Huh, tehän olette kirjoittaneet ahkerasti!
BB- no... yritin katsoa yhtä jaksoa, mutta en mä vaan voinut, niin hirveetä esitystä ja jotenkin teennäistä olemista, mä en vaan pysty katsomaan sitä touhua, ehkä osittain just siksi mitä Fannykin kirjoitti, eli kun toi elämäntyyli on niin kaukana omasta niin ei tunnu kiintoisalta. Ja ehkä ennen kaikkea sen takia, että aikoinaan on tullut biletettyä aika rankastikin, joten kun se on omalta kohdalta taaksejäänyttä elämää niin ei sitä jaksa ruveta telkkarista katsomaan muiden harjoittamana. Tai jotain
Noissa maitojutuissa olen samoilla linjoilla kuin vierailijamme Leeniliini. Opiskelin tuossa hieman aiheesta (suosittelen lukemaan Antti Heikkilän kirjoja jos asia kiinnostaa enemmän), ja sen jälkeen en ole suuhuni mitään light-juttua laittanut. Mulla taas on niin päin, että kun olen siirtynyt oikeaan voihin, oikeaan kermaan ja muihin "luonnollisempiin" aineksiin, niin noi kaikki keinotekoiset jutut maistuu mun suussa tosi pahalle, sellainen ihmeellinen metallinen maku. Sama kun lopetin vehnän syömisen, ei pysty enää syömään vaaleaa leipää, ja esim. kaupassa kun ennen haistoi just paistetun leivän niin pakkohan sitä oli ostaa kun kuola vaan valui tuoksusta, nykyään sen sijaan se ei enää tuoksu, vaan haisee, eli niin se elimistö tottuu eri asioihin. Ja mulla taas on käynyt niin että paino on pudonnut kun olen siirtynyt syömään "oikeita" juttuja, eli ilmeisesti vähemmän, mutta parempaa toimii mun kohdalla, ei iske nälkä kun light-jutut ei sekoita ruoansulatusta ja hormoneja. Ja siis mulla oli kyllä mistä sitä painoa tiputtaa, eli eri tilanne kuin Leeniliinillä. En siis rupea väittämään että tämä toimisi kaikilla, mutta näköjään mun elimistö on näin tyytyväinen, ennen meni maha sekaisin kaikesta ja oli kauheat vatsakivut ja ummetukset, mutta ruokaremontin jälkeen ne on kaikki jääneet historiaan. Sori, tuli vähän pitkä ja ehkä liian yksityiskohtainen selostus

mutta kun tätä aihetta nyt tässä sivuttiin
Miten Minskulla menee? Mä kävin tänään ostamassa sellaista arpilaastaria mitä meinasin liimailla noiden aukkojen päälle, apteekin täti väitti että toimii ihan oikeasti.
Caktus, eka päivä tänään ilman päikkäreitä ja edelleen ylhäällä