Viilaajat 27

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenet kaikille,
oon jotenkin ihan tipahtanut kyydystä!
Onhan kurja ilma :( vähän sais aurinko pilkistää!
Ei tässä muuta kuin oviksen jälkeiset helvettiviikot menossa
-> hiukset rasvottuu ja naama kiiltää!

minsku kp 19/28

Täällä kp1, ja vitutus sen mukainen, Eli taas uutta yritystä, nyt varmaan pitää unohtaa koko aihe. No pääseepä ainakin muutamiin juhliin, niin ei jää kaivelemaan.

T: Joppuli

JÄNNÄYSLISTA:
Minerva77 28.4. lauantai
Fanny77 ti 3.4
Joppuli to 19.4
Prinressa la 12.5
Pikkumyy27 6.-8.5
Caktus ti 8.5
Aava80 la 14.4.
Inkku78 ti 10.4
Minja78 4.4. keskiviikko

Pahoittelut Joppuli. Tuoreessa muistissa tuo fiilis, sama olo negatestin jälkeen. Lähettäkää tänne se täti että pääsen uuteen yritykseen!! Menossa kp 41 eikä mitään oireita mistään. Aaaaargh!

Arvoin nyt tuohon listaan "jännäys"päiväksi vapun, silloin on kai varmuudeksi testattava että voi maistella skumppaa hyvillä mielin. Toivottavasti ratkaiseva vierailu kuitenkin tapahtuu sitä ennen.

Mitä mieltä olette, kannattaisiko mennä taas avautumaan tästä kierrosta, kun kuitenkin olen lopettanut pillerit jo vuosi sitten? Ja näköjään vieläkin systeemit ihan sekaisin? Viimeksi kävin helmikuussa lääkärissä valittamassa ja menkat alkoi sitten päivää ennen käyntiä, joten eihän siellä mitään tehty, "odottele rauhassa, kyllä se siitä"... Just joo.

JÄNNÄYSLISTA:
Minerva77 28.4. lauantai
Fanny77 ti 3.4
Joppuli to 19.4
Prinressa la 12.5
Pikkumyy27 6.-8.5
Caktus ti 8.5
Aava80 30.4.
Inkku78 ti 10.4
Minja78 4.4. keskiviikko

Aava: kyllä mä ainakin menisin. Saa itselleen vähän keveämmän lompakon, mutta kuitenkin tietoa ja ehkä syynkin joka sitten helpottaa taas mieltä :D
Muuten sitä pohtii itsekseen vaan.

Pelkään lääkärissä sitä, että mulle määrätään jotain hormoonia. Viime syksynä sain estrogeenikuurin ja siitä jäi melkoiset traumat. :( Mutta ei kai se auta, jos määrätään niin sitten niille on kai tarve. Kertokaahan kokemuksia kaikista mahdollisista hormonaalisista avustuksista joita olette saaneet, ainakin Terolutejahan oli jollakin (Prinressalla?)?

Voi plääh Joppuli, pahoittelut!

Eikö me nyt saada tähän ketjuun plussia ollenkaan, tylsä juttu.

Omassa navassa ei mitään kommentoitavaa, ovista odotellessa, meillä myös nyt tuo joka toinen päivä tahti menossa, kun ei voi yhtään tietää mikä tämän kierron pituudeksi tulee, onneks mulla sentään pysynyt joissain rajoissa. Tosin mä olen jo varautunut siihen että menee se vuosi tässä yrittäessä ja sitten lekurille hakemaan kikkailuja.

Kivaa keskiviikkoa kaikille!

Caktus kp 14 / 31-35

Moi!

Ja Joppulille vilpittömät pahoittelut!

Varasin just ajan gynelleni ens torstaiksi eli kp13!Sain onneksi ajan just otolliseen aikaan-sillon pitäis kyllä jo "munan" näkyä utrassa :-)
Olen siinäsuhteessa ihan positiivisellä mielellä,että uskon(ehkä lapsellisesti)ton ylipitkän kierron olleen ainoa laatuaan ja johtuneen siitä sairastelu/superstressiviikosta.Sittenhän tuon näkee.
Muuten ei kummempia.Oon edelleen tumpelo ton jännäyslistan kanssa,mutta jos joku on taitavampi,niin jännään ti 15.5.Hauskinta on ,että olen TAAS sillon matkoilla :-D Mun kierto seurailee mun matkakalenteria :-D

Minsku millon teidän testitulokset tulee?

Aurinkoa kaikille(ainakin näkyy täällä!)!!

Fanny kp 5/31

Oi mikä ihana ilta, nautiskelin yksinäisyydestä kotona ja kokkailin itselleni hienon aterian, jota sitten sohvalla popsin tuojottaen hömppää!
Sain pikkasen ryhdistäydyttyä ja uppouduin koulutehtävien kiertovaan maailmaankin (hyvä minä), olen ollut vähän tyhjäkäynnillä luvannut itselleni aina vaan että huomenna sitten...

Aava: mulle ei ainakaan lugeista jäänyt mitään traumoja.

Fanny: hyvä että tilasit sen lääkärin ja sait ihan loistavaan aikaankin. Testin tulokset pitäisi tulla tällä viikolla, mutta ei ole vielä näkynyt.

JÄNNÄYSLISTA:

10.04. (ti) Inkku78
28.04. (la) Minerva77
30.04. (ma) Aava80

07.05. (ke) Minja78
08.05. (ti) Pikkumyy27
08.05. (ti) Caktus
12.05. (la) Prinressa
15.05. (ti) Fanny77
16.05. (ke) Joppuli

laskin puuttuvilta päivät toivottavasti meni edes sinne päin

Keskustelua torstaille:

Mitäs te olette suunnitelleet ensi kesäksi? Onko teillä täydet lomat?
Onko samaan aikaan kumppanin kanssa? Mökkiä? Matkaa? Haavetta?

Mä päätin tänään että ens talvena on purjehdittava Karibialla :)

Jaahas, tästä aiheesta meidän perheessä juuri keskustellaan! Kesälomaa on viisi viikkoa, josta yksi säästetään perinteistä joulukuista "talvikesälomaa" varten, loput neljä vietellään kesällä.

Lomat on miehen kanssa samaan aikaan ja kesällä ajateltiin mökkeillä, festaroida ja mahdollisesti käydä jossain etelän suunnassa (varsinkin jos täällä on huonot ilmat). Vietetään aikaa myös kaupungissa hengaillen ja junnufudista fiilistellen.

Joulu(tammi)kuun reissukin on parhaillaan suunnitteilla, vahvimmat vaihtoehdot tällä hetkellä on Panama, Kambodza, Kuuba ja Etelä-Afrikka. Tiukka vääntö kohteesta meneillään. On muuten varmaan tehokas tapa saada plussa siihen tikkuun... :D

Lähteekö Minerva nyt sinne Kroatiaan? Se on mulla haaveissa!

Hyppään heti keskusteluun :)

Ei vielä suurempia suunnitelmia, eikä varmaan mitään ihmeellistä tulekaan. Koiruus kuitenkin osaltaan hidastaa menoa, joten tuskin ainakaan ulkomaan matkaa kesälomalla, pitää katsoa sitten syksyllä/talvella uudestaan. Samoin viime vuonna ostettu vanha omakotitalo hidastaa matkailua, ei hirveästi ole ylimääräistä rahaa, ja kivempi laittaa rahat talon kunnostamiseen, siitä on iloa pidemmäksi aikaa, ja kun se on kuitenkin tehtävä. Kotimaan matkailua ja mökkeilyä muiden mökeillä ympäri Suomen, ehkä pikaisia reissuja lähinaapureihin (Ruotsi, Norja, Viro). Ja tästä kesästähän on ennustettu tulevan kaikkien aikojen lämpimin, joten jos tuo toteutuu niin aurinkoa pitäisi löytyä täältäkin :)
Ja täydet lomat on molemmilla, ja samaan aikaankin, ne on jo ilmoitettu molempien työnantajille ja saatu vahvistukset. Saa nähdä vaan pidetäänkö ne täysinä, vai jätetäänkö jotain talven varalle jemmaan, jos silloin lähtis jonnekin pidemmälle.

Meillä jäi perinteinen talvireissu tekemättä, kun mies vaihtoi työpaikkaa.
Kesällä lähdetään Kroatiaan 1,5vkoksi ja siihen oikeestaan meidän yhteinen loma päättyykin (miehellä 2vkoa). Itse suuntaan sitten varmasti jos ilmat ovat kauniita nauttimaan Turunmaan saaristolaiselämästä ;)

Moi!

Mulla on ns."opettajan loma",joten kerkeän puuhalla kaikenlaista,ts. esim. rapsutella meidän rapistuvien ikkunoiden maaleja :-D Miehellä perinteiset 5 viikkoa,josta suurin osa varmaan menee perheiden mökeillä(molempien vanhemmilla ihanat mökit).Joskus sekin vaan menee överiksi,kun haluaa välillä oma rauhaa...Katellaan!
Aava voin lämpimästi suositella Etelä-Afrikkaa!!Mun matkasta on jo melkeen kymmenen vuotta,mutta edelleenkin muistelen sitä erityisellä lämmöllä.Ja safarille ehdottomasti!
Minsku mäkin olen aina haaveillut purjehtimisesta karibialla,ihan oikeesti!!Tiedän muutaman,jotka on käynyt ja ne jutut...aaaahhhh!!
Ja kiitos hienosta jännäyslistasta :-)

Fanny kp6/31

Fanny, kerropas lisää E-Afrikasta. Missäpäin olit, miten majoituit? Ajateltiin auton vuokraustakin jos tuonne päädytään, uskaltaako siellä? Ja Minervan pitää sitten kertoa kokemukset Kroatiasta kun reissu on tehty!

28.04. (la) Minerva77
30.04. (ma) Aava80

07.05. (ke) Minja78
08.05. (ti) Pikkumyy27
08.05. (ti) Caktus
12.05. (la) Prinressa
15.05. (ti) Fanny77
16.05. (ke) Joppuli
18.05. (pe) Inkku78

Tuossapa tuorein update jännäysketjuun. Mulla on niin sikapitkä kierto, että vedän aina jonon hännille, vaikka nyt onkin menossa jo kp 13... :(
(.) Kävin tällä viikolla lääkärissä, ihan kahteen holliin. Ensin tavallisella ja sitten vielä gynellä. Gyne teki ultran ja kohtu oli ihan kunnossa. Munasarjat vietti vielä aika hiljaista eloa, eli ei ole ovista luvassa vielä aikoihin. Endometrioosiin viittaavaa ei tutkimuksissaan löytänyt, mutta sanoi että toinen munasarja on vähän PCO-tyyppinen, ja että mun antama anamneesi kuulostaa siltä, et mulla on anovulatoorisia kiertoja. (No, kaikki nämä olisin tiennyt itsekin, mutta tulipahan katsottua ultralla, ettei siellä mitään sen kauheampaa ole.) Antoi lähetteen verikokeisiin ja pisti naistentautien polin jonoon myös. Ihan mukavaa, että vähän jo jotain tulee setvittyä. Olisihan se ihan suotavaa tosiaan, että vuoden päästä pillereiden lopetuksesta edes ovuloisi...
Mulla ei ole kesälomaa, eikä sen suurempia suunnitelmiakaan siis. Häät on kesällä, mutta ei mulla nyt ole aikaa eikä rahaa lähteä minnekään häämatkoille tms. Yliarvostettua. ;) (lue: kateudesta vihreänä teidän muiden matkasuunnitelmista :D) Pitää hyvittää sitten ensi kesän jälkeen, kun on rahatilanne jo paljon parempi. Ihanaa sitten saada vähän jo metvurstia leivän päälle. ;)
Huomenna on tentti, pitää alkaa lukemaan.

Ladies.

Kiitos Minervalle jännäyslistan päivityksestä!

Tein tuossa myös huomion, että meidän joukossa on kauhiasti pitkiä kiertolaisia, siis yli 30 päivää. Plussia myös kaipailisi joukkoomme - junassa on tilaa, näin kuulin =) Eikös tammikuun kääryleistä nyt puhuttaisi, jos siis nappaisi.. Tammikuu on hyvä kuukausi!!!

Omassa navassa on tuntemuksia ja ne taitavat olla ovistuntemuksia. Munasarjoja juilii ja kivistää. Mutta mene ja tiedä. Kun itsellä oli tuo 60 kiertopäivää, niin se vei aika hyvin kaikki ylianalysoinnit tuntemuksilta. Vääriä kun olivat. Mutta harjoitukset jatkuu täällä ja nyt on kyllä sanottava, että on ollut kerrassaan mahtava stressitöntä eloa. Niin töiden kun vauva-asian osalta.

Voimia voimia voimia kaikille.

Minja kp 17/35

Heippa taas!
Koskapa mulla ei ole mitään aihetta jännäilyyn, olen taustaillut teitä ahkeraan. Tällä hetkellä tuskailen jatkuvine tuhrujen kanssa. Menkkojen kyllä piti loppua jo maanantaina, mutta edelleen tulee tuhrua enenevässä määrin....kele sanon minäkin tätä touhua. Tässähän kärsii jo parisuhdekin. Ja paikat on ihan hellinä jatkuvasta rätinpidosta.
Anteeksi hirveästi tämä valitusvirsi, mutta pakkohan mun oli johonkin saada tämä purettua.......Annattehan anteeksi????Jooooko?????Joo-o???

ESITTELYLISTA:
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 32/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 28/37?, yritysta 01/07, Espoo

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 07/07, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona
Hema

Heitin romukoppaan sen Karibian risteilyn kun luin jostain että keski-ikä risteilyillä on 40!! Voi kyllä olla että alkaisi ahdistaa siellä purkillakin, kun pakoreittiä ei ole ja satamissa rajoitettu aikataulu.

Trinidad & Tobago kiinnostaa ja sitten Afrikka on myös mun suuri rakkauteni :) joten Kap Verde houkuttaisi! Joo ja niin monet muut paikat...

Inkku mä kadehdin tuota teidä metukkaa ja leipää, niitä ei meillä saa ollenkaan :(

En nyt muista kukas se kyseli noista hormoneista yms. Mullahan on terolutit käytössä ja syön vielä seuraavankin kierron kun lääkäriltä sitä eilen kysyin. Kysyin myös huimauksista yms. sanoi ettei suoranaisesti liity teroihin mutta voi liittyä jos samoihin aikoihin on tullut huimausta kun on aloittanut terot. Ilahduin niin kovasti kun sain papakokeen vastauksen ja kaikki on kunnossa siellä päässä ainakin.

Noh nyt odotellaan sitten vaan sit ovista ja yritetään olla stressitön. En oo kp:tä laskennu mut kai se täytyis ku kohta ne terot täytyy taas aloittaa...

Kesälomat on täydet mulla mutta miehellä ei oikeesti oo ku rupes yksityisyrittäjäx vuodenvaihteessa mut aikoo kuitenki pitää. Meijän piti lähteä ensin etelän reissuun mutta ei taida lompakko antaa perix. Joten täytyy lomailla vaan kotimaassa...

Nyt lähen yöpuulle...

Prinressa kp?

Minerva, älä vielä heitä sitä Karibian risteilyä romukoppaan. Mun kaveri joka asuu sillä suunnalla on käynyt risteilemässä ja se on kehunut niitä risteilyjä ihan älyttömästi! Sanoi ettei todellakaan ole mitään eläkeläismeininkiä mitä vois ensalkuun kuvitella. Heillä on ollut joka kerta tosi hauskaa niillä reissuilla. Jokaisessa kohteessa voi kuulemma harrastaa vaikka mitä erilaisista urheiluharrastuksista kulttuuriharrastuksiin, tai sitten vain kierrellä ja shoppailla. Toinen mitä olen kuullut kovasti kehuttavan on juurikin Etelä-Afrikka ja Kapkaupunki, kuulemma halpaa ja paljon nähtävää, ja yks kaveri väitti vielä että on tosi romanttinen paikka.

Siiseliini, senkun käyt valittamassa, sitä vartenhan täällä ollaan että kuunnellaan valituksia ja valitetaan sitten omasta navasta :)

(.) kun kerran aiheeseen päästiin, eli omaan napaan: taitais olla ovis tulollaan, ainakin eilen alkoi limailut, joten eiköhän se sitä meinaa. Piti sitten mies vietellä illalla ettei vaan pääse menemään yhtään päivää hukkaan :) olikin tosi vaikeeta se viettely, ois nyt edes vähän aikaa esittänyt vaikeasti saavutettavaa ;)

Tän ketjun nimi pitäis kyllä ehkä olla limailijat eikä viilaajat :)

Ja siis sehän on perjantai, eli viikonloppu edessä, jipppppiiiiiii!!!

Caktus (maaninen vaihe päällä näköjään...) kp 16/31-35, ovista odotellessa

Joo pitää vielä harkita sitä risteilyäkin.
Täällä odotellaan vielä viikko ihmettä tapahtuvaksi,
jos vaikka ei tarvitsisikaan lähteä ensi keväänä lomailemaan.
Kuivaa kautta ei ole tullut nyt mielestäni ollenkaan,
alkaakohan minunkin kierrot ottaa mallia teistä?

minsku kp 21/28