Torstai huomenia! \|O
Täällä alkaa hiljaksiin tuon kuopuksen flunssa helpottaa.
).( Joopa joo, :headwall: se tais sitten ovis olla ja mennä meillä tältä kierrolta. Meinaan kun tuossa toissapäivänä tein sen GB:n digi testin niin "sarveen" paukkas täyden värin päälle mut jo eilen oli sitten "sarven" värit tipotiessään. Tosin kun irrotin sen testitikun niin siinä oli kontrolli- ja testiviivat lähes yhtä vahvat väriltään ja toissa päivänä tuskin näkyi tuo testiviiva. :headwall: Vaan tänään viel hivillani tein yhden testin kun oli pakkauksesta viel yksi jäljellä. No, ei tullut sarveen väriä, mut ei siihen testitikkuunkaan ilmaantunut kuin sellanen hailun hailu testiviiva vahvan kontrolliviivan lisäksi. :/
Tosin niissä ohjeissahan sanotaan, jotta testitikun viivojen vahvuuteen ei pidä tuijotella.
Mut se mikä täs nyt jäi mietityttämään: jotta olikos se minun hedelmällinen aikani nyt nuin lyhkänen (siis taisi olla vajaat kak vrk)?
Jos oli niin nyt ei auta sitten muu kuin toivoa jotta olivat ukon veijarit uimataitoisia ja tehokkaita liikkujia. Sillä peitteet kyl polähti toissa iltana ja olin vähän kammaria eiliseksikin varaillut, mut ukko uinahti ennen sallitun ajan. :kieh: Joten kovin on huterat toiveet nyt tärpin suhteen kun noin vähäsiksi jäi touhut meillä, vaikka kyllähän sitä voisi tänään viel sellasen varmistuksen liikkeelle laitella. :headwall:
Vaan toisaalta ei ole minulla ennekään tarvittu kuin yksi touhuilu ja kymppi on ollut osuma vaik ei aina niin ole tarkoitus ollutkaan.:x :headwall: Juu vaan eipä ole noita edellisiäkään osumia hukkaan heitelty niin kuin listalta voi todeta.
Nyt kiipes kuopus syliin joten vaikeutui tämä koneen napsuttelu sen verran jotta taidan siirtyä arkiaskareiden pariin ja tulla ehkä myöhemmin uudelleen kurkkimaan kuulumisia.
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: