~~VIIKKO 50~~

MAANANTAI 17.11



Swiss.............Kp4/26 .......yk1....kolmannesta haaveillaan
Selis...............kp5/30........yk8.....toiveissa toinen
vauvakuume..kp7/29.........Yk3....esikoinen edelleen
dodii...............Kp8/24-27...yk9....ensimmäinen haaveissa
Fi0na..............kp8/28-34...yk?.....toinen haaveissa
Merkku...........kp9/26........yk4.....kolmas haaveissa
Nennu08........kp10/34-40..yk4....toinen haaveissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON



 
Moikka Swiss :wave: ! Pahoittelut km:sta ja tervetuloa jännäilemään :hug: .

Mulla näyttäis olevan menkat melkeen jo ohi. ->Ihan hiukan oli tullut verta kupin pohjalle. Nyt seuraavaks aletaan oottaa sitä ovista, mullahan se menee aina lähemmäs tota kp20 et vähän tarvii venailla!
 
Terve! Hiljaiseloa täällä, kp 9 vasta menossa.
Tervetuloa Swiss ketjuun, pahoittelut km:sta! Itse km:ja kokeneena tiedän fiiliksen..

Selis; Oletko sä koskaan kysynyt tosta oviksen ajankohdasta? Mun gyne nimittäin sanoi, että lähempänä kp 20 irtoava munasolu on yleensä huonolaatuinen (kúten mulla on siis yleensä kp 19) Mulla ongelmana on lisäksi naurettavan lyhyt luteaalivaihe. Gyne piti kuitenkin tätä ovulaation myöh. ajankohtaa isompana ongelmana. Tarkennetaan kuitenkin, että alle kp 21 tapahtuva ovulaatio on vielä normaalin rajoissa.

No, ei kun uutta matoa koukkuun, voisin kokeilla tässä kierrossa raskautumista vaikka seksiä harrastamalla, vaihteeksi :D

Tsemppiä naiset! Merkku
 
Merkku, mulla on aikaisemmin ollut vähän epäsäännöllinen aikast pitkä kierto. Nyt oon hiukan laihdutanut ja kierto on tasaantunut ja lyhentynyt. Mulla on aina kuukautisten alkamisen ja oviksen välissä se 12pv. Mutta en oo tosiaan koskaan tikuttanut ovista on vaan niitä omia tuntemuksia ja epäilyjä. Täytyisköhän mun kysellä gyneltä tota mun ovulaatiota???
 
TIISTAI 18.11


Swiss.................kp5/26 .........yk1.....kolmas haaveissa
Selis...................kp6/30.........yk8.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp8/29..........Yk3....esikoinen toiveissa dodii..................kp9/24-27.....yk9.....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp9/28-34.....yk?.....toinen haaveissa
Merkku..............kp10/26.........yk4....kolmas haaveissa
Nennu08...........kp11/34-40....yk4....toinen haaveissa
ssihinä..............kp11/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON
 
Huomenta!

Taas tarvis töihin lähteä... Kyllä tää päivä vielä onneks menee kun huomenna on vapaapäivä. Sitä siis odotellessa! Ei oo tullu mitään vuotoja että kaipa se tätikin on poistunut vihdoin.

Hauskaa päivää kaikille!

 
Valitettavasti meillä on täällä hieman surua ilmassa :'( joten vauvahaaveilut on jäänyt taka-alalle. Meillä kuoli lähiomainen viikonloppuna ja suru on todella kova :'( :'(
Nyt en juuri pysty kauheasti tätä miettimään, mutta katsotaan jos myöhemmin..


++++++tuulia teille kaikille :)

Fi0na
 
olis kanssa yksi kuumeilija/yrittäjä. Kolmas on haaveissa ja syksy on menyt on-off meningillä ja kai taas yritetään B)
Ekat kaksi tulleet tosi helposti, ensimmäinen ekalla yrittämällä ja toinen toisella, tulisko nyt kolmas kolmannella :LOL:
Nyt siis kp 11/30. aikas säännöllinen 30 tuo kirto ollut ja nyt menisin siis enemmänkin viikolle 49(sunnuntaille), mutta taidan tulla kuitenkin tänne, koska lyhyenmpi ketju :LOL:
Joo ikää 32, lapset 3.5 ja 1v9kk. Touhua riittää, mutta kai niitä paukkuja riittäisi vielä kolmannellekin.
Fi0na:lle osanottoni, meillä on kanssa ollut samankaltainen tilanne syksyllä, ja nyt vasta jaksaa ajatella jotain muuta.
 
Ssihinä; Tervetuloa ketjuun!
Selis; Ei ollut tarkoitus huolestuttaa ja kuten sanoin, gyne sanoi asiasta minun kohdalla, ei yleisellä tasolla. Sulla jokatapauksessa on tuo luteaalivaihe riittävä, joka mulla on ihan liian lyhyt, lisäksi mulla on ohut limakalvo. Tosiaan hän mainitsi, että joskus lähempänä 20 kp:ta tapahtuva ovulaatio tarkoittaa, että munasolu on heikko laadultaan, toisaalta sanoi myös esim.että kp 9-10 on liian aikainen.

Voithan koittaa testata ovulaatiota ihan senkin vuoksi,että jos haluat mennä gynelle, niin on jotain muutakin osoittaa ovulaatio ajankohdasta kuin omat tuntemukset.

Mukavaa päivää!Merkku
 
Fiona voimia teille :hug:

Swiss pahoittelut km:sta.Itsekkin yhden km kokenut.

Tervetuloa ssihinä

Mulla on ollut nyt imetyksen jälkeen pitkät kierrot ja viime kierrossa ovis oli vasta kp26 :eek: .
Menkatkin oli tosi niukat mutta varmaan johtuu pco:sta.Tulin raskaaksi esikoisesta kuitenkin ihan luomusti yk9.

Tylsää tää oviksen oottelu |O

 
Fi0na :hug: :hug: :hug: . Paljon jaksamista sulle!

Tervetuloa ssihinä :wave: !

Merkku, kyllä mun jotenkin ehkä tekis mieli koittaa noit ovistikkuja juur sen takia kun ei näihin omiin tuntemuksiin voi täysin luottaa, ovishan voi olla jo ennen kipuiluja tai jälkeen. Tikuttamallahan sen sais sit ehkäpä selville. Pistetään siis täälläkin noi ovistikut harkintaan!
 
KESKIVIIKKO 19.11


Swiss.................kp6/26 .........yk1.....kolmas haaveissa
Selis...................kp7/30.........yk8.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp9/29..........Yk3....esikoinen toiveissa dodii..................kp10/24-27...yk9...esikoinen toiveissa Fi0na.................kp10/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Merkku..............kp11/26.........yk4....kolmas haaveissa
Nennu08...........kp12/34-40....yk4....toinen haaveissa
ssihinä..............kp12/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON


 
Oho, oltiinpa tiputtu :attn: !

Tää alkukierto on aina niin tuskaisen hidasta aikaa, päivät suorastaan matelee.
Meillä on tänään hiukan satanut lunta, juur sen verran että maa on hiukan valkoinen. Mennään kohta esikon kanssa ulos ihmettelemään sitä ja koiran kanssa samalla lenkille. Toivottavasti tulis huomennakin lunta, ainakin säätiedotus niin lupas!
 
selis joo pahoinvointi on mahtavaa, varsinkin iltaisin, öisin ja aamuisin. Mutta, jos tämä takaa hyvän lopputuloksen :saint: :headwall: :LOL:, niin... Pelottaa vaan koko ajan. Mun tausta, kun on vähän hankala...Mulla on nyt kokeiltu tukilääkityksiä tähän raskauteen, toivottavasti kaikki menee hyvin.
 
TORSTAI 20.11


Swiss.................kp7/26 .........yk1.....kolmas haaveissa
Selis...................kp8/30.........yk8.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp10/29........Yk3....esikoinen toiveissa dodii..................kp11/24-27...yk9...esikoinen toiveissa Fi0na.................kp11/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Merkku..............kp12/26.........yk4....kolmas haaveissa
Nennu08...........kp13/34-40....yk4....toinen haaveissa
ssihinä..............kp13/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON



 
Tänne ei mitään ihmeempää. Ovis taitaa kolkutella jo ovella ja on todennäköisesti lähipäivinä. Ihan fiilispohjalta silti mennään ja katsotaan mitä tuleman pitää. Mä vaan niin kovasti jo toivoisin omaa nyyttiä!
Tsemppiä siskot! :heart:
 
Ihanaa, viikonloppu jo käsillä! Mulla siis kp 12 ja ajattelin jättää ovistikut kaappiin tässä kierrossa. Mä en vaan jaksa ruveta siihen. Saan lisää stressiä, vaikka onhan ne hyvät olemassa, kun seksiä on se 1 krt/vko.

Tulkaahan tytöt linjoille! Miten menee?
 

Yhteistyössä