~Viikot 31 - 32~

AnnaManna: Voi harmi!! :hug: Ens kierrossa sitten!

MiksiSiksi: No höh, voihan se olla että se on harmitonta! Eikö monellaki saata tulla tuota tiputtelua alussa vaikka ois raskaana?

Karpalo: Onnea haamusta! Paljon vauvaliimaa pikkuiselle! :heart:

ON: En tiiä miks piti tänään testata.. Eilen tein sillä 10IU testillä ja sillä tuli se haamu, tänään tein 25IU testillä ja se oli ihan outo.. Siis kyselen nyt vähän tyhmiä.. Mutta kertokaa! Kuuluuko sen testiviivan värjäytyä sillon ku se pissa imeytyy sinne tikkuun vaikka testi ois nega? Mulla siinä näky tosi selvästi väriä sillon ku se pissa imeytyi.. Sitten se hävis, ja siinä näky taas joku vilkkuva haamu kun tihrustin sitä vissiin liian tarkkaan! |O Ja ei missään mun testissä oo näkyny mitään väriä missään vaiheessa testin tekoa jos se on ollu nega.. Mieskin sano aamulla kun kerroin tästä, että eikö mun pitäny testata vasta myöhemmin.. Niinpä!
 
Hurjasti onnea uusille haamuilijoille, varsinkin sinulle Karpalo, kun noinkin kauan on jo yritystä takana!!! :heart: :flower: Toivotaan että kaikkien viivat vahvistuu vauvoiksi! Ja Miksisiksi, voi kun se olisi vain jotain harmitonta raskausvuotoa!

Oma täti on pysynyt vielä toistaiseksi poissa. En uskalla torstaiaamuisen negan jälkeen testata hetkeen, sen verran paha mieli siitä tuli. Odottelen tätiä tai testaan ensi viikolla sitten kun kotiudutaan reissusta perjantaiksi. Alamahassa kyllä tuntuu omituista vihlontaa ja viiltelyä, menkkakivut on ainakin toistaiseksi poissa, vaikka niitä oli alkuviikosta jonkin verran. Ja rinnat tuntuu painavilta ja aroilta, mutta voipi olla että oon vaan psyykannut itelleni kaikki "oireet"..

Paljon plussia toivon tähän pinoon! ++++++++ :whistle:
 
SUNNUNTAI 5.8.2007

adimo..................kp20/25-29.........yk 4..............1.toiveena
kuumetta.............kp 22/23-25....... yk 10.............1.toiveena
Peppi1981............kp 24/28-30........yk 25.............1.toiveena
Julianna...............kp 25/25............ yk 3..............1.toiveena?
Nuhnus................kp 25/28.............yk 2..............1.toiveena
Kaneliomena........kp 26/29.............yk 14............1.toiveena
hannamamma......kp 26/28-31........yk 4..............2.toiveena
äippä 84 .............kp 27/29.............yk 6..............3.toiveena
Wiia....................kp 27/28.............yk 3...............1.toiveena
pinkviini..............kp 28/28-35.........yk 7...............esikoinen
syliapina.............kp 28/31-35.........yk 3...............esikoinen
Annastiina69.......kp 29/27..............yk 1..............4.toiveena
Annamanna........kp 30/28-30.........yk 1..............3.toiveena
Nanna81............kp 31/29-37.........yk 8...............1.Toiveissa
nippanappa........kp 32/30..............yk 4..............2.toiveena
ACU..................kp 33/31-32..........yk 2...............1.toiveena
Milla73..............kp 34/28-31..........yk 10.............3.toiveena
SuNi.................kp 37/30-35..........yk 1................1.toiveena



Plussanneet :heart:
Hysteerinen
Tilsu
Helmi1980


Haamuilijat:
MiksiSiksi..........kp 37/34-36..........yk 9................3.toiveena
minime..............kp 30/31..............yk 3...............2.toiveena
Karpalo67............kp 24/28-30........yk 3v............2.toiveena
Herbie...................kp 24/29-30..........yk 1..........1.Toiveena



Pudonneet :hug:
gataa
Bayan Fare
Tinttara84
MahDOTon
Mantelinkukka
Äityli -84
Rosalux
Summer81
Kvart Över
Meela
 
minime voithan "säilöä" aamupissan purkkiin jos haluat vahvempaa tavaraa =) mutta kyllähän se viiva vahvistuu päiväpäivältä.. silloin esikoisesta mä tein samanapäivänä ku menkkojen ois pitäny alkaa päiväpissasta vahvan plussan. tuuhan heti kertoon tulos, mielellään kuvan kera :D

on. täällä on oireita, lämmöt 37.0, mahan juilinta, tissit arat(?) väsymys, ja sellainen oire että jos syön mahan täyteen niin alkaa ällöttämään. tuntuu mahdottomalta että jos tärppi ois käyny mut toivoa vielä on..
 
Voi vitsit, lisää plussia!! Onneksi olkoon helmi1980!! :heart: Ihanaa kun tulee plussia!

Pahoittelut kvartöver! :hug: Onnea uuteen kiertoon!

hannamamma: Joo mä laittaisin niitä kuvia, mutta oon ihan onneton tän koneen kans. Kerroppa miten se onnistuu, niin laitan kuvan sitten kun teen uuden testin. Siis JOS siihen tulee ees väriä sillain että näkyis kuvassa! :LOL:
Sulla kuulostaa omat oireet tosi lupaavalta! Millon teet testin?

).( Nyt on tosi huono olo, ihan hiki valuu.. :x kp32/31 Viime yönä ois pitäny alkaa vuotamaan. Ihmettelen suuresti, jos kierto tästä vielä venyy. Tätioireet loistaa poissaolollaan.. Mä oon ihan levoton kokoajan, kun en kestä minkäänlaista epätietoisuutta.

P.S. Onko kukaan tilannu vilja-testejä? Tilasin ja maksoin jo, eli millonkohan niitä vois odottaa saapuvaksi? Testaan sitten kun ne tulee.
 
minime testasin eilen, negahan se oli. mutta laskin että jos hedelmöittyminen on tapahtunu 28pv. ni ei se silloin näy vielä. testaan ens viikon lopulla jos täti ei saavu. en minäkään osaa liittää kuvia mutta moni laittaa johonkin sivustolle (kertokaa viisaammat) niin sieltä näkyy sit kun klikkaa. niin ja mäkin tilasin ja maksoin perjantaina tuolta samasta paikasta =) mutta en ole enen tilannut sieltä mutta odottelen testejä tiistaiksi.. (tilasin 3)

helmi1980 onnea :flower: :heart:


kvart över :hug:
 
[/b]Auttakee...

Testasin aamulla haamun.. Haaleanvaalea viiva tuli Vilja-testillä. Mutta kun en ota uskoakseni! Siis että voiko siinä testissä olla jotenkin "valmiina" se viivan paikka, joka sitten aina näkyy jos tihrustaa? Valoa vasten tuota kattelin ja kyllä siinä viiva on, yläreunasta hiukan tummempi..
 
Hurjasti onnea haamuille ja jo vahvistuneille :flower:
Lohtuhalaus pudonneille :hug:

MiksiSiksi: Mun kaverillakin tuli plussan jälkeen peräti kolmisen viikkoa pientä punertavaa vuotoa päivittäin ja syntyi maaliskuussa terve poika.

).( Miten vikat päivät VOI kulua aina niiiiiiiiiiin hitaasti :headwall:
Valkkaria on tullut jatkuvalla syötöllä ja alaselkää jomottaa ajoittain... Vielä ei sen kummempia. Odotellaan...
 
Että mua pelottaa mennä nukkumaan, kun menkat alkaa aina yöllä. Ette varmaan oo huomannu että mä oon ihan hermoromahduspisteessä? :headwall: Plääh.. Kauheen kuuma täällä.

kaneliomena: Joo ne päivät ei tunnu kuluvan ollenkaan kun jotain odottaa! Mulla on välillä ollu "supistuksia" selässä. Ja lorahtelee valkkaria niin että pitää rampata veskissä tarkistamassa. Se oli mulle tuttua kun plussasin esikoisesta.

herbie: Onnea haamusta! :flower: Kuulosti ihan mun mietiskelyltä tuo sun kirjoitus! Millon testaat uudestaan? Mä yritän odottaa siihen asti kun testit tulee eli ehkä keskiviikkoon. Mut luulen että olen aamulla apteekissa! :D
 
minime: Ainakin yritän odottaa loppuviikkoon ja testailla sitten... Jollen sitten aikasemmin haksahda. Onneksi mulla ei ole testejä valmiina kotona! :D
Oon kanssa aika hermona, ymmärrän sun fiilikset hyvin. Toivotaan että kaikki menee hyvin! Tsemppiä kaikille hermoilijoille!
 
mökiltä palattu ja oli kivaa ja romanttista käydä kynttilänvalossa saunomassa :heart:

vaikka itteni kanssa sovin etten oireita kuulostele tai tunnustele ni ei eilen ennen saunomista alko tissejä vihloon hirveesti. siis samal lailla kun joskus kauan sitte ku tissit vasta kasvo :D

kiinnostais tietää että te muut plussanneet ni muuttuko teijän pissa mitenkään erilaiseks raskautumisen jälkeen? siis jo ennen testausta tai sen jälkeen?
 
syliapina olen miettinyt ihan samaa, koska kun käyn pissalla niin se tuntuu ihan kiehuvalta ja hiukan kirvelee.. Mutta olen ajatellut että se mulla normaalia, kun on aika usein virtsatietulehduksia..
Millaisia oireita sulla on?

Anteeks tää meni nyt ihan pissakeskusteluks... :LOL:
 

Yhteistyössä