~~VIIKKO 50~~

Jaahas..mä tipuin(??). Kp 19 ja verta jää paperiin, oviskin bongaamatta. Tissit kipeytyi tänään (mulla siis aina viikkoa ennen menkkoja) ja kk:tisten alkuun 8 päivää. Menen huomenna tai maanantaina progesteronkokeeseen ja ensi kierrossa apujen kanssa sitten..

Parempi onni muilla! :hug: Merkku
 
merkku :hug: onpa tympeätä tuollainen.. :/

Tänne ei ihmeempiä, ärsyttää kun mun kroppa ei toimi niinku oppikirjoissa!! :LOL: Nytkin tänään on tullut aivan älyttömästi valkkaria vaikka pitäis olla kuiva jakso menkkoihin asti.. :( ja blääh, en tiä..
 
Fiona oli kysellyt kuulumisiani, kiitos siitä!
Täällä tilanne on edelleen epätietoinen. Tuhrutteluvuotoa ja ajoittaisia menkkamaisia vatsakipuja on ollut jo viikon ajan (vaikka testit plussaa). Huomenna aamulla pääsen vihdoin ultraan, jossa sitten selviää mistä on kyse. Toiveita ei käytännössä ole yhtään, olen aika vakuuttunut, että kesken on mennyt. Haluan kuitenkin varmistuksen. Ja hyvähän se on kai muutenkin käydä tarkistuttamassa tilanne, vaikka kesken olisikin mennyt.
Eli huomenna olen viisaampi, toivottavasti!

Halaus kaikille sitä tarvitsevalle ja tsemppiä ihan jokaiselle! =)
 
PERJANTAI 28.11


Swiss.................kp15/26 ........yk1.....kolmas haaveissa Selis...................kp16/30........yk8.....toinen toiveissa
Niinuska05.........kp16/28.........yk1.....toinen toiveissa
minime..............kp18/30.........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp18/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp19/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Merkku..............kp20/26.........yk4....kolmas haaveissa
Nennu08...........kp21/34-40....yk4....toinen haaveissa
ssihinä..............kp21/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



dodii



UUTEEN KIERTOON






TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12:
KE 10.12: minime
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume, Niinuska05
LA 13.12:Selis
SU 14.12: Nennu08

 
Ihanaa huomenta kaikille!! :) Se ois perjantaiaamu ja viimeinen työpäivä tälle viikolle! Sitten viikonlopun viettoon, eli siivousta ja pyykinpesua! :) Mun piti jo ottaa pikkuhousunsuojat käyttöön tuon valkkarin takia, en ole oikeastaan ikinä käyttänyt niitä.. Eka raskaudessa vv lisääntyi vasta joskus viikolla 7, joten en osaa ajatella tätä r-oireena.. Mutta nyt töihin!!
 
Epäilen ettei ovis oo vieläkään ollut. Kipuiluja edelleen tuolla vasemmalla.
Täällä kanssa ootettu viikonloppua, enää hetkeks töihin niin alkaa vapaa. Ois vähän tarkotus käydä isovanhemmilla kyläilemässä viikonloppuna.
 
No onpas se ovis hukassa? monella :/ Kyllähän sen bongaaminen nyt olis aika tärkeää, mutta jospa se on ollu huomaamatta?

Dodii :hug: ja voimia jatkoon tuli mitä tuli. Kiva jos jaksat meitä käydä pitämässä tilanteen tasalla :)

Voi merkku miten se nyt näin kävi? Tylsää tällänen :|

(.) tässähän tää. Kovasti on yritetty nyt peittoja heiluttaa, mutta se ei aina riitä :| Ja siksi en nyt niin odottavin mielin ole. Harmi kyllä kun tätä vauvaa niin kovasti meille odotettaisiin. Ja jotenkin nyt kaipais jo hyviä uutisia ;)


Fi0na
 
Huomenta kaikille :)
Täällä on kauhee heikotus ollut kaksi aamua, mitäköhän meinaa? :O
Ihan samanlaista kun esikoista odotellessa.. Mutta kp 17/28 niin taitaa olla kuvittelua noi pahoinvoinnit :D:D
Eilen ja tänään masu ollu sellanen "kova" millanen ei oo ikinä ennen ollut :eek:
Ja nännit kipeet ja tissit painavat.. Uskaltaisko sitä toivoa? :heart:
 
Huonoja uutisia tuli, niin kuin epäilinkin. Tosin kyseessä ei taidakaan olla keskenmeno vaan kohdun ulkoinen raskaus. Pääsin kuitenkin kotiin, vaikka ensin meinasivat ottaa samantien osastolle. Nyt vain otetaan iisisti ja lähdetään sairaalaan heti, jos jotain poikkeavaa ilmenee.
Kaikkea sitä täytyykin kokea, ennen kuin saa nauttia omasta nyytistä.
No, kyllä tästäkin selvitään ja sitten täytyy taas miettiä tulevaisuutta uusin voimin.

Mut voi poistaa kuitenkin tuolta listalta, palailen tänne varmaan kuumeilemaan vielä myöhemmin toisiin pinoihin.

Tsemppiä ja hyvää jatkoa ihan jokaiselle! :wave:
 
LAUANTAI 29.11


Swiss.................kp16/26 ........yk1.....kolmas haaveissa Selis...................kp17/30........yk8.....toinen toiveissa
Niinuska05.........kp18/28.........yk1.....toinen toiveissa
minime..............kp19/30.........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp19/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp20/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Nennu08...........kp22/34-40....yk4....toinen haaveissa
ssihinä..............kp22/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON



Merkku


TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12:
KE 10.12: minime
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume, Niinuska05
LA 13.12:Selis
SU 14.12: Nennu08



 
Eiköhän mulla ollut ovis vasta eilen.. Oli maha niin kipeä, nyt taas tänään lämmöt 36,7, kun ne aikaisemmin oli 36,2 noin viikon. Aika kauan kesti että läämöt laski viime menkkojen jälkeen, mutta laski kuitenkin niin näki tuon nousun, eilen ne oli 35,9 eli ovikselta kuulostaa, nyt siis dpo1..

merkku: :hug: Parempaa onnea seuraavaan kiertoon!!

Ihanaa lauantai-iltaa kaikille!! :)
 
Merkku :hug: , tsemppiä uuteen kiertoon.

minime, mä luulen kanssa että mulla ovis lähestyy ihan näinä päivinä. Alakerrassa on nyt limat lupaavia ovista aatellen. Tässä kierrossa ois tarkotus pupuilla harvemmin eli nyt mennään jtp-taktiikalla eteenpäin.

Hauskaa lauantaita kaikille! Se on pikkujouluaika nyt!
 
SUNNUNTAI 30.11


Swiss.................kp17/26 ........yk1.....kolmas haaveissa Selis...................kp18/30........yk8.....toinen toiveissa
Niinuska05.........kp19/28.........yk1.....toinen toiveissa
minime..............kp20/30.........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp20/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp21/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Nennu08...........kp23/34-40....yk4....toinen haaveissa
ssihinä..............kp23/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON



Merkku


TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12:
KE 10.12: minime
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume, Niinuska05
LA 13.12:Selis
SU 14.12: Nennu08



 
Me lähetään kohta perhekirkkoon koko perhe ja haetaan mummikin mukaan. Saapa nähdä miten esikoinen käyttäytyy kun on aika vilkasta sorttia...

Eilen teki tiukkaa ettei uudestaan pupuiltu, mutta pysyttiin tiukkana. Maanantaina sitten seuraavan kerran.
 
Luulin jo eilen että menkat alko kun ihan tipan verran tuli vuotoa.. :/
Mutta siihen se sitte jäikin. Että oliskos mun laskut päin honkia??
Kun "oikeat" vuodot oli 13.11-17.11, kierukka lähti 19.11 ja alko "tyhjennysvuoto" (tai mikskä sitä sanotaa ku kierukka otetaa pois ja alkaa heti vuodot :D)
Se kesti vaan 2 pv.. Niin en tie enää onkos toi kp:kään oikein??
Ja olisko se eilinen sitte ollu ovis??
:headwall: Ei tajuu enää...
Mut eilenki sit hyödynnettii jos olis ollu joku oviksen tapainen :D
Ärsyttää vaan ku ei nyt sit yhtää tiiä kannattaako ees testaa tollon 12.12.?? :ashamed:
 
niinuska05: Musta sulla tuo kp1 on 13.11. Mulla on myös ollut kierukka ja sen poiston jälkeen hieman vuosi, mutta ajattelin että se vaan johtuu siitä poistosta! :)

Vieläkin on maha vähän hellänä.. Se parin kilon möhkäle on asettunut sinne asumaan, kävelykin tuntuu.. En kyllä uskalla ajatellakaan plussaa, mutta pitäiskö mun testata jo ens la, kun olis pikkujoulua tiedossa? :xmas: Sillon ois tosin vasta kp26.. että liekkö mitään näkyiskään. Hankala tämä pikkujouluaika! :whistle: ;)
 

Yhteistyössä