Viilaajat 27

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joppuli

Vieras
ESITTELYLISTA:
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 28/37?, yritysta 01/07, Espoo

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 07/07, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona
Hema

JÄNNÄYSLISTA:
Minerva77 28.4. lauantai
Fanny77 ti 3.4
Joppuli to 19.4
Prinressa la 12.5
Pikkumyy27 6.-8.5
Caktus
Aava80 la 14.4.
Inkku78 ti 10.4
Minja78 4.4. keskiviikko

No moi!

Tein sitten sen testin,ennen seittemää aamulla(mies aikasin töihin):puhdas nega.Oli oikein clearblue.Testin jälkeen lämpö oli 36,6C,eli ajattelin tän kyllä olevan tässä.Mahaankin juili.
Menkat ei ole edelleenkään alkanut,lämpö oli äsken 36,9C!!Ei tunnu miltään.
Mua alkaa vähitellen ottaa päähän tää kierto!!Alkais nyt ne menkat niin päästäis eteenpäin!

Huomenaamulla polttareihin.Aijon kyllä ottaa(kohtuudella)juomaa-enhän ole plussannut.Ottaa PÄÄHÄN!

Ilmottaudun seuraavan kerran maanantaina.Sitten kuulette tän näytelmän uusimmat kuviot :-D Toivottavasti sillon on JOTAIN kerrottavaa!

Fanny kp 41

Voi Fanny, mikä episodi!!!! Mutta mulla elää toivo että sieltä se plussa pamahtaa.... Ei toi voi olla mitään muuta.

Kirppuli, käy ihmeessä täällä kirjoittelemassa. On todella mukavaa lueskella myös raskautuneiden juttuja.

Mikäs aavan tilanne on?

Minerva sulle nyt vaan kovasti tsemppiä, noi hirveitä noi masennus kaudet, ite elän jossain ihmeellisessä floussa, oon lukenut hirmuläjän kaiken maailman vauvalehtiä ja haaveillut oikeen urakalla. No Torstaina varmaan pudotaan korkeelta ja kovaa. Mulla on nyt yksi iso oire ja se on tajuton tissukipu, mulla on kyllä ollut näitä aikaisemmin mutta muistaakseni lähempänä tädin tuloa. Ja tästä tissisärystä intoutuneena oon iltasin mittaillu yli 36 c lämpöjä, aika korkeita noin niinkuin normaaliin verrattuna...

Eli nyt on haaveiltu oikeen urakalla ja toivottavasti tuottaa myös tulosta....

Oikeen mukavaa viikonloppua kaikille teille rakkaille viilajille....

T:Joppuli

OOn muuten miettinyt et mitä ihmettä tehikselle mahtaa kuulua????

Pitää mennä tutkimaan et missä se nykyään luuhaa...

Eihän täältä voi pois olla. Oon joka päivä käynny kurkkimassa ja nyt en malttannu enään olla kirjottamatta...

Täti poistui täältä jo oli ihan ihme vierailu.. Ei tullu kunnon vuotoa edes ja yhtenä päivänä punetavaa limaa. Noh nyt uus kierto tässä käyntiin lähti. Eilen olin kaverin läksiäisissä kun lähtee maanantaina intiaan vuodex töihin. Oli aika haikee olo. Noh nopeestihan se vuos menee... Nyt lähden tuonne ihanaan ulkoilmaan...

Prinressa kp4/32??

Prinressa: ootko varma, että kyseessä oli oikeat menkat, ettei vaan olisi ollut noita valemenkkoja (normaalia niukemmat ja lyhyemmät), joita voi tulla raskaana ollessa... :)

Huomenet kaikille!
Ihanaa kun aurinko alkaa paistaa päivä päivältä enemmän, saa vähän lisää virtaa kehoon. Tosin tuo pölyn määrä kipeyttää nenää ja päätä, vieden sitten lisäenergiat mennessään.
Eilinen päivä meni koulussa ja tänään pitäisi kirjoittaaa ja kirjoittaa!

Mä odotan vielä Fannylta plussaa, tekee Entut varmastikkin :D

minsku kp 16/28

Moi!

Vastoin odotuksia olenkin jo täällä!

Ja uutisten kera-menkat alkoi eilen!Eikä edes yhtään harmita!Mä olen vaan erittäin tyytyväinen,että tää kierto saatiin päätökseen.Tää kun on ollut kaikin puolin niiiin omituinen ja ylipitkä.Ja rehellisyyden nimissä on sanottava,että olisin mä ollut plussasta TOSI hämmästynyt,ei musta todella tuntunut siltä,että olisin raskaana(tosin ei se varmaan aina tunnukaan... ;-) ).
Joka tapauksessa ajattelin adoptoida täällä jo liikkeellä olleen rennon ja positiivisen asenteen!Sen lisäksi meinaan kyllä käydä gynellä jonain strategisesti hyvänä päivänä tsekkaamassa,josko sieltä joku muna irtoisi.Kuulin TAAS eilen polttareissa uuden jutun siitä,miten ultralla oli follikkeli nähty hyvään aikaan ja kyseinen rouva oli juhlissa nyt viimeisillään...

Tää oli nyt vaan sitä omaa napaa,mutta aurinkoista sunnuntaita kaikille!

Fanny kp2/31

ESITTELYLISTA:
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 32/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 28/37?, yritysta 01/07, Espoo

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 07/07, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona
Hema

JÄNNÄYSLISTA:
Minerva77 28.4. lauantai
Fanny77 ti 3.4
Joppuli to 19.4
Prinressa la 12.5
Pikkumyy27 6.-8.5
Caktus ti 8.5
Aava80 la 14.4.
Inkku78 ti 10.4
Minja78 4.4. keskiviikko

Huomenta kaikille!!

Ärsyttää ku vapaa päivänä joutuu näin aikasin heräämään. Oli pakko nousta ens syksyn harjoittelu paikkaa varaamaan ettei jää ilman.

Joku kyseli loppuko mun vuodot, niin näyttää hävinneen. Mut on tosiaan ollu ihme tädin vierailu. Vatsasta aina välillä vihlasee vieläkin. Noh ehkä tää johtuu niistä teroista.

Prinressa kp6/32?

Pahoittelut ja toisaalta myös onnittelut Fannylle. Kurjaa mutta tilanteessasi varmasti lopulta helpottavaa, että menkat alkoivat. Hassu tuo Prinressankin tilanne... Voiko nuo terot tosiaan aiheuttaa oireet? Pahoinvoinnit sun muut?

Koskas Joppuli meinasti testailla? Minä en ole vielä uskaltanut. Tänään on taas tosi negis fiilikset vaikka välillä olen ihan satavarma plussasta. Iltaisin olen voinut pahoin ja vatsakin kipuilee välillä, mutta noin yleisesti ottaen olo on niin normaali, että olen aika varma että kierto sekoilee. :( Itku mun kanssa, tiedän kyllä että kannattaisi testata, mutta jotenkin kai koitan säästää itseäni pettymykseltä. Tai jotain... Olen ajatellut, että viimeistään lauantaina on pakko testata.

Onneksi ilma on ihana!! Aurinkoista viikkoa ja aurinkoisia fiiliksiä kaikille! :)

En tiiä voiko ne terot aiheuttaa noita juttuja. Yritin tänään soittaa lääkärille muuten päässy soitoaikana läpi... Ärsyttää. Täytyy huomenna yrittää uudestaan.

Nyt lähen pyöräilemään tuonne ihanan lämpimään ulkoilmaan.

Prinressa kp 6/?

Terve viilaajat!
Oi, miten aurinko on hellinyt meitä tänään (toivottavasti muuallakin).
Töissä piti tehdä pitkä päivä, koulurapsat on rästissä ja uusia palautuksia pukkaa minkä kerkee... olen toisin sanoen lirissä!! Ystävä sai vauvan lauantaina, aloitettiin yrittäminen samoihin aikoihin... grrr!

Onko tuo jännäyslista ajan tasalla?? En jaksa nyt läpikäymään vanhaa ketjua, mut jännätään kovasti niitä joita pitää jännätä vaikka en tiedäkkään ketä ;)
Teroluteista: niitähän käytetään myös runsaiden kuukautisten hoidossa, joten voisko olla vaan mahdollista että ovat niukentaneet vuotoa? Kerro mitä lääkäri sanoo kun saat kiinni!

minsku kp 17/28

Kovasti olette taas ehtineet kirjoitella ja pikalukaisin vain uudemmat viestit, joten se siitä kommentoinnista. Ainakin prinressalla ja fannylla omituinen tilanne menkkojen suhteen.
Lähettelen Aavalle ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++tuulia (puuuuuhhhh)!!!!
t.taustaileva Siiseliini

Liityn samaan kerhoon Fannyn, Prinressan ja muiden epämääräisen kierron kanssa tuskailevien kanssa. Nega testattu eikä menkkoja näy eikä kuulu. Ottaa päähän. Onko se nyt liikaa vaadittu, että VUOSI pillereiden lopettamisesta kierto olisi säännöllistynyt?! Huokaus.

Mulla täällä maha enteilee tädin tuloa, pakko myöntää vaikka ei haluaiskaan. Kohta en mene enää vessaan ollenkaan niin en huomaa tädin tuloa ja elän haaveilumaailmassa. Kurjaa, ottaa jo pattiin etukäteen. Miksi näin käy.... No jatkan itse säälissä rypemistä.... Jos vaikka täti tajuais jättää mut väliin ja saatais se pikkuinen käärö joulun jälkeen....Tai uudeksi vuodeksi.

T: Joppuli 26/28-29

Olipa sitte se lääkärin soitto aika tältä päivältä peruttu ku lääkärillä oli päivystys, noh huomenna yritän soittaa uudestaan. Ärsyttää. Aijon kysyä siltä kaikenlaisia juttuja pitäis varmaan tehä lista et muistais kysyä. Tosta kierroista ja noista teroista.

Mut nyt uppoudun uuden odotus lehden pariin, tilasin joskus kun sai halvalla.

Prinressa kp 7/32

Tsemppiä kaikille ja kovia hermoja sekaisin olevien menkkojen kanssa. Itsellä kun sama tilanne viime kuussa (kierto 60 päivää) niin tiedän todella mistä puhutte!

Oma napa on lähellä ovista, ainakin kierron vaiheen mukaan. Koska en tikuttele, otamme varman päälle joka toinen päivä-menetelmällä, alkaen kp 13 jatkuu kp 26 asti. Että ei sitten ole siitä kiinni, ettei simppoja olisi ollut liikkeellä jos se ovis tulee kylään =)

Minja kp 15/35 (+/-)

Hyvä asenne Minja, simppoja kehiin vaan! ;) Kävitkö jossain lääkärissä valittamassa tuota kiertoasi?

Minuun iski vatsapöpö, en ole koko päivänä uskaltanut poistua viittä metriä kauemmas vessasta. Kaikki mitä suuhun laittaa tulee sukkana läpi, kiva juttu. Nyt alkaa jo helpottaa. Selvisipähän ainakin masukipuilut, joita niin kuvittelin raskausoireiksi... Jos ne menkat sieltä vielä joskus alkaa, niin en taatusti enää koskaan testaa ennen kuin ovat ainakin kaksi viikkoa myöhässä! Niin! Öitä! :)