=) Vauvahaaveet 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palleroinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palleroinen

Vieras
Minäpä nyt sitten aloitan meille uuden ketjun, kun kukaan ei ole sitä vielä tehnyt, eikä kukaan ole tänään vielä ehtinyt kirjoitella vanhaankaan ketjuun mitään. Olkaapa hyvät :)

Hienoa! Miun piti eilen vihjaistakin että joku voisi aloittaa - itsen ei kannata kun ei mulle sitä plussaa kuitenkaan vielä tule - jos palleroiselle nyt sitten..

Nyt iski kuntoilukärpänen! Talven kiloja on jo jokunen karissut, ja aamua alkoi aamulenkillä! Ihana auringonpaiste!!!

Mitenkäs muiden aamu on alkanut?

Mulla alko aamu ekalla aamuöklötyksellä... Herätessä mahassa kiersi mut ei kuitenkaan oksettanut. Vedin mansikkakiisseliä, ei auttanut.. kauhee palelu ja mahan muljahtelu jatkui. Äsken sit söin voikkaria ja paistettuja kananmunia ja paha olo katosi. Pitäis vissiin illalla ennen nukkumaanmenoa muistaa syödä jotain.... ONNEKSI ei tarvinnut mennä töihin, sai vaan makoilla ja lukee lehdet sängyssä ;o)

Nyt kun sain virtaa vois lähtee kaupungille kattoon kevättakkia... Lenkilläkin pitäisi käydä mut jos vasta illalla, eilen oli täällä aika helle joten lusmusin koko lenkkeilyn... Hyi minua.....

Aaja76 rv 6+2

Mä taas vaihteeksi töissä.. Joten aamu alkoi AIKAISIN ja kiireisesti :( En tykkää yhtään aikaisista aamuista tai ainakaan sillon kun pitää kiireellä lähtee töihin. Ja ainahan se kiire tulee, vaikka kuinka yrittäisi olla ajoissa..... Mikäpäs niissä aamuissa olisi vikana, kun saa heräillä rauhassa ja syödä aamupalan omaan tahtiin ja katsella ikkunasta ulos ja vaikka kuunnella vähän radioo/telkkarista aamutv:tä :)

Mulla on ihan sika tylsä työpäivä tänään kaiken lisäksi. Aika ei meinaa kulua millään. Toisin sanoen ei ole oikein mitään tekemistä -> harvinaista kylläkin! Ei pidä valittaa. Onneks voin häippästä jo 14.00 maissa :) JIPII.

Aajan kuulumisia ja tuntemuksia on kyllä niin mukavaa ja mielenkiintoista lukea! Kerro vaan Aaja aina miten menee ja miltä tuntuu :)

Samaa aattelin eilen että jospa tänään pitäs alotella uutta ketjua, kiitoksia palleroiselle kun aloitit jo ajatuksen voimalla :)

Oon varmaan vilustuttanut itseni, sen verran oon aamun aivastellut ja meinaa paleltaa jonkin verran, tuntuu että pitäis koko ajan vetää enemmän vaatetta päälle... Eilen oli niin lämmintä että taisin liiankin kevyellä vaatetuksella olla liikkeellä. Joka kevät sama juttu, enkä ikinä näköjään opi :) Ja toisekseen mahaa nipistelee edelleen ja turvottaakin näköjään vähän - oiskohan taas vaihteeksi täti tulossa kylään... johan siitä onkin kaks viikkoo kun se lähti!

No joo mutta nyt lounastauko, alkaa huippaamaan ja on nimittäin ihan tajuton nälkä! Hitto kun sais maksalaatikkoa niin oispahan namia :)

Kerrohan palleroinen niistä boordeista, mua kiinnostaa kovasti millasen löysit!

-rookie-
kp 19/??

Ai niin ne boordit! Rookie niitä kyselitkin jo joskus aiemmin. Unohtu... lahopää mikä lahopää :D

Eli ne on sellaset Nalle Puh aiheiset boordit. Tiiättekö kun Nalle Puhia piirretään (ainakin) kahdella tavalla/tyylillä? Toinen on sellanen oikein värikäs ja pyöreä ja ja.. oikein lapsille suunnattu (niinhän ne molemmat on joo... mutta anyway :) ja se toinen on vähän sellanen ns. käsin piirretymmän näkönen, ei niin viimeistelty. Ymmärtääkö/tietääkö kukaan mitä tarkotan? No, se boordi on tollanen jälkimmäinen, joka on, mun mielestä, kivempi tapa piirtää Nalle Puh. Boordi on taustaväriltään vähän vaaleansininen ja valkoinen, jossa sitten on niitä Nalle Puhin ja kumppaneiden kuvia. Väreiltään boordi on ehkä enemmän poikien juttu (hirveetä luokittelua! Hyi, pois se minusta). Ehkä toisen värinen voisi sopia paremmin tytölle, mutta eipä se nyt ole niin vakavaa mun mielestä, ei se boordi kuitenkaan niiiiin sinisävyinen ole. Mutta se kävis niin hienosti niihin meidän valitsemiin tapetteihin! Eikä mulla ole mitään pakkomiellettä Nalle Puhin suhteen, tyyliin että lastenhuoneessa on oltava Nalle Puh juttuja, mutta onhan se Puh aikasta ihastuttava ja söpö :) Mutta mun mielestä nyt kaikki nallet on lutusia! Mä oonkin keräillyt niitä jonniin verran.. Meillä on nalleja makkarissa hyllyllä ja onpa niitä eksynyt jo olohuoneeseenkin. Joka tapauksessa jotkut sellaset nalleaiheset boordit ois aivan ihanat lastenhuoneeseen! Kuten jo aiemmin sanoin, että siihen nyt voi mennä vielä piiiiiiiiiiitkäääään aikaa ennen kuin pääsen edes tosissani nalleboordeja kattelemaan saatika seinälle niitä laittamaan.

Täällä taas, ei ollu maksalaatikkoa =( mutta masu tuli kyllä täyteen pastallakin vaikkei se hirveesti maistunut millekään...

Voi, kuulostaa TOSI ihanalta Palleroinen tuo boordi!! Tykkään nimittäin henk.koht. ihan älyttömästi just tuosta vähän niinku "lyijykynällä piirretystä" Nalle Puh tyylista :) Ja niissä kun yleensä on aika sellaset hailakat värit, beigee ja vaaleensinistä jne. En ole ikinä nähnyt kyllä siitä boordia, tosin hirveästi ei ole noita tapetteja tai boordeja tullut kateltuakaan kun meillä seinät maalattu siis... mutta sopii varmaan mahtavasti just lasten huoneeseen :) Meillä on kotona "työhuoneessa" (eli 1 tyhjä makkari missä on tietokone) yks seinä sininen, pitäisköhän sinne alkaa etsimään tollaista boordia ;))) Oon kyllä vähän miettinyt, että kun nythän myydään taas niitä "tarrakuvia" että jos jonkun mukavan löytäisi niin voisi esim yhdelle seinälle laittaa jonkin kivan kuvan. Niiden pitäisi vielä irrotakin suht helposti (edelleen hyvin mielessä tapetin repiminen..) joten jos kyllästyy niin irti vaan :) Mutta siis kuulostaa kyllä tosi ihanalta tuo boordi :)

Joko Aaja on palannut linjoille? Voi kun saiskin shoppailla päivät pitkät ;) Löytyikö takkia? Koskas sulla muuten olikaan nyt se neuvolaan meno...? Ja joko muuten se allergialääkeasia on selvinnyt (vai sekoitanko nyt henkilöt tai enkö muista jos tästä on jo "juteltu"=/?)?

Mites Nukalla ja C81:llä päivä on lähtenyt käyntiin? Reipas nainen oot C jos heti aamusta oot lenkille lähtenyt *nostaa hattua* !

Täällä on myös yksi 'ei-disney-puh' -fani. Ne on tosi ihania juuri nuo puh- kuvat.
Hah, mun reippaus ei kestä yleensä kauaa ;) Mutta jos jonkun aikaa nyt saisin revittyä itestäni irti sen verran että liikakilot karisisi. (aamulenkki on sitäpaitsi mun aika helppo sisällyttää työmatkaan, niin tulee kaksi kärpästä yhdellä iskulla) Eikös sen pitänyt parantaa hedelmällisyyttäkin? Eikös Aaja lenkkeillyt kovasti ennen plussa - vai muistanko ihan höpöjä?
Muuten kiirus päivä töissä.. ja tulee sivussa hommailtua kaikki aomiakin juttuja, niin aika kuluu mukavasti! :) Alkoi kuulemma satamaan vaan.. Toivottavasti ei muina aamuina enää sada että saa ulkoilla vielä.

Mä nostan kohta kytkintä ja painan kaasua ja lujaa! Työt loppuu ihan just :D

Rookie kun mainitsit ton beigen värin näyttäytyvän yleensä noissa Nalle Puh jutuissa, niin sehän se olikin, mikä väri siinä boordissa on sen vaaleen sinisen lisäksi! :) Ite muistelin, että joku valkonen tms.. Mä en kans henk.koht. hirveesti tykkää just siitä "disney-puh" mallista, niin kun C81 hyvin asian ilmaisit! Noi "piirretyt" on paljon kauniimpia! :)

Taidan rueta jo pikku hiljaa valuttamaan sitä kytkintä, niin vilahdan vaan sitten ulos tuosta ovesta! :D Ollaan (taas) menossa miehen kanssa tapetti kaupiolle! Jee :)

Tää päivä ei oo hyvä päivä... Kävin siel kaupas eikä siel mitään takkeja ollu, siis kunnollisia, mummumalleja vaan... pah... ostin mä urheiluliivit toiset, noita pidän sit vaan yöllä nukkuessa. Ei voi enää naturellina nukkua, niin kauheen kipeet rinnat ;o(

No siel ekas kaupas iski sit se paha olo taas kera päänsäryn, joten tulin kipin kapin kotio ja nukuin tunnin. Eka söin appelsiinin mut ei se mitä auttanu.. Sit iski kauhee väsy ja nyt on pöhkö olo kun heräsin.. Ja paleltaa ihan sikana..... Eli tarmokkuus tipo tiessään... Ja muka pitäs illalla lenkille... Jos kävis vaan urheilukentän rannan kautta ympäri, siinä vois mennä puol tuntia...

Ei se neuvolan täti mitään aikaa antanu kun narisi vaan siitä et on niin alussa vasta.. Eli pitää soitella varmaan sitten parin-kolmen viikon päästä uudestaan. Jos se täti sitten ottas mut vakavasti *närkästyny* Ja lekurissa juu kävin niistä lääkkeistä, kirjottelin siitä tuonne odotuspuolelle.. Eli mitään suun kautta otettavaa ei saa ottaa, nenäsuihkeet on harkinnan varaisia mut ei niitäkään mielellään. Silmätipat on ainoita vaarattomia. Sain sitten nenä- ja silmätipoille reseptin (en oo ees vielä hakenu niitä) ja nenään laitettavaa a-vitamiinitippoja + kosteuttavia tippoja. Kun mulla on nytki nenän limakalvot verillä ja ohuet vaikka en oo aivastellu pariin päivään. Sit unohdin sanoo lekurille kun mulla se allergia helposti menee keuhkoputkentulehdukseksi ja sitä hoidan astmalääkkeellä. Jostain luin eilen et hengitettävät astmalääkkeet on turvallisia (luojan kiitos) mut pitää se vielä varmistaa.

Kohta pitäs ruokaa alkaa laittamaan eikä yhtään jaksas.. Jospa se huomenna olis parempi päivä ja jaksas tehä enemmän kaikkee.

ja oikastaan samalla mun rv-viikot, olin lisänny sinne yhden ylimääräisen viikon houreissani...
oikee on 5+2
(niin mielellään kun sen kuutosen sinne olisinki laittanu)...

Huomenta!

Uusi päivä ja... Mä näin viime yönä kamalaa painajaista! Siinä unessa mun isä oli vaan hävinnyt! Kukaan ei tiennyt, että minne. Sitten joku paha mies kävi uhkailemassa mua kotona, tyyliin "varo vaan" ja kyseli, että onko mulla ajokorttia! Siinä unessa oli sellanen kamala ahdistunut tunnelma, kun kaikki oli niin ihmeissään isän takia ym. Hirvee oli. Sen takia sitten onkin väsy aikamoinen, kun ei saanut kunnon yöunia :( Ja meninkin nukkumaan vielä ihan liian myöhään!

Oispa tämä työpäivä äkkiä ohi. Nyt ei jaksa yhtään. Sänky veti aamulla niiiiiiiiiiiin paljon puoleensa.. *huokaus*

Huomenta!
Ikäviä unia Palleroisella :( Minä tyttö se vaan lauleskelin Anna Abreulle taustoja koko viime yön. Oli oikein sekavat nuotit enkä meinannut ymmärtää mitään.

Ketäs muuten jännätään seuraavaksi? Allekirjoittaneelta taitaa jäädä jännäilyt väliin, on ukko-kulta niin stressaantunut ettei sitä edes saa houkuteltua vällyjen väliin.. Noh, jos sitten seuraavassa kierrossa.

C81 kp ei-pysty-edes-muistamaan

Huomenet!

Kuulostipa ahdistavalta tuo uni =( siis Palleroisella, stemmojahan laulelee ihan mielellään :)

Jännäämisestä, mun osalta ei mitään hajua kyllä edes koska pitäs tätiä ootella edes. Kp 20 nyt ja mahaa nipistellyt jo viikon verran melko samalla tavalla kuin mitä ennen menkkoja, tosin rinnat ei oo yhtään arat kuten normaalisti ennen menkkoja. En sit tiedä onko nää menkkakipuja vai ovisnipistelyitä vai mitä??? Mulla on yleensä kyllä ollut "luomu"menkat kierto 30 pv molemmin puolin vaihtelevasti, ja menkkanipistelyt tulee pari päivää ennen, eli siinä mielessä on kroppa vähän kait sekasin jos täti nyt taas tulee kylään. Peittoa ollaan kyllä ahkeraan heiluteltu viime päivinä mutta jos jotain ois ollut tärpätäkseen niin aika epätodennäköistä kuitenkin eikä se kait missään tuntuis vielä :) Veikkaisinkin siis, että tätiä voisin odotella saapuvaksi tuossa ensi viikon loppupuolella... ehkä!

Mites muilla tilanne, jos C ja allekirjoittanut oottaa tätiä niin jännätäänkös me eka siis Nukaa vai Palleroista :)) ?

Huomenia..ihanaa vapaat alkoi!! =) Ja tietenkin keli viileni, mutta jos jotain saisi/tarkenisi pihamaan hyväksi tehtyä.
Juu ei mua varmaan tarvii tässä kierrossa jännäillä kun seksiä ei ollut kun kerran (laskureiden osoittamaan aikaan) ja limojen aikaan mies oli siellä reissussa. No tämä oli sit sellainen huilaus kuukausi "rankan" loman jälkeen. ;) Oikeestaan ei paljoa hymyilytä, kun aika tuntuu muutenkin juoksevan aivan liian lujaa!!

Teillähän on ollut suht vauhdikkaita unia!! =) Hyvä tietää etten ole ainoa kellä on vilkas unimaailma!

Ihanaa Aaja sulla on jo kunnon oireet! Alkaa tuntumaan varmaan asia todellisemmalta.
Typerää kun ne ei noissa neuvoloissa voi olla asiallisia!! Eikö ne ymmärrä, että se on ISOJUTTU eesikertalaisille!!? Ei paljoa vaadittaisi olla ystävällinen, pikkasen hehkuttaa mukana ja onnitella..vaikka sitä aikaa ei vielä saisikaan.

No nyt alan suunnittelemaan päivää ja riennän aamupalalle..

Kp (hetkinen)18-19/29(30-34)..

Näyttäis näköjään siltä, että Nuka ja minä ootetaanki siis seuraavaksi tätiä (tai ihmeplussaa, mikäli ootte nähneet itäiselle taivaalle syttyvän tähtiä viime aikoina?), vai onko C:llä ootettavissa aiemmin? Muistelen että viimeksi täti lähti mun luota sun luo eli kai sitten viikon päästä ootellaan seuraavaa visiittiä...

Älähän Nuka sano, ei siihen kuule tarvii ku sen yhden kerran että tärppää ;) Muut kerrat on tietty aina plussaa, heh, mutta siis voihan se kertalaakistakin tärpätä. Mietiskelin tossa, että meillä oli seksiä kyllä kp 17 => (sitä ennen oli yli viikko taukoa, höh) eli JOS mun kierto onkin pitkä niin saahan nähdä. Jos vielä siis luomumenkkoja on odotettavissa ja ovis ois tapahtunut. Se, että koska se on (ollut) niin sitähän ei tiedä monikaan :)

Mä tossa mielenkiinnosta laskeskelin, että nyt on kp jotain 7 paikkeilla tai 6 tai 5.. Alkuun oli pari päivää taas vaan sellasta tuhruttelua ennen kuin hanat aukes kunnolla. Huomasin just, että vuoto ei nyt kestänytkään kovin kauaa! Pillereiden lopettamisen jälkeen, kun on vähän ollut sitä, että vuotopäiviä on tullut enemmän kuin pillereitä syödessä, mutta nyt näköjään oli ihan "lyhyet". Saas nähdä mitä tästä kierrosta taas tulee... Mitenkä pitkäksi venyy nyt. Tuleeko taas uusi ennätys kiertopäivien suhteen :(

Rookie, teillä on ollut (vaan) viikon tauko seksin suhteen.. Millonkahan me ollaan edes viimeksi tehty mitään asian suhteen... hmm... enpä muista! Mutta siitä on KAUAN! Niin, mähän oon sanonutkin, että ihme jos me joskus lapsi saadaa tällä meidän tahdilla. :b

Helpottavaa kuulla, ettei kaikki ole super-aktiivisia joka päivä sekstailevia pupuja!!! ;) Meillä ainoa tärppipäivä vois olla kp15-16( en taas tiedä kp 1 varmaksi). Eilen oli kutina et olisi pitänyt vielä peuhata, mut yllättäen tuli uni silmään. =)

No ei täällä todellakaan NIIN aktiivisia olla petihommissa, tuo viikon tauko oli nyt vaan siihen otollisimpaa aikaan, sillä tuo höh... Aika paljon aikaa on mennyt kerran kuussa -periaatteella, miehellä kyllä ois riittänyt virtaa ja haluja enempäänkin mutta mulla ollut halut kateissa pitkään =( Onneksi nyt huomaan itteni vähän (siis paaaaaljon) piristyneen halujen osalta, tais ne pillerit viedä halut aika lailla? Eipä sitä niitä syödessä oikeen huomannut mutta nyt kyllä jo parempi tilanne. Samoin oon nyt huomannut että oon paljon iloisempi nyt kuin mitä pillereitä syödessä, oli "normaalia" että masensi ja ketutti jne, ja oon alkanutkin nyt miettiin että ne mun pillerit tais olla jotain maailmanlopun halujentappajia ja mielialan heittelijöitä =/ Mutta siis nyt maistuu seksikin paremmalle ja toivon mukaan jatkossa ollaan aktiivisempia kuin mitä tähän saakka :)

Eihän sulla palleroinen vaan ois mahiksia että ne ei oiskaan menkat mitkä oli vaan jotain raskaudenajan alkuvuotoa...? Eikös se ole aika normaaliakin että jos on raskaana niin tuhruttelua voi olla alkuun?

Rookie, ne pillerit vei mulat ainakin aikoinaan halut täysin, ja kun lopetin en olen ollut paljon iloisempi, mukavampi ja kovempi pupuilija ;) Mies on hätää kärsimässä mun kanssa.. ;D Niin ainakin väittää.. Eli ei ois miusta kiinni yritys.. :(

Mutta tabuihin en halua enää koskea, sen verran hyvin on eron huomannut!

Meillä varmaan normaali on se kerta viikkoon keskiarvolla. Joskus Ovisviikolla sit enemmän. Sehän tässä onkin hullua, kun seksi kyllä maistuu ja on hyvää. Mutta sille pitäisi löytää aikaa..niin hulluta kun tämä kuullostaakin!
Mutta minulla on huomattavasti paremmat unenlahjat kuin miehellä ja siis menenkin yleensä aina nukkumaan ennen häntä. Ja herään myöhempään! No vapaapäivät on sitten eri juttu silloin kun ne sattuu yhtäaikaan..
Onko meillä muuten ollut galluppia millä alalla kukin on töissä? Ja vaikka vaikka minkä väriset hiukset on..? saisi jonkinlaista kuvaa teistä nettikamuista..
Eli minä olen ravintola-alalla vaaleiksi raidoitetuilla hiuksilla. 8)

Täällä on kans yks unikeko, mulla ei oo mitään ongelmia nukkua 10h yössä kun taas miehelle riittää 6h. Oon myös se osapuoli joka yleensä kömpii peiton alle aikasemmin, ja mua saa tosissaankin repiä ylös sängystä aamulla!

Ja niinhän se metsä vastaa kun sinne huutaa; töissä it-alalla konttorirottana ja hiukset on pitkät ja tällä hetkellä mustanruskeet (väri tosin purkista, maantienväriset taitaa olla oikeesti:). Jotain raitaakin näihin yritin mutta jäi yritykseksi kun niin tummat nää hiukset nyt ;)

Minäkin kyllä nukkuisin vaikka ilta ysistä mutta aamulla nousen mielellään aikaisin. Mie osn sitten päinavstoin.. ja kun ei aina multa oikein luottoa sille löydy, niin pitää yrittää valvoa yhtä pitkään kuin sekin että tietää mitä se puuhailee... :S (no, kyllä mie jos siihen luotan.. jos en ihan 100% niin 90%sti...)

Minä olen tällainen mustatukkainen konttorirotta.. kaukana koulutusta vastaavasta, mutta ehkä joskus sellainenkin työ löytyy..

Hyvä että joku muukin nukkuu! :D Mä nimittäin voisin nukkua vaikka aina :) Ai että... Se on niin mukavaa! Ei tuota mitään ongelmia nukkua yli 10 tuntia putkeen. Mies ei ole ihan samanlainen, mutta kyllä silläkin on aika hyvät unenlahjat. Mitenkähän sitten käy jos ja kun on se vauva, niin sittenpä ei nukutakaan! Voi vaan kaiholla muistella niitä aikoja, kun sai nukkua niin pitkään kun huvitti... KÄÄK! No, olen mä valmis luopumaan unistani, jos vauva saataisiin! :)

Meilläkään ei seksissä mitään vikaa, mutta ei vaan yksinkertaisesti jaksa! Kyllä se nukkuminen melkeinpä aina vetää pidemmän korren. Vapaapäivät/lomat on tosiaan sitten asia erikseen :) Tuntuu vaan aina menevän nämä hommat niin, että kun mä haluan niin mies ei jaksa ja kun mies jaksais niin mä en! :b Sitten kun taasen hommailee jotain, niin huomaa, että sehän loppujen lopuksi vaan piristi, vaikka unet oiskin jäänyt vähän vähemmälle. Meillä saattaa helposti mennä useampikin viikko, ettei tapahdu kammarissa mitään... Outoja?! Ollaan vähän laiskoja vissiin. Toisaalta sitten on taas aikoja, kun pupuillaan oikein urakalla, vähän kausittaista siis!

Mä myös olen tällainen tumma-raidallinen päinen. Ja sanotaanko vaikka näin ympäripyöreesti, että sosiaali-ja terveysalalla olen. :) Oon kyllä harkinnut alan vaihdosta.. On meinaan niin onnettoman surkeet palkat tähän työnmäärään ja vastuuseen nähden! MURRR...

Palleroinen: meidän pitää siis lujaa uskoa ja toivoa että jos ja kun joskus sen nyytin saa, niin jospa se sitten peris äitinsä unenlahjatkin ;)

Ja joo alanvaihdosta on tullut mietiskeltyä täälläkin, palkassa ei mitään vikaa (mielestäni on hyvä palkka mutta silti kolleegat jaksaa narista... kokeilisivat hetken olla valtion hommissa niin loppuisi se valitus) mutta siis itse työ on todella raskasta ja vaativaa, ja oonkin jo pitkään miettinyt että mille alalle lähtisin täältä... Haluttais siis tehdä jotain mistä ois oikeesti jotain hyötyä (näkis oman kädenjäljen) mutta en oo vielä keksinyt. Ideoita?? :) Plussaisinpa nyt pian, niin johan ois mielekästä tekemistä hetken päästä :))

Yhteistyössä