~Viikot 31 - 32~

Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhnus:
täällä yksi sekaisin oleva piinailija...
Tein aamulla haluakin halumman haamun, ja nyt k kävn äskö vessas niin paperiin tuli muutama tippa verta??? mitä mitä mitä??? :eek: eihän noiden testien pitäs väärin tohon suuntaan näyttää?? vai onko joku varhainen km?? olen ihan hysteerinen..
kuvia! tuleehan joillain vähän verta kun ovat raskautuneet.
yritin napata kun mut ei saa semmoisesta valosta että se siinä näkyy, on niin haalea.. mut menkkojenkin pitäs alkaa vasta ylihuomenna . joten ajattelin nyt olla ihan rauhallisesti siihen asti ja testaan sit uusiks.. saa nähdä miten tässä vielä käy..
vai rupeeko tää täti näkeen jo omiaan..

voi että tuntui taas niin ihanalta käydä kattoon kummilikkaa( siskon tytärtä) hän on niin suloinen, pikku enkuli.. :D

haluaa kans.. :saint:
 
mikähän mussa tai mun testeissä on vikana kun aamulla tein tyhmänä testin. ja ku tein herkällä ni se meni kellertäväks. ja samasta pissasta tein taviksella ni se ei menny keltaseks. ja herkkään se testiviiva tuli TOSI vaaleena ja tavikseen TOSI tummana. HYVIN omituista siis....
 
mulla meni se kans keltaiseks mut tosin vasta pari tunnin päästä, eikä apteekin oma kyllä menny ku viime kierrosta testasin..
enpä tiedä.. :D

mä taidan nukkua koko loppuviikon, niin saan pääni tyhjäks... :headwall:
 
Juuri kotiuduttiin mökkireissulta miehen kaveriperheen luota. Jännitti tosi paljon, alkavatko menkat siellä - olisi ollut vaikeaa, kun ei olisi ollut lainkaan omaa rauhaa surra asiaa ja lisäksi muutenkin oli välillä vähän sellainen "epäreilua kun kaikilla muilla täällä olevilla aikuisilla on lapsia paitsi minulla"-olo...

No, edelleen siis odottavalla kannalla... olen varma, että alkavat mutta koska, saas nähdä... Inhottaa se pelottava olo aina, kun käyn vessassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhnus:
mulla meni se kans keltaiseks mut tosin vasta pari tunnin päästä, eikä apteekin oma kyllä menny ku viime kierrosta testasin..
enpä tiedä.. :D

mä taidan nukkua koko loppuviikon, niin saan pääni tyhjäks... :headwall:
mulla meni heti kellertäväks.. kaikki aikasemmat on kyl siis ajan mittaan menny mut tuo meni heti.

kävin ehkä vähän tuhlaamassa vaikka ei ois ehkä saanu :headwall: ostin meikkejä alennuksesta ja puman kaks saippuaa. ja ehkä kaks rfsu:n raskasutestiä... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhnus:
ja ehkä kaks rfsu:n raskasutestiä... :ashamed:
tää oli kyl huippu.. :D ehkä.. :D älä välitä.. mä aion tänään tehdä vielä ehkä raskaus testin vaikka en tiedä onko siitä mitää hyötyä.. :LOL:
ollaanX teiniX samiXia ja tehään samaan aikaan

:LOL:
joo tehdään vaan.. :LOL:
mun odotan viel 15 min niin sit on virtsa seissy 2,5 tuntia rakossa, että näin.. :LOL:
mä en kestä jos se on puhas nega.. :headwall: vaikka en tiä kestänkö edes sitä haamua.. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhnus:
Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhnus:
ja ehkä kaks rfsu:n raskasutestiä... :ashamed:
tää oli kyl huippu.. :D ehkä.. :D älä välitä.. mä aion tänään tehdä vielä ehkä raskaus testin vaikka en tiedä onko siitä mitää hyötyä.. :LOL:
ollaanX teiniX samiXia ja tehään samaan aikaan

:LOL:
joo tehdään vaan.. :LOL:
mun odotan viel 15 min niin sit on virtsa seissy 2,5 tuntia rakossa, että näin.. :LOL:
mä en kestä jos se on puhas nega.. :headwall: vaikka en tiä kestänkö edes sitä haamua.. :kieh:
joo :D

me päätettiin vappuhumalassa että otan ehkäisylaastarin pois ja pois otettiin. mitä enemmän aikaa on kulunu ni sitä enemmän ukko on innostunu asiasta :heart:

mä yllätyn jos siinä näkyy yhtään mtn. nuo viime keltaisuustestit on alkanu ärsyttään niin paljon. mut ohan täs viel aikaa et menkat EI ala ;)
 
joo.. no meil oli alunperin puhe et ku lopetan pilsut niin käytetään kumia.. ai käytettiinkö.. :LOL:
eipä tullu käytettyä, mut meni kyl oviski sillai miehekkäästi ohi..
mä en luota kohta omaan roppaani olleskaan, se vedättää mua ihan 6-0..
k.nipukka on ihan sairaan ylhäällä ja kova.. mut silti tulee jotai ihme menkkamaista vuotoa.
missähän voisin vaihtaa roppani? :D
vanha vaihdetaan uuteen luotettavaan ja toimivaan.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhnus:
joo.. no meil oli alunperin puhe et ku lopetan pilsut niin käytetään kumia.. ai käytettiinkö.. :LOL:
eipä tullu käytettyä, mut meni kyl oviski sillai miehekkäästi ohi..
mä en luota kohta omaan roppaani olleskaan, se vedättää mua ihan 6-0..
k.nipukka on ihan sairaan ylhäällä ja kova.. mut silti tulee jotai ihme menkkamaista vuotoa.
missähän voisin vaihtaa roppani? :D
vanha vaihdetaan uuteen luotettavaan ja toimivaan.. :LOL:
mä samal koitan ton k.napukan et löydänkö vai onko se valahtanu yhtä alas kun viime kierrossa.
meilläkin oli puhe et käytetään kumia mut .. eipä käytetty :D

 
juu meikän voi nyt ihan virallisesti pudottaa, täti kurvas huolella pihaan..
ja testikin näyttää negaa..
oon aamulla varmaan toivonu näkeväni siinä viivan ja se on muka siinä.. että taidan etsiä uuden viikko pinon.. :D
onnea jo plussanneille.. ja muille paljon plussa tuulia..
tää häippäsee ny.. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhnus:
juu meikän voi nyt ihan virallisesti pudottaa, täti kurvas huolella pihaan..
ja testikin näyttää negaa..
oon aamulla varmaan toivonu näkeväni siinä viivan ja se on muka siinä.. että taidan etsiä uuden viikko pinon.. :D
onnea jo plussanneille.. ja muille paljon plussa tuulia..
tää häippäsee ny.. :wave:
voi ei.

:hug:

mutta parempi onni seuraavassa kierrossa :)
ootko miettiny oviksen tikuttamista?
 
Iltaa!
Pahoittelut pudonneille. :hug:

Itse olen malttanut olla testaamatta (ostin kyllä pari testiä...) ja koitan nyt vaan ootella tonne loppuviikkoon, että jos ne menkat sieltä alkaakin.
Oireita kyllä piisaa, mutta nehän voi olla ihan keksittyjäkin :LOL: Vatsaa on tosiaan jo oviksesta asti juilinut ja poltellut ja kipristellyt, vaihdellen eri päivinä... Tänään ollut taas kovempia kipuja, jotka tuntuu kyllä erittäin menkkamaisilta.. Sittenhän tuossa lauantaina tuli sellanen pahaolokohtaus ja oksennus. (Ei krapulaa tms...) Tiiä sitten söinkö jotain, joka ei sopinut?!
Myös hiukan tukkoinen olo on, varsinkin aamuisin, lämmöt on koholla nekin.
MUTTA kaikki nämä sopii jotenkin myös menkkoja edeltäviin oireisiin,joten...
Ei varmaan kannata mennä asioiden edelle.Odottelu on vaan niin vaikeaa!:headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja herbie:
Iltaa!
Pahoittelut pudonneille. :hug:

Itse olen malttanut olla testaamatta (ostin kyllä pari testiä...) ja koitan nyt vaan ootella tonne loppuviikkoon, että jos ne menkat sieltä alkaakin.
Oireita kyllä piisaa, mutta nehän voi olla ihan keksittyjäkin :LOL: Vatsaa on tosiaan jo oviksesta asti juilinut ja poltellut ja kipristellyt, vaihdellen eri päivinä... Tänään ollut taas kovempia kipuja, jotka tuntuu kyllä erittäin menkkamaisilta.. Sittenhän tuossa lauantaina tuli sellanen pahaolokohtaus ja oksennus. (Ei krapulaa tms...) Tiiä sitten söinkö jotain, joka ei sopinut?!
Myös hiukan tukkoinen olo on, varsinkin aamuisin, lämmöt on koholla nekin.
MUTTA kaikki nämä sopii jotenkin myös menkkoja edeltäviin oireisiin,joten...
Ei varmaan kannata mennä asioiden edelle.Odottelu on vaan niin vaikeaa!:headwall:
samaa mäkin itelleni hoen. kaikki oireet voi myös johtua menkoista :D
 

Yhteistyössä