~Viikot 31 - 32~

Tulenpas minäkin tänne... Päivittäisikö joku minut listalle, se on niin hieno etten itse uskaltanut :) .

Siis kuumetta, kp 18 / 23-25, yrityskierto 10 ja ensimmäinen yhteinen toiveissa.

Kuukautisia odotan alkavaksi tiistaina tai keskiviikkona (ehkä maanantaina), koska tässä kierrossa ei ehditty yrittää lasta kuin kerran lähellä Otollisia päiviä. Tässä kuussa oli ekaa kertaa ovistikut käytössä ja tuona päivänä tuli haalea viiva, luulen että ovulaatio tapahtui vasta seuraavana päivänä..
 
Keskiviikko 1.8.


kuumetta.............kp 18/23-25....... yk 10.............1.toiveena
Peppi1981............kp 20/28-30........yk 25.............1.toiveena
Julianna...............kp 21/25............ yk 3..............1.toiveena?
Nuhnus................kp 21/28.............yk 2..............1.toiveena
Kaneliomena........kp 22/29.............yk 14............1.toiveena
hannamamma......kp 22/28-31........yk 4..............2.toiveena
Karpalo67............kp 22/28-30........yk 3v............2.toiveena
äippä 84 .............kp 23/29.............yk 6..............3.toiveena
Wiia....................kp 23/28.............yk 3...............1.toiveena
pinkviini..............kp 24/28-35.........yk 7...............esikoinen
syliapina.............kp 24/31-35.........yk 3...............esikoinen
Annastiina69.......kp 25/27..............yk 1..............4.toiveena
Meela.................kp 25/26-28.........yk 5..............1.toiveena
Annamanna........kp 26/28-30.........yk 1..............3.toiveena
Kvart Över.........kp 26/28-34.........yk 5................esikoinen
Summer81.........kp 27/28-30.........yk 2...............2.toiveena
Nanna81............kp 27/29-37.........yk 8...............1.Toiveissa
nippanappa........kp 28/30..............yk 4..............2.toiveena
minime..............kp 28/31..............yk 3...............2.toiveena
Rosalux.............kp 29/30..............yk 2................1.toiveena
ACU..................kp 30/31-32..........yk 2...............1.toiveena
Helmi1980.........kp 30/32-42..........yk 3..............2.toiveena
Hysteerinen.......kp 30/30-41..........yk 7...............1.toiveena
Milla73..............kp 30/28-31..........yk 10.............3.toiveena
Äityli -84...........kp 31/34-40..........yk 11.............2.toiveena
SuNi.................kp 33/30-35..........yk 1................1.toiveena
MiksiSiksi..........kp 35/34-36..........yk 9................3.toiveena




Haamuilijat:
Tilsu..................kp 25/26-28



Pudonneet
gataa
Bayan Fare
Tinttara84
MahDOTon
Mantelinkukka



piti vähän leikkiä :LOL:
 
AnnaManna: Eikö oo kumma kun nuo mielialat vaihtelee niin hirveästi, välillä tuntuu että haluais että menkat tulis ja välillä sitte meinaa epätoivo iskeä, kun ei sitä plussaa tuu.. Mä oon ainaki sellanen tuuliviiri, etten aina tiiä itekkään mitä haluan. Mut on tää vauvakuume ollu päällimmäisenä mielessä jo joulusta asti.. ;)

Hysteerinen: Mulla ainaki stressi pitkittää aina kiertoa ja just se kun niitä menkkoja odottamalla odottaa tai siis sitä ettei niitä tulis.. :headwall: Ja tuosta urheilun harrastamisesta: Ei sen pitäis vaikuttaa raskautumiseen, paitsi sitten tosi tiukka treeni(kilpaurheilu). Ja meillä ainaki neuvolassa sanotaan että melkeen mitä vaan urheilua saa harrastaa niin pitkälle kun pystyy. Tosin taistelulajit ja ratsastus on semmosia "riskilajeja".

ON: Mulla repi tossa vähän aikaa tosi kunnolla tuolta alamahasta, ei ollu siis semmosia kuukautiskramppeja, mitkä on kylläki mulla tavallisia aina välillä. Tietenkin toivon, että ois vauvasta johtuvia.. Mutta silti pelkään tätiä, ja aavistelen että se se siellä yrittää raivota! Meillä loppuis sitten tähän yritys, jos täti tulee :snotty:
 
Täällä ei mitään ihmeempiä muutoksia ole tullunna... Siis samanmoisena olotila jatkuu, menkat eivät ole alkaneet. Ett saas sitten nähdä. Jokainen vessassa käynti on tuskaa, kun alitajunnassa on vain se että nyt on menkat sitten alkaneet. :(

Mut siis ainakaan vielä eivät ole alkaneet joten toivoa on edelleen!!!
 
täällä iski kovat pms-oireet. päätä särkee ihan kauheesti ja siihen ei auta mikään.jos tästä jotain hyvää pitää hakea, niin varmaan hormoonit alkaa palaileen ennalleen. söin tossa ennen yrittämisen alotusta pari kk pillereitä ilman taukoa, että se lopettais nää kauheet päänsäryt. auttohan se. no, sit ku lopetin ne, niin nyt on vasta eka kertaa takas nää päänsäryt. ehkä mahiksia raskautua, kun hormoonit palailee ennalleen. ei siis vielä tätiä, mut huomenna tai perjantaina jo on. kärsiikö kukaan muu näistä oireista? joudun varmaan jossain vaiheessa hakeen jotain lääkkeitä tähän migreeniin, koska tää haittaa jo työntekoo ja elämistä. muuten en kärsi migreenistä.
 
Voi ei Summer!! Toivotaan kuitenkin että oireet johtuis jostakin ihan muusta kun tädistä.

Täällä tullut (noin) kaksi tippaa pienen pientä tippaa rusehtavaa vuotoa, siis todellakin vain hivenen ruskeeta, melkein beigeä (ällöä, tiedän :ashamed: ) Toivoa pidän yllä, vaikka mitään järkeä ei siihen ole. Tipun vaan korkeammalta. Jotenkin kovasti ahdistaa tämä odottelu, tädin tai raskauden. Lisäksi olen ahtanut itseni aivan liian täyteen kaikkea herkkua (ahmin kaksin käsin kun v*tuttaa) ja turvottaa vatsaa aivan sikana. :x
 
äityli-84, mulla kans maha tosi turvoksissa! niin oli viimekskin tässä vaiheessa kiertoa. tätiä oottelen huomiseks.. toivotaan että sulla noi tipat olis merkki vauvasta =) sulla jo monta kuukautta yritystäkin takana. pitkiä kuukausia varmasti..
 
ääääh.. miten mä saan pidettyä itteni kurissa etten ala harrastaan taas oiretarkkailua :headwall: menee hermo :D

# jomottaa/vihloo alaselkää (voi johtua menkoistakin)
#palelee
#tissejä pingottelee välillä (voi johtua menkoistakin)
#oli aikasemmin pyrstöyskää kahtena päivänä
#ei ole ollu sellasta alavatsasärkyä kun aikaisemmissa kierroissa
[/list]

ja nuo on siis sellasia mitä oon mahdollisimman pitkälle koittanu ite olla kehittelemättä :whistle:
 
Kaikille pudonneille :hug:
Tilsulle onnittelut haamusta ( Näytti kyllä aika selvältä plussalta...) :flower:

Oma napa on kirjaimellisesti vihlonut muutaman viime päivän. Tai ei nyt ihan napa, mutta sen lähistöltä. Lisäksi alavatsassa oikealla nypyttää välillä kuin pieni elohiiri. Olo on muuten ollut ihan ok. Työt alkoivat ja arjen aherrus vie ajatukset muualle. En ole ajatellut testata kuin korkeintaan ensi viikon alussa. Kaapissa on yksi testi, enkä osta enempää. (Niin varmaan... :xmas: )
 
Tiputtelu jatkui eilen siis koko illan (lisääntyi iltaa kohden) ja äityi yöllä kunnon vuodoksi, minäpä siis siirryn seuraavaan listaan. En kyllä tiedä mihin listaan kuulun, kun kierrot 31-41..

Onnea kaikille jännäämään jääville, pitäkää se täti loitolla :)
 
TORSTAI 2.8.

kuumetta.............kp 19/23-25....... yk 10.............1.toiveena
Peppi1981............kp 21/28-30........yk 25.............1.toiveena
Herbie...................kp 21/29-30..........yk 1..........1.Toiveena
Julianna...............kp 22/25............ yk 3..............1.toiveena?
Nuhnus................kp 22/28.............yk 2..............1.toiveena
Kaneliomena........kp 23/29.............yk 14............1.toiveena
hannamamma......kp 23/28-31........yk 4..............2.toiveena
Karpalo67............kp 23/28-30........yk 3v............2.toiveena
äippä 84 .............kp 24/29.............yk 6..............3.toiveena
Wiia....................kp 24/28.............yk 3...............1.toiveena
pinkviini..............kp 25/28-35.........yk 7...............esikoinen
syliapina.............kp 25/31-35.........yk 3...............esikoinen
Annastiina69.......kp 26/27..............yk 1..............4.toiveena
Meela.................kp 26/26-28.........yk 5..............1.toiveena
Annamanna........kp 27/28-30.........yk 1..............3.toiveena
Kvart Över.........kp 27/28-34.........yk 5................esikoinen
Summer81.........kp 28/28-30.........yk 2...............2.toiveena
Nanna81............kp 28/29-37.........yk 8...............1.Toiveissa
nippanappa........kp 29/30..............yk 4..............2.toiveena
minime..............kp 29/31..............yk 3...............2.toiveena
Rosalux.............kp 30/30..............yk 2................1.toiveena
ACU..................kp 31/31-32..........yk 2...............1.toiveena
Helmi1980.........kp 31/32-42..........yk 3..............2.toiveena
Milla73..............kp 31/28-31..........yk 10.............3.toiveena
SuNi.................kp 34/30-35..........yk 1................1.toiveena
MiksiSiksi..........kp 36/34-36..........yk 9................3.toiveena



Plussanneet :heart: ::
Hysteerinen
Tilsu


Haamuilijat:




Pudonneet
gataa
Bayan Fare
Tinttara84
MahDOTon
Mantelinkukka
Äityli -84





 
Minä testasin, eikä ollut haamu vaan selvääkin selvempi PLUSSA :heart: :heart: voi ei, nuppi meni ihan sekaisin. Toivon vaan kovasti että pysyy kyydissä. Ei tässä nyt osaa mitään muuta ajatella.
Ja oireet oli sitten ihan kuin tätiä odotellessa. Mahaa juili aivan siihen malliin, etten osannut edes kuvitella plussaa.

Äityli :hug: tsemppiä kauheesti sinnepäin

minime toivotaan että täti pysyy poissa :)

Seurailen täällä tuleeko seurakseni muita plussaajia tästä pinosta, Tilsuhan plussasi :heart:
 
Voi =) Paljon onnea Hysteerinen! :flower:

Täällä jatkuu sama kyttääminen, alkaako menkat vai ei... Toivottavasti ei alkais, toisaalta taas toivoo että alkais niin pääsis ainakin alottaan homman pian alusta... Hermo menee! En uskalla vielä edes testailla vaikka normaalisti tuhrua tulis jo... Voihan sekin olla mahdollista että kun tässä kovasti jännitän niin kierron pituus on vaan pidentyny sen takia, en tiiä... Menkkaoireet on kyllä välillä aika huimat, välillä taas ei mitään...??

Pudonneille :hug:
 
Hysteerinen: Tosi paljon onnea!! Ihana että tulee plussia!! :heart:

AnnaManna: Ei oo vissiin tunnelma katossa? Mulla ainaki masentaa tuo nega taas, kun nyt pitää sitten siirtää taas yritystä.. Oli vaan tää kolme kiertoa aikaa yrittää. Pitäis kouluun lähteä ja käydä se loppuun. Jos oisin nyt tullu raskaaksi niin oisin siirtäny opiskelua. :snotty:
 
minime: no me yritetään ainakin ens ja sit vielä seuraava kierros (me yritetään sitä tuonne keväällä ajoittaa että voin olla sit kokonaisen vuoden pois, ettei tule puoli vuotisia ). toisaalta olen ihan ok, jos tässä kierrossa ei tärppää, koska periaatteessa ens kierto olis parempi. ehtikin käydä ens keväänä enemmän kursseja ennen äippälomaa ja ehtisin paremmin lukea pääsykokeisiin, mutta sitten taas taloudellinen puoli heittää häränpyllyä, koska LA pitäis olla ennen ku 29.5.08 että saisin vielä saman äippärahan, en tiiä olisko enää ens kierrossa.. miksi muuten noi teidän kolme yrityskertaa ajoittui näin? siis onks kyse lomista tai yms..?

mä haluan nyt tähän sanoa (kun täällä on teitä pidempäänkin yrittäneitä ). mulla on mielestäni hyvä peruste olettaa että tärppäis aika nopeasti. kun keväällä 2004 jätin ehkäsyn pois -> raskaus ekasta kierrosta -> keskenmeno. seuraava raskaus heti seuraavasta (ei menkkoja välissä, ainoastaan km-vuoto ). -> tämäkin meni kesken. no käytettiin kumia yksi kierto ja seuraavasta taas yrittämään ja tärppäs taas heti josta syntyi kaunis poika. imetyksen aikana ekasta kierrosta raskaaksi (masennuin kuitenkin osastohoitotasolle asti ja tehtiin keskeytys ). eli miehen kanssa on 4 raskauttaa jossa raskaus lähtenyt ekasta kierrosta (keskenmenot onkin sit meidän vitsaus ) ja ainakin haluan uskoa että tälläkin kertaa raskaus ei antaisi kauaa odottaa (vaikka eihän sitä koskaan tiedä ). tämä siis selvennykseksi tähän olettamukseen...
 
Moikka!

Pääsisinkös tänne mukaan jännäilemään... =) Voisiko joku ystävällinen minut tuolle listalle laittaa?
Elikkäs kp 21/29-30, yrityskerta 1 ja ensimmäisestä kovasti haaveillaan... =)

Itse olen 29 ja mieheni 32-vuotias. Kovasti olen näitä palstoja lueskellut, mutta nyt vasta uskaltauduin mukaan..
Ensi viikon loppupuolelle siis oottelen kuukautisia tai lähinnä EN oottele! En sitten tiedä, kuvittelenko vain, kun niin kovasti nyyttiä kaipaan, mutta mulla on ovulaatiosta asti ollut noita alavatsakipuja. Mulla on niitä kyllä aina oviksen aikaan, mutta ei kyllä näin pitkään ole ollut, että nyt kohta viikon kipuillut...? Tänään varsinkin on kivut taas koventuneet, välillä on ollut hiljaisempaa. Onko täällä kellään kokemusta näistä? Jotenkin tuntuu,että liikkuessa särky/vihlonta/juiliminen kiihtyy... Ota sitten selvää.

 
AnnaManna ja Minime, mäkin testasin aamulla selkeän negan. On viillellyt vatsassa koko alkuviikon oudosti ja tissit kipeytyivät. Olin siis aika toiveikas, mut ei. V*tutti aivan sairaasti aamulla, mutta ehkä tämä taas tästä lähtee...

Lisäksi eilen syötin lämmöt, joita oon nyt pari viikkoa mitannut Fertilityfriendiin, niin se kertoi, että mulla olis ovis ollut kp 22, johon kyllä sopisi tuo tissikipu.. Hitto! On ollut ihan suht säännöllinen tuo kierto nyt pillereiden lopetuksen jälkeen niin ottaa päähän jos nyt venyy.. Eikä olla pupuiltu lähimaillakaan kp 22 eli tän kierron voi heittää kaivoon samantien jos oikeasti ovistelin vasta silloin.

Tiedän, että on kauemminkin yrittäneitä paljon, mutta kyllä tämä syö naista silti! :'(
 
onnea hysteerinen ja tilsu :heart: :heart:
:hug: pudonneille.

).( täällä alamaha kivikovana ja ällötystä on ollut myös ilmassa.. mutta tädintulo oireita ei. jänskättää, viikko pitäis ainakin vielä odottaa.. ennenku alan testaileenkaan..mutta jos alkuviikosta tilaan testit niin nehän tulee sit sopivasti ainakin torstaihin mennessä :D niin ja lämmöt koholla (mutta niin ollut myös ed.kierroissa vaikken ole raskautunut) :/
 

Yhteistyössä