n. vk 12 plussaajat! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MML
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MML

Jäsen
09.12.2008
208
0
16
aMansikka..........kp 1/26-30..........yk 3........................ haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 5/28...............yk 14...................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 1/25-32..........yk 3........................ haaveissa 3.

Otin oikeudet siirtää teidätkin tänne :) Eli nyt sitten taas kauheet vauvatalkoot käyntiin. Tänään sitten lähdetään nollaamaan tilanne miehen ja kavereiden kanssa ja juhlitaan kunnolla. Nyt menen laittamaan hyvät ruuat illaksi ja viinin kylmään :wave:

aMansikka..........kp 2/26-30..........yk 3........................ haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 6/28...............yk 14...................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 2/25-32..........yk 3........................ haaveissa 3.

Huh.. olipa eilen ilta! Tänään menny aika vähän makaillessa :) Mietiskelen täälä, että hommaisko sitä vehnänalkioöljyä, jossain keskustelussa sitä on kehuttu. Meinaatteko tehä mitään kikkoja tässä kierrossa?

amansikka, mikäs siinä vehnänalkioöljyssä olikaan.?
itse en mitää kikkoja meinaa erityisemmin käyttää.. ovista meinaan ehkä tikutella, se onkin ainut.! luulempa että tuo peittojen heilutus on paras kikka :D tai sitten voi olla että ihan perus "jalat ylös"- taktiikkaa käytetään :)

Hellouta tyttöset!!!

Kiva aMansikka kun olitki jo miut listannu :flower: Täälläki perjantaina istuttii iltaa,muutama kaveri oli kylässä. :D

Meinasin edelleen greippimehua ja vitamiineja jatkaa ja noita lämpöjä koitan laitella tuonne ff:n, sit jos peittoja koittas heilutella. :D Kassellaan nyt.. Aattelin ensi et jos ois vähä taustaillu vaan mut ei taija onnistua tältä tytöltä... ;) Oilia ootellessa.

Mäkin siirryn sit tänne pinoon, menkat viimein sit kuitenki alko tänä aamuna. Eli nyt on 1/23-26, yk 4 ja 3. haaveissa.

Greippimehua oon nyt alkanu juomaan, mut muita kikkoja ei oo käytössä. Ahkeraa peittojen heiluttelua vaan ovisaikaan. :p :whistle:

aMansikka..........kp 3/26-30..........yk 3........................ haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 7/28...............yk 14...................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 3/25-32..........yk 3........................ haaveissa 3.
Tipi75..................kp 1/23-26..........yk 4........................ haaveissa 3.

Vehnänalkioöljyssä on E-vitamiinia ainakin vaikuttavana aineena. Sitä on kyllä noissa normi monivitamiini valmisteissakin aika paljon, etten tiiä tulisko liika-annostus tai oisko siitä mitään hyötyä.. Ehkäpä tässä kierrossa jatkan vielä ihan perusjutuilla ja ensi kerralla (jota ei tietty tuukkaan!) koitan sitte kaikkee mahollista.

Meinaattekos lähteä laskiaisen kunniaksi mäkeen? :D Meillä on hernekeitto tekeillä, harkinnassa myös pullat. Kavereita majailee meillä niin pitää yrittää vähän panostaa :) Minkä ikäsiä muuten olette? En muista onko aijemmin ollu puhetta.. Minä oon 24 ja meinaan illalla lähteä pulkkamäkeen, vastauksena omiin kysymyksiini :D.

aMansikka, meillä ei edes pulkkaa ole, niin taitaa mäet jäädä väliin.. tosin jätesäkillähän sitä vois kanssa laskea :D itse kans suunnittelin tänään leipovani pullaa :) tosin eilen tein lettuja, niin voi olla että jätän väliin :D niin joo, parikymppinenhän minä olen...

haha :laugh: kuulostaa hyvältä.!
muutama vuos takaperin laskin pumpattavalla krokotiililla (uimalelu) pulkkamäkeä ja se liuku oikeesti todella kovaa :D ja hauskaa oli.! kai sitä tänää täytyy käydä jossain laskemassa :)

aMansikka..........kp 4/26-30..........yk 3........................ haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 8/28...............yk 14...................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 4/25-32..........yk 3........................ haaveissa 3.
Tipi75..................kp 2/23-26..........yk 4........................ haaveissa 3.

Täälä alkaisi täti kurvaamaan pois. Sentäs vuotopäivät palaamassa normaaleiksi, vaikka kierto hiukan pitkä vielä onkin. Ehkäpä sekin tosta tasaantuu :) Lueskelin eilen vyöhyketerapiasta netistä, lukemani mukaan voisi auttaa hedelmöittymisessä. Laitoinkin heti yhdelle paikalliselle vyöhyketerapeutille s-postia aiheesta ja ehkäpä käyn testaamassa. Vähän vaan taitaa olla kallista huvia.

Yp, en oo varma paljon se maksaa, varmaan vähän vaihtelee paikkakunnittain. Ehkäpä 35-55 e per kerta? En tiiä sitte kuin monta kertaa pitäisi käydä, että siitä saisi hyödyn irti. Ei ole vielä vastannu mitään tuo jolle laitoin postia, mutta jos sieltä jotain mielenkiintosta infoa tulee niin tuun kertomaan :)

Mä hyppään kanssa tänne mukaan, menkat loppumaisillaan vihdoinkin. :wave:
Nyt olis sitten kp 5/18-30 ja 3.toiveissa. Antaa noiden kp:n olla nyt noin pitkällä välillä, kun niin se on parina kuukautena mennyt.
Mä en vaan nyt tajua, et mahtaakohan olla jotain tulehdusta. Menkkamaista kipua ala selässä ja alavatsalla vaikkakin menkat on ihan viimeisiä päiviä menossa. Ennen ei oo moista ollut. Jos sais aikaiseksi sinne lääkärille soitella uudestaan. :)

aMansikka..........kp 5/26-30..........yk 3........................ haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 9/28...............yk 14...................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 5/25-32..........yk 3........................ haaveissa 3.
Tipi75..................kp 3/23-26..........yk 4........................ haaveissa 3.
Kumkvatti............kp 6/18-30..........yk ?........................ haaveissa 3.

Ootko Yp mitään hoitoja harkinnu? Onko teillä tutkimuksissa käyty tai harkinnassa mennä? Minä just eilen kävin lääkärissä, joka lupasi että puol vuotta kun ollaan nyt uudelleen yritetty niin sitte tutkitaan ja avitetaan raskaaksi tuloa. Mulla siis takana keskenmeno rv 21 viime marraskuussa.

aMansikka, ei olla vielä käyty... kyllä sinne on tarkotus mennä, jos tämä ei tästä edisty.! kävin tuossa jokunen aika sitten lääkärillä, joka sanoi, että tarvitsen omalta lääkäriltä lähetteen naistenklinikalle, jossa minut sitten voitaisiin tutkia.. sinne omalle lääkärille on vaan niin pirun vaikea saada aikaa :ashamed:
puhuitteko jo lääkärisi kanssa siitä, miten raskautumista voitaisiin avittaa.? olen pahoillani menetyksestäsi :hug:

Moi!

Jos sopii, niin voisin itseni myös tänne laittaa niin pysyn sopivasti addiktoituneena tähän koneeseen ;) Oon jo tuolla km:n jälkeen kuumeilevissa mutta toisaalta se koko ajan muistuttaa mua km:sta tammikuussa ja nyt on jo katse tulevaan!

Mites laskette kp:t? Tuhrusta vai eka kunnon vuotopäivästä? Mulla nyt kp 5 jos tuhrusta lasketaan (tuli siis verta mutta tippoina vain). Kierron pituudesta ei mitään hajua; ennen km:a oli 28-33, nyt km:n jälkeen kesti 36 päivää ennen kuin menkat alkoi. Eli jos pitäis vaikka ton 28-33. Vuoto kuitenkin jo tänään loppu joten ei muuta kuin tositoimiin :kieh: :saint: .

Ja kolmatta siis kuumeillaan!

aMansikka..........kp 6/26-30..........yk 3........................ haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 10/28.............yk 14...................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 7/25-32..........yk 3........................ haaveissa 3.
Tipi75..................kp 4/23-26..........yk 4........................ haaveissa 3.
Kumkvatti............kp 7/18-30..........yk ?........................ haaveissa 3.
Sohvi77...............kp5/28-33...........yk 2?...................... haaveissa 3.

Yp ei meillä tarkemmin ollu puhetta miten sitä helpotettaisi. Varmaankin ensin tutkitaan ovuloinko ja onko miehen simpat ok. Sillä pääsee jo pitkälle, jos on ovulaatio ongelmia määrätään yleensä käsittääkseni clomeja ja jos miehellä on vähän liikuvia siittiöitä, niitä huuhdellaan ja laitetaan inseminaatiossa lähemmäs oikeaa osoitetta :) Tämmösiä luuloja mulla on, kantsii lueskella tuola lapsettomuuspuolella lisää vaikkei keskusteluun osallistuisikaan, saa vähän käsitystä mitä voi olla edessä jos ei ala tärpätä. Toisiahan auttaa pelkkä hoitoihin meno ja pam, plussa pärähtää ;)

Tervetuloa sohvi77! Minäkin viihdyn viikko pinossa paremmin kuin KM pinossa vaikka sielä olenkin. Täälä on jotenkin positiivisempi meininki. Käyn kyllä sielä silti säännöllisesti lueskelemassa juttuja ja kirjoittelemassa. Jokainen kai laskee noi kp:t tyylillään, eipä ne ole kun suuntaa antavia koska se ovis voisi olla ja koska uskaltaisi testata :) Laitoin nyt noin ja jos haluut muutella niin sano vaan :)

aMansikka, toivottavasti se toimiskin niin että sit jos/kun sinne hoitoihin menee, niin tärppäis :) ja pitää toivoa, että ei kovin rankkoja hoitoja joudu käymään läpi.!

mulla on kyllä koko ajan masussa sellanen tunne, kun siellä tapahtuis jtn.. ja eilen illalla oli masu ihan turvoksissa ku jalkapallo :D unisuus on ihan uskomatonta sekä nälkä ja palelu.! mitenköhän tän pään sais pysymään kasassa.?! :D
ajattelin tehä tossa hetken päästä ovis testin, joskos siellä alkais pikkuhiljaa jo toista viivaa näkymään :)
ens tiistaina pääsen Seuren työhaastatteluun, JES.! jos vaikka pääsisin sinne niin alkais tää rahatilannekin helpottaa :)

YP :wave:

Yhteistyössä