*** VIIKKO 19 ***

• Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 20:50 Dreamer-88 kirjoitti:
Vastaan itse tuohon hintakyselyyn. Eli kävin tilaamassa apteekista noita testejä, kun ei ollut hyllyssä, niin 7kpl maksaa n.34? :whistle:
Rouvaksi 04/07?
Onneksi olkoon. :flower:
Meillä suku ei oikein tykännyt kun viime vuonna naimisiin mentiin mutta vallan ihanaa aikaa ollut. :heart:

Joo :) 14.4. oli häät :) Meillä suku ei ollut yhtään yllättynyt, perheet vielä vähemmän :) Ollaan oltu yhdessä jo melkein 4 vuotta ja mies on kuitenkin jo vanha ;) (27v.) 1½ viikkoa rouvana ollut ja ihanaa on :) Kunhan vielä uutta nimeä oppii luonnollisesti käyttämään :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 21:55 Dreamer-88 kirjoitti:
Joo :) 14.4. oli häät :) Meillä suku ei ollut yhtään yllättynyt, perheet vielä vähemmän :) Ollaan oltu yhdessä jo melkein 4 vuotta ja mies on kuitenkin jo vanha ;) (27v.) 1½ viikkoa rouvana ollut ja ihanaa on :) Kunhan vielä uutta nimeä oppii luonnollisesti käyttämään :)
Se nimen käyttö on oikeesti aika hankalaa.. :/
Moneen laskuunkin kirjottanut entisen sukunimen.

Jos minulla mies olisi ollut 27 niin oma perheeni olisi varmaan tyynesti listinyt minut. :eek:
Äitini piti aikamoisen mekkalan jo siitäkin että mieheni on 22. :whistle:
Saako kysyä että oliko teillä(kin) osasyynä naimisiinmenoon nuorena uskonasiat?

Hei! Tänne teidän seuraan yritän tunkea itseni, jos huolitte.. oikeastaan kuuluisin kait vkon 16 jännääjiin, koska tädin olisi pitänyt silloin kyläillä, mutta eilen näytti testi miinusta.. Kaks poikaa on ennestään ja ovat molemmat olleet "salamatkustajia" 2-3 vkoa ennenkö ovat näkyneet testissä.. Eli menkkojen on pitänyt olla myöhässä n. 3 vkoa.. Olipas vaikeaselkoinen sepustus.. Minä siis jännäään myös äitienpäivään, jollei täti vieraile ennen sitä. Rinnat (boobs :) ) on tosi arat ja masussa nipistelee ajoittain, samanlaisia tuntemuksia kuin ennen menkkoja tai alkuraskaudessa.. Plussataan siis joukolla äitienpäivänä!

Näytänpäs olevan huonomuistinen, mutta laitetaan yötyön piikkiin. Tärkeitä tietoja jäi puuttumaan äsken eli kp on nyt 35/28-32, yk taitaapi olla 4 ja 3. olisi siis haaveissa, sen ehkä saattoikin päätellä äskeisestä viestistä.. Listaa en uskalla ruveta päivittämään, tähän aikaan yöstä alkaa painaa väsymys ja vielä pitää jaksaa seitsemään asti, että pääsee lähtemään kotiin nukkumaan!!

Jos minulla mies olisi ollut 27 niin oma perheeni olisi varmaan tyynesti listinyt minut. :eek:
Äitini piti aikamoisen mekkalan jo siitäkin että mieheni on 22. :whistle:
Saako kysyä että oliko teillä(kin) osasyynä naimisiinmenoon nuorena uskonasiat?
Oli se meilläkin aluksi perheelle sokki, mutta he tutustuivat mieheeni ja ymmärsivät hänen olevan kelpo vävy :) Ei ole mitään uskoon liittyvää. Olen aina tiennyt, että haluan nuorena naimisiin ja saada lapsia, joten kun sopiva mies sattui kohdalle, niin miksi olisi pitkittänyt. Eniten pahaa ajattelee henkilöt, jotka eivät tunne meitä, mutta me rakastamme toisiamme ja olemme kokeneet monenlaista, niin emme nähneet mitään syytä lykätä avioliittoa. :)

Heippa!
Nyt on sellainen tilanne, että pyytäisin sitä joka päivittää listaa, niin ottaisit minut pois. Nyt jää meiltä vaavit todellakin haaveeksi.
Kun ajattelee, että asiat on hyvin niin jotain tulee ja lujaa...

Kiitos kaille ja plussia teille muille!

TIISTAI 24.4.2007

Tiipii........................kp 10/26-28...........yk 4..................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 10/28-35............yk?..................2. haaveissa
Tuohu Tenava..........kp 12/28-30........1,5 vuotta...........6. haaveissa
Äippä84...................kp 12/28-30............yk3................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 12/30.................yk ?...............3. haaveissa
Mimmali..................kp 12/31-33.............yk 10............1. haaveissa
Dreamer-88............kp 12/?...............puoli vuotta.........1. haaveissa
Äitsy80...................kp 13/28-31............yk 5...............3. haaveissa
Pupuvaimo..............kp 13/28-32........pari vuotta..........1. haaveissa
Melody....................kp 13/28..................yk 3..............3. haaveissa
Annilii86..................kp 14/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73....................kp 14/28-31............yk 7...............3. haaveissa
Olivia......................kp 14/26-28............yk 1...............1. haaveissa
Fantsu.....................kp 15/28................yk 3...............3. haaveissa
Nippanappa.............kp 16/28-32............yk 1...............2. haaveissa
Boobs.....................kp 35/28-32............yk 4...............3. haaveissa

Tervetuloa Boobs, sullahan on tosi jännät paikat ;) Saatiin ainakin yksi plussaaja meidän viikolle :D

Jisse, poistin sut listasta mutta olet toki tervetullut takaisin jos asiat kääntyvät. Mitä ikinä sinulla onkaan sydämelläsi niin toivon sinulle jaksamista ja että asiat kääntyisivät parhain päin :hug: :heart:

Mä tein nyt aamulla sen fertestin ovistestin ja lähes tasvahvat viivat tuli eli ei varmaan kovin montaa päivää mene kun pitäisi tulla vahva tulosviiva =)

Olisi kyllä hienoa jos ovis tulisi aiemmin jolloin lutevaihe pitenisi ja kiinnittymiselle olisi paremmat mahkut! Ja olittekin jutustelleet äitienpäiväviikon piinasta, mikäs olisi ihanempi päivä tehdä positiivinen raskaustesti ;)

Pupuvaimo Mä toivon todella että teillä nyt osuisi aikataulut nappiin ja alkaisi "siemenet itämään"!!!

Boobs Lykkyä teille, jännät paikat meneillään! =)

Ja tiiättekös (tää on ihan tohkeissaan), mä testasin tänään Clearbluen digi ovistestillä plussan =) ! Noo, nyt ainakii kuvittelen jo että mahaakin juilii... Saisi juiliakkin, kun tänään on mahkut "välistellä" miehen kanssa, kun hän lähtee loppuviikoksi sitten työmatkalle ja palaa vasta pe-la yönä. Joten silloin on kyllä jo liiks myöhäistä tähän ovikseen. Liekö tänään vielä liika aikaista??? Noo, varailin jo miehelle "liukkaan kelin ajoja" illaksi tekstarilla... :kieh:

Ajattelin kokeilla tänään noita mammaksin testejä, että näyttääks ne plussaa, kun CB näytti. Kun on huonoja kokemuksia noista mammakseista... haluun siis kokeilla näyttääks ne oikeesti mulla koskaan plussaa vai ei...

Voi ku saatais paljon äitienpäivä plusssia!!!!!!!!!! ++++++++++++ :whistle:

Kaikille tuuria ovulaation metsästykseen ja "välistelyihin" :heart:

Pupuvaimo: No on se oikeesti kiva saada ovisplussa... Että oma keho siinä toimii... ja on jotai toiveita. Harmi vaan kun ei mies oo huomenna Suomen kartalla... Pitää vaan tänään puuhata ja toivoa parasta :heart:

touhu tenava
:D Hih, nytkös te vast hoksasitte jotta me piinaillan äitienpäivän aikoihin? ;) Vaik minä jo tuolla ketjun alku puolella taisin siit mainita.

Joo niin se GB:n testissä "sarvi" sai täyden värityksen täälläkin tänä aamuna. :heart:
:p Joten nyt olis sitten jollain ihmeen konstilla saatava tuo kammari yksityiskäyttöön. :headwall: Mut , mut hiukan hankalalta näyttää kun kuopus istuu tässä sylissäni pipnä :( Hän yskiä paukuttaa ja het kun unenpäästä saa kiinni niin kohta jo on herättänyt yskänpuuska hänet.
Joten viime yön nukuimme istuallaan minä vuoroon sohval ja sängys istuen kuopusta sylissä pidellen. :/ Niin et nyt on jokseenki naatti-olo meil molemmil, eli päivänokosille olis varmaan viisainta yrittää mennä. \|O

Lääkärissäkin jo ennätin koupuksen käyttää ja sain kunnollisen yskänlääkkeen joten eiköhän ens yönä saada hiukan enemmän nukkua kaikki. :headwall:

Boobs tervetuloa mukaan, sulla on tosiaan aikas jännät paikat ;)

Jisse78 sinulle annan monta voimahalia :hug: :hug: :hug:
oli asiasi siten mikä tahansa, jaksuaj paljon ja tervetuloa joukkoon mukaan heti kun siltä tuntuu :hug:

Ja mulla ne mammaksin ovistestit vaan näyttää negaa, eilen sitten pärähti tosi tumma kontrolliviiva, mut ei muuta :/
Tosin site eilen illalla tuli vähän limaa ja petihommat sattu hiukan vasemmalle puolelle, tosin se olis voinu johtua siitäkin kun illan suussa tein aika hurjan kävely lenkin...
Mut toiveikas oon, vaikka testit on ollu yhtä p*****

pupuvaimolle edelleen peukut pystyssä, että teillä onnistas nyt :heart

tiipiille tuulia petivaatteiden väliin :whistle: ;)

Ja kaikille muillekkin ovistesteissä plussan saaneille vauhtia peti puuhiin ja onnea!!
Toivottavasti saadaan monta äitienpäivä lahjaa :hug: =)

"Huomenia"! Yötyöläinen on herännyt.. Vähän yökötti kun nousin ylös, tai kuvittelenkohan vaan.. Sen verran malttamaton olen, että kokeilin laskurilla mahdollista la:ta, joka olis tädistä laskettuna JOULUAATTO! Oma epäilys on kyllä edellisten odotusten perusteella, et menee muutamaa päivää myöhemmäksi, JOS on mitä mennä.. Näistä tulee todella piinaviikot äitienpäivään asti. Tietääköhän huonoa onnea, kun tsekkailin jo tota la:ta? En muista olleeni näin jännittyny kahdella edellisellä kerralla.

Nyt vain "vällyt" heilumaan sielä muilla! Pidän peukkuja!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 15:00 Boobs kirjoitti:
"Huomenia"! Yötyöläinen on herännyt.. Vähän yökötti kun nousin ylös, tai kuvittelenkohan vaan.. Sen verran malttamaton olen, että kokeilin laskurilla mahdollista la:ta, joka olis tädistä laskettuna JOULUAATTO! Oma epäilys on kyllä edellisten odotusten perusteella, et menee muutamaa päivää myöhemmäksi, JOS on mitä mennä.. Näistä tulee todella piinaviikot äitienpäivään asti. Tietääköhän huonoa onnea, kun tsekkailin jo tota la:ta? En muista olleeni näin jännittyny kahdella edellisellä kerralla.

Nyt vain "vällyt" heilumaan sielä muilla! Pidän peukkuja!
Sun innoittamana laskin oman "lasketun aikani".
22.1.2008. :D
Ja kaikista paras..hedelmöittyminen olis 30.4.2007.. :LOL:
Vähän ihmetyttää toi hedelmöittymis/ovuloimispäivä..Mä luulin että se ois aikasempi.Taas kerran. :eek:
Tosin toi PESU:n la:n laskuri on vähän hämärä. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 15:37 vieras kirjoitti:
Mimmali:Kyllä se taitaa se laskuri ihan oikeassa olla jos olis sun kierto se tasan 28 niin sitten se olisi tietenkin aikaisemmin, mutta noilla 31 tai 33 on kuun vaihteessa. Milloin sä sitten sen luulit olevan?
Pari päivää aiemmin,en erikoisemmin laskeskellu mutta sillai arviolta..

Pupuvaimo päivittää
KESKIVIIKKO 25.4.2007

Tiipii........................kp 11/26-28...........yk 4..................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 11/28-35............yk?..................2. haaveissa
Tuohu Tenava..........kp 13/28-30........1,5 vuotta...........6. haaveissa
Äippä84...................kp 13/28-30............yk3................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 13/30.................yk ?...............3. haaveissa
Mimmali..................kp 13/31-33.............yk 10............1. haaveissa
Dreamer-88............kp 13/?...............puoli vuotta.........1. haaveissa
Äitsy80...................kp 14/28-31............yk 5...............3. haaveissa
Pupuvaimo..............kp 14/28-32........pari vuotta..........1. haaveissa
Melody....................kp 14/28..................yk 3..............3. haaveissa
Annilii86..................kp 15/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73....................kp 15/28-31............yk 7...............3. haaveissa
Olivia......................kp 15/26-28............yk 1...............1. haaveissa
Fantsu.....................kp 16/28................yk 3...............3. haaveissa
Nippanappa.............kp 17/28-32............yk 1...............2. haaveissa
Boobs.....................kp 36/28-32............yk 4...............3. haaveissa

Huomenta!

Toivottavasti kaikilla o-hetkiläisillä ainakin oli ihana ja tehokas ilta, yö ja aamukin :whistle: ;) :saint: :wave:

Yhteistyössä