n. vk 12 plussaajat! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MML
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aMansikka..........kp 7/26-30..........yk 3........................ haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 11/28.............yk 14...................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 8/25-32..........yk 3........................ haaveissa 3.
Tipi75..................kp 5/23-26..........yk 4........................ haaveissa 3.
Kumkvatti............kp 8/18-30..........yk ?........................ haaveissa 3.
Sohvi77...............kp 6/28-33...........yk 2?...................... haaveissa 3.

aMansikka..........kp 8/26-30..........yk 3........................ haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 12/28.............yk 14...................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 9/25-32..........yk 3........................ haaveissa 3.
Tipi75..................kp 6/23-26..........yk 4........................ haaveissa 3.
Kumkvatti............kp 9/18-30..........yk ?........................ haaveissa 3.
Sohvi77...............kp 7/28-33...........yk 2?...................... haaveissa 3.

Heippa kaikille! :wave:

Täällä peitot heilunut enempi, kun muuten viime aikoina. Hyvä siis näin. :D Mitähän tohon yk:hin laittaiskaan. Meillä oli välissä taukoa. Ja oltiin niin, että saa tulla kun on tullakseen. Mutta kaipa siihen vois laittaa sitten tuolta marraskuulta eli 4. :)

Mut eipä tänne muuta kummempaa. Menkat oli jotain ihan hirveetä, mutta alkoivat kun salama kirkkaalta taivaalta, mutta niin ne sitten loppuikin samalla tavalla. Tää on tää tyhmä aika kuukaudesta, joten palailen vaikka lähempänä loppua. :)

Plussatuulia kaikille! ++++++++

aMansikka..........kp 10/26-30..........yk 3...................... haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 14/28...............yk 14.................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 11/25-32..........yk 3...................... haaveissa 3.
Tipi75..................kp 7/23-26............yk 4...................... haaveissa 3.
Kumkvatti............kp 10/18-30..........yk 4...................... haaveissa 3.
Sohvi77...............kp 8/28-33............yk 2?.................... haaveissa 3.

aMansikka..........kp 11/26-30..........yk 3...................... haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 15/28...............yk 14.................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 12/25-32..........yk 3...................... haaveissa 3.
Tipi75..................kp 8/23-26............yk 4...................... haaveissa 3.
Kumkvatti............kp 11/18-30..........yk 4...................... haaveissa 3.
Sohvi77...............kp 11/28-33............yk 2?.................... haaveissa 3.

No niin hyvät naiset..nyt herätellään vähän tätä meidän kuivahtanutta pinoa!! Mitäs tänne kullekkin kuuluu? Puolivälit kierroista lähenee ja YP on jo sen ohi.. Eli pitäisi alkaa toiveiden heräillä :D Minä lähen tuhlaamaan vähiä pennosiani tänään ja koitan löytää jotain kivaa piristystä kaupungista.

Hyvä amansikka! Samaa mietin että onpas hiljaista täällä pinossa mutta ehkä se on tää kierron vaihe kun ei oikein mitään tapahdu ;) Omista kuulumista sen verran että eilen aamulla tuntui että olis jo ovis; vasemalla munasarjassa kipua n. 20 min ja koko päivän lantio+alaselkä kipee. Aika aikasin olis mutta toisaalta km on saattanut sekottaa kierron (jos se koskaan kauhen selkeä oli ennenkään :o ) No ei auta kuin odotella ja olla miettimättä.
Haluaisin muuten korjata kp:t eli nyt olis kp 11. Mulla alkoi viimeks menkat niin omitusesti tuhrulla/vuodolla/tuhrulla sit yks päivä ei mitään ja yks päivä taas vuotoa eli lasken siitä kun eka vuoto tuli.

Mukavaa päivää kaikille ja kertokaahan kuulumisia!!

Minäkin miettinyt et miten hiljaista täällä onkaan ollut. En nyt sivua muista, mutta jostain katsoin itelleni ovisaikaa et milloin se oliskaan. Sen laskurin mukaan mulla kierto olis sen 24 päivää ja et ovisaika olis ollut nyt 25.2-2.3, se aika on kyl käytetty hyvin hyödyksi. :p
Mutta tasaisesti nyt kuitenkin tää kierto hommaillaan. :D Jos ovis sitten oliskin vaikka vasta myöhemmin.

Mulla tuntunut nyt menkkamaista kipuilua alavatsalla, et ehkä se on sitten ollut sitä ovista.. En osaa sanoa, kun en ennen oo edes mitään huomannut. Sanokaa te viisaammat voiko olla sitä. Ja hemmetin pahalla päällä ollut välillä. :)

Meitähän on sitte useempia tossa kp 11 menossa. Pitänee lähtee selättämään mies varuiksi, kun viime kierrossa ehkä bongasin sen oviksen jo kp 12 :D Tänäänki vähän mahaa vihlonu, mutten enää oikeen usko näihin mun oireisiin.

täällä ei kummia.. eilen illalla nukkumaan mennessä oli masu erittäin turvonnut ja tuntu kun siellä ois kuplinut jotakin.. ei siis mitään ilmavaivoja, vaan jtn ihan muuta.! :o ja saunassa ukon sisko sanoi, että maha näyttää siltä ku oisin raskaana :D ja kokeiltuaan sitä, oli edelleen sitä mieltä että siellä voi olla kehittymässä uusi elämä.! :) tiedä sitten....

YP :wave:

aMansikka..........kp 12/26-30..........yk 3...................... haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 16/28...............yk 14.................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 13/25-32..........yk 3...................... haaveissa 3.
Tipi75..................kp 9/23-26............yk 4...................... haaveissa 3.
Kumkvatti............kp 12/18-30..........yk 4...................... haaveissa 3.
Sohvi77...............kp 12/28-33............yk 2?.................. haaveissa 3.

Wow, YP! Ehkäpä sielä vihdoin sitten oisi joku tarrautuneena matkaan :)

Itse aloin tänään tikuttaa ovista, vielä ei tullu kun ihan haaalea viiva. Eli eiliset mahan vihlonnat ei johtunu siitä. Katsotaan sitten loppuviikosta, josko oisi jo viiva tummunu. Nyt aijon kerätä kaikki tikut, että voin verrata ja testata niin kauan, että oon varma että joko sitä ei tapahtunu tai sitte tulee tosi selkeä vastaus.

Sorruin nyt sitten oviksen metsästykseen, vaikka olin päättänyt etten miettis koko asiaa. Onhan se tietty kiva tietää millon menkkoja vois alkaa ootteleen mutta muuten ei tarvis tietää kun kiitettävän aktiivista on ollut vaikkei vauvaa olla yritettykään...Hetken mielijohteesta harrastin siis eilen nettishoppailua mammaksilta ja tänään sit ovista tikuttelin. Nooh...mites tää nyt sitten menee; tänään tuli kaks viivaa, testiviiva vaaleampi kuin kontrolli eli negaksi tulkittava...entäs sit huomenna, voinko olettaa että viiva olis tummempi jos ovista kohti ollaan menossa?

aMansikka..........kp 13/26-30..........yk 3...................... haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 17/28...............yk 14.................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 14/25-32..........yk 3...................... haaveissa 3.
Tipi75..................kp 10/23-26..........yk 4...................... haaveissa 3.
Kumkvatti............kp 13/18-30..........yk 4...................... haaveissa 3.
Sohvi77...............kp 13/28-33..........yk 2?.................... haaveissa 3.

Tänään alko sitten jo tavaksi tullut keskikierron tiputteluvuoto, ovistesti ei vieläkään näytä mitään. Lekuri sano, että toi tiputtelu kertoisi normaalista hormoonitoiminnasta. Tiedä sitten, kun sitä ei ennen km oo ikinä ollu. Jatkan sinnikkäästi ovistikuttelua. Kuis muiden ovismetsästys sujuu?

Huomasin tuossa, ettäaMansikalla on tuossa listan päivityksessä jäänyt yks päivä väliin, kun mulla pitäis olla tänään kp 11.

Täälä on ovisoireet ja -limat bongattu ja peittojen heiluttelu jatkuu.

Heipä hei!!
Täällä oltiin vkl reissussa siskon luona espoossa ja sieltä matkaan tarttui tuommonen pieni ruttunen hauva-vauva... :heart: :heart: Sen kanssa on nyt tää viikko opeteltu uutta ympäristöö ja kotia ja täällä olevia ihmisiä. Sen takia on täällä kirjottelut jääny vähemmälle,tähän hässäkkään viel yövuorot ni avot :D YP:lle d :D b!!Toivottavasti se tosiaan ois pieni ihme matkassa siellä!! Täs kierros on peitot heilunu vasta tasan kerran.... :whistle: Toissapäivänä,tänää oli aamulämpö 36.63 mut kassellaan,josko tuon ukkelin sais viel kellistettyä. Miulle vois kans korjata kp14 ois tänää. Tipille viel lämpösiä peitonheilutteluja!! :saint: Palailen myöhemmin!!

aMansikka..........kp 14/26-30..........yk 3...................... haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 18/28...............yk 14.................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 14/25-32..........yk 3...................... haaveissa 3.
Tipi75..................kp 12/23-26..........yk 4...................... haaveissa 3.
Kumkvatti............kp 14/18-30..........yk 4...................... haaveissa 3.
Sohvi77...............kp 14/28-33..........yk 2?.................... haaveissa 3.

Hhm.. Onkos noi nyt oikein? Et onks mulla jotenki jääny koko listan päivitys yheltä päivätä... Oon aika hajamielinen tumpelo et korjatkaa vaan jos huomaatte jotain :D Täälä ovis metsästys jatkuu, mutta viiva on edelleen sama kun aikasempina päivinä.

aMansikka täällä näyttäis ovis löytyneen; oon nyt kolme päivää tikutellu ja eilen oli viiva kaikista vahvoin, ei kylläkään tasavahva kontrollin kans. Myös limaa tulee, kellertävää, venyvää, jossa oli hiukan veriviiruja :x luulisin että olis sitä itteensä. No ovis on ainakin kiitettävästi hyödynnetty ja harkat jatkukoon! Tiedäks muuten menikö ovis jo kun limaa tulee vai onko just meneillään?

Mulla ainaki kp:t oikein.

Mulla ei mitään limoja oo esiintyny, mutta oon saanu sen käsityksen, että limat lisääntyy ovista kohti ja kun se on ohi, pitäisi limojenkin loppua. Korjatkaa viisaammat jos oon väärässä.

aMansikka..........kp 15/26-30..........yk 3...................... haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 19/28...............yk 14.................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 15/25-32..........yk 3...................... haaveissa 3.
Tipi75..................kp 13/23-26..........yk 4...................... haaveissa 3.
Kumkvatti............kp 15/18-30..........yk 4...................... haaveissa 3.
Sohvi77...............kp 15/28-33..........yk 2?.................... haaveissa 3.

No niin! Nyt on yöhukit lusittu! :D Ovulaatiota arvaillaan.... :whistle: Varmaanki sitte tänää ois the O day,tai huomenna,tänään aamulämpö 35.69. Sohvi miulla ainakin aiemmin kun oon oilia tikuttanu on aina sitä kohti vahvistunu haamu ja välil saattanu hävitä ja kohta tullakkin sit tasavahvat,ja kp14 on ekaa kertaa tikuttaes oili tullu ja toisel kerral kp17 joten d :D b kyllä se varmasti sieltä tulee!
Täällä siis näköjään mennään pidemmän kierron mukaan greippimehusta huolimatta.... :) No ei haittaa,ei tuo ukko ollu eilen oikein mukana :headwall: Joten jospa tänään sitte... :saint:

tervehdys naikkoset.!

en oo pariin päivään täällä käynyt syystä että enisn olimme ruotsin risteilyllä, joka oli täysi yllätys tuolta ukolta minulle... tuli vain ja sanoi, että nyt lähdetään laivalle.! oli kyllä ihan mahtava reissu.!:) ja vielä selvinpäin:D ja meidän tietokone sano sopimuksensa irti... joten olen nyt telkkarin kautta koneella ja tää on erittäin haastavaa :D

tuo juomis poliiikka nyt kyllä hömmöstyttää ja kummastuttaa mua kovasti.! oon aina ollu melkonen loppasuu, mutta nyt ei maistu, ei niin millään.!! ei vaan maistu.! :o turha sitä on väkisin juoda.. ja mahakin on tosi turvoksissa koko ajan. ihan ku oisin syöny jonkun jalkapallon :laugh: kaikki kaverit sanoo että oon raskaana ku en juo ja sitte ku toi mahakin on tollanen:D eli täällä hämmästellään ja kummastellaan.!!

mukavaa viikonloppua.!:)

YP :wave:

aMansikka..........kp 17/26-30..........yk 3...................... haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 21/28...............yk 14.................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 17/25-32..........yk 3...................... haaveissa 3.
Tipi75..................kp 15/23-26..........yk 4...................... haaveissa 3.
Kumkvatti............kp 17/18-30..........yk 4...................... haaveissa 3.
Sohvi77...............kp 17/28-33..........yk 2?.................... haaveissa 3.

Kyllähän noi kp lisääntyy vaikka aika tuntuuki matelevan.. Onkos YP testannu jo? Testasitko viime kierrossa ollenkaan, jos sulla olikin valemenkat?

Hyvää naistenpäivää kaikille!

Täällä menkkamaista kipua ja vihlomista ajoittain. Saa nähä meinaako se täti tulla sitten nyt tässä kierrossa ajoissa. Mutta toivotaan ettei tule ollenkaan. :) Kuvottava olo aina silloin tällöin, tulee ja menee miten milloinkin. Tänään havaitsin ekan kerran nipistelyä rinnoissa, mutta rintojen "jomotusta" ollut kylläkin menkkojen aikaan. Tuntuu jotenkin et mieliala on kauheen ailahteleva ja jatkuva väsymys päällä. Vessassakin juoksen paljon tiheämpään kuin ennen. Mutta aika näyttää, niin monta negatestiä tullut tässä puolen vuoden aikana tehtyä, etten viitsi toivoa mitään ennen kuin plussa testiin pärähtää.

Plussatuulia nyt vaan meille muillekin! :)

aMansikka..........kp 18/26-30..........yk 3...................... haaveissa 1.
Yöperhonen........kp 22/28...............yk 14.................... haaveissa 1.
Gutupallo............kp 18/25-32..........yk 3...................... haaveissa 3.
Tipi75..................kp 16/23-26..........yk 4...................... haaveissa 3.
Kumkvatti............kp 18/18-30..........yk 4...................... haaveissa 3.
Sohvi77...............kp 18/28-33..........yk 2?.................... haaveissa 3.

Täälä on tota ovista yritetty bongata ja jos ovuloin, niin ilmeisesti se oisi nyt päällä tai ollu eilen. Eilen testitikussa viiva oli tummunut, ei kuitenkaan yhtä tummaksi kuin kontrolli. Tänään viiva oli taas aavistuksen vaaleampi. Lämmöt ei oo vielä koholla, pitäisköhän niiden nousta heti ovulaation tapahduttua? Mukavaa viikon alkua!

Yhteistyössä