vierailija
Ei ole, siinä on aitoja tunteita mukana.K ja B pakotus on kaikista tylsin.
Ei ole, siinä on aitoja tunteita mukana.K ja B pakotus on kaikista tylsin.
B:llä ja H:lla on. K ja B ovat vain kavereita.Ei ole, siinä on aitoja tunteita mukana.
Oletko hölmö. Ei niitä aitoja tunteita haluta julkisuudessa kaikille näyttää. Ne oikeasti aidot tunteet pidetään yleisöltä salassa. K ja B vain kavereita.Ei ole, siinä on aitoja tunteita mukana.
Just näinB:llä ja H:lla on. K ja B ovat vain kavereita.
Olet kiusaaja.Ei ole, siinä on aitoja tunteita mukana.
Sinä olet.K ja B pakotus on kaikista tylsin.
Kyllä mä uskon siihen. Sitäpaitsi olen itsekin kuullut juoruja siitä, että heillä on sutinaa.Miksi vastaatte tuolle B & H tyypille. Ei kukaan voi oikeasti edes uskoa tuollaiseen suhteeseen.
Ottaapa B:n ja H:n suhde koville.Sinä olet.
Kyllä mä uskon siihen. Sitäpaitsi olen itsekin kuullut juoruja siitä, että heillä on sutinaa.
Kiusaat BojaniaEi ole, siinä on aitoja tunteita mukana.
Ei ole. HB forever.Onko teillä muita mielenkiinnon kohteita kuin kuka on suhteessa kenenkin kanssa, ihme touhua
Sekin on kiinnostavampaa, kuin jatkuva ystävä ja kollega tuuttaus.Onko teillä muita mielenkiinnon kohteita kuin kuka on suhteessa kenenkin kanssa, ihme touhua
Kyllä uskotaan.Miksi vastaatte tuolle B & H tyypille. Ei kukaan voi oikeasti edes uskoa tuollaiseen suhteeseen.
Eikö artistien musiikki, keikat ja mediasisältö kiinnosta?Sekin on kiinnostavampaa, kuin jatkuva ystävä ja kollega tuuttaus.
Ei. Olen täällä koska B ja K aidot tunteet ja puolustan Btä S kiusaajilta.Eikö artistien musiikki, keikat ja mediasisältö kiinnosta?
Eiköhän ne toimittajat oo osoitetiedotkin selvittäneet. Toivottavasti et oo tosissas ton viimeisen lauseen kanssa. Järkyttävää tekstiä. Miten maailmassa onkin sinunlaisiasi ihmisiä.Minäkin selaan, olen varma, ettei mitään uutta tietoa ole ja ovella eivät käyneet, kun eivät tiedä K ei asu tuollaisen ihmisen kanssa.
S puheethan taitaa olla jo täysin loppuneet ja teilautuneet.Ei. Olen täällä koska B ja K aidot tunteet ja puolustan Btä S kiusaajilta.
No eipä yllätä, että musiikki ja keikat ei kiinnosta, vaan pelkästä B pakkomielteestä kyse.Ei. Olen täällä koska B ja K aidot tunteet ja puolustan Btä S kiusaajilta.
Muakin pistää silmiin se jonkun/joidenkin viha K:n gf kohtaan. Ei hän voi juurilleen mitään.Eiköhän ne toimittajat oo osoitetiedotkin selvittäneet. Toivottavasti et oo tosissas ton viimeisen lauseen kanssa. Järkyttävää tekstiä. Miten maailmassa onkin sinunlaisiasi ihmisiä.
Ja kuvauspaikkana sittenkin joku museo Ljubljanassa? Oliko se Italia sitten jotenkin vitsi vai mikä juttuUrsan instassa lisää kuvia Krisistä! Ursapremik siis käyttäjä
Upeita kuvia ja tykkään tosta stailauksesta! Erityismaininta läpinäkyvästä puserosta.Ursan instassa lisää kuvia Krisistä! Ursapremik siis käyttäjä
No jep. Tiedossahan tuo on ollut koko ajan mutta kun pää on pensaassa ja valehdellaan itselle niin tosiasioiden hyväksyminen ottaa koville.Eihän tämä mikään uutinen sinänsä ole, että avokki asuu samassa osoitteessa K n kanssa.