~Viikot 31 - 32~

AnnaManna ei vielä saa menettää toivoa, koska valkovuotohan on ihan normaali raskausoire, ja sehän on vielä normaalia runsaampaa.. täällä peukutan kaikkien muiden ja tietysti itseni puolesta.. muutama päivä vielä mutta yritän hillitä itseni testaamisen kannalta.. :D
-yhden negan, perjantaina tehneenä-
(hätähousu, jaa minä vai? :LOL: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhnus:
syliapina olen miettinyt ihan samaa, koska kun käyn pissalla niin se tuntuu ihan kiehuvalta ja hiukan kirvelee.. Mutta olen ajatellut että se mulla normaalia, kun on aika usein virtsatietulehduksia..
Millaisia oireita sulla on?

Anteeks tää meni nyt ihan pissakeskusteluks... :LOL:
sulla on varmaan kusitauti. meinaan mulla on noi oireet aina sillon...

 
kyllä mä tiedän millaisia ne oireet on ku talvella tulee ainakin 4 kertaa ja se on ollu jo monta vuotta niin, se johtuu ihan siitä ku mulla on munuaisen vajaa toiminta, että kyllä mä tiedän koska se mulle tulee ja kivut on paljon rajummat, mitä esim. ny..

Tää on ihan erilainen tunne..

Oliks sulla ihan joku syy/oire vai kyselikkö ihan muuten vaan? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhnus:
kyllä mä tiedän millaisia ne oireet on ku talvella tulee ainakin 4 kertaa ja se on ollu jo monta vuotta niin, se johtuu ihan siitä ku mulla on munuaisen vajaa toiminta, että kyllä mä tiedän koska se mulle tulee ja kivut on paljon rajummat, mitä esim. ny..

Tää on ihan erilainen tunne..

Oliks sulla ihan joku syy/oire vai kyselikkö ihan muuten vaan? :)
nokun tein tossa testin päivällä ja se pissa siinä purkissa oli TOSI keltasta. siis keltaisen keltaista. ja sellasta "voimakasta". et jos sillä olis jtn tekemistä jonkun asian kanssa.

ja napukkaakin koitin tossa ja en meinannu ylettää. yleensä se on siinä öööööh... keskisormen puolivälin kohdilla :LOL: nyt piti oikeen ettiä :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhnus:
täällä on sit vähän samanlaista.. keltaistaki keltaisempaa.. ja nipukka ylhäällä ja kivikova.. että että... :D
ollaanks yhes raskaana :saint:

mut siis oon aikasemmissa kierroissa näihin aikoihin sitä kokeillu ja se on ollu ihan tossa hollilla. toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhnus:
täällä on sit vähän samanlaista.. keltaistaki keltaisempaa.. ja nipukka ylhäällä ja kivikova.. että että... :D
ollaanks yhes raskaana :saint:

mut siis oon aikasemmissa kierroissa näihin aikoihin sitä kokeillu ja se on ollu ihan tossa hollilla. toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
ollaan vaan :saint:
mä en oo kerenny viel seuraan ku tän kierron, ja oviksesta asti ollu ylhäällä ja kova, ja nyt tuntuu et muutaman päivän sisällä olis noussu viel vähnä ylemmäs ku ei oo meinannu ylttää..
mulla on myös valkkari lisääntyny.. muita oireita ei oikeestaan oo, paitti väsymys ja kamala nälkä koko ajan.. :D

onks sulla muita oireita syliapina?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhnus:
Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhnus:
täällä on sit vähän samanlaista.. keltaistaki keltaisempaa.. ja nipukka ylhäällä ja kivikova.. että että... :D
ollaanks yhes raskaana :saint:

mut siis oon aikasemmissa kierroissa näihin aikoihin sitä kokeillu ja se on ollu ihan tossa hollilla. toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
ollaan vaan :saint:
mä en oo kerenny viel seuraan ku tän kierron, ja oviksesta asti ollu ylhäällä ja kova, ja nyt tuntuu et muutaman päivän sisällä olis noussu viel vähnä ylemmäs ku ei oo meinannu ylttää..
mulla on myös valkkari lisääntyny.. muita oireita ei oikeestaan oo, paitti väsymys ja kamala nälkä koko ajan.. :D

onks sulla muita oireita syliapina?
no eilen kun ukon kanssa oltiin saunaan menossa ni alko tissejä vihloon. silleen samal taval kun jokus kun tissit kasvo. mut koitan nyt vieläkin olla tunnustelematta mtn oireita etten sitten kovin korkeelta tipu. toi tissijuttukin voi johtua menkoista..
alaselkää sattuu välillä mut sekin voi johtua menkoista.

mut toi pissan keltaisuus ei kyl mun mielestä voi johtua menkoista.

valkaarin lisääntyimistä en o huomannu ku gyne on sanonu mulle että mulla on muutenkin tosi paljon valkkaria et siit en osaa sanoa.....

 
mäki yritän aina psyykata joka ilta itteeni, että "sä muija kuvittelet taas vaan kaikkia oireita".. :D
viime kiertoki oli jo pettymys vaikka oli vasta eka yk.. :LOL:
että jos tässä joutuu monta kiertoo venaileen, niin monet kuukaudet itketään..
Mutta ei sille vaan voi mitään, eikä mun pitäs valittaa täällä on paljon muita jotka on yrtittäny jo vuosia niin..

mutta tämä asia raukeaa muutaman päivän päästä.. :D yritän siihen saakka taas pysyä aisoissa ja olla hirmuisesti lukematta tätä palstaa.. :LOL:
 
MAANANTAI 6.8.2007

adimo..................kp21/25-29.........yk 4..............1.toiveena
kuumetta.............kp 23/23-25....... yk 10.............1.toiveena
Peppi1981............kp 25/28-30........yk 25.............1.toiveena
Julianna...............kp 26/25............ yk 3..............1.toiveena?
Nuhnus................kp 26/28.............yk 2..............1.toiveena
Kaneliomena........kp 27/29.............yk 14............1.toiveena
hannamamma......kp 27/28-31........yk 4..............2.toiveena
äippä 84 .............kp 28/29.............yk 6..............3.toiveena
Wiia....................kp 28/28.............yk 3...............1.toiveena
pinkviini..............kp 29/28-35.........yk 7...............esikoinen
syliapina.............kp 29/31-35.........yk 3...............esikoinen
Annastiina69.......kp 30/27..............yk 1..............4.toiveena
Annamanna........kp 31/28-30.........yk 1..............3.toiveena
nippanappa........kp 33/30..............yk 4..............2.toiveena
ACU..................kp 34/31-32..........yk 2...............1.toiveena
Milla73..............kp 35/28-31..........yk 10.............3.toiveena
SuNi.................kp 38/30-35..........yk 1................1.toiveena



Plussanneet :heart:
Hysteerinen
Tilsu
Helmi1980


Haamuilijat:
MiksiSiksi..........kp 37/34-36..........yk 9................3.toiveena
minime..............kp 30/31..............yk 3...............2.toiveena
Karpalo67............kp 24/28-30........yk 3v............2.toiveena
Herbie...................kp 24/29-30..........yk 1..........1.Toiveena



Pudonneet :hug:
gataa
Bayan Fare
Tinttara84
MahDOTon
Mantelinkukka
Äityli -84
Rosalux
Summer81
Kvart Över
Meela
Nanna81



mukana vielä roikutaan.. saa nähdä miten kauan..
 
Eilen illalla tuntu tosissaan siltä että menkat alkaa yöllä, oli maha niin kipeä että otin sitten särkylääkkeen ja pistin siteen yöksi. Miehelleki piti itkeä ku ei voi sitä itkua pidätelläkään! :'( Mutta ei ne ollukkaan sitten yölä alkanu, vaikka olin aivan varma. Pakko kai se on ainaki kaupasta ottaa testi mukaan kun käydään.
Mies oli aivan ihana, kun se jakso lohdutella ja sano että onhan meillä aikaa. Sano että ei tarvii ottaa mitään ekhäisyä käyttöön vaikka pääsis kouluun..
-Minime kp33/31
 
adimo..................kp21/25-29.........yk 4..............1.toiveena
kuumetta.............kp 23/23-25....... yk 10.............1.toiveena
Peppi1981............kp 25/28-30........yk 25.............1.toiveena
Julianna...............kp 26/25............ yk 3..............1.toiveena?
Nuhnus................kp 26/28.............yk 2..............1.toiveena
Kaneliomena........kp 27/29.............yk 14............1.toiveena
hannamamma......kp 27/28-31........yk 4..............2.toiveena
äippä 84 .............kp 28/29.............yk 6..............3.toiveena
Wiia....................kp 28/28.............yk 3...............1.toiveena
pinkviini..............kp 29/28-35.........yk 7...............esikoinen
syliapina.............kp 29/31-35.........yk 3...............esikoinen
Annastiina69.......kp 30/27..............yk 1..............4.toiveena
Annamanna........kp 31/28-30.........yk 1..............3.toiveena
nippanappa........kp 33/30..............yk 4..............2.toiveena
ACU..................kp 34/31-32..........yk 2...............1.toiveena
Milla73..............kp 35/28-31..........yk 10.............3.toiveena
SuNi.................kp 38/30-35..........yk 1................1.toiveena



Plussanneet :heart:
Hysteerinen
Tilsu
Helmi1980


Haamuilijat:
minime..............kp 30/31..............yk 3...............2.toiveena
Karpalo67............kp 24/28-30........yk 3v............2.toiveena
Herbie...................kp 24/29-30..........yk 1..........1.Toiveena



Pudonneet :hug:
gataa
Bayan Fare
Tinttara84
MahDOTon
Mantelinkukka
Äityli -84
Rosalux
Summer81
Kvart Över
Meela
Nanna81
MiksiSiksi[/b]

Poistin itseni tuolta haamuilijoista... :'( Se mun tiputtelu muuttui kunnon vuodoksi joten eikun uuteen kiertoon yrittämään sitten.

 
tädin yllättämille :hug:

minime mulla esikosta oli kokoajan se tunne että menkat alkaa ja ravasin yhtenään vessassa kun olin aina varma että nyt alkoi jne. mutta eipä alkanut. toivotavasti sullakaan ei ala. =)

täällä ei menkkaoireita, mutta aamulla kun kippasin potasta tytön aamukakat pönttöön niin meinasi oksennus tulla. :eek: niin ja olen lähihoitja joten yleensä minua ei eritteet ällötä tms. joten olisikohan se raskausoire.. :$
 
MiksiSiksi: Voi ei! :hug: Ois saanu se inhottava täti pysyä pois! Varmasti tuntuu pahalta. Paljon jaksuja!

hannamamma: Kiitti kannustuksesta! Oon ihan tulisilla hiilillä, pitäis äkkiä päästä sinne apteekkiin tai kauppaan ostamaan testi. Toisaalta tuntuu että en uskalla testata. Mulla kans yökötti eilen tytön kakkavaippa ja nyt on pala kurkussa niinku eilen aamullaki. Mut tuo pahaolo on ollu nykyään myös menkkaoireena. Pidetään kovasti peukkuja meille ja muille piinailijoille!! B)
 
Täälläkin taisi täti sitten kaartaa pihaan eilen... Välillä tulee vaaleanpunaista vuotoa alkkareihin ja alamahaa juilii... Viikonloppuna jo panikoin sitäkin että entä jos oonkin jo heti raskautunu ekasta, joten toisaalta olen helpottunut, toisaalta taas pettynyt. Eli, se mun ovis tosiaan olikin silloin myöhemmin kun epäilin, eilen niistä viimesimmistä oireista oli nimittäin se kaksi viikkoa... Noh, eiköhän se meidän kaikkien aika koita joskus, täytyy vaan ajatella positiivisesti! Hali kaikille! =)
 
täällä yksi sekaisin oleva piinailija...
Tein aamulla haluakin halumman haamun, ja nyt k kävn äskö vessas niin paperiin tuli muutama tippa verta??? mitä mitä mitä??? :eek: eihän noiden testien pitäs väärin tohon suuntaan näyttää?? vai onko joku varhainen km?? olen ihan hysteerinen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhnus:
täällä yksi sekaisin oleva piinailija...
Tein aamulla haluakin halumman haamun, ja nyt k kävn äskö vessas niin paperiin tuli muutama tippa verta??? mitä mitä mitä??? :eek: eihän noiden testien pitäs väärin tohon suuntaan näyttää?? vai onko joku varhainen km?? olen ihan hysteerinen..
kuvia! tuleehan joillain vähän verta kun ovat raskautuneet.

 
Saattaisin pian kuulua tännekkin... kp 21 ja kierto 27 saattaa vähän vaihdella... yleensä ollut nyt 27. Pinouduin tonne viikolle 33 jo mut tää olis luultavampi viikko.

ja ensimmäinen olis vasta toiveissa.

Muuten olo ollut ihan normaali, paitsi että ovulaation jälkeen joka oli kp 13 rinnat kipeet tai oikeestaan nännit :D Aristaa niin kovin että ei voi edes koskea. Valkovuotoa tulee aika lailla... mutta harmittaa kun taas joutuu tietenkin pettymään... :( niin ja yrityskerta 9. Meinas unohtua...

Miten täällä muilla on mennyt?
 
voihan kökkö, mulle tuli nyt ne vilja-testit ja innoissaan heti testasin.. joka liian aikasin tai sit täti tulossa. eli sain negan :( mutta 10min sisään siihen kuiten tuli viivanpaikka.. ehkei niin hirmu selvä, mut minä tieten sen näin. elikkäs onko noissa vilja-testeissä viivanpaikkaa? niin ja taisin kuitenkin testailla liian aikasin ku mulla pitäis menkkojen alkaa vasta perjantaina. (hätähousuko?) :headwall:
en kylläkään tehnyt aamupissasta, joten olihan se melko laimeasta näytteestä. *keksii selityksiä* :ashamed:
 
Joo täällä ollaan tiputtu. Täti tuli ihan oikealla ajalla. Mutta eikun uuteen kierrokseen positiivisin mielin..pakko vähän tsempata itteeni ;) . Ja toivon hurjasti onnea plussanneille ja haamulijoille..
ja tädin yllättäneille :hug:
Pitää vielä käydä kurkkimassa, kuinka plussanneiden jono kasvaa =)
 

Yhteistyössä