Hyvä että joku muukin nukkuu!

Mä nimittäin voisin nukkua vaikka aina

Ai että... Se on niin mukavaa! Ei tuota mitään ongelmia nukkua yli 10 tuntia putkeen. Mies ei ole ihan samanlainen, mutta kyllä silläkin on aika hyvät unenlahjat. Mitenkähän sitten käy jos ja kun on se vauva, niin sittenpä ei nukutakaan! Voi vaan kaiholla muistella niitä aikoja, kun sai nukkua niin pitkään kun huvitti... KÄÄK! No, olen mä valmis luopumaan unistani, jos vauva saataisiin!
Meilläkään ei seksissä mitään vikaa, mutta ei vaan yksinkertaisesti jaksa! Kyllä se nukkuminen melkeinpä aina vetää pidemmän korren. Vapaapäivät/lomat on tosiaan sitten asia erikseen

Tuntuu vaan aina menevän nämä hommat niin, että kun mä haluan niin mies ei jaksa ja kun mies jaksais niin mä en! :b Sitten kun taasen hommailee jotain, niin huomaa, että sehän loppujen lopuksi vaan piristi, vaikka unet oiskin jäänyt vähän vähemmälle. Meillä saattaa helposti mennä useampikin viikko, ettei tapahdu kammarissa mitään... Outoja?! Ollaan vähän laiskoja vissiin. Toisaalta sitten on taas aikoja, kun pupuillaan oikein urakalla, vähän kausittaista siis!
Mä myös olen tällainen tumma-raidallinen päinen. Ja sanotaanko vaikka näin ympäripyöreesti, että sosiaali-ja terveysalalla olen.

Oon kyllä harkinnut alan vaihdosta.. On meinaan niin onnettoman surkeet palkat tähän työnmäärään ja vastuuseen nähden! MURRR...