~ Viikko 21 ~

mullaki kohdunkaula on muuttunu kovaksi ja noussu ylöspäin.. kohdunsuu on melko lailla kiinni.. mitä lie sit tarkottaakaan, yleensä mulla kuitenki kohdunkaula on ollu melko pehmeä.. toivottavasti enteilee plussaa..
 
ARGH!!

Tossa malttamattomana pistin sitte äske testin tehden, ku hiukka pissatti, ja negaa pukkaa...!! Ei tullu edes haamua vaikka kuin siristelin... :ashamed:

Eli tästä ennustan tädin tulevan huomenna! (ei olis eka kerta ku teen testin PÄIVÄÄ ennen tätiä, taitaa olla ennemmin sääntö kuin poikkeus)

Nyt harmittaa, mut toisaalta ku koskaan ei oo viä plussatestii nähny, ni ei ollu yllätys se yks viiva...

Menkkaoireita ei vieläkään minkään sorttisia, mikä on ihme, koska olen yleensä niitä naisia, jotka vetävät tätiviikon (koko 8 päivää) buranalla..

Ku tulis ny sitte ja lakkais piinaamasta!! Vois sitte lähtee uuteen yrityskiertoon...
 
PippurinenMamma
Apuaa! Määkö niitä negoja puhaltelen :saint: ...no ei vaines :whistle: .
Mä oon ollu ihan muis touhuis ja illala on likalal eskarin kevätjuhlat :heart: ! Tärkee päivä hälle.
Mullois asiaakin, mut ny kiire, joten pallaaammmaa :wave:
 
Joopajoo... nyt vetää hiljaiseksi. Ei ollut apteekissa herkkiä testejä, ostin kuitenkin niiden oman (herkkyys 25) mut ajattelin sen kaa malttaa, kun oli sen verta kallis. Niinpä ostin vielä Prismasta Pregent Stickin (myös 25 mutta halpa), johon luotan, ja kyllä se vaan haamu siinä oli!!! :eek: Oli ihan ajoissakin ja puolittamaton testi eli pitäis pelata. Kriiks, onpa jännää! Huomenna sitten apteekin testi laulamaan.

Huh, ei tiedä mitä aatella tai miten päin olla.

Jahvetti, onnea haamusta, kyllä varmasti siitä vahvistuu b =) d :flower:

T. Kalenteri :whistle:
 
Keskiviikko 23.5.2007

poika04.................kp 26/25.......................yk 1.......2.toiveena
Matarena...............kp 26/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 27/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 27/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 27/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 27/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 28/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 28/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 28/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 28/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 29/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 29/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 29/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 29/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 29/35.....................yk 1........1 toiveena
taimi......................kp 31/27-36................yk 2.........1. toiveena
Äityli -84................kp 33/34....................yk 9.........2. toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti

Haamuilijat: :whistle:
Kalenteri

Plussanneet :flower:
Mrs K-H


En vielä lisännyt Jahvettia haamujengiin, vaikka mieli kovin tekis! Laitetaanko?<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:42 Kalenteri kirjoitti:
:LOL: Huomenet!

Antto sai negan, joka kuitenkin muuttui jonkun ajan päästä kuivuessaan samanlaiseksi viivaksi kuin mun. :eek:
kiitos ihanasta päivän piristyksestä. En voinu ku nauraa maha kippurassa. Tää oli loistava!!! :LOL:

Mä piinailen viel huomisamuun ihan itseni kiusalla. Hain just apteekin oman testin ja jos käytän sen tänään, en pääse huomenna testaamaan aamulla uudelleen :D Eli ihan tahallaan ostin vain yhden etten onneton mene vielä tänään testaileen... Oireita on vaikka muille jakaa mut ku tietäis kuinka paljon on mielikuvituksen tuotetta.
 
Niin joko nyt vois tehdä sen testin... ei onneksi yhtään polttele!!! ARGGGGHHHHH :kieh: :kieh: :kieh:

Ai juu unohtu Kalenterille onnittelut haamusta. Toivottavasti meikä täräyttelee huomenna plussan (tai sitten täräyttelen jotain muuta... :D ).

No jos ei nyt tärppää niin kovempi harjoitus sit vain kehiin ens kierrolla... Voi isäntä parkaa, kova on miehen osa :LOL:
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:21 mussu81 kirjoitti:
Ai juu unohtu Kalenterille onnittelut haamusta. Toivottavasti meikä täräyttelee huomenna plussan (tai sitten täräyttelen jotain muuta... :D ).

No jos ei nyt tärppää niin kovempi harjoitus sit vain kehiin ens kierrolla... Voi isäntä parkaa, kova on miehen osa :LOL:
näin juuri.. tätä peesaillen nyt. närästää ihan tajuttomasti, sitä ei tapahdu kuin raskaana ollessa. silti ihan sellainen olo että täti tulee hetkenä minä hyvänsä paikan päälle :/
*toivoo huomiselle parasta*
vaikka onhan tässä armonaikaa su saakka ainakin ellei täti tule aikaisemmin paikanpäälle :headwall:
 
PippurinenMamma
Pulttis

mua närästi ja menkat alko :/ , mutta sulle tulee taatusti++! Näin uskon.

Sellasta vaan tässä meinasin hehkutella, että mies eilisen itkuni jälkeen oli hiljaa ja tokas, että sitten juhannuksen jälkeen, mut ei ennemmin :saint: ..Olin siinä vähän pettymyksiäni vuodatellut, joten jipppiii!! Ja nyt taas hävettää...Vaivun maanalle :saint: :saint:
 
Näin sitä pitää Jahvetti! :flower:

Eli se flunssa tiesi juuri samaa kuin minullakin. Äläkä huoli, sain itsekin ensin tuollaisen valossa käänneltävän haamujen haamun, mutta siitä se vaan alkoi päivä päivältä vahvistumaan.


Plussatuulia!

T: Emppu viikolta 21
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 17:42 Emppu78 kirjoitti:
Näin sitä pitää Jahvetti! :flower:

Eli se flunssa tiesi juuri samaa kuin minullakin. Äläkä huoli, sain itsekin ensin tuollaisen valossa käänneltävän haamujen haamun, mutta siitä se vaan alkoi päivä päivältä vahvistumaan.


Plussatuulia!

T: Emppu viikolta 21
Kiitos tsemppauksesta!!! Huomenna aamulla yritetään uudelleen ;)
 
Huisia, kinka paljon juttua tullut! :)

Huomenna siis moni testailee... Itekin mietin että pitäiskö... :$

Alamasulla koko ajan jotain ihmeellisiä tuntemuksia, aika erilaisia mitä normaalisti kuukautisia ennen. Tuntuu tossa navan alla ja vähän oikeella sivulla sellasta pistelyä sekä sit lisäks normaalia jomotusta munasarjojen kohdilla, mut vaan ajoittain. Tuntuu syke siellä välilä voimakkasti???? :eek: Sit on ruvennu närästää ja aamuisin ja oikeestaa koko päivän hiukka outo olo ja huimaa.

Miten teillä tarkalleen ottaen sisältyy alamahan juilimiseen? Tuntuuko munasarjojen kohdalla vai kohdun? (Ihania kysymyksiä) :LOL:


+++++++++++++Tuulia :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:09 Kalenteri kirjoitti:
Keskiviikko 23.5.2007

poika04.................kp 26/25.......................yk 1.......2.toiveena
Matarena...............kp 26/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 27/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 27/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 27/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 27/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 28/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 28/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 28/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 28/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 29/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 29/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 29/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 29/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 29/35.....................yk 1........1 toiveena
taimi......................kp 31/27-36................yk 2.........1. toiveena
Äityli -84................kp 33/34....................yk 9.........2. toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti

Haamuilijat: :whistle:
Kalenteri
Jahvetti

Plussanneet :flower:
Mrs K-H


Kalenterin innoittamana lisäsin nyt itteni haamujengiin :whistle: Että kassellaan aamulla uudelleen :D
 
Käin jumpassa ja ajattelin et se jos mikä houkuttaa tätin kyläilee viimeistää huomenna. Rinnat meinas aivan häiritä painojen kaa urheiluu ku olivat mukamas niin "isot" ja arat...eipä kyl ennen moista.

Toivon yhä haamuviivojen vahvistusta ja jännääjille +:ia :heart:

Taas hävis menkkajuimiset johonkii...kyl ne varmaa aamul palaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:56 PippurinenMamma kirjoitti:
Kukaan ei kai huomannu mun hehkutustani :ashamed: :)
mä uskon että monikin huomasi, myös minä- mutta tässä pyörii nyt niin oman navan ympärillä päivät että alkaa oikein ottamaan päähän.. :whistle: :headwall:
joten ei kun miestä vaan lämmittelemään :D :hug:

me aateltiin varmistaa lisääntyminen viime tippaan äsken. mutta sainkin lisää päänvaivaa nimittäin alapäätä "särkee" kummallisesti ja vielä enemmän menkkaolo päällä. :eek:
mutta paperi on edelleen "puhdas" pyyhkiessä :LOL:

huomenna aamulla testi käy laulamaan vaikka voisin ihan hyvin vielä pari päivää odotellakin.. onneksi testejä kaapista löytyy 2 kpl ;)

hyvää yötä kaikille. ja onnea plussan tai haamun saaneille tai muuten vaan saaneille :p ja meille joilla piina vielä edessä.
muistetaan myös tippuneita isolla rutistuksella :hug: :hug: <br><br>
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:11 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:08 PippurinenMamma kirjoitti:
Sorry, kun sekoitin :ashamed: olen vaan häppy, kun ukko ilmotti, että juhannuksen jälkeen.

natt :flower:
ja syytä ollakin häppy tuollaisesta uutisesta :D :hug:
öitä!!! :wave:
:'( Alan itkeen silkasta ilosta :'( Hih...!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:13 PippurinenMamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:11 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:08 PippurinenMamma kirjoitti:
Sorry, kun sekoitin :ashamed: olen vaan häppy, kun ukko ilmotti, että juhannuksen jälkeen.

natt :flower:
ja syytä ollakin häppy tuollaisesta uutisesta :D :hug:
öitä!!! :wave:
:'( Alan itkeen silkasta ilosta :'( Hih...!!!
*rutistaa lujaa* :hug:
:hug:
kyllä kaikki vielä kääntyy parhainpäin, eiks niin? =)
 
Moi!
Onpas tänne taas kirjoteltu ahkeraan...
Tätimäiset tuntemukset vaan jatkuu täällä, mutta tätiä ei kuulu. Tosin välillä vähän viiltelevää kipua vielä enemän alempana vatsassa ja tuolla nivustaipeissa... Kellään mitään kokemuksia tuollaisista? Muita oireita ei oo, mutta ehkä tässä jonkun verran voi toiveet nousta, kun viikko lähenee loppua. Testiä en uskalla vielä tehdä, kun pelkään vaan pettymystä! Mutta paljon plussatuulia kaikille! =)
 
Hei Pippurinen, sehän tarkoittaa, että uusi yritys pääsee miltei heti käyntiin! :hug: Loistavaa!

Ja kiitoksia kaikille onnitteluista, vasta pikkuhiljaa alan tajuta, että tässähän plussattiin - ainakin melkein! Vielä varmistustestejä n kappaletta... =) :heart:

Nyt plussaa lopuillekin. Meillä taisi olla pinkka testaajia huomisaamulle, ei muuta kuin b :) d!

Kalenteri
 
NeitiMyy
Olen tässä pitkin aikoja seurannut tätä pinoa... Ihania ootte, ku jaksatte toisia tsempata :))
Ajattelin osallistua keskusteluun, kun tuossa luin, että PULTTIBOIS:lla ois samanmoisia oireita kuin mulla, eli alapäässä on jotai ihme tuntemuksia. Mulla myös on, en tiedä mistä tuntemukset johtuu. Onko sulla Pulttis ollu muiden raskauksien alussa samaa tuntemusta???
Raskausoireet ovat käsillä, täti ei tullut kylään tänään, vaikka ois pitäny :)) mutta voihan se kyllä yhtä hyvin tulla myöhässäkin, toivottavasti tulisi seuraavan kerran vasta reilun vuoden kuluttua :))
Alavatsaa nippailee, rintoja aristaa, oksettaa (mutta ei tuu!), huimaa, vihloo alavatsaa....
Voihan tää olla muutakin, mutta mitäs sitten?!!
Jospa tässä joku päivä uskaltaisin testailla, ehkä ylihuomenna, en halua kuitenkaan liian aikaisten testata, ettei tarvitse pettyä sitten...
vaikka tiedän, että tulen pettymään :))
 

Yhteistyössä