~Viikot 31 - 32~

AnnaManna: Niin siis, että aloitan sen koulun nyt ehkä ja käyn sitten loppuun kun palaan äippälomalta.. Sillain siis siirtyis. :) Nyt musta tuntuu etten uskalla tehdä uutta testiä, jos siihen ei tuukkaan mitään..
 
Onnittelut haamusta minimille! Ja toivotaan yhdessä, että haamu muuttuu todelliseksi plussaksi. :heart: Itse en nyt kuitenkaan ajatellut alkaa testaileen ihan heti, että muuttuuko se haamu vahvemmaksi. Mulle riittää, että se näkyy eikä menkat ala.

Kiitos myös kaikille jotka onnitteli!!!

Itseä pelottaa ihan kamalasti, että ei tää tule jatkumaan mut nyt ei auta kuin odottaa ja toivoa parasta!

Toivottavasti tulee lisää plussauutisia tästä ryhmästä!!!
 
Onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille! :heart: Koskahan sitä ite uskaltautuis testailemaan..? Alkaa painostamaan kun oon tuossa listassa nyt "seuraava"..! ;) Voipi olla että odottelen vielä tonne maanantaihin, jos se täti sieltä kuitenkin yllättää, ettei sitten tulis niin paha mieli... Toisaalta ihmettelen kyllä kun täti ei oo vielä tullut, sen jälkeen kun pillerit lopetin alkuvuodesta niin kiero oli aluks vähän pidempi ja on sittemmin lyhentynyt ja nyt viimekskin se oli vaan ton 30vrk ja tuhrua tuli jo kp 27-28... En silti uskalla vielä liikaa toivoa... :ashamed: Nännit on kyllä arat, välillä juilii alamahaa, mieli herkässä ja eilen sohvalta noustessa repäs vähän sivummalta alamahaa kun nousin sohvalta, tiedä sitten..? Toiveajattelua... :headwall:
 
eilen taas illalla nukkumaan mennessä olin ihan varma että täti tulee yön aikana (mullakin tulee aina aamulla ennen ylösnousua, ei ikinä muuhun aikaan), kävin sit yöllä laittamassa pikkuhousunsuojankin valmiiksi ettei lakanat mee, mutta eipäs se vaan tullut. olo on taas mitä mainioin ja ei mitään tätioireita ole havaittavissa. saa nyt nähdä josko sittenkin vielä plussaisin tässä kierrossa. miehen eilen illalla puhutin kannustamaan ottamaan tuonne sunnuntai aamuun ainakin ennen testausta, mutta mä luulen että se on itsekin niin innoissaan tästä että mun ei tarviis ku ehdottaa testausta ja se varmaan olis käyny hakemassa testinkin ennen ku kissaa ehtisin sanoa.. :heart:
 
Onnittelut haamuilijoille! =)
Kiitos AnnaManna kun laitoit minutkin listalle.
Syliapina: en tiedä onko tuo ummetus/ripuli raskausoire, mutta mulla on ollut tuota ensin mainittua useamman päivän jo.. Ei ole tavallista ollenkaan.
Muutoin olo suht normi, pientä juilintaa vatsan seudulla satunnaisesti.
 
Odotin kuin kuuta nousevaa testejä, niitten piti tulla eilen, mutta ei oo näkyny edes tänään. Voi VEE. Huomenna häät ja olisin halunnut kokeilla testiä jos täti ei tuu. Aina on tullut kahdessa päivässä ja nyt on jo 4 päivää mennyt eikä niitä v**un testejä näy. Ja postille myös iso Vee jos se on niitten vika. En halua käydä täällä apteekissa kun kaikki tuntee niin säästyy juoruilta/silminnäkijöiltä.

ai niin :flower: Onnea plussanneille ja haamuilijoille!
 
moi! täti saapui ja ihan ajallaan. ootinkin jo. ens kierrossa olis sit oikeeta yritystä... no eli mut voi poistaa listalta. onnea haamuilijoille :heart: ja toivotaan et paljon vielä tulis lisää!!! muiden pudonneiden kans tavataan sit seuraavassa pinossa???mulla olis sit vko 35 seuraava jännäys. ihan kiva et kierto nyt koko ajan toi 29.
 
Hei, täälläkin HAAMU!! Testasin Aconin kasetilla ja selvä leveä haamuviiva! Huomenillalla on pirskeet ja päätin testata jo nyt. Täytynee pysyä limppariosastolla varmuuden vuoksi, sillä jospa se nyt vahvistuisi alkuviikolla plussaksi....
Pieni epävarma olo, sillä alavatsaan on koskenut monta päivää menkkakivuilla :headwall: Mutta ne SAATTAVAT olla kiinnittymiskipujakin, I hope.
(Voi pikkuinen, jospa sinä todellakin nyt olisit masussa ja pysyisit siellä :heart: )

ONNEA jo plussanneille!!!!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Lauantai 4.8.2007

adimo..................kp19/25-29.........yk 4..............1.toiveena
kuumetta.............kp 21/23-25....... yk 10.............1.toiveena
Peppi1981............kp 23/28-30........yk 25.............1.toiveena
Herbie...................kp 23/29-30..........yk 1..........1.Toiveena
Julianna...............kp 24/25............ yk 3..............1.toiveena?
Nuhnus................kp 24/28.............yk 2..............1.toiveena
Kaneliomena........kp 25/29.............yk 14............1.toiveena
hannamamma......kp 25/28-31........yk 4..............2.toiveena
äippä 84 .............kp 26/29.............yk 6..............3.toiveena
Wiia....................kp 26/28.............yk 3...............1.toiveena
pinkviini..............kp 27/28-35.........yk 7...............esikoinen
syliapina.............kp 27/31-35.........yk 3...............esikoinen
Annastiina69.......kp 28/27..............yk 1..............4.toiveena
Meela.................kp 28/26-28.........yk 5..............1.toiveena
Annamanna........kp 29/28-30.........yk 1..............3.toiveena
Kvart Över.........kp 29/28-34.........yk 5................esikoinen
Nanna81............kp 30/29-37.........yk 8...............1.Toiveissa
nippanappa........kp 31/30..............yk 4..............2.toiveena
ACU..................kp 32/31-32..........yk 2...............1.toiveena
Helmi1980.........kp 32/32-42..........yk 3..............2.toiveena
Milla73..............kp 33/28-31..........yk 10.............3.toiveena
SuNi.................kp 36/30-35..........yk 1................1.toiveena



Plussanneet :heart:
Hysteerinen
Tilsu


Haamuilijat:
MiksiSiksi..........kp 37/34-36..........yk 9................3.toiveena
minime..............kp 30/31..............yk 3...............2.toiveena
Karpalo67............kp 24/28-30........yk 3v............2.toiveena



Pudonneet :hug:
gataa
Bayan Fare
Tinttara84
MahDOTon
Mantelinkukka
Äityli -84
Rosalux
Summer81
 
mä sain pidettyy itteni kurissa :D en testannu tänä aamuna. enkä voi huomen aamunakaan testata kun ollaan mökillä joten testaan maanantaina tai tiistaina.
täytyy kuitenkin ihan varmuudeks ottaa mökille siteitä mukaan....
 
syliapina: no mä en saanut pidettyä itteeni kurissa vaan testasin.. NEGA |O |O |O :'( :'( :'(

kyllä se jo näkys. jokaisessa aikaisemmin on ollut haamu jo 28.päivä ihan tavan testillä. tänään tein vielä sillä herkällä (10mIU/ml )..
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
syliapina: no mä en saanut pidettyä itteeni kurissa vaan testasin.. NEGA |O |O |O :'( :'( :'(

kyllä se jo näkys. jokaisessa aikaisemmin on ollut haamu jo 28.päivä ihan tavan testillä. tänään tein vielä sillä herkällä (10mIU/ml )..
monesta paikasta oon lukenu että plussa on näkyny vasta päivien jälkeen menkkojen poisjäännistä. ja jokainen raskaushan on erilainen ;) voihan se olla et sul näkyis vasta kp35.
ja noista herkistä testeistä.. toisella palstalla yks oli saanu haamun herkällä ja selvän viivan tavallisella. :)
 
mulla on alkanu taas vaikka mitkä mielikuvat pelottelemaan. ku oon aikasemmin ollu raskaana ja tehny abortin. ja tää raskautuminen tapahtu exän kanssa kauan aikaa sitte ja silleen et olin huolimattomasti syöny pillereitä ja käytettiin kortsua joka hajos. tulin sitte raksaaks. yhestä kerrasta. ja nyt on "jo" kolmas kierto. vaikka mitkä kuhukuvat pyörii mieles. et mies oiskin simpoiltaan jotenkin huonompi tai mulle ois se abortti tehny jtn etten voiskaan raskautua... :headwall:
 
no pitihän se testata ja negahan se tieten oli.mutta tarkistelin kalenterista niin jos ovis on ollut 28pv. (niinkuin epäilen) eihän se vielä näkyiskään. mutta mielestäni siihen testiin (aconin 10) tuli viivanpaikka.. mutta sillähän saa aina viivanpaikan.. :( odottelen sitten ens viikon puoliväliin ainakin uuden testin tekemistä. oloja kuitenkin on, mutta tuntuu että aina ennen tädin tuloa on oloja. esikoinen kaatoi äsken maitoa sohvalle niin sain kyllä "tätimäiset" raivarit ja siivosin raivon vallassa sohvaa. mutta sit lepyin samantien kun esikoinen katsoi niin sievästi ja pyysi anteeksi. :ashamed:
kyllä se nega aina saa mielen matalalle oli kp:t mitkä tahansa..
 
Täällä pelottaa ihan kamalasti...

Tää meidän haamu ei taidakaan koskaan muuttua ns. plussaksi sillä nyt tänään on pientä veristä vuotoa ollu. Ei niin paljon kuitenkaan, että olis tarvinnut sidettä laitella. Alavatsaan sattuu ajoittain... :( Etovaa oloa on edelleen ja lämmöt on koholla. Joten odottamista ja toivomista tässä vaan sitten on edessä.
 

Yhteistyössä