Viilaajat 27

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Etelä-afrikka on kuulema ihana paikka. Työkaverini siellä kävi helmikuussa ja tykkäsivät tosi paljon. Huono puoli ainoastaan matkan pituudessa kuulema siis lentomatkan.

(.) Täällä ei mitään raportoitavaa omasta navasta.

Prinressa kp 10, oli pakko laskea aamulla et tiedän alottaa terot taas.

Moi!
Oon tän viikon ollut uuden työpaikan lumoissa niin ei oo tullu kirjoteltua... Ja kesälomaahan ei sit oo ollenkaan ennen kuin vuoden päästä, mut onneks sit saa melkeen täydet. Tällä hetkellä tuntuu et voisin lähtee ihan minnepäin maailmaa vaan :)Työpaikka ja työkaverit on kivoja, kannatti rauhassa oottaa sopivaa paikkaa.

Ovista oon koettanu tikutella, vielä ei oo löytyny. Tänään on vähän semmonen olo et se vois kohta tullakin. Toivottavasti tulis nyt viikonloppuna, eikä vasta ens viikon alussa niinkuin yourdaysin ennusteen mukaan, koska mies on reissussa ens viikon...

Rentouttavaa viikonloppua!

Moikka,

täältä taas noustaan ja viilataan lypsyjakkara terään.... Ja tammikuun junaan tähdätään.

Mulla lomaa kesällä huimat 5viikkoa, kun en nyt keväällä pitänyt mitään, oon niin kesäkeiju et silloin kaikki lomat mitä pystyy pitämään. Suunnitteilla on viikko jossain eteläeuroopassa, mutta määränpää selvii kun heinäkuu lähenee, eli tarkoitus olisi ottaa äkkilähtö parhaan kaverin kanssa, jonka kanssa ei olla käyty kuin pelimatkoilla ympäriinsä euroopassa. Viimeiset kaksi kesää oon ollut viikon kumpanakin vuonna sunny beachilla, halpa paikka, matkat maksanut 350€ ja viikosta selvinny 200€, joten voisin kyllä harkita taas kesällä bulgariaa, mutta jotain muuta pienempää kohdetta. Siellä takuu lämmin ja varmasti saa vaan maata rannalla. Mutta mulla on kyllä hinku kreikkaan tai kreetalle. Muuten kesä mökkeillen ja vaan kotona ollen, voi vaan nauttia kun saa ajan kanssa urheilla päivät läpeensä. Ei ole kiire minnekää....

Nyt metsästämään ovista, taidan luopua noista mammaksi tikuista kun ei ne yhtään tasavahvaa viivaa ooo mulla näyttänyt ja kyllä ne kivut tuntee luissaaan. Nyt kyllä otan särkylääkettä niihin kipuihin, luin jostain et se auttaa....

Hyvää viikonloppua kaikille

Ter, Joppuli kp 3/28

images

Aurinkoista sunnuntaita Viilaajiin!
Voi miten ihanalta auringonsäteet tuntuvat muutaman päivän pimeyden jälkeen.

Onko Aavan tilanteessa muutoksia??

Itsellä päivät käy vähiin. Oireita ei juurikaan havaittavissa. Jonkinlaista menkkamaista jomotusta iltaisin on ollut koko viikon, massu on muutenkin taas ihan sekaisin ja eilen illalla olin jo ihan varma että olen saanut virtaputkentulehduksen jostain..

minsku kp 23/28

Onneksi Siiseliinin kuvayrityksestä kuitenkin näkyi aihe, aurinko! Ja sitähän riittää tänään, ihanaa! Tultiin just miehen kanssa lenkiltä, sai taas juosta oikein tosissaan että pysyi perässä. Mitäs lajia Joppuli on harrastanut/harrastaa?

Olen koittanut vähän vähentää vierailuja täällä ettei pää ihan hajoa. Kiva kuitenkin lukea juttujanne, ihanan positiivinen fiilis täällä! Onnea pikkumyylle uudestä työstä, kiva työ ja mukavat työkaverit on kyllä ihan ehdoton juttu!

Omassa navassa ei muutosta, ei menkkoja, ei oireita. Tai no limaa taas riittää, ehkä se enteilee tädin vierailua kuten viimeksi. Antoisaa oviksen metsästystä kaikille! Erityistsempit Minervalle, sua taidetaan seuraavaksi jännätä?!

Moikka!

Iloista mieltä täällä!

Minsku mä tarkotin karibia-purjehduksella tosiaankin Purjehtimista-siis purjeveneellä :-)!Mutta risteilykin on varmasti oikein miellyttävää :-D

Etelä-Afrikasta senverran,että Kapkaupunki on jumalaisen kaunis paikka!Ja safari on kyllä tosi elämys,itse olin Kruger-puistossa 3 päivää.Ja lennossa parastahan on,että vaikka se on tosi pitkä,ei ole aikaeroa!!

(.)Ei mitään.Tosin tuntuu,että kierto etenee normaalissa uomissa,ts.ovis odotettavissa viikon päästä.Ja ens torstaina siis lääkäri!

Fanny

Aavalle nopeasti vastailen, eli olen pelannut salibandyä ja nyt vaan teen niitä kaikkia asioita mitä silloin en keennyt, eli juoksua, sauvakävelyä, spinnigiä, jumppia, punttia, uintia ja kaikkea mitä milloinkin mieli teke. Nyt oon kyllä vaan ollut koko viikonlopun, en muista koska viimeksi olisin pitänyt 2 lepopäivää viikonaikana ja vielä putkeen, nyt ei vaan huvittanut niin oon vaan tuijottanut Tv:tä ja tietokonetta ja hoidellut hoito koiraa....

-Joppuli kp 5-

Hyvää Yrjön päivää Viilaajat! Aamu alkoi nimpparisankarin mukaisissa fiiliksissä mikä taas sai epäilykset heräämään. Toisaalta on minulla joskus ennenkin ollut outoa huonovointisuutta aamuisin, eli ehkä se ei taas merkkaa mitään. Kahvi kyllä maistuu entiseen malliin, joten ehkä tämä olo ei kuitenkaan ole sitä mitä toivoisin. Joku selvyys tähän tilanteeseen olisi kiva pikkuhiljaa saada...

Joppuli on ilmeisesti pelannut salibandya ihan pro-tasolla? Itse olen amatööri-salibandyilija, mutta tuttu laji siis!

Kivaa viikon alkua! :)

Koskas aava aikoo testailla seuraavan kerran? Se lukee jossain varmasti mutta oon nyt laiska lukemaan läpi koko viesti ketjua...

(.) Ovis taitaa lähestyä täällä päin kun sellasia vatsan vihlomisia välillä... Yritämme nyt tuota joka toinen päivä taktiikkaa. Oon itseasiassa unohtanu koko vauva homman kun en oo laskennu päiviä siis kp:tä niin säännöllisesti. Viikonloppuna vaan havahduin että kohtahan se oviskin varmaan tulee. Noh se siitä..

Nyt täytyy lähteä töihin...

Prinressa kp?

Moi!

Siis vappunako ajattelit Aava testata?Koska oot viimeksi tehnyt testin(sori en muista...)?Oot vaan jo aika hyvillä numeroilla ... ;-)

Minerva,oireita??Ja entäs se miehesi testi,uutisia?

Täällä taidetaan tosiaan mennä kohti ovista-jee!Eli luulen kierron olevan normaalimittainen.Nyt on kyllä ollut vähän rennompi vaihde päällä,kun on vähän muutakin ajateltavaa...täytän nimittäin viikonloppuna 30!Ja kunnon bileet on tiedossa!Kuinkahan moni on saanut lapsensa alulle juuri pienessä hiprakassa... ;-)Toivotaan parasta!

Fanny kp olisko 10/31

Voishan se Aava pissiä jo siihen tikkuun, eikö viime testistä ole kulunut jo aikaa (viikko??), odotellaan, odotellaan...

Täällä tissit tuntuvat mahdottoman isoilta (??) vaikee sanoa en käytä rintsikoita yl, joten en tiedä. Turpoaahan ne normaalistikin oviksen ja menkkojen välissä. Miehen testitulos oli ihan kelvollinen, ei siis mitään poikkeavaa (viitearvoissa). Valkkaria on nyt kyllä kehissä kummasti (ei norm) ja alapäässä muutenkin välillä pissatautiselta tuntuu, mutta ei kuitenkaan pissatessa tunnu siltä ;) ottakaa tästä nyt selvää!

Jaahas Fanny ja Prinressa pääsee harrasteleen :D kiva kiva

minsku kp 24/28

Jaahas, Aavaa saadaan ilmeisesti jännäillä tulevaisuudessa.
Meitsin vappusuunnitelmat saivat uuden käänteen alapäässä pesivän tulehduksen vuoksi. Sain siihen lääkityksen, joka saa aikaan alkomahoolin kanssa yhteisvaikutuksena antabusreaktion. Siitä tulehduksestahan nämä tuhrutkin johtuvat joten loistavaa saada sihenkin asiaan vihdoin selvyys.
No voinpas naureskella muiden humalaista menoa ja tulee ilta halvaksi myös kyytien suhteen.

28.04. (la) Minerva77
30.04. (ma) Aava80
07.05. (ke) Minja78
08.05. (ti) Pikkumyy27
08.05. (ti) Caktus
12.05. (la) Prinressa
15.05. (ti) Fanny77
16.05. (ke) Joppuli
18.05. (pe) Inkku78

Kävin muistin virkistykseksi kaivamassa vielä listan esille, kun tuo oma muisti tuppaa olemaan erityisen hatara. Taitaa olla lähestyvän vanhuuden oireilua....*virne*

Testasin äsken oviplussan. Päivällä juili sen verran mahaa et olinkin jo aika varma että plussa sieltä tulee. Mies on nyt työmatkalla ja tulee vasta ke illalla, mut eilen pupuiltiin joten toivotaan et se riittäs...Parin viikon päästähän sen sit näkee.

Aavalle tsemppiä db db db db!!!!!!

Onnea pikkumyyllekin bongaamisesta, ovishan on sitten vasta huomenna tai ylihuomenna!!
Ihan tajuton päänsärky :( Gyne soitteli tossa illalla; miehestä ei oo kiinni, kirjoitti lisää metuja ja pisti lähetteen julkiselle lapsettomuusklikalle. Toivottavasti ei tarttis sinne ikinä mennä, tosi jonotuajatkin taitaa olla enemmän kuin hoitotakuu lupaa.
Mun on pakko mennä sänkyyn, sammuttaa valot, pistää pään päälle kylmäpussi ja peitto ja toivoa että maailma näyttäis huomenna valoisammalta.

Huomenta!

Hienoa että Minervan päänsärky poistui, se on eri ikävä vaiva.
Aavallahan sitä on mielenkiintoinen tilanne, toivottavasti plussa paukahtaa tikkuun!

(.) Pitäisköhän sitä itekin ostaa noita ovistikkuja, saiskohan niitä Tallinnasta halvemmalla kun ensi viikolla on matka sinne suunnalle. Voisi sitten seuraavassa kierrossa tikutella. Koska jos meillä on pikkumyyn kanssa jännäyslistalla sama päivä niin eikös meidän oviksenkin pitäisi olla samaan aikaan. Mulla tosin mahaa vihlo jo muutama päivä sitten ja suurimmat limailutkin oli jo, vieläkin limailee, mutta vähentymään päin jo.

Caktus kp 20 / 31-35

Täällähän ollaan oltu ahkeria kirjoittelemaan! Valitettavasti oksuololle löytyi syy: vatsatauti. Eilinen meni koomassa 39 asteen kuumeessa, nyt jo helpottaa. Vieläkin on kyllä aika jyrän alle jäänyt olo. :(

Muutenkin suhtaudun aika negatiivisesti plussamahdollisuuksiin. En tunnista ovista ja epäilen syvästi tapahtuuko sellaista edes. Ja tämän taudin myötähän kierto varmaan venyy vaan lisää... Huokaus. Nyt siis meneillään koopee 47. Vappuna testaan koska silloin on pakko. Ei millään jaksa katsella sitä negatikkua nyt. Edellinen testi siis viime viikon maanantaina.

Mutta se siitä valituksesta. Minervallahan kuulostaa oikein lupaavalta?! Ja Prinressa, Fanny ja Pikkumyy, onnelliset oviksen bongaajat! Kumpa pääsisi edes tuohon vaiheeseen... Ehkä pitäisi alkaa tikutella. Kerrohan Caktus Viron hintatilanne jos shoppailet sieltä testejä.

Siiseliini voikin varautua muutamaan raskauskyselyyn vappuna... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aava80:
Täällähän ollaan oltu ahkeria kirjoittelemaan! Valitettavasti oksuololle löytyi syy: vatsatauti. Eilinen meni koomassa 39 asteen kuumeessa, nyt jo helpottaa. Vieläkin on kyllä aika jyrän alle jäänyt olo. :(

Muutenkin suhtaudun aika negatiivisesti plussamahdollisuuksiin. En tunnista ovista ja epäilen syvästi tapahtuuko sellaista edes. Ja tämän taudin myötähän kierto varmaan venyy vaan lisää... Huokaus. Nyt siis meneillään koopee 47. Vappuna testaan koska silloin on pakko. Ei millään jaksa katsella sitä negatikkua nyt. Edellinen testi siis viime viikon maanantaina.

Hei!
Saako ulkopuolinen Aavalle kommentoida? Olin itse viime kierrossa samassa tilanteessa, sain liikkeellä olevan kuume-mahataudin, joka samalla nykäisi kierrot huippupitkäksi, 50 tienoille.. valitettavasti ei plussaa löytynyt vaikka oireet oli. Lopulta kävin verikokeessa terkkarilla. Jaksamista Aava, ja mikäänhän ei ole ikinä mahdotonta, on niistä todlela myöhäisistä plussista luettu ennenkin!
Hyvää kevättä kaikille viilailijoille toivoo taustailija C81 vauvahaaveista =)

Kiitos kommentista C81! Itsekään en kyllä kovasti plussaan jaksa uskoa, kiertohan on mulla ollut tosi sekaisin jo pitkään. Vapun jälkeen varaan ajan lääkärille, saa ultralla katsoa mitä sinne alas kuuluu.

Olen muuten varmistanut itselleni plussan ennen joulukuuta: varattiin matka Panamaan! :)

Ei oo kauheesti ollu voimia tänne kirjottaa kun on muita huolia. Eilen isoveljen vaimo joutu sairaalaan... En viitti tänne syitä setviä mutta on laittannu mielen alas. Vaikka en kovin hyvin tuu toimeen hänen kanssaan mutta kyllä tollaset uutiset silti aina hätkähdyttää.. Varsinkin huolestuin isoveljestä. Oon kyllä käynny lukemassa jutut joka päivä täällä.

(.) Tänään yritän miestä kaataa kun töistä kotio tulee. Saa nähä onnistunko?!? Äsken tuli kauhee limaklimppi vessareissulla.

Alakuloinen prinressa kp 14/?

Koita jaksaa Prinressa. Tiedän tunteen, mun paras kaveri makaa tällä hetkellä teholla pieleen menneen leikkauksen jälkimainingeissa (piti olla ihan rutiinioperaatio, mutta ei sitten mennyt ihan niin kuin piti).