikka kipu on todella kova.
No,nyt sitten pääsee ennen juhannusta yrittämään helmivauvaa alulle.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille ja plussatuulia!
 
Oltiinkin Giten kanssa yhtä aikaa liikkeellä. Tsemppiä työpäivään kipujen kanssa :hug:

Riivatun täti...mutta onpahan siinä tosiaan se positiivinen puoli, että uusi kierto ja uudet mahdollisuudet edessä...

Pinkkis
 
Kiitokset tytön puolesta onnitteluista =)
Voileipäkakku onnistui mainiosti ja maistui hyvin päivänsankarille. Nyt tyttö istuu lähikaupan kassalla juhliaan viettämässä :/
Ei kyllä pannut otse ollenkaan pahakseen kun haaveilee jo ensimmäisestä tilipussistaan :D

Täälläkään ei voi säällä kehua, mutta niin vaan tuo kultainen mies vei taas pikkuisen ulos puuhaamaan, jotta äiti saa parannella oloa tässä koneen äärellä. Ei ehkä ihan paras paikka päänsärkyselle :whistle:

Gittelle voimia työpäivään :hug:
Jos sielläkin on sää samanlainen kuin täällä, niin voikin olla mukavan rauhallinen työpäivä.

Hui TeSuLah, älä vaan näytä tännepäin mitään kaksivuotiaan uhmia ;)
Pelolla olen vähän jo odotellut tuleeko tämä nuorin vanhimpaan siskoonsa (hirveät uhmat) vaiko nuorempiin isosisaruksiinsa (kaikki iät sujuivat melko tasasesti)
Meillä muutenkin on tuo vanhin ollut aina se 'hankalin' (kamala sana), liekö sitten reppana kärsinyt meidän vanhempien ensimmäisenä harjoituskappaleena :saint:
Vaan ei voi kyllä tyttöä kovin moittia. Hoitaa koulunsa, auttaa jos pyydetään ja hommaa omat rahansa työnteolla. Kunnianhimoinenkin on, joten tulevaisuudensuunnitelmiakin on monenlaisia. Taitaa viimeistä vuotta asua tässä kotona, sitten jo kutsuu jatko-opinnot :'(

Minä näin oikein sieluni silmin, miten sinä Lumi-Marja istuit siellä kylvökoneen (menikö oikein) ohjaamossa isolla pellolla. Rauhallisesti ja tasaisesti eteenpäin, maailmanmenoa samalla miettien. Oikea Eloveena-nainen =)

Rauhaisaa sunnuntai-iltaa teille kaikille ja plussasäteitä oikein roppakaupalla :flower:



Nevi ja Vilttitossu rv 8+5
 
Mukava, kun tänne on ilmestynyt uusi pino, kiitos Pikkumyy :flower: Edellisellekin näyttää jo pääsevän, mutta mitäpä sillä enää! Kevättouhut on pitäneet meikäläisen aika hyvin poissa koneelta, eikä kuumeiluakaan niin valtavasti ole tullut ajateltua. Siihen pisteeseen on tultu, että yrittämisestä on mennyt turha unelmointi, vaikka juuri niitä unelmia pitäisi kai osata elätellä |O Tekee silti hyvää unohtaa välillä koko juttu :headwall:
Vaikka tottakai sitä toivoo... Nämä pessimistiset ajatukset johtuu tietysti siitä, että r-testitikkuun ilmestyi tänään vain kontrolliviiva. Ennakoivaa menkkaoloa ei pahemmin ole, kuten yleensä tähän aikaan. Mutta saattaa ne menkkaolot paukahtaa päälle ihan yhtäkkiäkin, ja käynnistää Niagara Fallsit siitä paikasta :LOL:

Mutta kaikille tädin koettelemille :hug:

kanella ja a-alisa Teille molemmille toivotan voimia ja jaksamisia, vaikka tämä kauhealta latteudelta kuulostaakin! Kanella - kaikki on ihan varmasti hyvin! Tiedän moniakin, joilla vastaavia vuotoja on alkuraskaudessa ollut, mutta kaikki on ollut hyvin. Ilmeisesti se on hyvin tavallista, mutta tottakai tuntuu huolestuttavalta!

A-alisa: toivon yhä ja edelleenkin, että myös sinun kohdalla kaikki on hyvin! Lumi-marja kirjoitti hyvin 7-vuotiaasta "tuulimunastaan" - lääkäritkin ovat vain ihmisiä, ja sellaisina erehtyväisiä! Odottaminen on varmasti tuskallista, mutta ei kannata vielä heittää toivoa! Samalla toivon sydämestäni, että tyttäresi terveys olisi OK! Voimia myös tytöllesi! :hug:

Mutta eipä tässä nyt muuta, kuin rauhallista sunnuntai-iltaa nyt vain kaikille! :heart:
 
Heippa taas!


Ketkäs kaikki ovista tällä hetkellä metsästävät? Minä, Lumi-Marja, Mantana? Ketäs muita?Nämä kaikkiko?mimmimamma, Pinkki69, kuumetta, mimuli , AnniSofii , vilmaville, keijukka ,
syklaaminkukka
Kertokaahan millaisi oloja ovis herättää tekee? Minulla aamusta vähän ovisodottelu päänsärkyä.

Nevin plussatuulista otan kiinni., Kiitoksia!



Mantana:: Voitko jatkaa mielellään taas päivitystä? Mielellään sen sinulle suon/soisin!


Ihanaa iltaa kaikille taas! Ja paljon Plussauksia jokaiselle toivotan!
 
Kanella :hug: Minäkin tiedän monta pikkuista, jotka ovat syntyneet, ihan terveinä, maailmaan, vaikka äiti on vuotanut enemmän tai vähemmän koko odotusajan.
A-alisalle tuplaten :hug: Voin vain kuvitella miten rankkaa vaihetta te elätte.

Pikkumyy kyseli ovisoireista. Minulla kipeytyy ensimmäiseksi alaselkä. Alavatsa turpoaa; olo on kuin tiineellä kissalla. Yleensä tiedän kummalta puolelta munasolu irtoaa; tunnen puolisen vuorokautta repivää kipua siltä puolelta. Kun näistä oireista on kulunut vuorokausi, puolitoista alan palelemaan; peruslämmöt nousevat.
Aika usein mullakin tulee päänsärky ja joskus se jatkuu tädin tuloon asti; plääh!

Huomisesta alkaen kotona on 7/8; esikoinen kotiutuu yöllä reissultaan ja aloittaa reippaana nuorena miehenä työt postissa aamulla kello 6. Nuorena jaksaa.
Kolmosen koulu loppuu puolentoista viikon päästä ja silloin on koko rytmiryhmä koolla; viimeinen kesä, kun kaikki lapset asuvat kotona :'(

Mies on purjeissa pikkuväen kanssa; täytynee mennä auttelemaan.

Plussat puhaltelen täältä hullunmyllystä kaikille :flower:
 
Sunnuntai iltaa kaikille :wave:

Voimia kanella ja a-alisa :hug: Toivotaan että kaikki menee hyvin.

Minulla alko tuhru tänään eli minulle voi laittaa kp1. Olikin sellainen tunne että ovista ei tässä kierossa ollutkaan. :ashamed: Se on jossain hukassa..hoh..hoijaa..
Noh nyt päätin seuraavassa kierrossa ottaa clomit avuksi. Katotaan kuinka käy..

Täällä oli kyllä kova ja kylmä tuuli tänään..käytiin miehen kanssa pyöräilemässä ja hanskat olisi kädessä saanut olla. :snotty:
Oltiin Pe-La välinen yö hotellissa Tampereella. Työporukan kanssa. Oli mukavaa vaihtelua ja työnantaja kun vielä tarjosi koko reissun niin mikäs siinä.. B) Mukavaa oli. :D :D

Nyt täytyy mennä laittamaan pyykit narulle..mukavaa alkuviikkoa kaikille.
 
Moikka!

Täällä työpäivä takana migreenin takia,pääsin työstä jo aiemmin ja migreenin sain sään+tädin tulon takia.Mulla aina täti tuo tullessaan migreenin.Olo ei ole siis mukava,samoin ovis aiheuttaa mulle migreenin.Saisi kyllä jo täti lähteä kylästä pois,että päästään tikuttamaan ovista.

Miten teillä muilla on mennyt?

Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille!
 
Pikkuneiti antoi tänään pestä hyvin hampaansa, ajettiin hammaspeikkoja pois. :) Meni nukkumaankin omaan sänkyynsä, kun ensin isin sylissä hetken keinutuolissa keinutteli. Melkein nukkuvana kannoin sänkyynsä. Vaihtelevaa säätä meillä sisätiloissa. =) :heart:

Poika alkoi illalla oksentaa oikein kunnolla ja pyykkiä on riittänyt. Koko kämppä haisi oksennukselle. :eek: Tuntuu ettei haju lähde käsistäkään pois, vaikka kuinka pesee ja desinfioi käsiään. Poika sanoikin illalla vihaavansa tuota tautia, kukapa siitä tykkäisi. Ittelläkin vääntäny vatsaa illalla ja äsken piti vähän käydä oksentamassa, pahoinvointia ja sitä kautta oksentelua ei raskauden aikana ole ollut joten pitäähän se kai jotenkin kokea. :ashamed:

Toivotaan, että muut säästyisivät. Tänään sain siivottua paikkoja ja hyvä olo tuli yksin siitä. :)

Ovis- ja raskausplussia niitä kaipaaville! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 12+4 :heart: :wave:
 
Mulla ne kestää 3-5 päivää. Alavatsan jomotusta, kramppeja, vihlontaa. Joskus tuntee ihan tarkkaan, kummalta puolelta munasolu irtoaa. Viimeksi oli ihan karseat oireet. Töissä piti istua kippurassa oman työpöydän ääressä ja välillä lähteä kävelemään ja vessaan. Vatsa nimittäin toimii kiitettävästi silloin myös.

Viime viikolla olis ollu ovisaika, jos ja kun kierto on n 30 päivää, mutta oireet olivat kovin vähäiset: jonkun aikaa töissä alavatsaa jomotti, mutta siinäpä se. Kaikenlaisia johtopäätöksiä vois siitäkin vedellä, mutta enpä uskalla.
 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp2/28 ja kovasti odottelen tädin kylästä lähtöä,ostin jo ovistestejä valmiiksi.

Kuinka moni teistä mittailee lämpöjä oviksen aikana,jos niin minkälaisia lämpöjä olette saaneet oviksen aikana?Mulla ennen ovista lämpö 35,5 ja oviksen aikana 37,5.

DIDDLINA:Mulla myöskin ovisoireet kestää 1-4 päivää ja alavatsalla on jomotusta,kramppeja ja vihlontaa ja välillä istuminen hankalaa oviksen aikana,on tutkittu noiden oireiden takia,mutta ei ollut mitään endoon viittaavaa vaan kaikki oli ok.Mukava vaan tietää,että oma keho toimii vielä ok.

Mulla on oviskipu muuttunut,kun olen omega3 vitamiinia foolihapolla ottanut,niin on oviskipu ihan erilainen.

Miten teillä muilla,onko teillä oviskipua,jos niin minkälaista oviskipua teillä on?

Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille ja peukkuja!
 
Huomenta vaan kaikille!

TeSuLah ihana "koiruli" teillä... :heart: Meillä se "siilikoira" siellä pohjoisessa oli karjalankarhukoira. Kiltti myös,eikä viihtynyt kauan sisällä. Miesystävällä on nyt karjalankarhukoiran pentu (kerroinkin aikaisemmin siitä) ja suomenpystykorva.

nevi sinulla on kyllä mukava mies.. ;) =)

mimuli onnea oviksen metsästykseen..

Rouva Pikkumyy käy ihan kateeksi,kun sinulla on noin mukava mies,joka vie välillä tansahtelemaan.. =) Minun ukko ei millään meinaan lähteä..Vähän lupaili että nyt kesän ja syksyn aikana käytäs. =) Onnea oviksen metsästykseen Rouva Pikkumyy.

Pinkki69 synttärionnittelut siskon tytölle! :flower: =)

gitte pahoittelut tädistä.. Jaksuja.. :hug:

nevi minun tyttö se ei kesätöitä saanut (15v).Ainakin viidestä paikkaa kysyi (osaan paikkaan kyllä oli vähän myöhään liikkeellä). :( Mutta on se kyllä kesä muutenkin kiireinen.. On näytelmä harjoituksia,sitten kahdeksan näytöstä,rippileiri (juhlat) ja lähtee vielä Englantiin kolmeksi viikoksi kielikurssille. Myöhästyneet synttäri onnittelut esikoisellesi!! :flower:

Aurora72 :hug:

TeSuLah voi ei. Todellakaan ei mikään mukava tauti tuo oksennustauti ole. :eek: Meillä ei vaan tuota tautia sairasteta.. "Koputtaa puuta". En kyllä muista milloin minä tai tyttö olis joutunut oksentamaan. Luojan kiitos! =) Paranemisia vaan pojalle kovasti!

Tuli lauantaina tehtyä porukalla muutama voileipäkakku.. Menivät pakkaseen oottamaan tytön rippijuhlia. Yksi tehtiin valmiiksi asti ja maisteltiin viinin kera. ;) Hyvää oli.. Tytöllä alkoi raskas viikko,melkein joka päivä kokeita. Torstaina on viimeset kokeet,sitten helpottaa. Tänään jo pitäis saada jotain aikaseksi.. Aloittaa kevätsiivouksia.. Vähän olen jo aloitellutkin.. |O

Oikein mukavaa päivänjatkoa!
 
Moikka!

Pakko tulla kertomaan,kun laskin tämän kierron la aikaa,niin se osuu 22.2.-09,siis tulisi mulle syntymäpäivä vauva,kun itselläni on päivää aiemmin syntterit ja ikää tulee silloin 40-vuotta,pitäkää peukkuja,että saan vauvan masuun asumaan tässä kierrossa.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
nevi vai Eloveena-nainen :D No joo, on noi traktorihommat ollu tuttuja jo lapsesta asti. Kaupungissa olen vain käynyt "kääntymässä". Onhan mussa sellaista Eloveena-naisen olemusta, pitkä vaalea hiuspehko kulkee mukana ja meikit...hmm...silloin kun muistaa kaupunkiin lähtiessä :D Ihan en sen kaurapuuropaketin muottiin kuitenkaan mene, kun on tuota painoa, mutta kukapa niitä kiloja tuolla pellolla tuijottaa. Pellolta illalla kotiin rämpiessä olen yltä päältä mullanpölyssä ja haisen vähemmän naiselliselle, joten maalaisromantiikka on siinä vaiheessa hyvin kaukana todellisuudesta. Mut on siellä traktorinkopissa silti oma rauhansa, niin pellolla kuin mettähommissakin.

Tulin vain syömään välillä ja tikuttelin ovista. Olematonta haamua vielä näytti, joten joskos se siitä loppuviikkoon mennessä sit vahvistuis. Meillä toukotyöt jatkuu ja vaikka kylvöt on tehty, niin vielä on silti paljon hommia jäljellä. Eikä se täällä kesäaikaan edes lopu. Lisääntyy vain. Vanhimmainen tuli koulusta, niin nyt voin lähtee takas hommiin. Isännän ja pojan kans illalla laitetaan peruna maahan.

Tämä on nyt tällaista pyörähtelyä täällä varmaan jonkin aikaa, kun ei sen enempiä ehdi. Luen taas kuulumiset joskus ennen nukkumaan menoa tai aamukahvin kans.

Plussarikasta aikaa kaikkiin testeihin :wave:
 

Yhteistyössä