¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Ihanaa... Onnea kaikille plussanneille <3

Mulla on ollu tänään koko päivän tunne että täti kurvaa paikalle. Kuitenkaan ei ole vielä näkyny. Töissä siteet ja särkylääkkeet vieressä oon odottanu. Sen verran särkee, että ihmettelen ettei oo alkanu.
 
Selikselle ja vauvakuumeelle pitelen täällä peukkuja kovasti pystyssä! Mullakin koko ajan menkkakipuja, mitä siis normaalisti ei juuri ole. Vähän väliä pakko ihmetellä sitä haamua, mut nyt kuivuneena näyttää niin värittömälle (harmaalle), ettei kyllä uskalla juhlia. En edes viitinyt vielä mainita mitään miehelle. Toivotaan et viiva vahvistuu ja punertuu.
 
Onnea mymmyryylle plussasta :flower: :heart:
Ja typylille haamusta! :flower: :heart:

Pahoittelut tippuneille merkulle ja fionalle :hug: Ja tsemppiä uuteen kiertoon. Toivottavasti en tuu sinne teiän seuraksenne. Mitään oireita tai tuntemuksia ei oo edelleenkään suuntaan eikä toiseen joten saapa nähdä miten tässä käy... Itelläki alkaa jo sormet syyhytä testaamaan mut yritän malttaa vielä
 
Voi ei Selis!! Mut näköjään se voi olla päivästäki kiinni (*pitää peukalot pystyssä*)Käsittääkseni mammaksin testi on vielä jonkin verran herkempi kuin tuo RFSU ja siis mullamammaksi näytti eilen aamupisusta negaa!!
 
Katoin sitä testii, niin oli siin ainakin pieni viiva, en tosin tiiä oisko ollu vaan viivanpaikka. Huij, kun jännää. Ei oo mitään tuntemuksii. Eilen ja tänään illal oli kuvotusta hetken aikaa, mä söin puuroa äskön mutta ei ees auttanut. Esikoisestakin voin iltaisin pahoin.
 



~~~~ TIISTAI 11.11 ~~~~

Maaemo...........kp25/26...........yk2
hemuli81...........kp25/28?.........yk1...toinen toiveissa
eevin äiti...........kp26/28-30.....yk?....kolmas haaveissa
Emmeliine.........kp27/28-34.....yk1
MAM2...............kp29/30-33.....yk13..toinen haaveissa
Selis..................kp29/30.........yk7.....toinen haaveissa
säde83.............kp29/25-35....yk4.....neljäs toiveissa


HAAMUILIJAT



typyli.................kp29/~33 .....yk1.....toinen toiveissa


PLUSSANNEET



mymmyryy



UUTEEN KIERTOON


Merkku
Fi0na
vauvakuume83


TESTIPÄIVÄT



ma 10.11: MAM2
ti 11.11:
ke 12.11: Säde
to 13.11: Emmeliine, Maaemo
pe 14.11:
la 15.11: Selis
su 16.11: hemuli81, eevin äiti







 
Voi íhanaa saada sut seuraksi :hug: Merkku vaikka olishan se kivempaa ollu siellä odotuspuolella :/

Ihanaa lukea hyvistä uutisista ja onnistumisista :heart: Nyt vaan uusintatestejä kehiin niin eiköhän asiat selkiinny =)

Fi0na kp 1
 
Täällä ei olekaan pariin päivään näkyny sitä tuhrua, kiva vain. Menkkoja ei ole näkynyt ja toistaiseksi ei ole tunnetta suuntaan eikä toiseen. Ei auta kuin seurailla tilannetta.

Kaikille plussanneille oikein paljon onnea :flower: :flower:

Teille jo tippuneille toivon seuraavaan kiertoon niitä plussia!
 
Selis, voi kun viiva vahvistuisi!! Säde, täällä ollaan peukut pystyssä!!
Mymmyryy, onnea!!

Vauvakuumeelle halia ja osanottoa!!

Mä teib aamusta uuden testin ja siihen tuli ihan selvä haamu, eli kai se on sit uskottava. Nyt toivotaan et pysyy sitten matkassa mukana!!! Ihan epätodellinen olo.
 
vauvakuume :hug: , kurjaa! Tsemppiä ens kiertoon!

Onnea vielä typyli!

Mua jännittää hirveesti sun puolesta säde, toivottavasti sullekin se plussa tulisi!

Mulla on outoja juilimisia mahassa ja etenkin vasemmalla puolen. En oikeen osaa sanoo mistä vois ees johtuu. Rinnatkin on aika arat, mutta ne oli viimekierrossakin ennen tädin tuloa. Aamukahvi maistui todella pahalle... mielikuvitus taitaa tehdä mulle kiusaa. Huomenna se täti varmaan tulee.
Mittasin kokeeksi illalla lämmönkin ja oli 35.5, eli ei oo mitenkään korkee. Silti mua paleltaakin kokoajan.
 
Tervehdys kaikki! Oon käynyt lueskelemassa juttujanne kun munkin kierto päättyy tällä viikolla. Lue haaveilen plussasta tälle viikolle. No toki on sellainen olo että menkat alkaa mutta kun haaveilulle ei voi mitään... niin täällä olen! :D

Onnea plussanneille ja voimia kaikille jotka jatkavat uudessa kierrossa! :heart: :heart:

Mulla siis kp25/26 ja yk2 joten torstaina pitäisi kuukautisten alkaa. Ajattelin jättää testauksen perjantaille jos kuukkarit ei ole alkaneet! Toki on enemmän oireita kuukautisten kuin vauvan puolesta mutta kun mieli on niin itsepäinen... :LOL:

Ja kaiken lisäksi testasin jo tänään (salaa) ja puhdas nega pärähti. Se vei toiveita entisestään. Mutta niin kauan vedetään kun vuotoa ei näy! :kieh:
 
Maaemo :wave: ! Mäpä laitan sunt meijän listaan! Kivaa saada muitakin jännääjiä mukaan.

eevin äiti, mä kanssa hosuilin eilen ja testailin liian aikasin... Mutta toivoahan on niin kauan kun ei tuu vuotoo.
 
Ikävä kyllä mäkin olin liian malttamaton ja testasin jo eilen :ashamed: Negaahan se tietysti näytti :( Oli vasta kp24.
Eli kattellaan nyt jos tätiä ei tulis... Mut testaan seuraavaks vasta sunnuntaina niinku pitikin, jos ei siihen mennessä oo tullu.
 
Kylläpäs me ollaan oltu malttamattomia testaajia. Toivottavasti jonkun nega muuttuisi plussaksi!
Mulla on nytten kyllä ihan selviä menkkajomotuksia eli en taida huomenna testata vaan siirrän sen loppuviikkoon ellei täti sikses tuu!
 

Yhteistyössä