~Viikot 31 - 32~

Kiitos nanna81 että siirsit plussanneisiin. Mulla on viivat vahvistunut ja on todella esikoinen nyt tulossa. Ihanaa!!! Onnea sulle myös Hysteerinen, tuutko tonne huhtihippuihin sitten?! :)
Oireita on kipeät rinnat ja aika kovat kuukautiskivun tuntuiset kivut alavatsalla aina ajoittain. Mutta lämpöä mittaileville tiedoksi, mulla ei ennen plussaa ollut lämmöt ollenkaan koholla, ihan 35.5-36.0 oli monta päivää. Nyt en oo mitannut. Että mun kohdalla ei niistä voinut päätellä mitään.
 
Kiitoksia kaikille onnitteluista. Vaikka niin toivottu olikin, niin kyllä on vielä epätodellinen olo-voiko se tosiaan lähteä tästä :heart: :heart:

Tilsu kyllä, hyppäsin jo innoissani huhtihippuihin, vaikka vielä pelottaa, kun on niin kovin alkuvaiheessa. Mutta samat oireet täällä, maha välillä tosi kipeä, menkkamaisesti, ja rinnat kuin ilmapallot.
 
Onnittelut Hysteeriselle plussasta! :flower:

Itsellä eivät ole menkat alkaneet ja olen ihan ihmeissäni, ja odotukset ovat todella korkealla koska kierto ei ole piiiiiitkään aikaan venynyt yli 36päivän. Silloin kun esikkoa yritettiin niin se saattoi joskus olla jopa yli miltein 50pv... Mut siitä onkin jo monta vuotta.

Mulla on lämmöt edelleen koholla ja toista rintaa on tämän päivän aikana vihlomaan... Ja se ei kyllä ole mulla mikään menkkojen oire. Mut turha kait sitä on ajatella että se olis raskausoire, tiedä kuinka tässä vielä joutuu pettymään.

Joten, ei auta kuin odotella edelleen... Teen testin la aamuna jos ei menkat ole siihen mennessä alkaneet.
 
Menin sitten myös hätäisenä testaileen ja negaa näytti, tosin mulla on 9-10 pvää oviksesta niin en tiedä näkyisikö se jo?
Menkka oireet on ja oon aivan varma että huomenna aamulla ne tulee taas prkl! Onko kellään kokemusta Yliopiston Apteekin omasta raskaustestistä? Se on ihan samannäköinen kuin apteekin oma testi, joten onkohan se sama testi mutta eri paketissa?
 
Onnittelut Hysteeriselle :flower: !

Viime pinossa roikuttiin yhdessä viimeisenä ja nyt sentään ainakin toista onnisti. Hienoa! Itsellä on tuntunut lieviä repäisykipuja ja nyt on rinnat alkaneet aristaa. Ehkä tulee täti, ehkä tulee plussa... uhosin testaavani alkuviikosta, mutta nyt kallistun sunnuntain puoleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:
nyt on antibiootit ja raskausvitamiinit ostettu.
lostin kolmas kausi katottuna ja loppu oli kovin hämmentävä..
mitäs sitä nyt sitte keksis et sais ajan kulumaan? :D
heh, tule meille niin keksitään yhdessä, mulla on vähän sama ongelma :D :D :headwall:
:D

suunniteltiin ukon kaa et lähetään mökille la-su saan sellasen pakollisen irtioton tähän kokoaikaiseen pohdiskeluun. eli siis sitte pystyisin testaan aikasintaan vasta su iltana(jos pystyn riittävän kauan pidätteleen) tai sitte maanantai aamuun. sillon oliskin jo kp29 ;) tosin en tiiä näkyiskö sillon vieläkään.

selkää vihloilee ihan kivasti. enkä oikeen keksi mtn syytä sille. ku en o mtn sellasta tehnykään et ois voinu kipeytyä. ja tisseis tuntuu sellasia "nykäsyn" tapasia jos on jonkun aikaa paikallaan. kasvanu ne ei ole... tyhmää sinänsä. ois kiva saada isompi kuppi kun tää A :D
 
Taidan kuulua tänne, kun laskelmieni mukaan juuri viikon 32 loppupuolella tädin pitäisi tulla...jos on tullakseen :| Eli siis kp18/25-29. Ensimmäistä tässä yritellään ja taitaa olla yk4.

Nyt vain oviksen aikaan sattui tulemaan anoppi kylään, joten kovin ei voitu peittojen välissä touhuta :kieh: Kuitenkinhan se alkaa jännittämään, et miten kävi...vaikka olen minäkin ajatellut, että ottaisin nyt ihan rauhassa. Mutta täälläpä sitä taas kirjoitellaan tänne yömyöhään :headwall: |O
Pakollinen irtiotto ois kyllä jo ehkä paikallaan :x

Mutta plussatuulia kaikille puhaltelen :whistle:
 
Änkeydyn näin viimetipassa mukaan tähän ketjuun :)

Pikainen tilanne raportti:
Olen 21 vuotias ja tällähetkellä 1v10kuisen pojan kotiäitinä, jaloissa pyörii myös kolmikuinen tanskandoggi pojumme :D . Ukkeli on 22 vuotias reipas työmies =)
05/07 koimmem keskeytyneen keskenmenon rv 10+..siitä on nyt selvitty ja valmiita uuteen yritykseen :).
molemmissa raskauksissa on plussa tullut testiin ensi yrittämällä, joten sormet ristissä toivomme ettäei tavitsisi kauaa yrittää ja että pikkuisella olisi tarrasukst jalassa.
keskenmenon vuoksi kiertoni on nyt ollut 32pvä vaikka ennen se oli 23-25pvä. Tällähetkellä menossa kp 20/23-32...Tosin parin minuutin kuluttua kp21
:)
njaa nyt kyllä painun pehkuihin! Onnea kaikille jo plussanneille ja onnea meille muille
 
Täällä ei mitään uutta, paha olo vaan. Mulla on kyllä nykyään muutenki aina aamulla, joten en pidä r-oireena. Tuntuu vaan, että ei oo tärpänny, kun olen noita negoja testannu. Ei oo kyllä enää menkkaoireitakaan, ihmeellistä.

AnnaManna: Teillä ei oo ollu helppoa! :hug: Mutta jospa se taas tärppäis heti ja pysyis kyydissä! Meillä ois jatkunu yritys, mutta kun sain päähäni hakea kouluun, ja sinne ois nyt ihan hyvät mahikset päästä.. Joten ajattelin, että pitäähän se ammatti hankkia. On kyllä tosi haikea olo, jos/kun joutuu pikkukakkosta vielä monta vuotta odottamaan. :eek:

Pahoittelut tippuneille! :hug: Ja onnea uuteen kiertoon!

Ja plussatuulia piinailijoille!! Voi kun tulis iso kasa plussia!! :heart: :heart:
 
syliapina: mulla ennen esikoista oli a-kuppi, b:ksi kasvoi raskausaikana. no kiva yllätys oli ku imetysliivejä menin ostamaan kun maito nousi tissehin, lopulta myyjän kanssa päädyttiin kokoon 75E!! no rinnat nyt sit olleet sen näköisetkin kun ei enää imetä: kamalasti raskausarpia ja kokoa vaan 75B...
 
Tisseistä puheenollen niin omat on kasvaneet yön aikana?!? Ja olo on aivan hirveä, mua tekee pahaa oikein kirjaimellisesti. Ja tuntuu niinku flunssa olisi iskemässä. Pahoin pelkään, että täti tulee vielä puun takaa ja nappaa mut. Mulla silti menkat alkaa aina heti aamula kun nousen, ei esim keskellä päivää mutta saa nähdä....
 
PERJANTAI 3.8.2007

adimo..................kp18/25-29.........yk 4..............1.toiveena
kuumetta.............kp 20/23-25....... yk 10.............1.toiveena
Peppi1981............kp 22/28-30........yk 25.............1.toiveena
Herbie...................kp 22/29-30..........yk 1..........1.Toiveena
Julianna...............kp 23/25............ yk 3..............1.toiveena?
Nuhnus................kp 23/28.............yk 2..............1.toiveena
Kaneliomena........kp 24/29.............yk 14............1.toiveena
hannamamma......kp 24/28-31........yk 4..............2.toiveena
äippä 84 .............kp 25/29.............yk 6..............3.toiveena
Wiia....................kp 25/28.............yk 3...............1.toiveena
pinkviini..............kp 26/28-35.........yk 7...............esikoinen
syliapina.............kp 26/31-35.........yk 3...............esikoinen
Annastiina69.......kp 27/27..............yk 1..............4.toiveena
Meela.................kp 27/26-28.........yk 5..............1.toiveena
Annamanna........kp 28/28-30.........yk 1..............3.toiveena
Kvart Över.........kp 28/28-34.........yk 5................esikoinen
Nanna81............kp 29/29-37.........yk 8...............1.Toiveissa
nippanappa........kp 30/30..............yk 4..............2.toiveena
ACU..................kp 32/31-32..........yk 2...............1.toiveena
Helmi1980.........kp 32/32-42..........yk 3..............2.toiveena
Milla73..............kp 32/28-31..........yk 10.............3.toiveena
SuNi.................kp 35/30-35..........yk 1................1.toiveena



Plussanneet :heart: ::
Hysteerinen
Tilsu


Haamuilijat:
MiksiSiksi..........kp 37/34-36..........yk 9................3.toiveena
minime..............kp 30/31..............yk 3...............2.toiveena
Karpalo67............kp 24/28-30........yk 3v............2.toiveena



Pudonneet :hug:
gataa
Bayan Fare
Tinttara84
MahDOTon
Mantelinkukka
Äityli -84
Rosalux
Summer81
 
Siis mitä ihmettä?? Tein tuon viimeisen testin, kun ajattelin että sama tehdä pois kiusaamasta kun täti tulee kuitenkin.. Niin, katsoin sitten ettäjaa nega.. Mutta kun katsoin valoa vasten niin siinä näkyy aivan haaleen vaalee tosi ohut viiva testiviivan kohdalla. Siinä on mun mielestä vaalehtavan punaista, mut sitä tikkua pitää tosissaa tihrustaa.. Voi vitsi että mä toivon, että se ois vaavi joka ilmoittaa tulostaan.. Luulen kyllä edelleenkin pessimistinä, että vauvakuumeiset silmäni tekevät tepposet! Huh huh, maanantaina haen apteekista testin jos täti ei tuu.. Nyt tytön kakkavaipan vaihtoon.
 
Kiitos AnnaManna! :) Mä vieläki kyttään tuota tikkua, se on kyllä niin tosi haalee vaalee haamu että saas nähä. Mut ainaski ne opiskelut siirtyis sitten, ei mua kyllä haittaa jos on noin hyvä syy. Pikkasen tekis mieli käydä jo hakemassa uus testi.
 
Oi ihanaa kun muutkin saavat ainakin haamuja, toivotaan että ne siitä vahvistuu. Ja onnea minime ja miksisiksi. Pahoittelut tippuneille :hug:

Itselläni edelleen epätodellinen olo. Tekis mieli vaan kokoajan tehdä uusia testejä ja varmistaa että kaveri varmasti on vielä mukana. Toisaalta alamahan "jomotus" muistuttaa siitä että joku siellä möyrii... Olen kai liikaa pyörinyt täällä palstalla ja lukenut keskenmenoista niin pelottaa jo valmiiksi, vaikka turha sitä on murehtia, pikkuinen kestää mukana jos niin on tarkoitettu :heart:

Niin ja Helmi1980, tosiaan tuli testailtua monen monta negaa
viime kierrossa kun meni niin pitkäksi, tsemppi sinullekkin ja toivottavasti
tärppää pian :heart:
 
minime: miksi pitää opiskeluja siirtää vauvan takia? mä sain ensimmäiseni keskellä lukiota. pidin 1.5v äippäloman ja palasin takaisin suorittamaan loppuun. mä kävin pääsykokeissa vain 11päivää kuopuksen synnytyksen jälkeen ja pääsin. tietenkään en samana vuonna vielä mennyt ja seuraavana syksynä hainkin sit toiseen paikkaan.. nyt toista vuotta aloitan yliopistossa ja nyt toivottavasti tää kolmas saa alkunsa. ens keväänä on tarkoitus taas hakea uuteen koulutusohjelmaan (lääkikseen).
 

Yhteistyössä