Nyt alkaa kummiskin vähän jännittää. Kp29 menossa ja totta puhuen mulla ei ole koskaan ollu pitempää kiertoa kuin ton 29pv ja sekin vain kerran elämässäni. No, voihan se olla toistamiseenkin, eihän sitä tiedä. Mutta siis alkaa vähän jännitttää.
Menkkaoireet jatkuvat, aika vahvoina kylläkin joten voipi olla että on vain ajan kysymys milloin vuoto alkaa. Menkkaoireet alkavat mulla yleensä pari pv ennen menkkoja, nyt näitä on jatkunut jo kuudetta päivää. Valkovuotoa on kamalasti ja sen takia juoksenkin jatkuvasti vessassa tarkistamassa tilanteen kun pelästyy jatkuvasti että ""nyt tulee"". Mutta ilokseni huomaan ettei vieläkään...
Saa nähdä, pieni toivo alkaa kyteä, tosin en anna sen vallata mieltäni ennen kuin vasta viikonlopun jälkeen. Enpä... Voihan se olla että ovis on ollut tässä kierrossa myöhemmin, mutta olin kyllä tuntevinani ovisoireet aika voimakkaina pari vkoa sitten ja usean päivän ajan.
Kamalaa spekulaatiota!! Mitään muita oireita ei ole kuin valkovuoto ja menkkaoireet, vähän aristavat rinnat, mutta sitä samaa se on aina ennen menkkojakin!! Lämpö oli eilen illalla 37.8, joka selittää flunssaisen olon. Mutta sen selittää myös auton ilmastointi jolle on ollut tarvetta viime aikoina... Ja kaikki on yksilöllistä, eihän oireet ole joka kierrossa samat vaikka olisi pillereitäkin syönyt!
Ei voi mitään, mutta kyllä alkaa jännittää... En haluaisi vielä jännätä ettei putoa taas kovaa ja korkealta... mutta... Teki mieli testata aamulla niin tietäisi uskaltaako illalla sen pari olutta ottaa vai ei, mutta luulenpa että on viisainta jättää väliin. Toisaalta, pari saunakaljaa ei kai tässä vaiheessa tee pahaa, mutten haluaisi sitäkään jos vaan ois pieninkin mahdollisuus...
Alkais nyt sit jos on alkaakseen!! (Ja varmaan alkaakin tässä heti tän viestin jälkeen... niin tyypillistä!)
KUULUMISIA!! OIREITA? MITEN MENEE?? =)
T.hermoheikko