C
Caktus.
Vieras
Aava, ei se välttämättä mene niin että leviäisit holtittomasti, noita "oikeita" aineita kun syö, niin vähempi riittää tekemään kylläiseksi ja pitää nälän kauemmin poissa. Tosin olen mä kyllä samaan aikaan opetellut pois ns. tapasyömisestä, eli syön silloin kun on nälkä enkä silloin kun huvittais, tosin eipä tule muutenkaan niin usein sellaista "tekis mieli syödä jotain" tunnetta ihan vaan sen syömisen vuoksi kuin mitä ennen.
Meillä mies nyt sitten sairastaa, tuli eilen kotiin 39 asteen kuumeessa ja lääkärin määrämien antibioottien kanssa, diagnoosi angiina. Lapsella lastentauti... Mulla vaan ei ole nyt yhtään varaa sairastua, ens viikko kurssilla töiden puolesta. Joten nappailen täällä c-vitamiinia ja kaikkia mahdollisia vitamiineja ja pysyn kaukana miehestä.
Paranemisia edelleen kaikille sairastelijoille!
Meillä mies nyt sitten sairastaa, tuli eilen kotiin 39 asteen kuumeessa ja lääkärin määrämien antibioottien kanssa, diagnoosi angiina. Lapsella lastentauti... Mulla vaan ei ole nyt yhtään varaa sairastua, ens viikko kurssilla töiden puolesta. Joten nappailen täällä c-vitamiinia ja kaikkia mahdollisia vitamiineja ja pysyn kaukana miehestä.
Paranemisia edelleen kaikille sairastelijoille!