~ Viikko 21 ~

Mä ajattelin testata vasta viikon päästä maanantaina ellei täti tuu ennen sitä.. ovulaatioki tuli niin myöhään.. koko ajan tuntuu et täti on tulossa, on hirveän kuuma koko ajan ja sit alaselkä kipeä, rintojen arkuus puuttuu.. koko ajan pitää rampata wc:ssä katsomassa joko täti on tullu.. saas nähdä..

plussatuulia :hug:
 
No niin, täti tuli ja itku sen mukana.
En jaksa enää toivoa yhtään.
Niin monta vuotta yritystä takana.
Ikääkin jo 43.
Huomenna kuitenkin onneksi peruutuspaikan sain naistentautien polille, se kuitenkin vähän pitää toivoa yllä mutta muuten olen kyllä niin väsynyt jo tän asian kanssa. On kait aika luovuttaa ja uskoa, että meille ei enää lapsia tule.piste.

Kaikkea hyvää teille jotka jaksatte uskoa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 07:50 vieras kirjoitti:
No niin, täti tuli ja itku sen mukana.
En jaksa enää toivoa yhtään.
Niin monta vuotta yritystä takana.
Ikääkin jo 43.
Huomenna kuitenkin onneksi peruutuspaikan sain naistentautien polille, se kuitenkin vähän pitää toivoa yllä mutta muuten olen kyllä niin väsynyt jo tän asian kanssa. On kait aika luovuttaa ja uskoa, että meille ei enää lapsia tule.piste.

Kaikkea hyvää teille jotka jaksatte uskoa...
:ashamed: :hug: :hug: :hug:
 
täällä mahassa outo paineentunne- enteileekö menkkoja vai plussaa sitä on tosi vaikea sanoa.
hirveä himo ruokaan ollut, yleensä mulla ennen menkkoja tekee niin. tosin jostain luin että raskaudenalussa tulee samanlaisia.. :whistle:

joten ei auta kun odotella vielä pari päivää niin saa tietää kumpaa on tulossa. vähän pelonsekainen olo nyt päällä.. :ashamed:
tätiä pelkään kuollakseni, mutta myös raskautta sillä edellinen meni helmikuussa kesken vasta rv 13 :ashamed:
ja en halua samaa kokea enään ikänä ellei ole pakko!

joten oikein paljon plussatuulia tänne meille kaikille ja varsinkin että pysyisi sitten matkassa mukana! :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Heipsan!

Vieraalle halit :hug: , toivottavasti saatte ratkaisua ongelmaanne sieltä polilta... Muutenkin osalla on hiukan luovuttamismieliala täällä, älkäähän vielä antako periksi!!! Tsemppiä!

Minä tyttö se testasin aamulla sitten entistä vahvemman viivan ja kaipa se on nyt sitten uskottava, että raskaana ollaan. Tänään aamulla kyllä tissitkin oli varmaan ainakin puolta kuppia suuremmat kuin eilen, että eiköhän se ole menoa nyt :D Ja pää on kuin haminan kaupunki koko ajan, heittää ja huimaa. Eilen oltiin Merikarvialla yhdellä kotieläintilalla ja siellä kun koko päivä oltiin niin haukottelin varmaan ainakin miljoona kertaa, ihan puhki ja väsyksissä olen. Vielä yksi oire, en tiedä onko se mahdollista, mutta mun suoraakin suoremmat hiukseni ovat taipuneet latvoista hieman kiharalle. Jostain olen lukenut, että raskaus voisi vaikuttaa hiuksiinkin, vaikka aika hullulta se kuulostaa..

No niin, tulipa nyt omanapailtua ihan tarpeeksi, koittakaahan tulla plussapinoon mun perässä! +++++++++++++
 
Maanantai 21.5.2007

poika04.................kp 24/25.......................yk 1.......2.toiveena
Matarena...............kp 24/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 25/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 25/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 25/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 25/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 26/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 26/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 26/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 26/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 27/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 27/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 27/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 27/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 27/35.....................yk 1........1 toiveena
mäkimatti...............kp 28/28.....................yk 1........3. toiveena
taimi......................kp 29/27-36................yk 2.........1. toiveena
Äityli -84................kp 31/34....................yk 9.........2. toiveena


Tippuneet :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Haamuilijat :whistle:

Plussanneet :heart: :flower:
Mrs K-H


<br><br>
 
pulttis pikna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 08:27 Mrs Knotty-Hilly kirjoitti:
Heipsan!
Minä tyttö se testasin aamulla sitten entistä vahvemman viivan ja kaipa se on nyt sitten uskottava, että raskaana ollaan.
onnea tuhannesti :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

mä juuri olen apteekkiin ja postiin lähdössä. tekee niin mieli ostaa hyvä testi ja testata tänään taas- jos ostaisin vaikka "herkkää" testiä ja tekisin toisen tänään ja toisen sitten vasta torstaina.. :whistle: ;)

*ihan sekaisin hillyn plussasta* :D
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:06 pulttis pikna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 08:27 Mrs Knotty-Hilly kirjoitti:
Heipsan!
Minä tyttö se testasin aamulla sitten entistä vahvemman viivan ja kaipa se on nyt sitten uskottava, että raskaana ollaan.
onnea tuhannesti :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

mä juuri olen apteekkiin ja postiin lähdössä. tekee niin mieli ostaa hyvä testi ja testata tänään taas- jos ostaisin vaikka "herkkää" testiä ja tekisin toisen tänään ja toisen sitten vasta torstaina.. :whistle: ;)

*ihan sekaisin hillyn plussasta* :D
menin niin sekaisin plussasta että kirjoitusvirheitäkin tuli tuhottomasti.. :saint:
eli että ostaisin 2 testiä tänään joista toisen tekisin :whistle:
 
pulttis pikana
Mrs Knotty-Hilly

mä en nyt meinaa päästä tästä koneelta pois, olen niin onnellinen tämän pinon ekasta plussasta että.. yksin täällä hymyilen sen näköisenä kun juuri olisin saanut :p :LOL:

*rutistaa oikein lujaa ja toivoo pienelle turvallista matkaa*

:hug: :wave: :heart:
 
mäkimatti
Huomenta vaan kaikille ja onnea plussanneelle! :flower:
Jos täti ei ole tullut perjantaihin mennessä teen testin sillon (sattuu olemaan mun syntymäpäivä :) )
Jotenkin pelkään edes odottaa plussaa, kun kuvittelen kuvittelevani kaikki oireet; Väsymys, koko ajan ravaan vesassa, rinnat on välillä hieman arat...
Kahden ekan raskauden aikana oon oksentanu aika reippaasti(esikolta vk16 asti ja kuopukselta synnytykseen asti) ja oksentelu alkanut todella aikaisin, ja nyt mulla on kyllä tosi hyvä olo.
Toisaalta ei juili selkää, eikä mahaa.
Sekin sekottaa kun viimeks oli kp15(renkaan pois jättämisen jälkeen).
Krääk, tuun hulluks näiden ajatuksieni kanssa.
Välillä tuntuu, et täti tulee, mut välillä on sellanen olo et oon raskaana , sekavaa :D
vessassa käynti on pelottavaa :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 08:27 Mrs Knotty-Hilly kirjoitti:
Minä tyttö se testasin aamulla sitten entistä vahvemman viivan ja kaipa se on nyt sitten uskottava, että raskaana ollaan.
Hienoa, onnea minunkin puolestani! =) :flower:

(.) Täällä on lämmöt vielä korkealla, itseasiassa välillä kuumeen puolella etten juurikaan enää haaveile lämpöjeni johtuvan tärpistä... Masua on välillä nipistellyt. Katselen rauhassa tämän viikon vielä, mutta veikkaan siirtyväni uuteen yritykseen. :\|
 
Heissan kaikille!

Olettepa olleet ahkeria kirjoittamaan, kun itse olin tossa muutaman päivän poissa koneelta.

Nyt vihdoinkin sain kahlattua kaikki viestinne läpi.

Vatsatautia täällä liikkeellä toivottavasti ei tule meille vierailulle...

Jännittää, sekavat tuntemukset....

Plussatuulia kaikille!!!!!
 
Täällä uusi piinailija ilmoittautuu, nyt olis menossa dpo kutakuinkin 14, ja tätiä kauhulla odotetaan/toivotaan poissaolevaksi... :D

Testi tuli tehtyä tossa helatorstaina (dpo 10), negaa näytti, vaan tää tyttö ei usko ennenku näkee... Siis tätin...

Jännittää kovasti, mutta yhden negan testanneena ei uskalla testata toista, useasti ehkäisyaikoinakin olin "varmasti raskaana", ja kerkesin testin tekemään useampaan kertaan päivää ennen tätiä... Nyt siis sisulla yritän odottaa tuonne loppuviikkoon... *huokaus*

Eikö se oo niin, että oviksesta pitäs mennä se n. 2 viikkoa tätiin?? Ku mulla on TODELLA epäsäännöllinen kierto muuten, nyt menossa kp 42/38-56...

Jänskättää, joka toinen päivä taas varmasti raskaana, joka toinen päivä masennusta "jos ei sitte kuitenkaa", ja menossa vasta toinen yrityskierto... Tässä tulee vielä hulluks... :ashamed:
 
Äityli -84 harmailee
Huomenta ja tervetuloa uudet mukaan!!

Nyt alkoi sitten tää kauan kaivattu viikko, toivottavasti saadaan oikein komea plussapino meille. Ja onnea hirmuisesti Mrs. K-H:lle!! tarroja jalkapohjiin pikkuiselle!

Täällä ei niin mitään. Ei oireita, ei untemuksia, ei edes aavistusta. Kumpaankaan suuntaan.

Pitäiskö järkätä joukkotestaus, niin pysyis noi testit pidempään kaapissa. Joskus loppuviikosta?

 
Täällä mahaa juimii juur niiku enne menkkoi :headwall:
Onko se taas vaan petyttävä,mutku mutku...minuu huipannu iha istuvalteen ollessakii parina päivänä,ei normaalisti kyl tuollasta.

Plussanneille hirmusesti onnea :flower:
Toivotaan vaan +pinon kasvavan kovasti :whistle:
 
Täällä mahaa juimii juur niiku enne menkkoi :headwall:
Onko se taas vaan petyttävä,mutku mutku...minuu huipannu iha istuvalteen ollessakii parina päivänä,ei normaalisti kyl tuollasta.

Plussanneille hirmusesti onnea :flower:
Toivotaan vaan +pinon kasvavan kovasti :whistle:
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:30 ursula kirjoitti:
...ja kädetkii tärisee nii et viestit tuplaantuu :LOL:
:LOL:
mulla paha aavistus että täti tulee.. syön koko ajan jotain, mahaa nippaillee oudosti- heti hrättyäni se alkoi. sellainen menkkamainen "särky".
mä odotan kiltisti ke-to saakka :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:16 pulttis pikana kirjoitti:
Mrs Knotty-Hilly

mä en nyt meinaa päästä tästä koneelta pois, olen niin onnellinen tämän pinon ekasta plussasta että.. yksin täällä hymyilen sen näköisenä kun juuri olisin saanut :p :LOL:

*rutistaa oikein lujaa ja toivoo pienelle turvallista matkaa*

:hug: :wave: :heart:
:D hee, täällä vaan kuvittelen sun ilmettä, miltäs se saanut nainen mahtaakaan näyttää :kieh:

Kiitos onnitteluista kaikille! Nyt vaan poukut ja varpaat pystyyn, että päästään loppuun asti...
 
mäkimatti
Uskaltaiskohan sitä tänään testat?Kertokaas te rakkaat kohtalotoverit...
Tänään siis kp28/28 ja ei minkäänlaisia täti tuntemuksia.
Tissit edeleen painaessa arat....pala kurkussa...perhosia vatsassa...
 

Yhteistyössä