~ Viikko 21 ~

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:14 Heluna kirjoitti:
Ei näy tätiä, vaikka tädin tulolta tuntuu, on tuntunu jo muutaman päivän....
mulla ihan samanlainen olo. vessaan mennen paniikinomaisella tunteella ja kun pyyhin niin suurennuslasilla saa katsoa melkein ettei mitään vaan näy.. aavistus valkkaria tulee- en tiedä mitä sitten tarkoittaa tai enteilee- tietääkö joku muu???? :eek:

jahvetti
sullahan siellä jännät paikat. mä kanssa to aamulla teen testin, joten et ole sitten ainut :D

äityli-84
ei vielä tosiaan saa luovuttaa, me tehdään kunnon plussapino vielä ;)

ursula
alkaa ahdistaa tosiaan vessassa käyminen.. saan ravata koko ajan ja tutkia onko tullut vuotoa- veristä sellaista , toivottavasti enteilisi plussaa =)

kalenteri
onnea haamusta, kyllä se siitä vielä vahvistuu *hyppii riemusta* :D :heart:

öitä kaikille.. töissä täällä olen aamu klo 7 saakka \|O :kieh:

ps. täällä töissä wc paperi on sellaista kellertävää, saa vielä tarkempaa tutkia sitä että näkyykö verta :LOL: :LOL:
siihenhän mun työaika hyvin menee--- :kieh: <br><br>
 
Eipä ainakaa yönaikaan ollu toiveet karissu siis ei näkyny vessas käynnil mitää väärää värii :LOL:
Rinnatki yhä kipeenä joten silläkää saralla ei muutoksii.
Eilen ja nyt aamul tuli taas todistettua jotta alavatsa ei tykkää yhtään farkuista jotka tyköistuvat eikä varsinkaa ku täs koneel röhnötän pikkase etukenossa..tuntuu pahalta.Aivan ku alavatsa turvoksis,muttei sellast turvottavaa oloo.

Joo,mut kahvii ryystää jotta jaksan herättää muksut seiskaksi.
Plussa puhkuja täältä :whistle:
Tietty pudonneille ja toivonsamenettäneille :hug:
 
Äityli -84 harmailee
Huomenia.

Tein taas puhtaan negan, herkällä testillä. Suuntaan katseet seuraavaan kiertoon, mutta jään toivomaan parasta muiden puolesta.

Plussaisia pyörremyrsyjä!
 
yövuorosta juuri kotiuduin.. olihan taas yö :whistle:

positiivista on että menkat ei ole alkaneet :D
mutta en tiedä mitä tää mun oksetus/paha olo tietää :whistle:
se voi olla jotain tulevaa tautia- tai tulevaa plussaa ehkä tai sitten yövuorosta johtuvaa oloa-- joten toiveet on korkealla edelleen.

*lähtee vessaan TAAS "tutkimusmatkalle"* B)
enään alle 24h niin meikä likka tekee testin.. :wave: :xmas:

piti vielä laittaa että mun mahassa kuplii, tiedä sitten mitä SEKIN tarkoittaa- outo pakkaus koko akka :LOL: <br><br>
 
Eikä vieläkään mitään, :D ja oiretta pukkaa...

Oon huomannu, että mulla on ihan HIRVITTÄVÄ nälkä!! Ensimmäiseks aamulla nälkä, vaikka kaikki ruoka etoo (mulla yleensäkin aamuisin, eli etominen ei liene oire...), ja viimiseks illalla, runsaankin iltapalan jälkeen maha kurnii... Nukahdan nykyään siihen kun mietin mitä syödä seuraavana päivänä...

Toivottavasti tää olis raskausoire...

:D

Jännäten taas siis uuteen päivään...
 
mäki hätähousu testasin negan maanantaina, mut ovulaation tunnnistin viime viikon keskiviikkona ettei mitään olis kuitenkaan vielä näkyny.. tästä kierrosta tuli pitempi ku edellisestä.. mitään oireita ei oo.. ei tätistä eikä mahdollisesta raskaudesta.. seuraava testi maanantaina kun on kp 32.. sinne asti maltan hyvin kun lähden tänään reissuun ja palaan vasta sunnuntaina...

plussatuulia kaikille!! :heart:
 
Silmukka
Heipä hei!

Täällähän on jännäilyn makua ilmassa ;)

Meinasin tänään tuhlata testin kaapista, mutta maltoin mieleni.
Kun ei ole oikein raskausfiilis vieläkään.
Jotain kiristyksiä on ollut välillä masussa. Ja rinnoissa ehkä pikkasen kihelmöinyt (eri tavalla kuin yleensä?). Nuo on toivorikkaimmat oireet meikäläisellä :kieh:

Eli katellaan, katellaan rauhassa. Kyllä se tässä loppuviikolla selviää.
Mulla on sellainen fiilis, että kun tässä pääsee/joutuu seuraavaan kiertoon, niin sitten pöllyytellään ja pupuillaan niin ahkerasti, ettei tarvi varmasti miettiä pysyykö simpat elossa munasolun irtoamiseen saakka.

Vielä on toivoa.

Jaksuja negailijoille. Plussaonnea meille kaikille roppakaupalla!!
 
Keskiviikko 23.5.2007

poika04.................kp 26/25.......................yk 1.......2.toiveena
Matarena...............kp 26/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 27/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 27/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 27/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 27/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 28/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 28/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 28/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 28/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 29/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 29/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 29/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 29/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 29/35.....................yk 1........1 toiveena
mäkimatti...............kp 29/28.....................yk 1........3. toiveena
taimi......................kp 31/27-36................yk 2.........1. toiveena
Äityli -84................kp 33/34....................yk 9.........2. toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti

Haamuilijat: :whistle:


Plussanneet :flower:
Mrs K-H


Päivittelin listaa, toivottavasti meni oikein.. =) <br><br>
 
:LOL: Huomenet!

Kyllä tuli taas hyvä mieli viestejä lukiessa! Tää on ehdottomasti piinaisin piinapino, missä oon ollut, ihan mahtava henki, vaikka plussat vielä lähinnä odottavat pärähtämistään! Ja mä kun lähdin tänään kiertoon niin coolina :p

Pulttis, pomolle vaan viestiä, että ostattaa toisenväristä vessapaprua!

Lähettäkää mulle virtuaalinen musta silmä, jos vielä kerrankin sorrun ostamaan rfsu:n testejä! B) (tuossa lähinnä vastaava hymiö) Tänään taas testasin, olin hyppiä kattoon, kun tuli todella hailea eli eilisiltaista tihrustettavaa vastaava viiva, ihan 5 minuutin kuluessa! Mutta mutta, tää oli näitä mun pihistelypuolikastestejä, joten päätinpä suorastaa utalasti käyttää toisen puolen "kalibroimalla" rfsu:n toiminnan. Niinpä upotin toisen puolen puolitoistavuotiaan poikani pottaan. Antto sai negan, joka kuitenkin muuttui jonkun ajan päästä kuivuessaan samanlaiseksi viivaksi kuin mun. :eek: Täh. Ei muuta kuin jotain herkempää ja toimivampaa ostamaan. Emme siis vielä lyö päätämme riemusta kattoon, niin paljon äiti on jo ehtinyt roskishaamuja saada (pojalle on kyllä ensimmäinen, hyvä kai niinkin) :LOL:

No mutta päivän touhuihin sitten. Oisko aika plussasateen? (ihan runolliseksi vetää)
Kalenteri =)
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 08:16 Silmukka kirjoitti:
Heipä hei!

Täällähän on jännäilyn makua ilmassa ;)
Vielä on toivoa.
niin kauan kun on toivoa niin pitää pitää sitä yllä :D
mä olen kyllä niin sekaisin oireideni kanssa, enkä usko että 2 päivän yövuorot yhtään oloa on auttanut, pahentanut vaan..
heräsin äsken ihan kamalaan menkkamaiseen särkyy, etoo ja vaikka mitä- söin 2 leipää ja join teetä ja aaaaah- olo onkin parempi- ei edes koske mahaan :LOL: :LOL:
ei sairas sentään, täähän on aivan hullua odottamista- :whistle: ;)

joten mä olen kyllä nyt 50/50 asenteella (toivolla) mukana tässä- jompi kumpi tulee huomenna, viimeistään perjantaina :xmas:
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:42 Kalenteri kirjoitti:
:LOL: Huomenet!

Kyllä tuli taas hyvä mieli viestejä lukiessa! Tää on ehdottomasti piinaisin piinapino, missä oon ollut, ihan mahtava henki, vaikka plussat vielä lähinnä odottavat pärähtämistään! Ja mä kun lähdin tänään kiertoon niin coolina :p

Pulttis, pomolle vaan viestiä, että ostattaa toisenväristä vessapaprua!

Lähettäkää mulle virtuaalinen musta silmä, jos vielä kerrankin sorrun ostamaan rfsu:n testejä! B) (tuossa lähinnä vastaava hymiö) Tänään taas testasin, olin hyppiä kattoon, kun tuli todella hailea eli eilisiltaista tihrustettavaa vastaava viiva, ihan 5 minuutin kuluessa! Mutta mutta, tää oli näitä mun pihistelypuolikastestejä, joten päätinpä suorastaa utalasti käyttää toisen puolen "kalibroimalla" rfsu:n toiminnan. Niinpä upotin toisen puolen puolitoistavuotiaan poikani pottaan. Antto sai negan, joka kuitenkin muuttui jonkun ajan päästä kuivuessaan samanlaiseksi viivaksi kuin mun. :eek: Täh. Ei muuta kuin jotain herkempää ja toimivampaa ostamaan. Emme siis vielä lyö päätämme riemusta kattoon, niin paljon äiti on jo ehtinyt roskishaamuja saada (pojalle on kyllä ensimmäinen, hyvä kai niinkin) :LOL:

No mutta päivän touhuihin sitten. Oisko aika plussasateen? (ihan runolliseksi vetää)
Kalenteri =)
siis eikä, nyt mulla taitaa tulla muutakin kuin valkkaria housuun :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
pulttis pikana
kalenteri

ei saa nyt "suuttua" tai eihän tässä pinossa niin voi käydä.
:whistle:
luin profiilista että olet kielikouluttaja, olin katketa nauruun :LOL:
että kieli"miehiä" sitä ollaan :p :LOL: :LOL:

*anteeksi kieroutunut minä* :saint: :D
 
Haleja tippuneille :hug:
ja peukut pystyyn haamuileville :heart:

Meikäläinen yhä kipeänä, tätiä ei ole vielä näkynyt, ei oikeen mitään oireitakaan ole. Voi olla että mulla vielä vähän on kierrot sekaisin kun hormoniehkäisyn lopetin vasta pari kk sitten. No jos täti ei tule kylään niin testaan perjantaina, pyhästi vannon etten siitä lusmua.
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:57 Matarena kirjoitti:
No jos täti ei tule kylään niin testaan perjantaina, pyhästi vannon etten siitä lusmua.
vannomatta paras.. :D
toivotaan että pysyy täti hiton kaukana ja pitkään ;) :wave:
 
SIIS :LOL: ...että haamuja näyttää pikkupojan pissistä!
Joo,ehkä joku toinen testi vois olla mielenrauhan kannalta paaaaljon parempi.

Tuossa oon huomannu et meil on pulttiksen kaa samanmoiset kierrot :) ...jonkun laskurin mukaa miun kierto ois mahdollisesti 27pvän pituin,mut ite tykkään tuost 28-30 enempi.

Menkkakipui ei nyt tunnu...rintoi/nännei kihelmöiny koko aamun.

Meil kyllä nyt todella kiva porukka täällä :heart:
 
Minäkin osallistun vielä piinailukeskusteluun... Eli eilen ja tänään maha on jo jomotellut silleen, että täti on tulossa, mutta mitään vuotoa ei vielä näy. Lämmöt on jo laskenut, joten toisenlaisesta tuloksesta ei kai ole toiveita. FertilityFriendin lämpötaulukkokin ilmoitti tän aamun lukeman jälkeen, että tämä on kai ollut ovuloimaton kierto :/

Mutta ensi kiertoa odotellessa toivon teille paljon plussia +++++++++++

Toi Kalenterin testailu kyl naurattaa :LOL: Ei kuulosta kyllä testi kovin luotettavalta, jos pikkupoikakin saa roskishaamun. Toisaalta, sun oma haamu tais tulla jo 5 minuutin sisällä, joten...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:51 pulttis pikana kirjoitti:
kalenteri

ei saa nyt "suuttua" tai eihän tässä pinossa niin voi käydä.
:whistle:
luin profiilista että olet kielikouluttaja, olin katketa nauruun :LOL:
että kieli"miehiä" sitä ollaan :p :LOL: :LOL:

*anteeksi kieroutunut minä* :saint: :D
=) Joo, opetan kieltämme ulkomaalaisille (yhtä sekavaa sellaista kuin omanikin on). :p Kielenhuoltoakin opetan välillä :p :p :p Väännän siis kieltä kunkin yksilöllisen tarpeen mukaan! :p :LOL:

Saispa luunsa liikkeelle ja sinne testikauppaan. Alan hiljalleen vaipua siihen aatokseen, että nuo epämääräiset viivat oli rfsun keppostelua. :\|
 
Heräsin päiväunosilta...ja pissille hiivin niiku varkain jottei täti huomaa tulla mukaan ;)
Ei näy vielä,mut oha täs paripäivää viel.

Juu ja käin hannariks,en taida kyl viel huomen testailla...ootan "rauhassa" pe-la asti ja sit jos ei sitä enne käy köpelösti.
 
Kp 28/26 (24/26 toisen laskutavan mukaan, kumpi lie sitten oikee)

Enhän minä malttanu olla menemättä tänään testiä ostamaan...kun oli apteekkiin muutakin asiaa :whistle:

No 2 testiä varuiks ostin. PAKKO oli toinen tehhä heti kun kotiin pääsin.
En siis tehnyt aamupissistä. Jollei mulla ole hemmetin hyvää mielikuvitusta, niin siinä oli haamujen haamu (apteekin oma testi) :x :x :x Vähän piti kyl käännellä ja väännellä, mut suurennuslasia en tarvinnu
Puolen tunnin kuluttua vielä uusiksi katsoin testiä, niin se haamu oli hieman vahvistunu.
Ei hypitä kattoon vaan testataan huomenna AAMULLA uudelleen :heart: :heart: :heart:
 
Kävin tossa aamusella apteekissa ostamassa pari testiä kaappiin. Jos sitten aamulla testais, jollei tuo täti tule yön aikana vierailulle.
Vähän rupeaa jo jännittämään miten käy! Tekisi ihan mielettömästi jo testata, mutta ootan kuitenkin aamuun!! :)

Oliko muitakin testaamassa huomenna? Oikea joukko testaus ja oikein paljon plussia pinoon, jookos?! ;) :heart:
 
Plussia yhä puhaltelen,posket jo kipiänä :D

Tuli juur äskettäi mieleen...kohdunnapukasta on ollu juttua.
Mie alkuvkosta sorkin ja tuntu sillo sellaselt pehmeeltä/löllöltä...nyt äsken sorkin ja napukka oli ihan kiinteä pallukka :eek:
Jos siis oikeesta kohtaa näpertelin,mut muuta nappukkaa en löytäny :LOL:
 

Yhteistyössä