*** VIIKKO 19 ***

• Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta uudet ja vanhat! =)

Räntää räiskii ja tämä rouva tekee keittiöön kevättä :LOL: ..mutta kun alkoi jo masentamaan tuo talvisuus :whistle:
Juu, kodin siivousta aamupäivä kun eilinen "vapaa" meni haalarihommissa miehellä B)

Illalla olis sitten luvassa WAG's -ilta; eli wifes and girlfriends -kokoontuu, siis äijien bändin jäsenten puolisot :hug: Ihanaa! Toki miehet pörrää mukana omissa jutuissaan ;)

Mukavaa lauantaita kaikille, tämä laittaa nyt stereot täysille ja alkaa siivoamaan =)

Ihanaa lauantaita kaikille =)

Täällä siivoukset siivottu, pikku neiti nukkuu partsilla ja ukko-kulta lähti vanhemman kaa humpsuttelemaan ja mulla alkoi oma vapaa aika, sitä kestää pari kolme tuntia, IHANAA!!!!!

Tänään alotan tikuttelun, eilen oli sitten tarkotus, mutta unohdin koko homman....miten ihminen voi tommosen unohtaa :eek:
no oli vähän tuohukas päivä ja ilta ;)

Mukavaa, että muillakin on uusia tuulia tuolla peti puuhissa, kummasti tämä kuumeilu vaan lisää mielikuvitusta asian suhteen :whistle:

mimmali kannattaa alottaa se salainen seksi suhde, suosittelen, vaikka voishan tuo vaihtelukin virkistää :LOL: :LOL:
Ei vaan, mä taidan pitää tän salasuhteen vaan oman miehen kaa, nyt onsen verran hyvät jutut menossa että....... :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2007 klo 11:37 Fantsu kirjoitti:
mimmali kannattaa alottaa se salainen seksi suhde, suosittelen, vaikka voishan tuo vaihtelukin virkistää :LOL: :LOL:
Ei vaan, mä taidan pitää tän salasuhteen vaan oman miehen kaa, nyt onsen verran hyvät jutut menossa että....... :D
No,selvä. :LOL:
Tässä kierrossa ollut kyllä yritystä sen verran että jollei onnistu niin jo on ihme.Tosin samaa sanoin viime kierrossa. :whistle:

Viikonloppuja täältäkin!

Flunssaa liikkuu jälleen täällä. Inhottavaa kun nuo pienemmätkin tuhisee nenät tukossa :snotty:

Olen tosiaan nyt "viikon" tikutellut, Sain ihan selkeen plussan jo viispäivää sitten, ja eilen oli jo negaa. Mutta tänään sitten tikuttelin ihan muuten vaan, ku oli taas sellaista alamasu juilintaa, niin taas tuli ihan selkee plussa ovis tikkuun :eek: nyt en kyl ihan ymmärrä??? Nii et kestääkö tämä ovis ny sitten tosiaan viikon vai onko niinku tuplaovis ?? Todella hassua...

Täällä myös lunta ja räntää sadellut ja ihan kamalan kova tuuli käynyt, peruukista saanu pitää kiinni kaksin käsin :kieh:

No mutta kivaa viikonloppua siis vielä kaikille :)

:wave:

ja näin alkaa kohta viikonloppu loppua, ja mä istun taas kotona nuorimmaisen kaa vaikka on tämmöset ilmat \|O
Tekee ylähampaita ja kuumetta on ja kiukkua :/ mies lähti pojan kaa käymään toisella mummolla ja mä jäin neidin kaa kotia....

Mä oon nyt kaks päivää tikuttanu ja suht samaan aikaan, näin iltapäivällä, mut tikkuun ei tuu mitään, kontrolli viivakin on heikko, voiko noissa tikuissa olla jotain vai eikö noihin toi kontrolli viivakaan tuu kovin tummaksi, mulla siis mammaksin tikkuja???!!
Ihan ohjeen mukaan oon tehny, pissiny puhtaaseen lasipurkkin ja kastanut tikun max viivan asti, hiukan sen alapuolelle, mut ei ni ei,
nyt on kp13 ja tikkujen mukaan ei oviksesta tietoakaan :eek:

Sanokaa, että mulla on vielä mahista ovuloida, hirvittää kun yleensä näihin aikoihin oon oviksen huomannu (oikeestaan jo vuosien ajan) ja nyt tuntuu ettei mitään....
Mä en kestä jos mul ei tässä kuussa ookkaan ovista \|O
Voiko niin ees käydä, kun ikinä ei oo ovista ollu olematta????

Kaunis päivä ja mieli harmaa.....vai hätäilenkö nyt vaan turhaan???

Fantsu :wave: Millä testillä testailit? Itse tein juuri kp 11 kaksi testiä, toisen fertestin halpis liuskatestin ja aconin kasettitestin; Fertestiin ei mitään, aconiin sen sijaan lähes yhtä vahvat viivat. On näköjään todella paljon testistä kiinni..
Netistä en tilaa enää ikinä, paras vaan hakea apteekista =)

No, aamulla on seurantaultra niin näkee varmaksi missä mennään :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 19:17 Pupuvaimo kirjoitti:
Fantsu :wave: Millä testillä testailit? Itse tein juuri kp 11 kaksi testiä, toisen fertestin halpis liuskatestin ja aconin kasettitestin; Fertestiin ei mitään, aconiin sen sijaan lähes yhtä vahvat viivat. On näköjään todella paljon testistä kiinni..
Netistä en tilaa enää ikinä, paras vaan hakea apteekista =)

No, aamulla on seurantaultra niin näkee varmaksi missä mennään :hug:
Mulla on niitä mammaksin testejä ja ihmettelen suuresti et toi kontrolliviivakin on todella heikko niissä, tai ainakin mulla on nyt ollu parina päivänä.
Taidan huomenna hakea apteekista uusia ja toivoa ettei vielä ole liian myöhästä....
Vaikka onhan tässä miehen kaa pupuiltu joka toinen päivä ;)
ja välillä päivittäin.....
Kun jostain oon kuullu väittämän et jos joka päivä pupuilee niin miehen siemenneste olis laimeempaa :eek:
voiko tämmänen väite pitää paikkansa???<br><br>

touhu tenava
Huoment ja samalla up! :attn:

(Siis ties missä meni tämä ketju :eek: )

Jaahas, täällä näköjään käydään "vertailua" noist ovistesteistä.
No, minul on kokemuksii niin halpis-, netti- kuin apteekist saatavista testeistä. Ja kokemuksen perusteella olen tullut siihen tulokseen jotta tuolla Glearbluen digi testillä ei ainakaan ole arvailun varaa siitä milloin on noi tietyt hormonit korkeimmilaan. Kaikil muilla testeillä kun sen viivan värin kanssa saa arvailla onko/eikö ole tarpeeksi vahva.
Tosin en kyl tiedä onko tuo GB:n testi nyt siten se paras kun ei ole meille plussaa raskaustestiin ilmaantunut sitten se reilun vuoden takaisen km:n jälkeen. :'( Vaik kuin ollaan touhut yritety osuttaa juuri noille "parhaille päiville". :headwall:
Mut syy miks olen noihin Gearbluen testeihin tykästynyt on siinä kun ne on niin vaivatomat käyttää ja testin voi/saa tehdä aamupisusta. Eikä tarvii minuutti tolkulla odotella tulosta.

Nuo kyseiset testit ovat mulla nytkin käytössä ja tänä aanuna oli vie selkee nega. Tosin siten kun katsoi sitä irrotetavaa testi-tikkua ni siinä näky tosi hailee viiva tumman kontrolli-viivan lisäksi.

Joten tikuttelu jatkuu ovista metsästäen ja otollisimpaan aikaan kammaria varataan yksityiskäytöön. :D :heart:

-touhis-

testasin tänään ekaa kertaa noilla Clearbluen testillä ovista aamupissasta. (Negaa tietenkin... )Siis tositosi kätevä ja selkeä testi. Ei ole epävarmaa onks nega vai positiivinen tulos. Suosittelen. vaikka onkin hinnakkaampi, onhan tuo mielestäni hintansa väärti kun ei tarvi olla epävarma. Ja just toi että sen voi tehdä aamupissasta on hyvä, kun mä juon päivän aikaa paljon vettä ja käyn pissallakin usein, tuntuu hankalalle ajoittaa/rajoittaa juomisia ja pissaamisia.

Harmittaa vaan kun jos ovuloin tällä kierrolla, niin se sattuu 95% todnnäköisyydellä miehen työreissun aikoihin loppuviikkoon, harmiharmi!

Joko muilla ovistestit on näyttäny plussaa tässä kierrossa?

Plussatuulia :whistle: ! :whistle:

FANTSU: Kyllä se pitää paikkansa, että jos puuhaa joka päivä, voi siemenneste olla laimeempaa. Ja siitä syystä "suositus" on puuhata joka toinen päivä. Mun gynekin "ohjeisti" mua näin. Mut kyllähän siemeniä riittää joka lastiin, oisko kuitenkin enempi laatutavaraa jos harvemmin :p

MAANANTAI 23.4.2007

Tiipii........................kp 9/26-28...........yk 4..................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 9/28-35............yk?..................2. haaveissa
Tuohu Tenava..........kp 11/28-30........1,5 vuotta...........6. haaveissa
Äippä84...................kp 11/28-30............yk3................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 11/30.................yk ?...............3. haaveissa
Mimmali..................kp 11/31-33.............yk 10............1. haaveissa
Dreamer-88............kp 11/?...............puoli vuotta.........1. haaveissa
Äitsy80...................kp 12/28-31............yk 5...............3. haaveissa
Pupuvaimo..............kp 12/28-32........pari vuotta..........1. haaveissa
Melody....................kp 12/28..................yk 3..............3. haaveissa
Annilii86..................kp 13/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73....................kp 13/28-31............yk 7...............3. haaveissa
Olivia......................kp 13/26-28............yk 1...............1. haaveissa
Fantsu.....................kp 14/28................yk 3...............3. haaveissa
Jisse78....................kp 15/30................yk 4...............3. haaveissa
Nippanappa.............kp 15/28-32............yk 1...............2. haaveissa

Heippa kaikille!

Tulin juuri ultrasta, siellä köllötteli yksi 17 mm munis, huomenna irrotuspiikki ja ke inssi :heart:

touhu tenava
pupuvaimo :hug: :heart:

Täältä onnea matkaan toivotelen jotta "toiminpide" toisi mukanaan toivotun "tulokse" (tulos lainattuna kun on minusta hiukan omituinen sana tähä tarkoitukseen, mut en parempaakaan keksinyt).

:heart: -touhis- :heart:

ps. Itse täällä tikuttelen ja mietin jotta koska irtoaminen on käsillä? :headwall: Ettei vaan kävis niin et olen eri paikkakunnalla kuin ukko just h-hetkellä. :whistle:

Näin päivinä sitä aina tajuaa, miten raskasta tämä lopulta on, jossei muuten niin alitajuntaisesti. Hoidoissa käyntiä ei helpota se, että käyn töissä 200 km päässä kotoa (eli 2 tuntia junalla sivu). Joudun siis olemaan aina koko päivän pois kun on ultra tms. :ashamed: Onneksi on etämahdollisuus, mutta silti.

pupuvaimolle suuren suuri :hug:
Ja täällä pidän jopa varpaat pystyssä jotta nyt teillä onnistaisi :heart:

Ja omaan napaan:
Tänää en oo vielä tikuttanut, mutta kävin joillain laskurilla (en kuolemaksenikaan muista millä sivuilla) laskemassa millon vois niiku olla ovis ja se on ainut laskuri joka ilmotti et se vois olla vasta tän viikon lopulla ja muut taas ilmottaa et ns. hedelmällinen kausi loppuu huomenna, mihinköhän tässä pitäs nyt uskoo :/
Tosin kipuja ei oo vielä ollu (mulla ei kyllä ees aina niitä tuu) ja limojakaan en oo vielä huomannu....
Parin tunnin päästä käyn tikuttaa, ni katotaan miltä näyttää....

On tää yhtä tuskailua, ensin tuskailet oviksen kaa ja sit tuskailet tuleeko se täti kylään vai ei, miks kaikki ei vois vaan olla niin helppoo..... :ashamed:

Heipat täältäkin :wave:

Ihan ensiksi Pupuvaimolle jaksuja ja tsemppiä kovasti toivotan :hug: Ei ole teillä helppo taival ollut ja toivottavasti tämän kertainen inssi tuottaisi ihanan lopputulolsen teille :heart:

Mäkin kokeilin tossa tehdä ovistestin noilla fastestin testeillä, jotka ei mulla viime kierrossa ainakaan antaneet kuin hätinä kontrolliviivan vahvuisen viivan ovispäivänä kun taas fertestiin paukahti sellainen viiva et konrtolliviivakin kalpeni :kieh: Mut nyt siihen tuli haalee viiva joten taitaapi ovis olla hollilla täälläkin ja hyvä niin jos se oili tulisikin vähän aikaisemmin :LOL:

Huomenna täytyy sit tehdä heti aamusella toi fertestin tikku kun niihin luotan enemmän. Ja pakkohan se on isäntääkin vokotella illalla ;)

Fantsulle ja Tiipiillekin tsemppiä oviksen metsästykseen =)

Voiko ovistestit näyttää virheellistä tulosta? Me ei olla käytetty tikuttelua, mutta nyt mietin pitäisikö aloittaa (ovis voisi olla loppuviikosta). Viime kierrossa olin tunnistavani oviksen kp 35, mutta ilmeisesti ei ollut kun menkat eivät alkaneet, kun vasta kp 86. Eli onko ovistestin plussa varma? :\| Jotenkin alkaa olla sellainen fiilis, että tekisi mieli lyödä päätä seinään :headwall: Viime kierto oli 3kk, niin ei oikein jaksa enää uskoa, että raskaus olisi mahdollinen :'( Ensimmäinen mahdollisuus tehdä positiivinen testi äitienpäivänä, oi miten ihana lahja olisi :saint:

Kyllä noi ovistestit mun oman kokemuksen mukaan on varmoja, kunhan ostat apteekista. Hyviä on ainakin tuo kalliimpi clearbluen digitaalinen, vähän edullisemmat Unigroupin ja sitten nuon Aconin kasettitestit. Netissä ne on halpoja, mutta kun testit tulisi säilyttää tietyssä lämpötilassa, niin huoh.. :ashamed: Kylmettyyhän ne postissa jne.. Nettitesteillä en ole ikinä saanut varmaa/oikeaa tulosta, eikä välttämättä edes näytä ovista vaikka o-hetki olis päällä. Siis apteekkiin =)

Yhteistyössä