~~VIIKKO 50~~

Joo ovis on tuloillaan ja kohta alan tikutteleen.. :) Tulispa tässä kierrossa jo ennen kp20.
Tikut on meillä kyl hyödyllisiä ku ei tosta oviksesta koskaan tiedä millon se tulee ja seksiäkin on n.1-3 krt/vko oviksen aikoihin.

Eilen kävin jumpassa pitkästä aikaa ja nyt sit on lihakset jumissa.Tuntu jotenkin erityisen raskaalta tuo jumppa,kunhan ei siirtäs ovista.. :kieh:
Mullakin on ihan järetön tää vauvakuume :D

Ihanaa ku joulu tulee :xmas: mut huolettaa ku miehen työpaikalla irtisanotaan työntekijöitä joulun alla,..kiva joululahja :(

Hauskaa päivän jatkoa!
 
Heippa :wave: !

Täällä on ihanasti tullut lunta ja ollaan esikoisen kanssa oltu ulkona ja tehty lumitöitä. Meitin elukatkin on selvästi nauttinut talven tulosta.

En tikuttele ainakaan vielä tässä kierrossa ettei mee rahaa testeihin, meillä tuli isot mätkyt ja mä yritän säästellä kaikessa mahdollisessa. Nyt en siis osta testejä valmiiks vaan haen sitten kun menkat on kunnolla vasta myöhässä!

Mulla ei varmaan oo ovis ennen kun ens viikon lopulla....plaah tää on tylsä vaihe. Tosin ollaan nyt etukäteen jo ahkerasti harjoteltu ;) .

vauvakuume, kivaa kuulla että täällä on muitakin heppaihmisiä =)
 
PERJANTAI 21.11


Swiss.................kp8/26 .........yk1.....kolmas haaveissa
Selis...................kp9/30.........yk8.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp11/29........Yk3....esikoinen toiveissa dodii..................kp12/24-27...yk9...esikoinen toiveissa Fi0na.................kp12/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Merkku..............kp13/26.........yk4....kolmas haaveissa
Nennu08...........kp14/34-40....yk4....toinen haaveissa
ssihinä..............kp14/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON




 
huomenia, kotona olen flunssassa, onneksi lapsoset on terveitä ja sai vietyä ne hoitoon että saa levätä.
Mulla kieto on aina ollut aika täsmällinen ja tänään on kp 14, joten tod näk ovistakin pukkaa. SElkeästi raskauksien jälkeen kierto on ollut havaittavissa, kunnon pms-oireet, kunnon menkat ja kunnolla limaisuuttta enne ovista, sekä tietenkin vielä päivän kestävät voimakkaat vatsakivut oviksen aikaan :LOL: ei tarvita tikkuja... Tai mistä minä kyllä tiedän tapahtuuko se ovis ollenkaan, ni katsellaan, jos kevääseen mennessä ei raskaudu niin kai sitten täytyy miettiä.
Eilen harjoiteltiin lapsentekoa ja hyvin tuo näyttää jo sujuvan, siis harjoittelu B)
no viikonloppuna harjoitellaan lisää...
 
:wave: , töistä palauduttu. Onneks nyt alkaa viikonloppu niin saa hiukan hengähtää!

ssihinä, mulla on samalla lailla että tän ekan raskauden jälkeen oon paljon paremmin pystynyt tunnustamaan esim, juur ton oviksen. >Tai niin mä ainakin luulen kipuilujen perusteella :LOL: . Se on aina hyvä valmiiksi vähän harjoitella, me ollaan jo oltu ahkeria ;) .
 
LAUANTAI 22.11


Swiss.................kp9/26 .........yk1.....kolmas haaveissa
Selis...................kp10/30........yk8.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp12/29........Yk3....esikoinen toiveissa dodii..................kp13/24-27...yk9...esikoinen toiveissa Fi0na.................kp13/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Merkku..............kp14/26.........yk4....kolmas haaveissa
Nennu08...........kp15/34-40....yk4....toinen haaveissa
ssihinä..............kp15/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON




[/quote]

 
Ihanat talvikelit jatkuu, aamusti oli lähes kymmenen astetta pakkasta. Voi kun olis ihanaa jos tää lumi vaan pysyis!
Ovista ootellessa, valkkaria on taas tullut ja ens viikolla sitten varmaan h-hetki. Olispa kivaa plussata juur ennen joulua :heart: .

 
Oi kuinka ihana ilma siellä on. Meidän koiruus oli aivan intona lumessa, kuluttipahan vähän paineita. Taidan lähtee hetken päästä vähän lenkkeilemään kun on niin makeet kelit, ainoo miinus on että on aikast liukasta... Huoh.

Mites muilla? Onko jo joku pongaillut oviksen?

Hauskaa päivän jatkoa!



Mennään esikoisen kanssa ulos kokeilee saisko tehty lumiukon :D
 
SUNNUNTAI 23.11


Swiss.................kp10/26 ........yk1.....kolmas haaveissa Selis...................kp11/30........yk8.....toinen toiveissa
minime..............kp13/30.........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp13/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp14/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Merkku..............kp15/26.........yk4....kolmas haaveissa
Nennu08...........kp16/34-40....yk4....toinen haaveissa
ssihinä..............kp16/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



dodii



UUTEEN KIERTOON
 


Missäs kaikki pinolaiset luuhaa?
Meikäläinen pitää yllä yksinpuhelua :LOL: . Tosin nyt onkin ollut rauhaisa viikonloppu ettei oo mitään menoja ollut paitsi tänään mennään kyläilemään päivällä.

Onkos niitä oviksia jo joku pongaillut??
 
Täällä on tapahtunut todella kummia! Mulla siis pitäisi olla kp 15 menossa, mutta kuulkaas: tein perjantaina positiivisen raskaustestin! Tuli kummallista vatsakipua ja pientä tuhruvuotoa, siksi tein testin. Mulla on aikaisemmin mennyt alkuraskaus kesken ihan samalla tavalla, eli ensin "kuukautiset" ja sitten parin viikon päästä km-vuoto.

Nyt täällä eletään pelossa, että tämäkin menee/on jo mennyt kesken. Tuhrua on tullut vähän joka päivä ja vatsakin oli perjaintaina kipeä, nyt ei onneksi enää.
Soittelin neuvolaan ja ne vain sanoivat, että joskus voi raskaana ollessakin tulla kuukautiset, mutta harvinaista se on.

Testit siis näyttävät plussaa, mutta nyt ei auta kuin odottaa ja katsoa miten tässä käy. Ensi viikolla voisin yritää päästä jonnekin ultraan tarkistuttamaan onko vatsassa joku vai ei? |O
 
Selis kivoja kuvia sulla aina =) ,varsinkin tuo söpö kisuli.

dodii oho,no paljon Onnea ja toivotaan et raskaus jatkuis :flower:

).( On pitäny aika kiirettä.Mulla vissiin ovis on jo lähellä ku on selviä oireita.Ovis-tikkuun tuli jo melko vahva viiva.Saa taas ukon kans vaakamamboilla :D .Jospa se ovis nyt tulis vähän aikasemmin.

Onnea oviksen metästykseen ja paljon plussia tässä kierrossa kaikille++++++ :whistle:
 
Kiitos osanotoista, ne tulivat tarpeeseen.
Täällä alkaa hiukkasen arki tulemaan taas takaisin ja onneksi on tää perhe :heart: Joka antaa voimia jaksaa taas eteenpäin.
Ja kun miehen kainalossa on saanut joka ilta läheisyyttä niin ei vaan voi mitään suvunjatkamisvietille ;) Vaikka vielä sitä onkin paha olla..

dodii varovaiset peukuttelut bd ja onnea matkaan :hug:

Galluppiin vastauksena, että Pk seutua myös edustan!

Fi0na
 
Gallup: Helsinki

Selis, mulla on ihka oma hepsu =) Mites sulla, käytkö tunneilla, vuokraatkos vai omistatkos hepsun?

Ovista odotellessa. Ovislimojakaan ei näy, joten voi olla että jääpi tää kierto tyhjäksi kokonaan. Ovistikkuja en viitti nyt kuitenkaan käyttää. Joten katotaan vaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Nyt onneks ruvennu helpottaa järkyttävä vauvakuume siihen, että ymmärtää että se tulee kun tulee :p

dodii lahjotan sulle liimatuubin, toivottavasti pysyy matkassa mukana.
 
Voisin ilmoittautua tähän pinoon jännäilemään! :heart: Eli: kp13/30 yk9 toinen toiveissa.
Ovis luultavasti tänään: eilen plussa ovistestiin ja tänään limat. Tosin sain plussan o-testiin jo viime sunnuntaina, mutta tämä eilinen oli vahva plussa. :)

dodii: Oi ihanaa!! :heart: Paljon, paljon ONNEA!! :flower: :flower:
 
dodii :flower: :flower: , varovaiset onnittelut, toivottavasti kaikki menis hyvin :D .

Kivaa että Fi0na, sulla on jo paremmat fiilikset :hug: .

vauvakuume, sanotaanko näin että hevoset on meillä "elämäntapa" ja mulle työ :D .

minime :wave: :wave: , moikka ja kivaa kun tuut mukaan jännäilemään!
 
MAANANTAI 24.11


Swiss.................kp11/26 ........yk1.....kolmas haaveissa Selis...................kp12/30........yk8.....toinen toiveissa
minime..............kp14/30.........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp14/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp15/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Merkku..............kp16/26.........yk4....kolmas haaveissa
Nennu08...........kp17/34-40....yk4....toinen haaveissa
ssihinä..............kp17/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



dodii



UUTEEN KIERTOON






TESTIPÄIVÄT


MA 8.12:
TI 9.12:
KE 10.12:
TO 11.12:
PE 12.12:
LA 13.12:
SU 14.12:
Selis
 
Huomenta. Ai että testipäivät jo laitettu. No minähän innokkaana valitsen 12.12. Harmi että mun synttärit on vk 49 viikonloppuna. Olis ollu ihana saada synttärilahja plussa.

Heh... Mä oon ihan paras lupailemaan ittelleni kaikkea.. Kuten että tässä kierrossa en ovistestejä käytä. No pakkohan se oli kuitenkin tänään mennä ja testata. Puolet hailakampi viiva kuin viereinen... Että joko ovis on tulossa tai sitten jo menossa. Tiiä häntä kun tässä kohtaa kiertoa tekee :LOL: Viimeks tein kuitenkin ovisplussa kp 12. Joten nyt saattaa tosiaan olla jo menny. Mutta limoja ei oo kyllä tullu... Ärsyttävää :whistle:
Mutta nyt suihkun kautta töihin...
 

Yhteistyössä