~ Viikko 21 ~

Piipi79 :hug: Mut kyllä kuuostaa sunkin lämmöt sellaisilta... Käy huomenna tk:ssa, sulla on päivät kuitenkin jo yli. Ja sano et on ollut epäselviä testejä, niin jos tekisivät verikokeen, se on paljon luotettavampi. Tk:ssakin kun tekevät samoja pissatestejä. Odottelen tässä et rakko täyttyis. Jos nyt tänään uskallan testata.
 
No voihan hittolainen, mä olin ihan varma, että sä plussaat! Tiedän täsmälleen kyllä miltä susta tuntuu. :headwall: Testaa kuitenkin vielä jossain vaiheessa uudestaan, jos kuitenkin viel muuttuis... Se kirottu täti taitaa tehdä meille vaan tepposiaan ja aiheuttaa kaikkia oireita ja ei vahingossakaan tuu ajallaan :kieh:
 
Hei!
En päässy enää mun vanhalla tunnuksella tänne ja piti rekisteröityä uudelleen. Vio-la täällä siis vilkuttaa. En oo jaksanu tulla koneelle moneen päivään ku otti niin aivoon ku menkat alko su-maanantai yönä. No hyvä että alko, mutta jotenki vaan otti koville. En vielä jaksa mennä uuteen piinapinoon, kattellaan sitten.
Halit kaikille muille pettyneille :hug: ja supermahtavat onnitteliut plussanneille! Onneksi toivoa on! :flower:
 
Täällä taas... Nyt menossa siis n. kp 54/38-56, ja huomenna aamulla olis sitte testi eessä... Koko viikko jo piinattu ja nyt sitte saa vihdoin taas testailla.. Toivottavasti olis viime lauantain nega muuttunu vihdoin plussaks, muuten soitan sitte lekuriajan ens viikolle... ei näin pitkää kiertoa voi olla ilman mitään syytä, viime kierrossakin (toi 56kp) olin influenssassa ja söin vahvoja särkylääkkeitä toista viikkoa, mitkä voi kuulemma siirtää tätiä, ja sitte oli vielä häästressi päällä... Nyt ei oo ollu ees mitää stressin aihetta... *huokaus*
 

Yhteistyössä