~ Viikko 21 ~

Moikka!

Täällä myös tätsyä odotellessa, mitään toivoa muunlaisesta lopputuloksesta tuskin enää on :/ Lämmöt siis alhaalla, hirvee v*tutus päällä, kuten aina ennen menkkoja jne. Tuskin siis edes ovuloin tässä kierrossa.

Viola, voihan ne muutamat veritipat olla kiinnittymisvuotoa?? Mä veikkaan, että sä plussaat ;)

Plussia muille puhaltelen...
 
Moikka!

Viola, mustakin kuulostaa peräti lupaavalta oirehdintasi! Ei nyt vielä kukaan toistaiseksi täditön piinailija heitetä sitä kirvestä kaivoon, vaikka negakin tulisi, kyllä se hyvinkin voi plussaksi muuttua! :)

No, testasinpa sitten minäkin aamusella taas uuden negan. Eihän se nega koskaan niin kovin tervetullut ole, mutta en mä vielä lannistu. Mullahan ovis oli joskus kp 16-18, veikkaisin jälkimmäistä, joten ei välttämättä vielä oikein näkyiskään tuolla kaksvitosen testillä. Nythän mennään kp:ää 28. Olo on kyllä ajoittain sellainen, että tätihän se siellä uhkailee, mutta toisaalta mulla ei yleensä oo tollasta pientä revittelyä tuolla alavatsan sivuilla. Ja tajusin aamulla, että rintojen päät on arat, asia muistuu mieleen silloin kun tuo poika käy maitotankkauksella. Ei tuota yleensä ole imetyksestä huolimatta. Testi oli se roskishaamujen klassikkotapaus eli rfsu, en sitten malttanut olla roskiksesta kurkkimatta ja taashan siinä jotain oli, vähän selvempää kuin toissapäivänä. Mutta noita rodehaamuja oon muutenkin saanut pilvin pimein, eikä mulla mitään kuvitelmia siitä ole, että nuo jotain tarkoittais. Odotetaan siis taas - ylihuomiseen, huomiseen, iltaan? :LOL:

Plussaa nyt jok'ikiseen testiin
toivottaa Kalenteri
 
En vaa malta pysyy poissa B)
Menkkamaiset juilinnat jatkuu,mutta vaan aaltomaisina...välillä on välillä ei.
Onhan tässä vielä muutama pvä iha kiertoakii jäljellä,mut kui nyt jo juimii? Mielikuvitusta vaa lisää kehiin :LOL:
 
empula harmailee
Tiistai 22.5.2007

poika04.................kp 25/25.......................yk 1.......2.toiveena
Matarena...............kp 25/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 26/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 26/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 26/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 26/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 27/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 27/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 27/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 27/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 28/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 28/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 28/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 28/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 28/35.....................yk 1........1 toiveena
mäkimatti...............kp 29/28.....................yk 1........3. toiveena
taimi......................kp 30/27-36................yk 2.........1. toiveena
Äityli -84................kp 32/34....................yk 9.........2. toiveena

Tippuneet :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti

Haamuilijat :whistle:

Plussanneet :heart: :flower:
Mrs K-H



Mäkimatille :hug: Mä luulen että tulen perästä kunhan tää tuhru muuttuu oikeeksi vuodoksi. Enää en kovinkaan suuria toiveita elättele...

Muut, kasvattakaahan plussapinoa! Mrs K-H onnea vielä vahvistuneesta plussasta! Viola plussaa ihan varmasti!! :heart: :flower:
 
Ei ole vielä tätiä kuulunut :whistle: Saispa pysyä poissa ;)

Jollei torstaihin mennessä oo kuulunu, niin sit on pakko testata =) =)

Mulla on kyllä niin oireeton olo kun olla voi. Ainoostaan tää hirvee flunssa :\| Ja alaselkä o tooosi kipee, mut se on varmaankin työstä johtuvaa. Huomenna menen siitä lääkärille :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 13:30 Mäkimatti kirjoitti:
Minut saa tiputtaa listalta, täti tuli aamulla :/
:hug: :hug: :ashamed: :hug:
jotenkin hurja tämä meidän piinapino kun kukaan ei tunnu saavan plussaa vaikka oireita on vaikka muille jakaa. :/
itseäni pelottaa ihan hirveästi koko ajan kun täti voi tulla hetkenä minä hyvänsä kun kaikenlaisia hulluja tuntemuksia löytyy :ashamed: :/

sinulle iso :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 13:59 Jahvetti kirjoitti:
Ei ole vielä tätiä kuulunut :whistle: Saispa pysyä poissa ;)

Jollei torstaihin mennessä oo kuulunu, niin sit on pakko testata =) =)
sama täällä. to aamulla teen testin miehen kanssa ellei täti sitä ennen kurvaa paikalle.. :kieh:
toivossa on hyvä elää, silti jännittää ihan hirveästi mitä seuraavat pari päivää tuo tullessaa.
kovasti raskausoireita löytyy ja se tunne että nyt jotain on käynyt :D
 
Moikka!!

Onnea plussanneille ja :hug: tippuneille!!

Taas on monta päivää vierähtänyt etten ole kerinnyt täällä käymään! viikonloppu oltiin mökkeilemässä ja eilinen meni piha hommissa, oli niin mahtava keli!! Tänäänkin oon mönkinyt tuolla ulkona, kun aurinkoa riittää!
Ei millän malttas tulla pois!! =)

Oireita ei oo oikein mihinkääm suuntaan, on kyllä ollut pari päivää niin täynnä tekemistä, ettei ole kerinnyt niitä varmaan edes huomaamaan.
Täti tietysti kurvaa huomenna tai ylihuomenna vähän niin kun puskista. Vaikka välillä onkin ollut sellasta tätimäistä oloa. En kyllä viellä heitä kirvestä kaivoo, kun välillä tuntuu et jos sittenkin olis jotain tarttunut matkaan. Muutaman päivän päästähän sen sitten näkee!!

Toivotaan paljon plussia!! :heart: :heart: :heart:
 
Moi,

Täällä jännitys kasvaa... Mahatauti hellittää. Tänään jo kykenin syömään. Tänään olis periaatteessa pitänyt alkaa, mutta ainakaan vielä ei ole ollut vuotoa :D Tuntemuksista en tiedä, ku maha on ihan sekaisin taudista.

Testiä pääsen ostamaan vasta huomenna iltapäivällä tän taudin takia, joten vielä pitää hetki jännäillä :kieh:

Tsemppiä kaikille ja ei saa vielä luovuttaa!!! B)
 
Äityli -84 harmaana
Moiks

Täällä tuli testattua acon earlyllä, eikä mitään. Ei edes roskishaamua. Eli peli on raakaa, mutta selvää tämän kierron osalta. Kyllä se olis jo pienen haamun antanu, jos jotain annettavaa ois ollu. Masentaa.... taas......
 
Äityli 84 :hug: Oon tosi pahoillani sun puolesta. Ja voihan se sullakin kääntyä vielä positiiviseks, jos ei vielä näy vaan?

Kuitenkin piinaan sua testauksesta, kun mä tein samaisella testillä viime to ja la roskishaamujen haamut, eli tosi heikkoo viivaa, sellasta harmaata näytti. Tuliko sulle siis tosiaan ihan selvä nega, ei siis mitään viivan tynkääkään? Meinaan vaan, jos mulla olis sittenkin toivoa... :whistle:

Pahoittelut muillekin tippuneille, voisko joku tuoda meille nyt vähän plussiakin?? :eek:

PLUSSATUULIA kaikille! =)

ps. ei jaksa odottaa torstain joukkotestauksiin... :headwall:
 
pulttis pikana
tää on raastavaa :ashamed:

vessassa käydessä paniikissa lähes pyyhin että ei vaan olisi alkamassa täti. vielä puhdas paperi ollut mutta painostava "menkkamainen" olo kyllä päällä- varsinkin tänään :ashamed:
piti housujakin avata kun ahdistaa ja puristaa :whistle:

ja öihin pitäisi taas mennä, en jaksaisi- olen aivan kuollut ja poikki \|O
 
Äityli -84 harmaana
Aivan oli puhdas nega. Ei mitään viivanpaikkaakaan.. Alan olla lopen kyllästynyt tähän odotuksen odotukseen. Yrityksiä jo ihan liikaa takana.. Lisäksi päivä alkoi mukavasti esikoisen tarhamaksujenselvityksellä ja työpäivä päättyi siihen että huomasin työvuorojen vähentyneen HUOMATTAVASTI. Eli on pieniä palkkoja tiedossa koko kesän.
 
Onkohan mulla menny jossain vaiheessa laskut sekasin, tai siis tuo listan päivitys. Kun tänään kalenterista laskeskelin päiviä, niin sain kp:ksi 28/26...kun listan mukaan tänään 27/28.
No sinällänsä ei väliä, mut mullahan ois sitte niinku päivän myöhässä jo...?!?!?! :whistle: \|O

Mulla samaa kuin pulttiksella, et vessassa käydessä tulee pyyhittyä melkein alakerta verille, ettei vaan tätiä näy :LOL: :LOL: Ei oo mitään viel näkynt :D
Mutta tosiaan sinne torstaille asti odotan...mikä sen parempi synttärilahja, kuin se plussa olisi :heart: :D :D :heart:
 
Äityli -84 harmaana
En aio luovuttaa helpolla. Tossa "järkeilin" että oli se testi tehty kuitenkin ip pissistä, eikä päivät ole vielä lopussa. Jos ei sisulla, niin KIUKULLA sitten, eteenpäin sanoi mummo hangessa. Ja tissit kipuilee edelleen, tosin ei niin kovin kipeet kuin aiemmin, mutta herkät ja arat kuitenkin. Lämpöjä en oo tasaisesti mittaillutkaan, mitä nyt iltasella saanu aika monta kertaa 37 ja rapiat. Aamuisin hikoiluttaa tai viluttaa niin, että ne aamulämmöt heittelee 35-38 väliä. Eli niihin ei voi luottaa, tänään mittasin viiden aikaan 36,7. Normilämmöstä ei mitään hajuu.

Tässä siis vaan omaanapaa. Kiitos kun olette täällä =)

Plussatuulia ja mukavaa viikkoa kaikille. Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin joskus.

Jos täti tulee, niin siirryn tuonne viikolle 26, jonne on ikuisuuden matka. Huomenna kiroan taas kun aamupissasta testaan negan. Mutta se on huomisen murhe..

Hyvää Yötä!
 
Yhä menkkamaist juilintaa,ei kuitenkaan kokoajan vaan tulee ja menee.Rinnat yhä arat...niist kyl arkuus häviää heti ku täti ilmaantuu.
Vessas käynti samanmoista ku pulttiksella ;) ...kaapasee paperilla sillee hirmu jännityksen vallas ja sit uudestaan varmuudeks :LOL:

Jos nyt käis nii kivast et ei näkyis tätii enne to nii hyppään mukaan joukkotestaukseen.

Nyt viel töllöttän kaikki kunnos ja sit petiin...hirmu väsy painaa vaik päikkäritkii otin,sellaset 1,5h.
 
Heippa ja :hug: taas tippuneille! Kurjaa, että tippuneiden jono kasvaa eikä plussia ole vielä kauheasti näkynyt.

:LOL: Meillä onkin yhteiset vessassakäyntitavat monen kanssa - kyllä sitä aina ensin tarkistaa, ettei näy väärää väriä! Täällä ei ole vielä näkynyt. Ajoittain edelleen sellaista tädin tuloon viittaavaa nippailua, mutta tuo masun sivujen nippailu puolestaan antaa vähän muita toiveita. Mistähän johtuu, että vasen nivustaive oli tänään ihan älyttömän kipeä, en tietääkseni ole reväyttänyt mitään eikä jalassa pitäis olla häikkää? Voisko olla oire? ;)

No niinpä sitten menin vielä illalla testaamaan sillä samalla vanhalla rfsu:lla. Nyt tuli aivan kaikkien haamujen äiti jo melkein sen viiden minuutin kuluessa :eek: Mies ei meinannut sitä nähdäkään, mutta lopulta pakotin katsomaan vessan kirkkaassa valossa ja sanoi aika nurjamieliseen sävyyn, että onhan tässä pieni väriero, että kai se sitten on haamuista haamuin. :\| Ei auta kuin huomenna tai joskus taas riehaantua testaamaan. Pojan neuvola ois huomenna, ja ois niin kiva samalla jo hiukan puhua äitiysneuvolasta, ellei vaikka varatakin... ;) Mutta siinä menisin kyllä asioiden edelle. Voisin nyt testata jollain - anteeksi nyt mutta - oikealla testillä ennen kuin rupean liikaa elättelemään toiveita, kun tuohon käyttämääni merkkiin en tippaakaan luota (paitsi jos pamahtaisi heti selkeä punainen viiva).

Jännäksi käy täällä tunnelma, ei kun aamulla kuikuilemaan, oisko jollain kivaa kerrottavaa :) Plussatuulet puhaltamaan!

Kalenteri
 

Yhteistyössä