VIIKKO 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osa 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta kaikille!!!

Ja onnea lämpimästi Tarah!!!! Niin ja ihanaa vauvan ja kesän odotusta!!!;)

Pahoittelut Illuusialle ja muille menkanneille....:( Taas tsempillä uuteen kiertoon!!! Jospa se kesä lois lisää toivoa;)

Mites Jenska, Mariska ja Minna ja muut jotka vielä jännäävät?

Itselläni 24/24-28 ja jotenkin tunne että tänään tai huomenna tulvii....:( Viime yönä näin unta että tikkuun tuli kaksi viivaa...taitaa vaan olla turha toive...

No mutta häntä pystyyn!

Mukavaa keskiviikkoa!!!!

Huomenta munkin puolesta!

Vatsa oireilee siihen malliin, että menkat alkaa ihan just. Hädissäni juoksin heti vessaan töihin päästyäni, kun olin jo varma että falskaa yli. Mutta ei vielä... puin aamulla valkoiset housut päälleni (ohuet kesähousut) koska menemme syömään duuniporukan kanssa illemmalla (ja pitää olla ""siistimpi kuin tavallisesti""), olen satavarma että tottahan ne menkat nyt sitten alkavat kun on valkoista päällä - saa varoa jatkuvasti. Klassinen tapaus, eipä olis ensimmäinen kerta...

Täällä siis kp27 (/26-29) ja ihan salettiin alkaa ihan just kohta, ellei jo alkanut. Tavallaan toivon et alkais äkkiä, koska mitä pidemmän aikaa kestää, sitä luulotautisemmaksi tulen ja kuvittelen tärpänneen. Mutta se vaatisi kyllä ihmettä, tällä kierrolla on kyllä peli menetetty.

Lähdenpä tarkistamaan...

Moikka!
Täällä tänään kp 29/25-39 toinen terolut kierto menossa..luulin et eilen olis alkanut kun viimeksi oli sen kp 27..ja luulin et noi terot tekee saman kun e-pilsut eli laittaa menkat tulemaan melkeinpä kellon tarkasti..toivottavasti kierto ei taas venähdä.. :/
Jotenkaan en nyt raskautumiseenkaan uskalla uskoa...pieni toivo aina kummiskin on..:) Yksi raskaustestikin nököttää lääkekaapin hyllyllä..mutta aikaisintaan lauantaina ajattelin testata jos tää ei aikaisemmin ratkea, koska silloin olisi illalla tarkoitus lähtee hippailee...
Plussatuulia!

Vaikuttaa siltä, että tästä kierrosta tulee taas 27pv kuten edellinenkin. Vatsan nippailut jatkuvat ja vähän väliä juoksen kurkkaamassa tilanteen. Mutta kyllä ne sieltä tulee. Niinhän kävi viime kuussakin vaikka ehdin jo elätellä toiveita... ja sitten kierto olikin sen 27pv 26:n sijaan.

Varmaan alkavat taas kun on painettu tuota ""lähetä""-nappia. ;)

Huvikseni pohdin tässä onko mitään muita ""raskausoireita"", vaikka siis kohdallani nämä ovat todellisia ja VAIN menkkaoireita. En edelleenkään usko hedelmöitykseen, en yhtään. Rinnat tuntuvat samoilta kuin yleensä ennen menkkoja. Väsyttää, mutta mua väsyttää aina.

Ainoa ero normaaliin on se, että saan jotain ihme kuumia aaltoja vähän väliä. Vaihdevuodetko ne sieltä jo tulevat??? ;) Flunssainen olo on ollut monena iltana, mutta sekään ei ole mikään ihme kun olen tehnyt pitkiä päiviä, ajanut autoa ikkuna auki ja nukunkin ikkuna auki. Ihmekös tuo jos illan tullen vähän heikottaa.

Eli jatketaan siis tätä toiveunta ja todennäköisesti jo huomenna tulen ilmoittamaan siirtymisestäni viikon 28 ketjuun aina seuraaviin menkkoihin asti.

Kuulumisia muiltakin, kiitos! =) Ja plussaonnea!

Täällä odotellaan kanssa menkkoja menossa nyt 28/28-29, mitää menkka oireita ei oo vielä ollut, varmaan alkaa ensi yönä. Onhan se testattu lääkärillä maanantaina että en raskaana ole... =(

Siirryn siis seuraavaan kiertoon.

Menkat ne sieltä sitten tuli kp 33 tai 34, onneksi ei sentään matkalla alkaneet. Että se siitä taas.

Mä yritän nyt lopettaa koko vauva-aiheen ajattelemisen. Mutta se on kyllä tosi vaikeaa. Nyt alkaa jo tuntua tosi pahalta kun menkat tulee. Ennen ei ole silleen tuntunut, mutta kun alkaa toi vuosi uhkaavasti lähestyä. Vielä kahdet menkat niin on vuosi täynnä.
Pitänee varmaan mennä lääkärille, ei nää mun kivut ole normaaleja kun nytkin tuli jo kahta viikkoa aikaisemmin ne menkkakivut. Välillä ne loppu pariksi päiväksi ja sitten taas alko uudelleen. Mutta odotellaan nyt vielä elokuulle niin pääsee sitten kaikkiin mahdollisiin tutkimuksiin kun on se maaginen vuosi takana.

Huomenta!!!!

Ja pahoittelut Piukille:(

Itselläni menossa kp 25/24-28...ei tuntemuksia mihinkään suuntaan, mutta jotenkin on varma fiilis että kyllä täti tulee tänään tai viimeistään huomenna:(

Plussaonnea!!!!!

Täällä kp 28 /26-29, ei siis menkkoja vielä. Mutta tuntemukset on vahvat. Mulla on oikeestaan vaan 1 kierto ollu ton 29pv, muut on ollu aina 26-27pv. Periaatteessa siis tänään pitää alkaa tai olen mennyt ns. normaalikiertoni yli.

Hitto kun toivoo ettei sit kuitenkaan alkais...!!! Tiedän, ettei tärppiä ole tullut eikä sitä paitsi ole yhtään raskaana oleva olokaan... mutta... jos kuitenkin olis voinu joku ihme käydä... ja et oiskin tärpänny... no, turhia haaveita. :( Vatsaa vääntää niin että luulin niiden jo alkaneen. Ja on tässä pitkä päivä vielä odotettavana.

En pääse kylläkään viikonloppuun asti, mutta taas jo suunnittelen että jos ei sunnuntaihin mennessä ole alkanut, niin maanantaina pitää testata. No, enpä aikaisemmissakaan kierroissa ole päässyt toteuttamaan suunnitelmiani. :(

Mitä kauemmin menkkojen alkaminen kestää, sitä toiveikkaammaksi tulee... vaikka kuinka tietää ettei ole raskaana!! Nyt alkaa taas jo ärsyttää... eikö teitä ollenkaan??

Jeska: Kyllä ärsyttää ainakin mua!!!! Luulen tietäväni etten oo raskaana mutta mitä enemmän päiviä kuluu eikä tätiä näy, alkaa muka uskomaan ihmeisiin ja kiusaa vaan itseään!!!

TUSKAA!!!!!

Ihanaa lähteä vähän aikaisemmin töistä kotiin! (Eli nyt..!!) Tulin vaan antamaan vielä tilannetiedotteen eli tätiä ei vielä näy eikä kuulu... vatsaa vääntää mutta muuten ei tunnu mitään...

Huomenna voi kaikki olla toisin (verisesti ;), palailen sitten.

Niitä ne varmaan oli, vaikka ne kyllä tuli vasta pari päivää oviksen jälkeen ja jatkuivat tosiaan siitä viikon. Sitten pari päivää väliä ja taas alkoi uudelleen. Ja ne nännikivut ja vihlomiset, lämmöt koholla (edelleen) sun muut ripulit... Mä oikeesti tyhmänä uskoin, että nyt vois jotain olla kun ei ole ennen koskaan ollu tollaista. No nyt en enää elättele mitään toivoa ja koitan olla miettimättä asiaa. Kyllä sen sitten jossain vaiheessa huomaa jos on tärpännyt ilman että vahtii koko ajan itseään :)

Ja sit ärsyttää niin kovasti, kun kävin eräällä toisella palstalla taas ja tuntuu että kaikki saa vauvan ekasta tai tokasta kierrosta ja niillä on jo ennestäänkin pieniä. No ilmeisesti toisen lapsen hankkiminen sitten käy helpommin, mutta surettaa niin vietävästi kun itse ei saa ensimmäistäkään aikaiseksi ja toiset vaan turauttelee peräjälkeen pentuja. Ei se kateus tai katkeruus mitään tietenkään auta, mutta en voi sille mitään, että pahalta tuntuu.

Tsemppiä kaikille! :)

Hermostuksissani tulin tänne lueskelemaan. Kiertoni on 30/28-29, rinnat tuntuu tosi täysiltä, niinhän ne kyllä tuntuvat välillä ennen menkkojakin. Toinen oire on väsymys, nukuttais melkein pitkin päivää, joo, loma alkoi maanantaina, että se voi olla siitäkin, että relaa luvalla.

Vaikka penskoja on entuudestaan, niin hermostuttaa tämä. Miettii oireita ja tuntemuksia, aiemminkin mulla on ollut tämä väsymys. Kun mulla on mennyt kesken, kaksi kertaa, niin vatsa turposi ja kesken tuli viikolla 6. ja Ikä tulee jo vastaan. Aloitettiin 1. kerran yrittämään v 2000 ja sitten pidettiin taukoo, nyt uusiksi vuoden alusta.

Voi kun nyt tärppäis, ei ollut välillä itsestään selvyys, että mies haluaa myös. Alkuun siis v. 2000 olis pitänyt heti tärpätä ja miehelle se oli kamala pettymys kun sitten ei.

Toivotaan hyviä odotuksia.

Nyt alkaa kummiskin vähän jännittää. Kp29 menossa ja totta puhuen mulla ei ole koskaan ollu pitempää kiertoa kuin ton 29pv ja sekin vain kerran elämässäni. No, voihan se olla toistamiseenkin, eihän sitä tiedä. Mutta siis alkaa vähän jännitttää. ;)

Menkkaoireet jatkuvat, aika vahvoina kylläkin joten voipi olla että on vain ajan kysymys milloin vuoto alkaa. Menkkaoireet alkavat mulla yleensä pari pv ennen menkkoja, nyt näitä on jatkunut jo kuudetta päivää. Valkovuotoa on kamalasti ja sen takia juoksenkin jatkuvasti vessassa tarkistamassa tilanteen kun pelästyy jatkuvasti että ""nyt tulee"". Mutta ilokseni huomaan ettei vieläkään...

Saa nähdä, pieni toivo alkaa kyteä, tosin en anna sen vallata mieltäni ennen kuin vasta viikonlopun jälkeen. Enpä... Voihan se olla että ovis on ollut tässä kierrossa myöhemmin, mutta olin kyllä tuntevinani ovisoireet aika voimakkaina pari vkoa sitten ja usean päivän ajan.

Kamalaa spekulaatiota!! Mitään muita oireita ei ole kuin valkovuoto ja menkkaoireet, vähän aristavat rinnat, mutta sitä samaa se on aina ennen menkkojakin!! Lämpö oli eilen illalla 37.8, joka selittää flunssaisen olon. Mutta sen selittää myös auton ilmastointi jolle on ollut tarvetta viime aikoina... Ja kaikki on yksilöllistä, eihän oireet ole joka kierrossa samat vaikka olisi pillereitäkin syönyt!

Ei voi mitään, mutta kyllä alkaa jännittää... En haluaisi vielä jännätä ettei putoa taas kovaa ja korkealta... mutta... Teki mieli testata aamulla niin tietäisi uskaltaako illalla sen pari olutta ottaa vai ei, mutta luulenpa että on viisainta jättää väliin. Toisaalta, pari saunakaljaa ei kai tässä vaiheessa tee pahaa, mutten haluaisi sitäkään jos vaan ois pieninkin mahdollisuus...

Alkais nyt sit jos on alkaakseen!! (Ja varmaan alkaakin tässä heti tän viestin jälkeen... niin tyypillistä!)

KUULUMISIA!! OIREITA? MITEN MENEE?? =)
T.hermoheikko

Tulin vilkuttamaan Jenskalle peukaloa että tsemiä!

(Siirryin vkolta 20 tonne 25-viikolle, kun arvelin kierron ennemmin venyvän kuin pysyvän monta kertaa 28, 29 päivässä. Seurailen aina tätäkin ketjua taustalta. Nyt myös kp 29 menossa ja vessassa juoksuttaa...toivottavasti edelleen turhaan! On aivan kamalan oireeton olo :(, mutta ensi viikolla viisaampana taas tietää mikä oli tulos!)

En voinu kuvitellakaan et alan vielä näin kovin jännäämään... kun piti olla niiiiiiin selvä peli. Ja voihan se sitä olla vieläkin, mutta...

Kävin äsken taas tarkistamassa - ei mitään. Vatsa oireilee ja tästä tulikin näköjään todellinen jännityksen päivä. Oishan se hienoa että tulis vielä plussakin, mutten ihan heti lähde testaamaan ja vastaavasti edelleen olen aika vahvasti siinä uskossa että tällä kierrolla ei tärppiä voinut tulla. Kyllä sen luulis vaativan vähän enemmän kuin pari hassua puuhastelukertaa ja nekin mielellään oviksen aikoihin, ei niinkuin meillä eli muutama päivä ennen ovisoireita ja sitten viikko oviksen jälkeen... kiirettä on pitänyt.

Eiköhän mulla maanantaina ole sitten faktat kädessäni (tai housuissa), joten jos joku vielä jaksaa täällä notkua niin tulen kertomaan.

Uskomatonta miten välinpitämätön asennointi voi muuttua, varsinkin nyt kun piti olla niin varma ja rauhallinen sekä positiivisesti asennoitunut seuraavaan kiertoon ja täysillä yrittämiseen.

Mutta eipä nuolasta ennen kuin tipahtaa, aina se on tipahtanut ennenkin niin miksei nytkin... odotellaan. =)

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!!! =)

Heipsan taas kaikki. Kotiin on palailtu ja aamulla pitäis töihin taas orientoitua. Onneksi töitä vaan 4 päivää ja sitten voi hiukan relata taas juhannuksen merkeissä. Oikein kiva lukea, että on joku muukin plussannut ja samalla kurjaa, että niinkin monella menkat alkaneet. Jenska, kerro heti miten on käynyt, tosi jännää, toivotaan, että teilläkin olis tärpännyt, kyllähän teillä seksiä oli silloin oletetun oviksen lähellä kuitenkin ja olit ilm. laskenut lyhyemmän kierron mukaan eli nyt jos kierto venyy, niin oviskin on siirtynyt tietysti, eli on voinut olla hyväkin ajoitus..... Jännityksellä odotellaan. Itselläni plussa kyllä tänään kotiinpaluun jälkeen vahvistunut. Yritän olla ajattelematta keskenmenoa, mutta jotenkin en uskalla kauheesti ilakoidakaan, ettei sitten tulla alas korkealta ja kovaa.... Tsemppiä vielä kaikille jännääjille!

Kp3 täällä. Eli menkat alkoi la-aamuna, se siitä sitten. Vähän alkoi kyllä jännittää mut jotenkin sitä niin asennoitui ettei VOI tärpätä. Eli eipä tässä hätiä.

Viikolle 28 siis, kiitos kaikille kanssaeläjille. =)

Täällä kans elellään kp 5....KURJAA!!!!!;)

Mutta kiitoksia kaikille kanssajännääjille!!!

Mä lähdenkin lomille kolmeksi viikoksi ja ensi kierto jää multa täällä jännäämättä, mutta ilmoittelen lomien jälkeen!!!

Ihanaa ja vauvarikasta kesää kaikille!!!

Yhteistyössä