*** VIIKKO 19 ***

  • Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
Torstai 17.5.2007

Mimmali...................kp 35/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Hipu.........................kp 41/32.................yk 2...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp 46/35..........puoli vuotta...........2. haaveissa


HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET:

Inessa
Pikkuinenko
Kirppu
Lastwish

TIPPUNEET:

Boobs
Dreamer-88
Touhu Tenava
Nippanappa
Milla73
Tiipii
Pupuvaimo
Olivia
Pihlamaaria
Pippuri81
Äitsy80
TaikaWiitta
Fantsu
Äippä84
Annilii86
Anna
Hilipati
 
Kyllä se nyt on uskottava minunkin, en ole raskaana. Nega paukahti ruutuun ja heti perään kuin varmuuden vuoksi täti tuli oikein rytinällä. Osasin tätä odottaa, pettynyt tietysti silti olen. Onneksi sentään kuukautiset tuli itsellään, eikä kierto venynyt tämän pidemmäksi. Olen melko varma että sain itse stressaamalla ja toivomalla kuukautisten pois jääntiä tämän aikaan.

Paljon onnea vielä tämän pinon plussaajille ja jännääjille peukut pystyssä!

Kiitokset kaikille, olette olleet mahtava tuki! :heart:

Hilipati siirtyy nyt taka-alalle haavoja nuoleskelemaan :wave:
 
Heippa! No niin tänne on tullut myös jo selvyys menkkojen puuttumiseen ja kierron venymiseen... Oltiin miehen kanssa mökillä ja eilen illalla ajattelin ottaa muutaman punaviinilasin, mutta tein varmuudeksi testin
( aikaisemmin tein testin siis viime lauantaina ja nega)mutta olin 100 % varma etten ole raskaana... olin avannut jo pullonkin valmiiksi ja jo hörpäämässä =) kun miehen kanssa katsottiin testiä... ja siellä se oli .. täplä .. eli kaiken järjen mukaan olen siis raskaana vaikkei se mene millään tajuntaan.. ajattelin mennä huomenna verikokeeseen varmistuttamaan tuloksen ( jos siinä testissä oli vaikka virhe =) )
Olo on erittäin sekava ja epätodellinen olo enkä meinaa uskoa.. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 20:49 hipu kirjoitti:
Heippa! No niin tänne on tullut myös jo selvyys menkkojen puuttumiseen ja kierron venymiseen... Oltiin miehen kanssa mökillä ja eilen illalla ajattelin ottaa muutaman punaviinilasin, mutta tein varmuudeksi testin
( aikaisemmin tein testin siis viime lauantaina ja nega)mutta olin 100 % varma etten ole raskaana... olin avannut jo pullonkin valmiiksi ja jo hörpäämässä =) kun miehen kanssa katsottiin testiä... ja siellä se oli .. täplä .. eli kaiken järjen mukaan olen siis raskaana vaikkei se mene millään tajuntaan.. ajattelin mennä huomenna verikokeeseen varmistuttamaan tuloksen ( jos siinä testissä oli vaikka virhe =) )
Olo on erittäin sekava ja epätodellinen olo enkä meinaa uskoa.. =)
Onnea.. :flower: :heart:
Multa pääsi itku kun luin sun kirjotusta.En tiä miks se nyt niin henkilökohtasesti kosketti..Mutta ihanaa..Pidetään peukkuja tuleville kuukausille.d :) b
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 20:49 hipu kirjoitti:
Heippa! No niin tänne on tullut myös jo selvyys menkkojen puuttumiseen ja kierron venymiseen... Oltiin miehen kanssa mökillä ja eilen illalla ajattelin ottaa muutaman punaviinilasin, mutta tein varmuudeksi testin
( aikaisemmin tein testin siis viime lauantaina ja nega)mutta olin 100 % varma etten ole raskaana... olin avannut jo pullonkin valmiiksi ja jo hörpäämässä =) kun miehen kanssa katsottiin testiä... ja siellä se oli .. täplä .. eli kaiken järjen mukaan olen siis raskaana vaikkei se mene millään tajuntaan.. ajattelin mennä huomenna verikokeeseen varmistuttamaan tuloksen ( jos siinä testissä oli vaikka virhe =) )
Olo on erittäin sekava ja epätodellinen olo enkä meinaa uskoa.. =)
Hipulle, kovasti onnea! :) Eli oliko sulla vielä kp 36/32 ja silloin näytti vielä negaa? Onko mitään oireita ollut tai tuliko plussan myötä? Olisi kiva niistä kuulla.. Mullahan näytti negaa kp 34/30 viime su, enkä ole testannut sen jälkeen, eikä täti myöskään ole vieraillut. Mä kyllä pahoin pelkään, että mun kohdalla on vaan pitkä kierto kiusaamassa, kun ei tunnu mitenkään raskaana olevalta. :)
 
Oikukas84 harmailee
Onnea plussanneille!

Itse tein testin keskiviikkona ja negaa näytti. Nyt on 33/30-31 eikä oo menkat vieläkään alkanu tai mitään merkkejä siitä että alkais. Onpa inhottavaa, alkais nyt jos on alkaakseen. Ennen ensi viikkoa en tee testejä enää, jos vaikka tiistaille odottaisi jos ei mitään tapahdu ennen sitä. Toisaalta mulla olis torstaina synttärit ja se jos mikä olisi kiva saada selville torstaina, mutta sitten jos vieläkin olisi nega niin varmasti menisi mieli maahan enkä mä sitä halua silloin.

Vielä meitä on pari täällä epätietoisuudessa.
 
Anna: Lauantaina kun silloin testasin niin oli tosiaan 36/32 ja puhdas nega.. ihan vitsinä tein testin keskiviikkona , silloin siis kp 40/32 ja sitten tuli plussa, ei ihan voimakas mutta selkeästi havaittavissa! oireita ei ole ollut, nyt on nännit kipeät mutta se onkin ainoa oire! Eli ihan puun takaa tuli mun plussa jota en meinaa todellakaan uskoa.. hain just uuden testin ja testaan iltapäivällä ja sit menen virtsanäytteeseen ma aamuna.. jos ne kaikki näyttää plussaa niin pitää kai uskoa.. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 11:44 hipu kirjoitti:
Anna: Lauantaina kun silloin testasin niin oli tosiaan 36/32 ja puhdas nega.. ihan vitsinä tein testin keskiviikkona , silloin siis kp 40/32 ja sitten tuli plussa, ei ihan voimakas mutta selkeästi havaittavissa! oireita ei ole ollut, nyt on nännit kipeät mutta se onkin ainoa oire! Eli ihan puun takaa tuli mun plussa jota en meinaa todellakaan uskoa.. hain just uuden testin ja testaan iltapäivällä ja sit menen virtsanäytteeseen ma aamuna.. jos ne kaikki näyttää plussaa niin pitää kai uskoa.. =)
Vielä sellainen täsmennys, että onko sulla aiemmin heitellyt kierrot?
Vielä kerran isot onnittelut!
 
Anna: ennen pillereitä mulla oli pitkät kierrot ( muistaakseni kp 35 ) ja osasin odottaa niin käyvän nytkin ( tämän vuoksi en osannut odottaa olevani raskaana yhden nega testin jälkeen). Mulla ehti tosiaan olla vain yhdet omat kuukautiset pillereiden jälkeen ja sen kp oli 32 ja nyt sit jo toisesta kerrasta onnisti.. Nyt se on jo kai pakko uskoa, tein äsken toisen testin ja viiva tuli samantien vahvana..
 
Täällä ei ole mitään,paitti että pää ja kädet ja jalat ja tissit ruvennut hirveästi kutiamaan mutta syytä en tiedä..Ajattelin jo että voisiko olla merkki raskaudesta mutta mies vaan epäilee että mulle olis taas tulossa vesirokko..Sehän oli viimeksi joulukuussa. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:01 mimmali kirjoitti:
Täällä ei ole mitään,paitti että pää ja kädet ja jalat ja tissit ruvennut hirveästi kutiamaan mutta syytä en tiedä..Ajattelin jo että voisiko olla merkki raskaudesta mutta mies vaan epäilee että mulle olis taas tulossa vesirokko..Sehän oli viimeksi joulukuussa. :ashamed:
Onks sulla useinkin ollu vesirokko? Eihän se pitäis tulla kuin kerran :eek:
 
onneton tunari
PLUSSANNEET huhuu....Onko teistä kukaan kokeillu kohdunnapukkaa et missähän päin se sijaitsee?? Olen sitä itse koettanut tulkita huonoin tuloksin kylläkin :ashamed: Ensiviikolla ois piinaviikko ja jos joku viittii auttaa olisin tosi tosi onnellinen
 
Mä oon tullut kipeäksi :/ Mutta vieläkään ei mitään alavatsakipuja tai muutakaan mikä viittaisi menkkojen alkuun (tai toisaalta raskauteenkaan, on mulla siitäkin ollu aina aiemmin alavatsa kipeänä) ja malttamattomana testasin eilen negan taas. Ihan puhtaan negan. \|O

Mites muut?

Niin ja nyt kp 37/30-31<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:49 TaikaWiitta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:01 mimmali kirjoitti:
Täällä ei ole mitään,paitti että pää ja kädet ja jalat ja tissit ruvennut hirveästi kutiamaan mutta syytä en tiedä..Ajattelin jo että voisiko olla merkki raskaudesta mutta mies vaan epäilee että mulle olis taas tulossa vesirokko..Sehän oli viimeksi joulukuussa. :ashamed:
Onks sulla useinkin ollu vesirokko? Eihän se pitäis tulla kuin kerran :eek:
Kuulemma voi tulla sen 2 kertaa jos ekan kerran on sairastanu aikuisena,näin sanottiin.Kutinat loppu.Johtu varmaan kuitutableteista..lopetin niiden käytön ja heti loppu.Nyt oottelen että tuleeko kutina takaisin. :whistle:
 
Tänne ei mitään muuta kun runsasta valkkaria. :ashamed:

Mies oli aika hassu viikonloppuna..Luin raskautumiseen vinkkejä pesu:n sivuilta ja mieskin tuli lukemaan..Ei ole koskaan oikein jaksanut panostaa tommosiin. :)

No,halus mennä kavereidensa kans uimaan ja sanoin että et taatusti mee että vesi on niin kylmää joessa että sulle tulee takuulla tulehdus.Mies siihen sitten vaan tokas että no hei,kivesten pitää olla viileässä,etkö sä halua että me saadaan lapsia?!? :LOL: :LOL:
Juu-u..
Viileässä ehkä,ei -5 asteessa.On se niin hölmö kun se yrittää saada tahtonsa läpi. :D
Päästin sen sitten uimaan kun nauroin sen kommentille niin makeesti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:36 TaikaWiitta kirjoitti:
Kukaan ei oo viikkoon päivittäny listaa :eek:

Onko kaikki tippuneet, plussanneet vai muuten vaan kadonneet!??
No mä roikun viä ainakin täällä.En ole plussannut..Negan testasin viikko sitten kun oli menkat myöhässä 2pv.Eivät ole vielä alkaneet ja olen ollut aikas kipeäkin.

Mites ite TaikaWiitta voit?
 
Mä roikun täällä vieläkin :LOL: joskus viime viikolla tein testin kai kp41(?) eikä menkat oo vieläkään alkanu. Nyt olis ilmeisesti kp44 eikä mitään. Sellainen hassu ajatus tuli tossa yks päivä että vaikka oon koko ajan laskenut n.30 päivän kierron mukaan niin tajusin että viime kuussa kierto oli kuin olikin 40 päivää! :O vaikka aina aiemmin on ollut 30-31. Eli se tammikuinen keskenmeno on vieläkin sekoittamassa pakkaa.

Pakkohan sen on siitä johtua.(?)

No sen perusteella tietty kelailin heti että jos tämä kierto olisi myös alun alkaen ollut suurinpiirtein tota luokkaa niin eihän se testi mitään olisi 10 päivää sitten näyttänyt todellakaan.

Hullun puheita, tajuan kyllä itsekin :LOL:

Alkais nyt ne menkat sit edes, ja tasottuispa ne vielä myöskin ettei joka kk olisi samanlaista sähläystä :D
 

Yhteistyössä