P
pikkumyy27
Vieras
Vähänkö repesin tuosta Jossukan loppukevennyksestä
Tänäaamuna testasin ovisplussan, joten iltaa vietetään sit makkarin puolella
Mulla on ollut mammaksin liusketestejä ja clearbluen digitestejä. Tykkään digitesteistä enemmän kun ne ei jätä mitään arvailujen varaan, vaan näyttää ne 2 hedelmällisintä päivää. Ei tartte miettiä et tarkottaako haalee viiva ovista vai sitä et se oli jo...
Minervalle toivottelen pikaista paranemista!Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin! Ilmottelehan kuulumisia heti kun jaksat...
Mulla oli tarkotus mennä heti aamusta bodypumpiin, mut en jaksanu herätä tarpeeks aikasin. Muutenkin on vähän kurkku kipee ja vetämätön olo. Ja nyt kun tuli toi ovisplussa niin vaihdan kyllä illan jumpatkin mieluummin makkarin puolelle
Ja velttoilen kotona tän päivän, on eka ihan oikeesti vapaa päivä kehteen viikkoon...meinaa jo mennä vähän stressin puolelle.
Plusstuulia kaikille ja tsemppiä muille ovisbongareille! Ja Fannylle onnea hoitoihin!
Tänäaamuna testasin ovisplussan, joten iltaa vietetään sit makkarin puolella
Minervalle toivottelen pikaista paranemista!Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin! Ilmottelehan kuulumisia heti kun jaksat...
Mulla oli tarkotus mennä heti aamusta bodypumpiin, mut en jaksanu herätä tarpeeks aikasin. Muutenkin on vähän kurkku kipee ja vetämätön olo. Ja nyt kun tuli toi ovisplussa niin vaihdan kyllä illan jumpatkin mieluummin makkarin puolelle
Plusstuulia kaikille ja tsemppiä muille ovisbongareille! Ja Fannylle onnea hoitoihin!