ei ole aikaisemmin ollut tälläistä. nyt jotenkin kaikki oireet havaittavissa närästyksestä väsymykseen..Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:36 NeitiMyy kirjoitti:Olen tässä pitkin aikoja seurannut tätä pinoa... Ihania ootte, ku jaksatte toisia tsempata )
Ajattelin osallistua keskusteluun, kun tuossa luin, että PULTTIBOIS:lla ois samanmoisia oireita kuin mulla, eli alapäässä on jotai ihme tuntemuksia. Mulla myös on, en tiedä mistä tuntemukset johtuu. Onko sulla Pulttis ollu muiden raskauksien alussa samaa tuntemusta???
Niin eli mut voi laittaa tippuneeksi.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 19:46 taimi kirjoitti:kuten eilen lämmöistä arvasin, tänään tuli täti... :'(
ehkä plussa antaa odottaa vaanAlkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:12 mussu81 kirjoitti:Tätioireita ei ole ole, mut vieläkin negasta huolimatta keksin vaikka mitä raskausoireita (hulluksi tulossa ).
tiedä häntä.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:17 empula81 kirjoitti:Liityn joukkoon... Eli nega täälläkin :ashamed: :ashamed: Mites meillä nyt näin huono onni? :'(
eikös sulla ole päiviä vielä edessä?? *ihmettelee*Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:17 empula81 kirjoitti:Liityn joukkoon... Eli nega täälläkin :ashamed: :ashamed: Mites meillä nyt näin huono onni? :'(
Onhan niitä periaatteessa, kierrot vaan heittelee niin kummasti. On vaan niiiiin menkkaolo tms tuntemuksia, että olin ihan varma menkoista tai plussasta. Ei vaan mitään tapahdu! :kieh: "Toivotaan" että sulla oliskin nyt se 35 päivän kierto, eikä plussaa siksi vielä näy! dbAlkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:34 pulttis pikana kirjoitti:\eikös sulla ole päiviä vielä edessä?? *ihmettelee*Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:17 empula81 kirjoitti:Liityn joukkoon... Eli nega täälläkin :ashamed: :ashamed: Mites meillä nyt näin huono onni? :'(
näin juuri.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:43 ursula kirjoitti:Koitan nyt unohtaa tään vauvanteon ja nautin lähenevästä kesästä...eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä.
Tsempit teille!
Kannattaisko käydä verikokees tai ihan pissanäyte neuvolaan?Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 10:42 Jahvetti kirjoitti:Testasin aamulla uudelleen...ROSKISHAAMUN :\| :'( Voi köhnä :ashamed:
Ennenkin kun olen apteekin testillä testannut, enkä raskaana ole ollut, niin nega on ollu...ei ees roskishaamuja, joten sikäli tilanne jännittää...täti ei myöskään ole tullut, ei edes merkkejä siitä :\| \|O
Testaan parin päivän päästä uudelleen, koska eilenhän sain päivätestauksessa haamujen haamun :/