Wish a Baby 53

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keiju80

Vieras
Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Sunni, vm-79, esikoinen haaveissa lähtien 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 10/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso

Jännäyslista
Riikka n. 5.3.
Keiju 6.3.
Safiiri joskus maaliskuussa, tarkentuu oviksen jälkeen...
senora, 17.3 (kait jos kierto tasottuu...)
Omppu ynnäilee vapun tienoilla :)

No niin, menipäs säätämiseksi tämä meikäläisen listan aloittaminen! *nolona*

Pahoittelut tädin uhreiksi joutuneille Tikrulle ja Piitulle! *vetää kamut joukkolohtuhalaukseen* Että sen akan pitääkin ehtiä joka paikkaan! Mutta vähän suklaata kehiin ja uutta tsemppiä vaan päälle, niin kyllä se siitä taas. Sais kyllä taas tulla plussiakin...

Riikalla näyttää tilanne hyvältä, jos ei tätsy hyökännytkään mökkireissulla! Sellaiset reissut kun tapaa olla varsinaisia tätimagneetteja ;) Miten reissu muuten meni? Hirmusti peukkuja sinne! Koska meinaat testata, jos ei akkaa näy? Huomenna? bd bd

Mitähän muuta... Nyt en tietenkään muista mitä vanhassa ketjussa olisi ollut kommentoitavaa! Taisi olla aika hiljainen viikonloppu kuitenkin.

Eipä mitään erityistä kerrottavaa täältäkään... No, kerrotaanpa pieni lapsikevennys kuitenkin. Miehen serkku, 6v., kävi kylässä, ja totesi, että meillä on aika pieni koti (asuu itse omakotitalossa). Vastasin hänelle, että kyllä me kahdestaan tänne hyvin mahdutaan. Hän sitten jatkoi siihen, että "niin, kun te ette voi tehdä vielä lapsia, kun ootte opiskelijoita". Niinpä niin, siitähän se riippuu :) Tuli sitten myöhemmin mieleen, että onkohan kotona mietitty meidän lasten "tekemistä"?! No, siinähän miettivät, kunhan eivät meiltä tule kyselemään...

kp 23 ja turvottaa...

Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Sunni, vm-79, esikoinen haaveissa lähtien 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 10/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso

Aurinkoista alkuviikkoa, siskot! Tänään kp1, joten siitä se lähtee..

Huomenta vaan kaikille. Pitkästä aikaa pääsen taas tännekin kirjoittelemaan.
Itse bongailen tässä alkuviikosta ovista, toivottavasti se mokoma löytyis... Olis edes vähän hajua, onko tässä mitään toivoa edes...
Viime viikon olin lomalla. Ihan kivat kelit mutta tässä kotonahan se tuli pääosin vietettyä. Kaveri sai vajaa kuukausi sitten tyttövauvan. Jokohan siellä olis kaikki hätäsimmät käyny niin pääsis moikkaamaan kummityttöä ja tätä uutta tulokasta. Pitänee soitella viikolla ja kysellä kuulumisia.
Jos jatkais töitä ja palais sitten vaikka myöhemmin uudestaan.

Aurinkoista viikon alkua! Täällä ainakin arska paistaa suoraan silmään ;O

Piitulle ja Tikrulle pahoittelut menkoista *hali-rutistus*!

Täällä menossa kp.. oisko 10.. eli ovis on luultavasti ensi viikonlopun aikana. Tilasin tikkujakin jo viime viikolla kun ei ollut pakkasta, niin eivät jäädy postilaatikossa.

Hilmalle onnittelut yrityksen alkamisesta! :)

Jokos Omppu tuli takaisin? Miten reissu meni? Siellä oli varmaan jo ihan kevätkelit.

Huomenta ketjuun!

Hilmalle onnea ensimmäiseen tjottailukiertoon! Huu, siitä se lähtee... =)

Annukalle onnea oviksen bongaamiseen! Onko sulla ovistikut käytössä?

Mökillä oli oikein rattoisaa. Tuli naurettua taas enemmän kuin laki sallii. Pelattiin mm. Twisteriä, ja nyt on käsivaret ihan kipeät. Sitä kun ottaisi pari erää joka aamu, niin johan olisi kohta kunnon lihakset. Oli tosi ihana reissu, noita pitäisi olla useammin.

ON:Kp 30/22-29. Täti ei ole vielä ehtinyt paikalle. Huomenna tuhlaan sen vikan testin, jos akkaa ei näy. Oireistossa ei mitään ihmeellistä. Ärsyttää vaan tämä jatkuva nuha ja nenän tukkoisuus. Välillä tulee tosi heikko olo, mutta se kai kuuluu tähän flunssaan. Olo on aika turvonnut, puntarin mukaan massaa on viikossa tullut pari kiloa lisää. Ou jee... Noh, ei auta kuin odotella (aargh) mitä tuleman pitää.

Mitenkäs Ompun reissu meni? Heti kertomaan kuulumisia. Ja muutkin sieltä langoille mars! =)

Piitulle ja Tikrulle multaki pahoittelut.

Riikalla tosi jännää. Toivottavasti saat tuhlattua huomenna sen testin ja sillai että siihen ilmestyy se kadoksissa ollut toinen viiva!!!!!!!!!

Mää meen Annukan kans vissiin samoissa - limailut on pikku hiljaa alkaneet. Vaan kieltäydyn bongailemasta ovista sen tarkemmin :)

Ja vielä terveisiä Hilmalle. Tästä se lähtee...

Ja terveisiä kaikille muilleki. Tämä lähtee kohta syömään ja sitte hakeen vanhinta eskarista.

Maanantaitervehdys ketjuun!

Riikalla menee tosiaan jännäksi! Pisin kierto tähän mennessä menossa, hui sentään! bdbdbdbdbdbdbdd!!

Hilmalle onnea yrityksen/ tjottailun alkamisesta! Siitä se sitten lähtee :) Nyt taitaakin kaikki meidän listalla olla jo yrityksessä kiinni!

Tsemppiä kaikille oviksen bongailijoille! Toivotaan vahvoja muniksia =)

Täällä ei taida olla mitään jännättävää :( Lämmöt laskussa (viikonloppuna oli vielä 37,0 tänään enää 36,8), ja äsken sain sellaisen raivarin yhdestä kadonneesta laskusta, että ei voi enteillä mitään muuta kuin tädin tuloa. En ole tippaakaan toiveikas. Huomenna ne tuhrut taas alkaa... :´( Kaikki tavarat on muutenkin hukassa ja sekaisin, kun viikonloppuna lähti yksi muuttokuorma, joten pientä v***tusta ilmassa muutenkin. Mies on tämän viikon lomalla ennen uutta työtä, mutta huonolle viikolle osui sekin, kun meikä on tällaisella tuulella. *mrrr*

Kivaa alkavaa viikkoa kuitenkin kaikille! Tulispa tällä viikolla taas PLUSSAAA! :)

Riikallahan on niiiiiiin jännät paikat bd bd bd bd bd bd bd Testaa pian ja sitten heti meille kertomaan tulosta, joohan!

Vitsit Keiju jos meinaa ressiä pukata. Mut eipä kyllä ihme ku muutto ja kaikkea. Ja pahoittelut lämpöjen laskusta:( Mutta niin kauan kun täti on poissa on toivoa, niinhän:) Onko tässä hetki sitten joku olussannut ku Keiju kirjotti, et tulispa TAAS plussaa??? Jos on niin oon missannut totaalisesti!

Olis kyllä tosiaan aika jo tulla niitä plussia, kun tuntuu, et jos nyt en oo mitää missannu ni ei kyllä hetkee oo ollu:( Niitähän sais tulla vaikka joka päivä:D

Hilmalle onnittelut tjottailun alottamisesta! Hiano homma!

Sara kyseli jo jokin aika sitten meijä hoido etenemisestä. Eli ens vko ke on se aika joka kestää n. tunnin ja siinä sitten selviää kuinka jatketaan ja millä aikataululla jnejnejne. Eka käynti on maksuton ku se on vaan toi suunnittelu, paitsi sit tietty maksaa jos jotain kokeita otetaan. Tsemppiä teille tutkimuksiin! Voin tulla rapostoimaan ku ollaa käyty, jos haluat tietää lisää. Tosin paikkakunnasta ja lääkäristä riippuen voi olla suuriakin eroja. Mut meijä simotestin tuloksella ku ei juuri luomuna tulosta tuu ni siksi etenee ni nopeesti!

Puuuuuuuuuuhhhhh! *puhaltaa plussatuulia kaikille*

Et oo Thelma missannut mitään! Ei oo tullut hetkeen plussia, mä vaan ilmaisin itseänä heikosti =) Siis tarkoitin vain, että olisi taas jo aika tulla plussia =)

Tuut ehdottomasti Thelma sit raportoimaan meille kanssa, mitä siellä suunnittelukäynnillä selviää! On kyllä varmaan paikkakunnissa eroja, mutta taitaa olla hyvä homma se, että simpat testattiin teilläkin heti, niin ei tarvinnut tehdä pitkää tutkimusrumbaa sulle ensin. Ja ettet ihan sitä vuotta kuitenkaan kärvistellyt ennen lekurille hakeutumista :) Niin yksityisellekö te nyt ootte menossa? Onnea lekuriin, ties vaikka saisit plussauutisia vielä kevään aikana =)

).( Nyt lämmöt olikin 37,1 vaikka ei mulla oo mitään vertailuarvoja näistä päivämittailuista... Kunhan täällä itseäni piinatakseni mittailen... Ei sais toivoa liikoja, kun tulee se täti kuitenkin. Mutta kun niin haluisin toivoa, edes vähäsen... :)

Riikka, etkö voisi testata jo tänään...? Ihan pikkusen vaan, meidän mieliksi :) *Keiju malttamattomana*

Kyllä mä Keiju peukutan suakin bd bd bd bd bd :) Hyvä etten oo mitään missannut, vaan mun hämmästys johtukin tulkinnan ja ilmasun erosta. Hö, ymmärsiköhän ketää mitä tarkotin, mut kuitenkin...:D Niin kyllä olis aika +++++ kaikkille, koska tuntuu et viime +uutisesta on ikuisuus! Mut ehkä niit plussia tulee sitten taas ryminällä!

Oon Keiju samaa kanssa funtsinut, että onneks en odottanut sitä vuotta. Vasta huhtikuussa tulis vuosi täyteen yritystä! En mä kyllä siihen kevätplussaan usko ja jotenki hirveen skeptisesti suhtaudun, ettei tulis suuria pettymyksiä. Toivotaan et jo toukokuussa päästäis ekaan hoitoon ja kaikki tosiaan menis hyvin, et hoidot olis ylipäänsä mahdollisia:) Ettei mitää yllättävää ilmaannu! Kerrottii eilen asiasta myös miehen vanhemmille, joten sekin taakka ja salailu on nyt ohitettu:) Niin joo ja kyllä, yksityiselle mennään, koska julkiselle 2 vuoden jonot ja minen odottele tässä asiassa! ;)

Huh, olipas pitkää sepustusta omasta navasta! Mut Riikka, kyllä sun jo tänään kannattais testata, niinhän? ;)

No niin, rauhoitutaanpas taas siellä... =) Testaan vasta huomenna ja sillä selvä. =) Keiju käski testaamaan ihan pikkuisen vaan. Miten se tapahtuu? Kastetaanko tikkua ihan pikkuisen vaan vai odotetaanko tulosta ihan pikkuisen vaan... =D =D

Keijulle peukutukset bd bd bd bd ! Mikset voisi itse testata ihan pikkuisen vaan? =D Eikös sullakin ole jännät päivät jo meneillään?

Thelma, kiva kuulla että teillä tutkimukset etenee. Ja tule tosiaan kertomaan mitä siellä lekurissa tapahtui. Asia kiinnostaa myös minua, vaikka ihan luomuna (vielä) yritetäänkin.

Missäs Senora ja Omppu luuraa?

Riikalla on TOSI lupaavan kuuloisia oireita, eiköhän siellä ole jo pullat hyvin uunissa! Huomennahan se saadaan tietää, ellet sitten kuitenkin jo testais tänään... ;)

Ja Keijullakin jännät ajat menossa, peukkuja!! Koska otit viimeisen teron?

Pikkuisen testaaminen tarkoittaa sitä, että laitetaan testitikku puoliksi ja kastetaan pissaan ihan vaan pikkasen =D Mutta testaile vaan Riikka huomenna, niin sitäkin varmemmin saadaan positiivisia uutisia!

Mä en ihan lähipäivinä vielä testaile (hih, paraskin tosiaan painostamaan muita!). Oletettu ovis oli kuitenkin vasta n. viikko sitten. Huominen on siks jännäyspäivänä, että silloin otan viimeisen teron, ja tähän asti tuhrut on alkaneen aina ko. päivänä. Joten jäitä hattuun leidit! :)

Onkohan Omppu jo palannut matkalta? Heti kertomaan Euroopan kuulumisia, jos olet!

Mitähän muuta… Oireita ei ole, joten niitäkään en voi teille tilittää =) Keksittäiskös taas galluppia ajan kuluksi? Hmm, heitän nyt vaikka matka-aiheisen kysymyksen, eli Mikä on kaukaisin paikka, mihin olet matkustanut? Mulla taitaa olla Brasilia tai USA:n länsirannikko (kumpikohan on kauempana? mulla ei oo koko maailman karttaa..)

Mutta nyt toivottelen kivat illanjatkot, ja rynnistän tänne huomenna heti aamulla kuulemaan Riikan plussauutisia! =) Tsau!

Ai niin, huomenna on se kauan odotettu lääkäri! Mikähän tuomio sieltä tulee...? :/

Mulla on kaukaisin luokkaretkellä Kanarialle Puerto Ricoon vuonna yheksänkymmentä, lukion tokalla. Mää jatkan matka-aihetta: mikä on ikimuistoisin ulkomaankohde, jossa ootte käyneet? Mulla taitaa olla Tunisia, jossa pääsin ratsastamaan kamelilla Saharan autiomaassa auringonnousun aikaan.

Hii, Riikalla jännät paikat!! bdbdbdbd peukutusta, jotta plussaat!! +++++

Keijulla lääkäri huomenna, tule sit heti kertomaan kuulumiset!

g: kaukaisin paikka taitaa olla kanarian saaret...:) olisi ihanaa päästä joskus egyptiin ja afrikan viidakkoon pyörimään :)

Kiva juttu että thelmalla asiat eteneepi :)

keiju mikäs kp sulla on?

Täällä odotellaan ovista kovasti...sunnuntaina kp 10, näinköhän ovis tulee taas ajoissa...aattelin et josko sitä tilais taas tikkuja...ósaiskohan sitä ottaa rennosti jos tikuttelee...Greippimehua kävin myös hakemassa ja noita pillereitä aattelin taas ruveta popsimaan, foolihappoo, helokkiöljyy+e-vitskuu,sinkkii ja monivitamiinii...että se siitä otetaan rennosti ajatuksesta...noh, jospa sitä kuitenkin osais olla ajattelematta liikaa, yritetään...paljon tekemistä ja touhua ni ei tuu mietittyy liikaa...aattelin et alan laittaa meijän kämppää uuteen uskoon, sisustusta siis...:)

Moikka muruset!! Ihan pikaisesti nytkin..eilinen meni..ööö...edustustehtävissä ja nytkin työpari tulee ihan just.

Pahoittelut tätihyökkäyksen uhreille, Tikrulle ja Piitulle (olihan se noin!?)
Riikalle ja Keijulle megasuperhyper peukutukset bdbdbdbdbdbd!

Reissu meni kivasti, ihanan keväistä, varsinkin sunnuntaina kun kotiinlähdön aika koitti, +13 ja aurinko paistoi taivaan täydeltä, krookukset kukkivat.... ostoksia tehtiin ja käytiin "ulkona" syömässä. Poika ei ollut kuulemma ikävöinyt yhtään, eli senkin puolesta kaikki hyvin. Äiti sitten ikävöi sitäkin enemmän...

Keijulle tsemppiä lääkäriin!!

Omaa navanalustaa sen verran, että vuodot loppuivat vasta perjantaina, eli kunnon vuotoa oli VIIKON! Ja siihen neljä tuhrupäivää eteen, ei kiva.. nyt onkin sit limoja havaittavissa, toivottavasti ei ennen perjantaita puhkea mitään, kun sillon on se ultra.

Matkagee: ai kaukaisin paikka...no, se on tuo Saksan eräs kaupunki.. :) vai onko Hollanti vielä kauempana (maantieto ei ole mun vahvimpia aloja sekään..). Hollannissa piipahdettiin edellisellä Saksan reissulla. Etelän mailla ei siis ole tullut käytyä. En oo mikään himoreissaaja..

Nyt mentävä, yritän ehtiä taas jossain välissä takaisin.

Huomenta!

MatkaGeet: Kaukaisin paikka on Lanzarote ja eksoottisin hmm... En osaa sanoa, olen käynyt vaan ihan perus pakettimatkakohteissa Euroopassa. Muutenkaan tuo matkustelu ei mun mielestä ole niin älyttömän kivaa. Usein reissun paras kohta on se kotiinpaluu...

Keijulle peukutukset lääkärikäynitä varten. Tule sitten kertomaan mitä se setä (?) sanoi. bd bd myös, ettei tuhrut ala. Tikrulle tsemppiä oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen.

Ompun reissu kuulosti oikein kivalta. On se vaan niin väärin, että jossain on jo kevät. No, viikonloppuna kun kävin kotikonnuilla, siellä satoi vettä ja kadut oli täynnä loskaa. Oli ikään kuin lupaus keväästä ilmassa. Täällä meillä tulee vaan lisää lunta...

ON: Kp 31. Tuossa aamulla käytin sen vikan tikun eli testasin (ihan pikkuisen vaan =D). Ja haamuhan sieltä tuli! Testiajan sisällä selvästi punainen, mutta melko haalea viiva. Mieskin näki sen, joten en varmaan kuvitellut sitä. No, testi oli ihan varmaan viallinen tai jotain... Pakko hankkia vielä ainakin yksi varmsitustesti.

Olen ihan sekaisin. Päässä risteilee ihan hulluja ajatuksia. Oliko tässä mitään järkeä, mitä ihmettä ollaan menty tekemään jne. Mutta pohjalla on kuitenkin suuri ilo, ja naamalle pyrkii koko ajan typerä virnistys... Niin ja la olisi laskurin mukaan 11.11. En voi uskoa tätä. Olo on edelleen sellainen, että täti tulee ihan koska vaan. Vatsaa nipistele. Voe mahotonta...