~~VIIKKO 50~~

yritin eilen kirjoitella, mutta jostain syystä viestinin ei mennyt perille :(
No nyt uudelleen, hiljaiseloa on, ovis nyt hyödynnetty ja hyödynnys varmistettu :LOL: , nyt sitten vaan odotellaan. testipäiväksi voi laittaa 8.12, mutta itseni tuntien en malta olla testaamatta jo aiemmin...
Olen taas töissä pitkästä aikaa kun lapset ja itse ollaan sairasteltu. vauvakuume on kyllä nyt erikoisen huono asia töiden kannalta; olisi niin paljon kaikkea mukavaa tekemistä ja suunniteltavaa, mutta kuten miehenkin kanssa keskusteltiin niin MITÄ SITTE! Vauvoja tännepäin sekin on mukavaa ja siinä on erityisen paljon suunnittelemista


dodii: varovaiset onnittelut
 
Terkut pinoon! Uusille tervetuloa ja vanhoille muuten vaan vilkutukset :wave: :wave:

Johan dodii uutisen ketjuun toit! Ihana juttu!

Tänään olisi kp 16 ja oviksesta ei ole tietoakaan (joo, sorruin testailemaan tänään..) Eli, jos kierto on kuten normaalisti=epäkunnossa :LOL: , ovis on ke-to. Ja jos kierto toimii kuten aina ( =ei toimi :LOL: ), menkat alkaa 5.12.

Olen yllättävän vähän jaksanut surra etukäteen sitä, jos/kun ei tärppää. Täytyy ensi vuonna hakea hormonaalista tukea tähän hommaan.

Jo tialstollisesti meidän pinoon tulee kaksi plussaa, joten ei luovuteta!
:hug: Merkku
 
Rankka päivä takana joten taidan jo pikkuhiljaa kömpiä nukkumaan....

Kivaa että ootte jo pongaillut oviksia, täällä ei vielä kuitenkaan mitään. Luultavasti menee tonne viikonloppuun!

Merkkailen noita testipäiviä ylös. Mä päätin etten hommaa etukäteen mitään testei kun kuitenkin alan hosuilee ja liian aikasin testimään.
 
TIISTAI 25.11


Swiss.................kp12/26 ........yk1.....kolmas haaveissa Selis...................kp13/30........yk8.....toinen toiveissa
Niinuska05.........kp13/28.........yk1.....toinen toiveissa
minime..............kp15/30.........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp15/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp16/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Merkku..............kp17/26.........yk4....kolmas haaveissa
Nennu08...........kp18/34-40....yk4....toinen haaveissa
ssihinä..............kp18/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



dodii



UUTEEN KIERTOON






TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12:
KE 10.12: minime
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume, Niinuska05
LA 13.12:
SU 14.12: Selis
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
merkku :hug: :hug: viittaan toiseen kirjoitukseen.
Ja sitten kyssäri: Tuliko sulle kortisonista ummetusta ja lievää lihomista??
Hyviä oviksen bongauksia kaikille!! :flower:
Kiva kuulla susta mymmyryy..Joo, kirjottelen tätä "inhottavampaa minua" :D tuonne sekundoihin.

Olen kyllä oikeasti puolestasi tosi iloinen, sua on koeteltu ihan liikaa. Vastaus kysymykseesi; silloin kun söin kortisonia "hevos-annoksella" (olisiko ollut 40mg/vrk) lihosin n. 10 kiloa. Kilot hävisi nopeasti lääkityksen lopettamisen jälkeen. Ummetusta ei ole ollut, ainakaan kovin vakavaa, koska en asiaa muista. Nyt kun syön 5mg/vrk, ei vaikuta painoon.

Lähinnä nuo kilot oli turvotusta, koska kortisoni sitoo nestettä. Muutama lisäkilo ei tekisi mulle kyllä pahaa, olen melkoinen luikku ollut aina..oletko ollut alkuraskauden ultrassa?

Kiitos ihana Selis, mulla on sellanen kutina, että se plussaat, eikös se olisi loogista, esikoinen yk 7, tosikoinen yk 8, kolmas yk 9...jne B)

Jaahas, halit kaikille!
 
selis, mun piti siis kirjottaa äsken, että "kiitos ihana selis, kun jaksa päivittää meidän listoja ja kuka meidän seuraavan pinon sitten tekee, kun mulla on tunne, että sä plussaat!!...jnejne" Vähän lause oli epäjohdonmukainen, kun pari lausetta puuttui.. :attn:
 
Ovista odottelen tälle päivälle ja toivon että nyt lähtisi ihan oikea raskaus taas välillä alkuun.
Dodii ONNEA ja jarrusukkia ja liimaa ja vaikka mitä muuta sitten tarvitaankin ettei ole km. :hug:
Muillekin hirveesti tsemppiä. Toivotaan että tästä ketjusta kaikki saisi iloisia uutisia viikolla 50!!! Mulle testipäiväksi voisi laittaa 11.12.
 
Valkoista huomenta kaikille :wave: On niin ihanaa kun ulkona on lunta!! Se saa kummasti mielenkin pirteämmäksi!
Täällä ei yleensä juuri lunta paljon näy joten pitää kohta lähteä tytön kanssa siitä nauttimaan :D

Ovislimoja? Kai on sitten ,kun niin venyvää on ollu. Olenkin sitä koittanu hyödyntää ;) Kipuiluja mulla ei yleensä ole joten sen puolesta en osaa sanoa. Ne tikut kun sitten jäi tilaamatta..Täytyy näillä mennä :kieh:
Jos nyt nää on tiedäthän-mitä-limoja niin vois kuvitella lyhyttä kiertoa? Viimeksi kun oli se 28.

Miten sulla menee dodii? Toivottavasti kaikki hyvin? Jos jaksat niin tulepa kertomaan kuulumisia :)

Merkku se jaksaa olla ihanan postiivinen :D

Fi0na
 
Merkku Aina ajatusten ei tarvii olla vaaleanpunaisia, saa kertoa niitä ei niin mukavia ajatuksia. Mulla oli eka ultra viikko sitten, jossa näkyi kohdun sisäinen sikiöllinen raskaus,sydänääniä ei silloin ollut vielä todettavissa, koska viikkoja oli niin vähän. Seuraava ultra on ensi viikolla.
Pahoinvointi on mahtavaa 24/7. Viime yönä oksensin ekan kerran, enkä pystynyt nukkumaan hammassäryltä ja huonolta ololta. On kivaa pyöriä ja arpoa, että täytyykö juosta oksulle :x :x . Mutta lupasin etten valita, jos elävä lapsi syliin nyt tästä kerrasta saadaan. Oksennan ihan mielelläni vaikka koko ajan, jos se takaa lopputuloksen, joka on se paras mahdollinen. :saint: Muita oireita on vaihtelevasti, joten sekin hieman pelottaa... Musta on tullu ihan hysteerinen näitten tapausten jälkeen...
Mulla on tosta kortisonista tullut ihan kiva ummetus ja maha on kuin 5 kuulla olis :eek: . Mullakin aloitettiin, ihan kunnon annoksella, nyt sitä onneksi pienennettiin. Jospa se tästä. Päivä kerrallaan.
 
Merkku kiitti tsempityksestä! Ois kyllä niin kivaa jos se plussa sieltä vihdoin tulis... Ei auta kun oottaa että tulis ensiks se ovis! Kyllähän aina joku pinon pistää pystyyn jos vaikka sattuisin plussaamaan. Tosin unelmoida aina voi, jouluksi se ois kyllä paras lahja!

mymmyryy, toivotaan että pienokainen jaksaisi pysyä kyydissä :hug: . Tsemppiä huonovointisuuteen!
 
Mulla tuli tänään aika runsaasti sellaista vaaleanpunaista limaa(veriviiruja seassa), mahaa jomotteli ja turvotteli, piti sitten varmistella yritystä, jos nyt sitten olikin vasta ovis. testaamaan en pystyny ku testit loppuivat.. No ,kahtellaan! :heart:
 
KESKIVIIKKO 26.11


Swiss.................kp13/26 ........yk1.....kolmas haaveissa Selis...................kp14/30........yk8.....toinen toiveissa
Niinuska05.........kp14/28.........yk1.....toinen toiveissa
minime..............kp16/30.........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp16/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp17/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Merkku..............kp18/26.........yk4....kolmas haaveissa
Nennu08...........kp19/34-40....yk4....toinen haaveissa
ssihinä..............kp19/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



dodii



UUTEEN KIERTOON






TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12:
KE 10.12: minime
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume, Niinuska05
LA 13.12:
SU 14.12: Selis

 
Huomenia :)

Vitsit minkä teki siis mun kroppa :kieh: Nimittäin eilen just kerkesin kirjoittaa ettei kipuja oo. No olipas illalla sellaset kivut että!!
Enkä kyllä keksi mitään muutakaan? Joten eiköhän se ollu ovis. Ja kun on noita limojakin tullu mukavasti..

Niinuska05 tervetuloa :wave:

Kiva kuulla mymmyryystäkin :) ei muuta kuin tsemppiä jatkoon bd.

Hauskaa päivää kaikille :D

fi0na
 
Fi0na, niinhän monesti käy että tapahtuu juur päinvastoin mitä sanoo! Eli oli se varmaan ovis, tuliko hyvin hyödynnetty ;) .

Täällä tuntuu kipuiluja vasemmalla puolen, että kaipa munasolut siellä kasvaa. Mulla on varmaan viikonloppuna ovis jos vaan vanhat merkit pitää paikkaansa =) .

minime, toivottavasti oli ovis, plussatuulia :D .
 
Mä oon täällä niin jouluisissa fiiliksissä :xmas: . Eilen askartelin reilu kolmekyt joulukorttii ja tänään hain joululaatikot esille että viikonloppuna voin sitten laittaa joulua. Ja toivottavasti olis se ovis viikonloppuna =)
 
Selis on koitettu :D Ei sitä koskaan pitäisi sanoa ei koskaan :LOL:

Juu joulu lähestyy ja nyt onkin tytölle jotain muistamistakin. Joten valoja yms. laitetaan varmasti esille :) Jotenkin niin ihanaa, mutta samalla myös synkkää ( viitaten suruun joka perhettämme kohtasi ) :(
Hautajaisetkin tulossa...

Oletpa Selis ollu ahkera ! Itse olen kyllä niin laiska, että ostan kortit valmiina.

Fi0na

 
TORSTAI 27.11


Swiss.................kp14/26 ........yk1.....kolmas haaveissa Selis...................kp15/30........yk8.....toinen toiveissa
Niinuska05.........kp15/28.........yk1.....toinen toiveissa
minime..............kp17/30.........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp17/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp18/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Merkku..............kp19/26.........yk4....kolmas haaveissa
Nennu08...........kp20/34-40....yk4....toinen haaveissa
ssihinä..............kp20/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



dodii



UUTEEN KIERTOON






TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12:
KE 10.12: minime
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume, Niinuska05
LA 13.12:Selis
SU 14.12: Nennu08


 
Nippailuja edelleen tuolla vasemmalla, ovis siis tuloillaan. Tää on niin tylsä kierron vaihe kun tuntuu ettei päivät etene ja seuraavaks sit jännäillään kävikö tärppi :LOL: .

Toivottavasti ei satais että lumi pysyisi vielä hetken maassa. On niin joulunen tunnelma kun on tota lunta.
 
Täällä luultavasti ainakin ovis tuli ja meni ja hyödynnettiin ahkerasti :LOL:
Vaikka kyllä sitä peittoa muutenkin heilutellaan päivittäin aina kun mies vaan on kotona :p
Vitsit kun jännittää ja samalla on sellanen olo, ettei kyllä ekasta tärppää :S
Mutta eipä sitä koskaan tiedä.. Sitten viel kiusaan itseeni ja kyttäilen ihania vaunuja netistä yms :D Ihanaa kun joulu tulee, tyttö on ihan innoissaan, mennään tänään ostamaan hälle tonttulakki kun on huomenna hänellä päiväkodissa pikkujoulujuhlat :):)
Ihania päiviä kaikille :hug:
 
Tänään tuli ovisplussa tikkuun,jee.Eilen onneks touhuiltiin :) Nyt alkaa se 2vko:n tylsä odottelu.Mä varmaan testailen kans 14.12.

Jospa huomenna pikkujouluissa sais maistella alkomahoolia viimesen kerran... :D

Hyvät päivän jatkot
 
Mä vaihdoin testipäivää kun ois alkoholia tarjolla 13 päivä ja siis en ota jos plussaan. Ois niin kiva syy olla ottamatta =) .

Mulla kipuilee entistä enemmän tuonne vasemmalle, saattaapi olla ovis jo ihan näinä päivinä. Tänään tarvii varmaan hiukkasen harjoitella :p .

 

Yhteistyössä